je bedoelt hier ophalen? ofzo...quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ophalen mogelijk?
Zeer zeker, maar probeer jij met dit software maar eens aan te passen waar je woont.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:39 schreef PetervdK het volgende:
Hij bedoelt denk ik: waar. "in een dorpie" is nogal vaag, denk je zelf ook niet?![]()
![]()
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:46 schreef t0n het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar probeer jij met dit software maar eens aan te passen waar je woont.
Goed, aftehalen in een dorpie bij Nijmegen.
lekker offtopic, maar dat gedeelte is dus stuk in 't forum.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:54 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Klik eerst op "login" (linskboven) en vul je id en password in (vergeet niet op ok te klikken)
Klik daarna op "profiel" (ook weer linksboven) en wijzig wat je wilt (en vergeet wederom niet op ok te klikken"
Da's alles....
Het zijn geen notebooksquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:55 schreef -moi- het volgende:
is een notebook hetzelfde als een laptop? Zo ja, dan wil ik wel bieden, mits het snelle, nieuwe, en goede notebooks zijn
ooow sorry, ik ben niet goed aan het oplettenquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:56 schreef t0n het volgende:
[..]
Het zijn geen notebooks
het zijn de hardeschijven er voor.
en een laptop is 't zelfde als een notebook
quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:38 schreef t0n het volgende:
Hoi,
Heb hier 7 stuk notebook hdd'tjes te koop:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |