quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan je bericht ook edittendan kun je die tekst nu of weghalen of ook even spoileren.
Ja probeerde hem al te editten, zag alleen niet dat ik eerst moest inloggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:59 schreef trepper het volgende:
[..]
Ja probeerde hem al te editten, zag alleen niet dat ik eerst moest inloggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi om te zien dat het lukt.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:54 schreef merino het volgende:
ben nu bezig met ep2 van Survivor Africa
ga ze denk ik in de volgende volgorde kijken; S03, S02, S04, S06, S05, S07, S08, S09
welke non-amerikaanse survivors zijn nog leuk om te zien?
Ik weet niet bij welke aflevering je nu bent. Maar het is inderdaad een stuk harder. Zonder teveel te spoileren, ze komen ook nog in aanraking met wilde dieren.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:20 schreef merino het volgende:
valt me overigens wel op dat het in Afrika een stuk harder was dan de huidige Palau (die ik eigenlijk een beetje matig vind) zowel kwa survivelen en challenges als kwa strategiën enzo...
aflevering 3 op het momentquote:Op donderdag 14 april 2005 20:42 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke aflevering je nu bent. Maar het is inderdaad een stuk harder. Zonder teveel te spoileren, ze komen ook nog in aanraking met wilde dieren.
Aflevering 3 is top. Beste reward challenge ooitquote:Op donderdag 14 april 2005 20:47 schreef merino het volgende:
[..]
aflevering 3 op het moment
Zag idd al leeuwen buiten het kamp staan
was echt ziek jaquote:Op donderdag 14 april 2005 20:59 schreef trepper het volgende:
[..]
Aflevering 3 is top. Beste reward challenge ooit![]()
![]()
Ik ben het echt helemaal met je eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Survivor Afrika aflevering 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door merino op 15-04-2005 18:31:38 ]I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over survivor Africa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef trepper het volgende:
Zeer goede aflevering weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over survivor Africa:Aflevering 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net uit mijn queue lijst verwijdert.
Zit er eigenlijk in die recap nog beelden die daarvoor niet vertoond waren?I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Ja, maar heel weinig en weinig boeiends.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:52 schreef merino het volgende:
[..]
Aflevering 8
net uit mijn queue lijst verwijdert.
Zit er eigenlijk in die recap nog beelden die daarvoor niet vertoond waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |