Ik schrijf mijn eigen songs (zowel tekst als melodie). Ik weet dat je je bij Buma/Stemra kan aanmelden maar dat is voor als je muziek gedraaid/gespeelt wordt door anderen. Ik bedoel echt het copyright? vastleggen op mijn eigen naam zodat niemand ervandoor kan gaan met mijn compostie's. Bij een publishing company?
Graag alleen antwoord van mensen die zeker weten hoe het moet, en dus geen antwoorden als "Ik denk....ik heb gehoord....een vriend van mij.....etc"
Zo hebben wij het met onze eigen muziek gedaan iig.
quote:En hoe wil je dat gaan doen dan
Op maandag 12 januari 2004 18:52 schreef rohypnol het volgende:
dat heb je automatisch geloof ik...
Mits je aan kunt tonen dat het door jou gemaakt is.
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:52 schreef rohypnol het volgende:
geloof ik...
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:00 schreef Zenith4ever het volgende:
Volgens mij
quote:Nee, dat wil ik dus niet want nu zijn jullie (waarschijnlijk) niet meer de eigenaar van je eigen muziek, en verdient de platenmaatschappij er het meest aan.
Op maandag 12 januari 2004 19:00 schreef Zenith4ever het volgende:
Volgens mij kan je dat gewoon bij een platenmaatschappij laten doen.Zo hebben wij het met onze eigen muziek gedaan iig.
quote:postpakketje van maken en verzegelt naar jezelf laten sturen
Op maandag 12 januari 2004 19:01 schreef Oosthoek het volgende:[..]
En hoe wil je dat gaan doen dan
poor mans copyright
quote:tot zover mijn nuttige bijdrage
Op maandag 12 januari 2004 19:02 schreef Omkron het volgende:
Verzegelen en aangetekend naar jezelf opsturen..
ik had een site waarbij het kon voor weinig, maar ik ben de link even kwijt. Zal straks weleens iemand navragen als diegene online is.
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 12-01-2004 19:14]
Giorgio Schultz heeft de monikker 'beathoven' ook al eens gebruikt..
[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 12-01-2004 19:22]
quote:shit, ik ben gebruikt
Op maandag 12 januari 2004 19:14 schreef Omkron het volgende:
Leuke tracks trouwens Beathoven..Giorgio Schultz heeft de monikker 'beathoven' ook al eens gebruikt..
Zal eens kijken of er onder het pseudoniem Giorgio Schultz nog ergens een slaatje uit te slaan valt.
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:02 schreef Omkron het volgende:
Verzegelen en aangetekend naar jezelf opsturen..
quote:http://www.discogs.com/artist/Beathoven
Op maandag 12 januari 2004 23:00 schreef Beathoven het volgende:[..]
shit, ik ben gebruikt
Zal eens kijken of er onder het pseudoniem Giorgio Schultz nog ergens een slaatje uit te slaan valt.
Is er iemand die een andere manier weet dan verzegeld naar zichzelf sturen want ik zoek een manier ook met het oog op de toekomst. Dus dat de muziek uitgebracht gaat worden, en dat niet de platenmaatschappij maar ik de eigenaar blijf van mijn muziek, en ik dus de royalties krijg.
Is er niemand hier die zelf artiest is?
quote:mocht je t toch naar jezelf opsturen. Is t belangrijk dat je de envelop NIET openmaakt. Als iemand je werk jat ga je met die DICHTE envelop naar de rechter. Die maakt em open en ziet aan de stempel waneer die verstuurd, en wie het werk als eerste gemaakt heeft. En reeds geopende envelop steld natuurlijk niets voor ivm fraude
Op dinsdag 13 januari 2004 11:21 schreef OutKast het volgende:
*schop*Is er iemand die een andere manier weet dan verzegeld naar zichzelf sturen want ik zoek een manier ook met het oog op de toekomst. Dus dat de muziek uitgebracht gaat worden, en dat niet de platenmaatschappij maar ik de eigenaar blijf van mijn muziek, en ik dus de royalties krijg.
Is er niemand hier die zelf artiest is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |