abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30082585
Brooke, Morgan en Brianna

Laat ze maar snel beginnen!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:43:02 #202
44906 merino
World of Sleepers
pi_30082624
zin heeft
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:31:02 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_30094406
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Brooke, Morgan en Brianna

Laat ze maar snel beginnen!
pi_30094501
Vanaf de vijftiende weer toch?
pi_30106030
Yooow verheug me er ook weer op. Ben benieuwd wat voor nieuwe twists ze weer allemaal in petto hebben.
pi_30225070
Bobby Jon en Stephanie van Palau doen weer mee.
pi_30306439
Na vandaag weer een aflevering expeditie robinson gezien te hebben. Waarin twee kandidaten alweer eruitgingen zonder weggestemd te worden en het taktisch onvermogen van de nederlanders en belgen verheug ik me steeds meer weer op Survivor. Dan gaat we het allemaal echt weer beleven.
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:21:17 #208
44906 merino
World of Sleepers
pi_30307050
200% mee eens Trepper.

Nederlanders en belgen begrijpen er echt geen hol van helaas
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_30307537
Ja, heel raar dat iemand met een gebroken voet er 'vrijwillig' uit gaat.
  dinsdag 6 september 2005 @ 01:44:49 #210
44906 merino
World of Sleepers
pi_30309059
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Stranger het volgende:
stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal niet
pi_30310235
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Stranger het volgende:
Ik zeg toch niet vrijwillig? Maar ik doel eigenlijk meer met name op Johnny. Trouwens, je ziet de nederlandse/belgen om de meest idiote redenen moeten opgeven. Toopunt was toen die zwangerschap 2 jaar geleden. Dat was toen echt een blunder van de makers.
pi_30310237
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef merino het volgende:

[..]

stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal niet
Ja, en zelfs in Afrika gaf niemand vrijwillig op en dat waren nou ook niet bepaald fijne omstandigheden.
pi_30310321
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef merino het volgende:

[..]

Jeff is er vorig jaar ook zo goed als vrijwillig uitgegaan door een verzwikte enkel.

Maar ik geef het toe: Survivor is zwaarder, en de mensen zijn gedrevener. Zeker de Australian Outback was echt afzien volgens mij.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 07:31:18 #214
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30310346
Ik zag gisteren een voorstukje voor de nieuwe Survivor-reeks. Er doen 2 oud-kandidaten mee schijnbaar...ben benieuwd wie het zijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_30310352
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:31 schreef Mike het volgende:
Ik zag gisteren een voorstukje voor de nieuwe Survivor-reeks. Er doen 2 oud-kandidaten mee schijnbaar...ben benieuwd wie het zijn.
In dit topic worden Bobby Jon en Stephenie gesuggereerd.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 07:34:12 #216
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30310363
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:32 schreef Stranger het volgende:

[..]

In dit topic worden Bobby Jon en Stephenie gesuggereerd.
Ah, weer niet ver genoeg teruggelezen he?

Dat zou wel cool zijn, die twee. Het nadeel is altijd bij zoiets dat de nieuwelingen gaan samenspannen tegen degene die al een keer hebben meegedaan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_30338984
Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als "Twin Hero Gods". Ik weet niet. Toen ik het net hoorde vond ik het wel cool, maar zie toch niet helemaal in hoe ze het tot een bevredigend resultaat kunnen brengen. Maarja het is Mark Burnett dus het zal wel goed komen.

Expeditie Robinson is sesamstraat vergeleken met Survivor :love

Zo zonde hoe het format hier abused wordt door zowel de producers als de kandidaten.
pi_30339613
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef Owno het volgende:
Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als "Twin Hero Gods". Ik weet niet. Toen ik het net hoorde vond ik het wel cool, maar zie toch niet helemaal in hoe ze het tot een bevredigend resultaat kunnen brengen. Maarja het is Mark Burnett dus het zal wel goed komen.

Expeditie Robinson is sesamstraat vergeleken met Survivor :love

Zo zonde hoe het format hier abused wordt door zowel de producers als de kandidaten.
Is het eigenlijk al echt officieel bekend gemaakt dat zij het zijn? Ik hoorde die namen tot nu toe alleen maar op allerlei amerikaansen survivor fora.
pi_30339911
Niet officieel, maar als iets zo goed als zeker op al die boards is, dan is het wel zo
  woensdag 7 september 2005 @ 14:50:29 #220
44906 merino
World of Sleepers
pi_30354319
ik lees net op dat ezboard forum (link van Owno) dat Mike Skupin ook gecast was voor Allstars maar dat ie last minute is afgebelt. Erg jammere keuze vind ik dat van Mark Bunett. De enige survivor die echt op jacht is gegaan naar eten met een speer.

Zou het ook niet verkeerd vinden als ze met een Ghost tribe komen met daarin oud deelnemers (wat eigenlijk het plan was voor seizoen 7 maar wat dus uiteindelijk een Ghost tribe van afvallers werd )
  woensdag 7 september 2005 @ 15:08:32 #221
44906 merino
World of Sleepers
pi_30354804
ik zit nu bij gebrek aan Survivor maar de Survivor Live afleveringen van Vanatau te kijken (had ik nog niet gezien) met de grote held Richard Hatch. Volgens mij zijn deze Survivor Live aflevering nog leuker dan het seizoen zelf want daar was idd geen ruk aan. Het was toen alle mannen eruit waren zelfs zo stom dat ik de laatste 4 eps gewoon niet gezien heb. Is dan ook de enige waarvan ik de winnaar niet weet
  woensdag 7 september 2005 @ 15:11:07 #222
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30354861
Tijdens het gelijktijdig volgen van Survivor en ER2004 vorig jaar viel het me alleen maar op hoe vreselijk kleinzerig de Belgen en Nederlanders waren. Dat viel echt enorm tegen...
pi_30357345
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Maerycke het volgende:
Tijdens het gelijktijdig volgen van Survivor en ER2004 vorig jaar viel het me alleen maar op hoe vreselijk kleinzerig de Belgen en Nederlanders waren. Dat viel echt enorm tegen...
Vreselijk idd. Dat zie je nu weer in aflevering 2 van ER. Nog een weekje wachten en dan begint het echte survivalprogramma weer
pi_30612478
Vannacht is het weer zover
pi_30612633

Heb nachtdienst, dus morgenochtend aanzetten, morgenmiddag kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')