abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26457812
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef robinvanderzwan het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken stranger, Eigenlijk daar zat ik op te hopen

btw trepper en merino wat vonden jullie eigenlijk van Eliza (uit us survivor 09)? (diegene met die supergrote ogen)
Ik vond haar vrij irritant. Ze praatte veel te veel en dan ook nog op een zeer irritante manier. Vond het geweldig toen ze werd weggestemd. Echt die blik toen in haar ogen. Geweldig.
pi_26507996
quote:
Ik vond haar vrij irritant. Ze praatte veel te veel en dan ook nog op een zeer irritante manier. Vond het geweldig toen ze werd weggestemd. Echt die blik toen in haar ogen. Geweldig
Ik moet zeggen dat ik als ik der zag elke keer alleen maar naar der ogen kon kijken, ik vond dat echt mooi om een of andere reden, geen idee hoezow, misschien heb ik wel een grote ogen fetish :p, (nouja zij is de enige waar ik zulke grote ogen gezien heb). En ik vond het leuk dat ze er zolang in bleef omdat iedereen schijnbaar haar deruit wou hebben en ze toch zover is gekomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_26525530
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:12 schreef robinvanderzwan het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik als ik der zag elke keer alleen maar naar der ogen kon kijken, ik vond dat echt mooi om een of andere reden, geen idee hoezow, misschien heb ik wel een grote ogen fetish :p, (nouja zij is de enige waar ik zulke grote ogen gezien heb). En ik vond het leuk dat ze er zolang in bleef omdat iedereen schijnbaar haar deruit wou hebben en ze toch zover is gekomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_26534931
Ik ben nu survivor 2 aan het kijken
SPOILER
pi_26607930
Wat een ongelooflijke slettenactie zeg. Bah. Meer kan ik er niet over zeggen.

pi_26609255
SPOILER
pi_26773593
SPOILER
pi_26816206
Net gekeken

Geniale aflevering.
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Duiveltja op 10-05-2005 20:08:39 (spoilertags aangepast) ]
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:26:33 #159
44906 merino
World of Sleepers
pi_26887945
Net Survivor Thailand afgekeken
SPOILER
En dan straks: Survivor Amazon
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_26888775
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef merino het volgende:
Net Survivor Thailand afgekeken
SPOILER
En dan straks: Survivor Amazon
SPOILER
Survivor Amazon is een van de beste seizoenen , veel plezier.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:04:35 #161
44906 merino
World of Sleepers
pi_26888836
wij zitten best wel op 1 lijn merk ik
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_26889173
Ik zie net pas dat mijn spoilertags helemaal fout waren gegaan

Excuses.
pi_26892553
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie net pas dat mijn spoilertags helemaal fout waren gegaan

Excuses.
Als je hierop klikt kan je je post aanpassen hoor
pi_26893737
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:04 schreef merino het volgende:
wij zitten best wel op 1 lijn merk ik
Laat maar is weten tussendoor wat je van de amazon vindt. Behoort tot mijn 3 favoriete seizoenen en mijn alltime favoriete survivordeelnemer zit in deze serie. Zal de naam nog niet noemen vanwege het feit dat je weet dat deze dan ver gaat komen, maar denk dat je er snel achter komt.
pi_26899985
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je hierop klikt [afbeelding] kan je je post aanpassen hoor
Weet ik. Maar de tijd was verstreken. Vandaar de "ik zag het net pas"
pi_26980034
Geweldige aflevering!
SPOILER
pi_26980113
Ian is geweldig, beetje zoetsappig doen met Katy, en ze is als was in z'n handen waarschijnlijk...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_26983111
SPOILER
pi_26993867
SPOILER
pi_27035417
Even een herinnering dat de finale vanavond wordt uitgezonden. Vannacht onze tijd dus.
pi_27035477
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef trepper het volgende:
Even een herinnering dat de finale vanavond wordt uitgezonden. Vannacht onze tijd dus.

Finale? Ik dacht dat er nog een paar afleveringen zouden komen.
pi_27038347
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Stranger het volgende:

[..]

Finale? Ik dacht dat er nog een paar afleveringen zouden komen.
Nee, de finale is altijd als er nog 4 over zijn. Er worden eerst nog 2 mensen weggestemd en dan komt de final tribal council waarin de juryleden hun gal kunnen spugen op de overgebleven kandidaten wat meestal hele leuke televisie oplevert . Dan gaan ze live over naar een studio in new york waarin de stemmen bekend zullen worden gemaakt. Na afloop is er nog een uur een reunieshow met alle kandidaten en wordt er teruggeblikt op het seizoen. Tevens wordt dan de nieuwe locatie bekendgemaakt waar de volgende survivor zal plaatsvinden.

Dit tenminste als ze geen rare twists meer in de finale er doorheen gooien. Finale is trouwens al een aantal seizoenen op zondag.
pi_27042622
Ik ben nu wel mega benieuwt dat word denk ik vroeg opstaan en dobbelstenen op de f5 leggen en dan maar gewoon wachten
Met onze minder goede verbinding gaat het nog wel lang duren
Spannend
pi_27048165
SPOILER
Volgend seizoen: Survivor 11 Guatemala: the maya empire
pi_27052630
We hebben hier nog een goed idee gekregen het duurt nog uren voordat de finale binnen is, dus eerst heel even (paar uur dus) alle andere survivors doen lekkere marathon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')