Ik vond haar vrij irritant. Ze praatte veel te veel en dan ook nog op een zeer irritante manier. Vond het geweldig toen ze werd weggestemd. Echt die blik toen in haar ogen. Geweldig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef robinvanderzwan het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken stranger, Eigenlijk daar zat ik op te hopen
btw trepper en merino wat vonden jullie eigenlijk van Eliza (uit us survivor 09)? (diegene met die supergrote ogen)

Ik moet zeggen dat ik als ik der zag elke keer alleen maar naar der ogen kon kijken, ik vond dat echt mooi om een of andere reden, geen idee hoezow, misschien heb ik wel een grote ogen fetish :p, (nouja zij is de enige waar ik zulke grote ogen gezien heb). En ik vond het leuk dat ze er zolang in bleef omdat iedereen schijnbaar haar deruit wou hebben en ze toch zover is gekomenquote:Ik vond haar vrij irritant. Ze praatte veel te veel en dan ook nog op een zeer irritante manier. Vond het geweldig toen ze werd weggestemd. Echt die blik toen in haar ogen. Geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 25 april 2005 23:12 schreef robinvanderzwan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik als ik der zag elke keer alleen maar naar der ogen kon kijken, ik vond dat echt mooi om een of andere reden, geen idee hoezow, misschien heb ik wel een grote ogen fetish :p, (nouja zij is de enige waar ik zulke grote ogen gezien heb). En ik vond het leuk dat ze er zolang in bleef omdat iedereen schijnbaar haar deruit wou hebben en ze toch zover is gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duiveltja op 10-05-2005 20:08:39 (spoilertags aangepast) ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan straks: Survivor Amazon![]() I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.

quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef merino het volgende:
Net Survivor Thailand afgekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan straks: Survivor AmazonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Survivor Amazon is een van de beste seizoenen, veel plezier.

Als je hierop kliktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie net pas dat mijn spoilertags helemaal fout waren gegaan
Excuses.
 kan je je post aanpassen hoor
 kan je je post aanpassen hoor 

Laat maar is weten tussendoor wat je van de amazon vindt. Behoort tot mijn 3 favoriete seizoenen en mijn alltime favoriete survivordeelnemerquote:

Weet ik. Maar de tijd was verstreken. Vandaar de "ik zag het net pas"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je hierop klikt [afbeelding] kan je je post aanpassen hoor

quote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef trepper het volgende:
Even een herinnering dat de finale vanavond wordt uitgezonden. Vannacht onze tijd dus.

Nee, de finale is altijd als er nog 4 over zijn. Er worden eerst nog 2 mensen weggestemd en dan komt de final tribal council waarin de juryleden hun gal kunnen spugen op de overgebleven kandidaten wat meestal hele leuke televisie oplevertquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Finale? Ik dacht dat er nog een paar afleveringen zouden komen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend seizoen: Survivor 11 Guatemala: the maya empire![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |