[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-01-2004 03:04]
Hij staat trouwens ook in mijn top20 van beste cd's van 2003 en ik heb zo het geva dat ik ook de enige ben die die plaat heeft genoemd.
Volgende week zaterdag (de 31ste dus) staan ze in 013 samen met Kaizers Orchestra, Joe Henry, Lua, Björn `Stringmachine` Berge en DJ Wizard. Ook Kaizers Orchestra is een aanrader, dat is live echt een leuke band. Verder spelen de 10 februari in de Melkweg en 18 februari in Tivoli (in hun eentje dan).
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 25-01-2004 10:13]
quote:ja, ga dus de 31e naar Kaizers Orchestra e.a. maar ben er achter gekomen dat om 23.39 de laatste trein vanuit Tilburg mijn kant op gaat. Volgens de site speelt K.O. van 22.50 - 23.50, maar volgens de flyer eerder. Weet iemand het exact?
Op zondag 25 januari 2004 10:07 schreef Vork het volgende:
Volgende week zaterdag (de 31ste dus) staan ze in 013 samen met Kaizers Orchestra, Joe Henry, Lua, Björn `Stringmachine` Berge en DJ Wizard. Ook Kaizers Orchestra is een aanrader, dat is live echt een leuke band. Verder spelen de 10 februari in de Melkweg en 18 februari in Tivoli (in hun eentje dan).
quote:Oh misschien leek het net alsof ik ze al eens gezien had, maar dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik kan helaas de 31ste niet, dus ik zal het wrs. pas een anderhalve week later in de Melkweg kunnen aanschouwen, zonder Kaizers Orchestra helaas, maar hopelijk wel met een goeie show, ik ben benieuwd...
Op zondag 25 januari 2004 13:43 schreef BillyMaynardHomme het volgende:
Hoe is Oi Va Voi trouwens live? Ik las namelijk dat live alle electronische invloeden die je op het album wel hoort weggelaten worden...
quote:Live stonden ze in Groningen op Eurosonic, ik was er niet bij, maar ik las dat ze alle electronica thuis hadden gelaten zodat het geheel erg instrumentaal en volgens de reviewers te "folk" werd. Iets dat ik me wel kan voorstellen, aangezien ik de combi met de relaxte beats erg goed en natuurlijk vind klinken op de cd.
Op zondag 25 januari 2004 14:54 schreef Vork het volgende:[..]
Oh misschien leek het net alsof ik ze al eens gezien had, maar dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Ik kan helaas de 31ste niet, dus ik zal het wrs. pas een anderhalve week later in de Melkweg kunnen aanschouwen, zonder Kaizers Orchestra helaas, maar hopelijk wel met een goeie show, ik ben benieuwd...
Ik ga toevallig trouwens ook naar de Kaizers Orchestra, op de 29ste in vera, grunn .
Overigens heb ik de cd nog vele malen gedraaid en opgenomen in mijn hart. De tweede vond ik daarentegen helemaal niks.quote:Op zondag 25 januari 2004 13:57 schreef bigshadow het volgende:
muziek is zeer oke, de zang daarbij deed me niet zo veel, vond het geen meerwaarde. Het is niet mijn stijl heb ik daarop besloten
Nope. Speelden ze weer in NL danquote:Op woensdag 19 september 2007 10:59 schreef Lieke_K het volgende:
Oké, het is al een tijdje dood hier, dus ik verwacht maar geen reactie.Wie was er ook bij gister? Mèn wat een optreden... Echt super!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |