Tuurlijk weer wat overdreven plaatjes maar dit hoort er allemaal bij
Geweldige rapper! Laatste album 'Juelz Santana - From Me 2 You' vind ik echt zeer goed. Geweldige beats en relaxte raps.
Natuurlijk zit er veel gangster shit in wat ik soms ook wat te veel vind worden. Maar het album is zeer muziekaal en dat viel me al vrij snel op en klinkt gewoon super.
Meer mensen die Juelz Santana (Camron etc.) kennen of die eventueel dit album al kennen?
quote:hah, zou kunnen maar daar gaat het me niet om.
Op maandag 12 januari 2004 11:07 schreef Kaityushi het volgende:
Hij is de meest gare van heel de dip-set.
is slechts mijn mening natuurlijk maar het wordt wel vaker gezegd dat hij voor spek en bonen bij de diplomats zit.
quote:naja ik zou zo zeggen, try his new shit
Op maandag 12 januari 2004 11:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
z'n track 'dipset (santana's town)' is anders wel vet als je 't mij vraagt, coole beat en z'n flow klinkt hier wel okay, weet niet hoe 't in andere nummers van 'm zit eigenlijk
quote:hou je uberhaupt van (gangster/bling bling/pimp) rap?
Op maandag 12 januari 2004 11:49 schreef Scandalous het volgende:
Nahhh... ik vind hem net zo doorsnee en nietszeggend als Fabolous of Chingy
quote:Niet van de artiesten die ik net noemde
Op maandag 12 januari 2004 11:56 schreef NeMe het volgende:[..]
hou je uberhaupt van (gangster/bling bling/pimp) rap?
pas na een hiphopnummer 10 keer gehoord te hebben ofzo ga ik eens op de tekst letten
quote:klopt, ik let vooral heel erg op het muziekale gedeelte.
Op maandag 12 januari 2004 14:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
die gangsta/bling bling teksten boeien me niet zo, het gaat mij vooral om de producite, en die is bij 'dipset (santana's town)' 10 keer beter dan die bij die chingy an fabolous beatspas na een hiphopnummer 10 keer gehoord te hebben ofzo ga ik eens op de tekst letten
ritme beat, melodie, zang en rap er door heen gemixt. en het leuke van de diplomats is dat ze lang niet altijd van die eentonige beats hebben maar ook daad werkelijk een langere melodie er in hebben geplant dan over het algemeen voor hiphop geld. (net zoals hi-tek dat doet, alleen dan geheel op zijn eigen manier)
quote:Ja, ik, van Dipset... die clip is trouwens echt vet, ik wil ook zo'n pimpin' Pink Panther pak!
Op dinsdag 13 januari 2004 16:18 schreef NeMe het volgende:
Iemand nog die het ook kent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |