quote:HIJ ZEGT HET ZELF DAT DIE STOPT...
Op dinsdag 13 januari 2004 12:34 schreef Breuls het volgende:Tuurlijk, wie weet stopt-ie vandaag wel, maar zolang dat nog niet zo is
quote:Ja of je wilt het gewoon niet accepteren dat iemand iets anders ziet/leest/denkt dan jij.
Ik moet me bij jou altijd tig keer herhalen.
quote:Jij hebt volgens mij ook al tig keer gezegd dat je stopt met irritant zijn. Totdat dat daadwerkelijk zo is maken we daar ook geen MED van
Op dinsdag 13 januari 2004 12:36 schreef calvobbes het volgende:
HIJ ZEGT HET ZELF DAT DIE STOPT...
quote:Nietus
Op dinsdag 13 januari 2004 12:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Jij hebt volgens mij ook al tig keer gezegd dat je stopt met irritant zijn.
quote:Waarom zou ik. Iemand wees me op die post. En ik zie anderen verschrikt reageren die het ook serieus nemen. Dus waarom moet ik er iets anders van denken?
Op dinsdag 13 januari 2004 12:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als je lurkt, lees dan alle Hools topics door
Of zegt Golfer dat elk deel wel een keer?
quote:Jammer
Op dinsdag 13 januari 2004 12:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nietus
quote:Je hoeft het niet te doen, maar je staat dan minder voor lul. Als je verder had gekeken had je een teletoeter topic tegen geklomen en had je de knipoog misschien kunnen begrijpen
Op dinsdag 13 januari 2004 12:41 schreef calvobbes het volgende:
Waarom zou ik. Iemand wees me op die post. En ik zie anderen verschrikt reageren die het ook serieus nemen. Dus waarom moet ik er iets anders van denken?
quote:Meestal is het Doc
Of zegt Golfer dat elk deel wel een keer?
quote:Het woord "waarschijnlijk" laat nog een heleboel open hoor. Maar dat snap je waarschijnlijk wel.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:28 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat klopt dan van geen kant?
Golfer geeft aan dat dat waarschijnlijk zijn laatste post als modje is. Hoe moet ik dan weten dat die toch niet stopt?!?!?!?
quote:Dat jij er ook in kan posten verbaast me meer
Op dinsdag 13 januari 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
Een topic waar Robh en JMG samen posten, dit moet de hel zijn
quote:Hee, je vergeet hier het woord "waarschijnlijk" ...
Op dinsdag 13 januari 2004 12:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
HIJ ZEGT HET ZELF DAT DIE STOPT...
quote:Ja. Zou kunnen dat die al weet dat die stopt met modden. Maar misschien nog wel een paar posts plaatst voordat het definitief is
Op dinsdag 13 januari 2004 12:45 schreef Doc het volgende:Het woord "waarschijnlijk" laat nog een heleboel open hoor. Maar dat snap je waarschijnlijk wel.
Maar goed, Golfer brabbelde dus maar wat en roept dat die gaat stoppen, maar dat moet maar niet serieus nemen omdat die dat vaker doet ofzo?
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Meestal is het Doc
Ik stop waarschijnlijk na het EK
quote:Je missie is ergens blijven steken
Op dinsdag 13 januari 2004 12:46 schreef robh het volgende:[..]
Dat jij er ook in kan posten verbaast me meer
quote:Geduld calvobbes, geduld.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
lalalala
quote:Tijdelijk dipje
Op dinsdag 13 januari 2004 12:47 schreef SCH het volgende:Je missie is ergens blijven steken
quote:Misschien. Speculatie. En dus te vroeg vroeg om een afscheidstopic te openen.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja. Zou kunnen dat die al weet dat die stopt met modden. Maar misschien nog wel een paar posts plaatst voordat het definitief is
quote:Vergeet je weer het woord WAARSCHIJNLIJK ...
Op dinsdag 13 januari 2004 12:47 schreef calvobbes het volgende:
Maar goed, Golfer brabbelde dus maar wat en roept dat die gaat stoppen, maar dat moet maar niet serieus nemen omdat die dat vaker doet ofzo?
quote:Mja ik zie het wel...
Op dinsdag 13 januari 2004 12:48 schreef vermokkel het volgende:Geduld calvobbes, geduld.
Ik moet nu toch werken
quote:Zoiets wordt niet in Hools aangekondigd, daar gebruiken we andere geheime sekte methodes voor
Op dinsdag 13 januari 2004 12:47 schreef calvobbes het volgende:
Ja. Zou kunnen dat die al weet dat die stopt met modden. Maar misschien nog wel een paar posts plaatst voordat het definitief isMaar goed, Golfer brabbelde dus maar wat en roept dat die gaat stoppen, maar dat moet maar niet serieus nemen omdat die dat vaker doet ofzo?
quote:Dat blijkt.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:49 schreef Doc het volgende:Misschien. Speculatie. En dus te vroeg vroeg om een afscheidstopic te openen.
Maar het had ook ruim op tijd kunnen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |