quote:Error heeft de snelste rollator, terwijl XMN8R zich beter aan de verkeersrollatorregels houdt.
Op dinsdag 13 januari 2004 18:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Of XMN8R. Ik weet het eigenlijk niet goed wie van die twee er nou ouder is...
quote:Jaja, dat verklaart dan ook waarom ik met XMN8R al een keer een aanrijding heb meegemaakt. XMN8R houdt zich echt niet aan de regels...
Op dinsdag 13 januari 2004 18:58 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Error heeft de snelste rollator, terwijl XMN8R zich beter aan de verkeersrollatorregels houdt.
.
quote:Die rijdt met zijn rollator tegen de opstakels op de openbare weg
Error heeft de snelste rollator, terwijl XMN8R zich beter aan de verkeersrollatorregels houdt.
.
quote:Heb ik hier eigenlijk al eens mijn afschuw over die kleine snotterige monsters uitgesproken?
Op dinsdag 13 januari 2004 18:58 schreef fulco- het volgende:[..]
Straks komt er nog een posting van Papa G_E in: "Ongewenst zwanger, zij wil het kind houden"
Op m'n werk sta ik al bekend als Kinderhater. .
Ik ben weer net op tijd om dat geroddel over leeftijden en rollator-meets snel de kop in te drukken
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:59 schreef Twoflower het volgende:Jaja, dat verklaart dan ook waarom ik met XMN8R al een keer een aanrijding heb meegemaakt. XMN8R houdt zich echt niet aan de regels...
quote:Oh, Zuster Anemiek is klaar met je billen te wassen?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:02 schreef XMN8R het volgende:Ik ben weer net op tijd om dat geroddel over leeftijden en rollator-meets snel de kop in te drukken
quote:Overigens... jij wilt niet meer rollatoreren, omdat je je de vorige keer een beetje pijn gedaan hebt
.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:05 schreef Twoflower het volgende:Durf het eens te ontkennen!
quote:Niemand gelooft je. En anders kan Andyvie ook nog getuigen...
Op dinsdag 13 januari 2004 19:07 schreef XMN8R het volgende:[..]
*ontken*
quote:Zuster Anemiek is ziek, vandaag kwam broeder Björn
Op dinsdag 13 januari 2004 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:Oh, Zuster Anemiek is klaar met je billen te wassen?
quote:Andyvie getuigd niet tegen mij, dat weet ik zeker
Op dinsdag 13 januari 2004 19:08 schreef Twoflower het volgende:Niemand gelooft je. En anders kan Andyvie ook nog getuigen...
quote:Tuurlijk wel. Want Andyvie is een hele brave jongen. Die vertelt altijd de waarheid...
Op dinsdag 13 januari 2004 19:11 schreef XMN8R het volgende:[..]
Andyvie getuigd niet tegen mij, dat weet ik zeker
quote:Ja, ik snap het ook niet. Voel me opeens heel erg jeugdig!
Op dinsdag 13 januari 2004 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
ik ben er even niet en opeens is dit een bejaardenhuis geworden...
quote:dan ken jij Andyvie toch niet zo goed als je dacht hoor
Op dinsdag 13 januari 2004 19:12 schreef Twoflower het volgende:Tuurlijk wel. Want Andyvie is een hele brave jongen. Die vertelt altijd de waarheid...
quote:Dat denk jij!
Op dinsdag 13 januari 2004 19:13 schreef XMN8R het volgende:[..]
dan ken jij Andyvie toch niet zo goed als je dacht hoor
quote:you and me both
Op dinsdag 13 januari 2004 19:13 schreef fulco- het volgende:[..]
Ja, ik snap het ook niet. Voel me opeens heel erg jeugdig!
quote:weet je al wat je wilt worden als je later groot bent?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:13 schreef fulco- het volgende:Ja, ik snap het ook niet. Voel me opeens heel erg jeugdig!
quote:Oh, wat heb jij dan met die lieve Andyvie gedaan?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:13 schreef XMN8R het volgende:[..]
dan ken jij Andyvie toch niet zo goed als je dacht hoor
quote:Ik denk en ik denk... maar hoe bedoel je deze opmerking?
Op dinsdag 13 januari 2004 19:15 schreef Jerruh het volgende:
G_E, blijkbaar maakt het niet uit dat ik ook met de oudere garde lul, want die reageren toch nie top mij
quote:*op jongere garde reageer*
Op dinsdag 13 januari 2004 19:15 schreef Jerruh het volgende:
G_E, blijkbaar maakt het niet uit dat ik ook met de oudere garde lul, want die reageren toch NIE TOP mij
jij bent "nie top'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |