Kasta is daar een beetje flauw bezig, eerlijk gezegd.
Dan is dat voor jullie uitgezet, misschien dat als je onderaan selecteerd om voor een langere tijd de topics te zien dat je ze er dan tussen ziet staan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:06 schreef damatrix het volgende:
Bij mij niet.![]()
klik hier maar eens op
Bij de andere subforums, staan ze wel onderaan.
check, mag ik trouwens even vragen hoe je eraan komt? 8 is wel veel voor een thuisgebruiker.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:36 schreef t0n het volgende:
kan iemand mijn topic titel even aanpassen naar: [TK] Notebook HDD's!
[url=http://forum.fok.nl/topic/498807][TK] Diverse notebook 2,5 [/url]
Zelfs als ik 1-2 jaar terug in de tijd ga, zie ik alleen "open" topics, dus geen slotjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dan is dat voor jullie uitgezet, misschien dat als je onderaan selecteerd om voor een langere tijd de topics te zien dat je ze er dan tussen ziet staan?
dat mag je vragen ja, werkte bij een computer bedrijf. (groot).quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
check, mag ik trouwens even vragen hoe je eraan komt? 8 is wel veel voor een thuisgebruiker.
dus koop jij ze in om weer te verkopen dus mag het hier op fok! niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:41 schreef t0n het volgende:
[..]
dat mag je vragen ja, werkte bij een computer bedrijf. (groot).
Verkeerde geleverd, overleggen met Manager, overkopen.
Eerlijk spul dus, geen vrachtwagen shit.
Ik kocht ze toen met de insteek 'altijd leuk'.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
dus koop jij ze in om weer te verkopen dus mag het hier op fok! niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |