Helaas kan hij niet meer geruild worden dus bied ik hem hier te koop aan voor, laten we zeggen ¤20,-?
quote:En welke scene is dat?
Op maandag 12 januari 2004 19:05 schreef Pteppic het volgende:
De Extended DVD edition dus van Lord of the Rings "The Two Towers".
Bij het kijken kwam ik erachter dat de eerste DVD van de film beschadigingen heeft zodanig dat mijn speler bij één scene (een niet essentiele btw) terugspringt naar het begin. De tweede DVD is, voor zover ik kon zien, in orde. De 2 extra DVD's heb ik niet gezien maar lijken oppervlakkig gezien ook in orde.Helaas kan hij niet meer geruild worden dus bied ik hem hier te koop aan voor, laten we zeggen ¤20,-?
edit: Rohan en niet Gohan (is die niet van dragonball Z?)
[Dit bericht is gewijzigd door Pteppic op 12-01-2004 19:15]
quote:Zat ik idd ook aan te denken
Op maandag 12 januari 2004 19:10 schreef atomicbster het volgende:
hmm een kapotte dvdset, ik geef je er 10 euro voor
quote:Ehm, (Rohan
Op maandag 12 januari 2004 19:11 schreef Pteppic het volgende:
Dat Aragorn, Legolas en Gimli (?) de uruk-hai acherna gaan om Merry en pippin terug te halen. Je ziet ze over een veld lopen vlak voordat ze de ruiters van Gohan tegenkomen en dan slaat hij over.
quote:Je mist niks volgens mij, alleen dat ze wegduiken en dat Aragorn de ruiters roept. Je ziet vervolgens dat ze zich omdraaien.
Op maandag 12 januari 2004 19:13 schreef _kokkie_ het volgende:[..]
Ehm, (Rohan
) enne dan is ie niet meer interessant. Is toch wel van belang voor de film (vind ik)
Maar 10 euro vind ik te laag.
quote:Ja? Maar tot nu toe (de afgelopen 4 jaar) nog nooit problemen gehad.
Op maandag 12 januari 2004 19:14 schreef Khadgar het volgende:
Zeker een sony dvd speler?
quote:Als LOTR Fan is dat toch al te veel. Het is een deel van de film, en bij het kijken wil je graag een hele film zien. (Vooral bij een EE)
Op maandag 12 januari 2004 19:14 schreef Pteppic het volgende:[..]
Je mist niks volgens mij, alleen dat ze wegduiken en dat Aragorn de ruiters roept. Je ziet vervolgens dat ze zich omdraaien.
Maar 10 euro vind ik te laag.
quote:Lijkt mij ook....
Op maandag 12 januari 2004 19:17 schreef Fixers het volgende:
FF een beetje doorzeiken bij de winkel waar je em gekocht hebt. Die sturen hem toch terug naar de distributeur. Krijg je mischien alsnog een nieuwe.
quote:Er is fysieke beschadiging. Ik heb zelf geen andere dvd-spelers en ben dus net even naar mijn buurman geweest. Daar haperde hij wel even maar liep gewoon door.
Op maandag 12 januari 2004 19:38 schreef togt het volgende:
Zie je ook een physieke beschadiging, en heb je hem al op andere dvd-spelers geprobeerd?
P.S. Kondros: het was nog geen 10 seconden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |