abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16193499
De Extended DVD edition dus van Lord of the Rings "The Two Towers".
Bij het kijken kwam ik erachter dat de eerste DVD van de film beschadigingen heeft zodanig dat mijn speler bij één scene (een niet essentiele btw) terugspringt naar het begin. De tweede DVD is, voor zover ik kon zien, in orde. De 2 extra DVD's heb ik niet gezien maar lijken oppervlakkig gezien ook in orde.

Helaas kan hij niet meer geruild worden dus bied ik hem hier te koop aan voor, laten we zeggen ¤20,-?

pi_16193613
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:05 schreef Pteppic het volgende:
De Extended DVD edition dus van Lord of the Rings "The Two Towers".
Bij het kijken kwam ik erachter dat de eerste DVD van de film beschadigingen heeft zodanig dat mijn speler bij één scene (een niet essentiele btw) terugspringt naar het begin. De tweede DVD is, voor zover ik kon zien, in orde. De 2 extra DVD's heb ik niet gezien maar lijken oppervlakkig gezien ook in orde.

Helaas kan hij niet meer geruild worden dus bied ik hem hier te koop aan voor, laten we zeggen ¤20,-?

En welke scene is dat?
  Moderator maandag 12 januari 2004 @ 19:10:29 #3
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_16193649
kan je de scene wel skippen??
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_16193664
hmm een kapotte dvdset, ik geef je er 10 euro voor
Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
pi_16193698
Dat Aragorn, Legolas en Gimli (?) de uruk-hai acherna gaan om Merry en pippin terug te halen. Je ziet ze over een veld lopen vlak voordat ze de ruiters van Rohan tegenkomen en dan slaat hij over.

edit: Rohan en niet Gohan (is die niet van dragonball Z?)

[Dit bericht is gewijzigd door Pteppic op 12-01-2004 19:15]

pi_16193709
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:10 schreef atomicbster het volgende:
hmm een kapotte dvdset, ik geef je er 10 euro voor
Zat ik idd ook aan te denken
Dacht dat ik eerst maar eens zou vragen welke scene
pi_16193739
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:11 schreef Pteppic het volgende:
Dat Aragorn, Legolas en Gimli (?) de uruk-hai acherna gaan om Merry en pippin terug te halen. Je ziet ze over een veld lopen vlak voordat ze de ruiters van Gohan tegenkomen en dan slaat hij over.
Ehm, (Rohan ) enne dan is ie niet meer interessant. Is toch wel van belang voor de film (vind ik)
pi_16193790
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:13 schreef _kokkie_ het volgende:

[..]

Ehm, (Rohan ) enne dan is ie niet meer interessant. Is toch wel van belang voor de film (vind ik)

Je mist niks volgens mij, alleen dat ze wegduiken en dat Aragorn de ruiters roept. Je ziet vervolgens dat ze zich omdraaien.

Maar 10 euro vind ik te laag.

pi_16193797
Zeker een sony dvd speler?
pi_16193860
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:14 schreef Khadgar het volgende:
Zeker een sony dvd speler?
Ja? Maar tot nu toe (de afgelopen 4 jaar) nog nooit problemen gehad.
pi_16193867
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:14 schreef Pteppic het volgende:

[..]

Je mist niks volgens mij, alleen dat ze wegduiken en dat Aragorn de ruiters roept. Je ziet vervolgens dat ze zich omdraaien.

Maar 10 euro vind ik te laag.

Als LOTR Fan is dat toch al te veel. Het is een deel van de film, en bij het kijken wil je graag een hele film zien. (Vooral bij een EE)
pi_16193880
FF een beetje doorzeiken bij de winkel waar je em gekocht hebt. Die sturen hem toch terug naar de distributeur. Krijg je mischien alsnog een nieuwe.
pi_16193932
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:17 schreef Fixers het volgende:
FF een beetje doorzeiken bij de winkel waar je em gekocht hebt. Die sturen hem toch terug naar de distributeur. Krijg je mischien alsnog een nieuwe.
Lijkt mij ook....
pi_16194449
Zie je ook een physieke beschadiging, en heb je hem al op andere dvd-spelers geprobeerd?
ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
pi_16194845
hoeveel minuten is dit?... kan je het nog wat gedetailleerder beschrijven... kwil em mss wel zolang er aan de andere cds niets scheelt en dat alles ngo mooi in elkaar steekt
pi_16195404
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:38 schreef togt het volgende:
Zie je ook een physieke beschadiging, en heb je hem al op andere dvd-spelers geprobeerd?
Er is fysieke beschadiging. Ik heb zelf geen andere dvd-spelers en ben dus net even naar mijn buurman geweest. Daar haperde hij wel even maar liep gewoon door.
Helaas voor de belangstellenden maar de buurman wilde de set meteen houden .
Dit topic mag dicht, allen nog bedankt voor de reacties en de suggesties.

P.S. Kondros: het was nog geen 10 seconden denk ik

pi_16195850
BAH ENORM SPIJTIG, ik had em voor 25 euro willen kopen
  maandag 12 januari 2004 @ 20:35:52 #18
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16196343
verkocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: