Met name de mistroostige blik van Murray doet het hem voor mijquote:Op woensdag 29 september 2004 01:03 schreef Cheese het volgende:
Het mooie zijn de subtiele emoties die de hoofdrolspelers in deze film laten blijken. Een korte schichtige blik, de stand van de mond, een neergeslagen oog, een paar onhandige woordjes op een moeilijke situatie. Niet geacteerd, maar in wezen zoals het in het echte leven ook voorkomt, en zo zelden gezien in de film.
Dat maakt deze film heel menselijk. Alleen ontgaat dat sommige (minder gevoelige?) mensen, helaas voor hun.
Maar wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb mogen doen. En als ik straks eindelijk kan gaan werken en geld verdienen nog vaak ga doenquote:Op woensdag 29 september 2004 01:14 schreef Zeitgeist het volgende:
In je eentje rondlopen in een land waar je niemand kent is best intimiderend. Ook best wel intrigerend om eerlijk te zijn maar toch.
ben ik met je eens. en waar mag je dat gaan doen? ik wil dat in 1 van de volgende steden ooit te weer te gaan doen: Tokyo, Kyoto, Minsk, Sydney of Hong Kong...quote:Op woensdag 29 september 2004 01:29 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar wel een van de mooiste dingen die ik ooit heb mogen doen. En als ik straks eindelijk kan gaan werken en geld verdienen nog vaak ga doen
Minsk mag je van je lijstje afstrepen maar dat zijn wel steden waar ik dus echt nog wel eens heen wil. Zelf ben ik al wel in Sydney geweest (heb een jaar in Oz rondgereist), Perth kan ik ook echt aanraden, mooie stad!!!quote:Op woensdag 29 september 2004 03:11 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
ben ik met je eens. en waar mag je dat gaan doen? ik wil dat in 1 van de volgende steden ooit te weer te gaan doen: Tokyo, Kyoto, Minsk, Sydney of Hong Kong...
Besides... eerste priorieit is mijn vriendin in Minsk... en die hier heen te halen. Wonen daar lijkt me niks. te arm.
Maar ik heb Los Angeles, Boston, San Fransisco, Bakersfield, San Jose, London, Dublin, Parijs en Halifax mogen bezoeken. Nou spreek ik vloeiend Engels dus echt hulpeloos was ik daar niet maar toch. Aparte ervaring.
Ik vind Melbourne ook wel een leuke stad eigenlijk (alhoewel ik steeds minder stedenmens ben geworden de laatste tijd.... uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar). Adelaide was ook wel aardig, maar duidelijk provinciaals.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Minsk mag je van je lijstje afstrepen maar dat zijn wel steden waar ik dus echt nog wel eens heen wil. Zelf ben ik al wel in Sydney geweest (heb een jaar in Oz rondgereist), Perth kan ik ook echt aanraden, mooie stad!!!
Verder zou ik nog heel graag naar zo veel landen willen, maar als je het specifiek over steden hebt: Seoel, New York, LA (Hollywood!!), Montreal e.d. Europa trekt me eigenlijk niet, net als het stuk tussen Europa en Oost Azie. Noord en Zuid Amerika dan weer wel.
Je hebt trouwens ook al best veel gereist!!
sommige mensen houden niet van films die meer gefocust zijn op menselijke emoties en gevoelensquote:Op woensdag 29 september 2004 00:57 schreef kamagurka het volgende:
Waar had ie volgens jou dan in moeten passen om wel een goede film te zijn? Catagorie gooi- en smijtwerk ala tombraider of x-men?
Vreemd dat sommige mensen helemaal niet meer naar films kunnen kijken waarin het actie-element niet prominent aanwezig is![]()
Jammer genoeg heb ik alleen het zuiden van Oz niet aangedaan. Ben Van Sydney vertokken en vandaar het land rondgereist naar Perth. Maar het zuiden komt nog wel een keertjequote:Op woensdag 29 september 2004 11:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind Melbourne ook wel een leuke stad eigenlijk (alhoewel ik steeds minder stedenmens ben geworden de laatste tijd.... uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar). Adelaide was ook wel aardig, maar duidelijk provinciaals.
Zitten al die vrouwen niet gewoon te flashen daar tijdens Halloween?quote:New Orleans spreekt je misschien ook wel aan, voor VS-begrippen hangt daar een aparte sfeer. Was er met Halloween, enorm knalfeest!![]()
Wat voor werk doe je dan? Dat je zoveel mag reizen? Zulk werk moet ik namelijk ook hebbenquote:Maar ik ben in het kader van werk en plezier al in bijna alle continenten geweest (behalve Z-Amerika) en vind Europa toch wel een van de mooiste hoor, qua stadsschoon en zeker cultuur
Daar ben ik doorheen gekomen op weg naar de natuur in het noorden (wat in Australie 1000x meer de moeite is). Ik vond het maar een afgetrapte en onooglijke stad eigenlijk (veel te warm ook! ik haat steden waar je van het asfalt afschroeit van de hittequote:Op woensdag 29 september 2004 11:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoorde van Australie dat de gezelligste stad Brisbain moest zijn, zijn jullie daar ook geweest? Montreal ga ik volgend jaar heen. Maar iets zegt me dat de LiT ervaring daar erg klein zal zijn..
Brisbane ben ik idd ook geweest, heb ik alleen te kort kunnen blijven om echt een goede indruk van de stad te krijgen. En in de tijd dat ik daar was heb ik vooral naar werk gezocht.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoorde van Australie dat de gezelligste stad Brisbain moest zijn, zijn jullie daar ook geweest? Montreal ga ik volgend jaar heen. Maar iets zegt me dat de LiT ervaring daar erg klein zal zijn..
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:45 schreef Hare het volgende:
Zitten al die vrouwen niet gewoon te flashen daar tijdens Halloween?![]()
Ik (was!) wetenschappelijk onderzoeker, dus veel congressen ed..quote:Wat voor werk doe je dan? Dat je zoveel mag reizen? Zulk werk moet ik namelijk ook hebben
En ach, Europa kan best mooi zijn, maar hoe verder hoe leuker is het een beetje voor mij
Als ik zoiets lees dan heb ik meteen al geen zin meer om te kijken.. Ik heb het idee dat mensen dit soort films alleen al goed vinden omdat ze artistiek verantwoord zijn; omdat de "echt filmliefhebber" dit soort films zou moeten verkiezen boven actie- en tietenfilms.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 'm een aantal dagen terug gezien.
Vond het een mooie ingetogen film,
waarin kleine gebaren groots werden en het geluk voor even de waarheid.
Tja,quote:Op woensdag 29 september 2004 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees dan heb ik meteen al geen zin meer om te kijken.. Ik heb het idee dat mensen dit soort films alleen al goed vinden omdat ze artistiek verantwoord zijn; omdat de "echt filmliefhebber" dit soort films zou moeten verkiezen boven actie- en tietenfilms.
Ja. En?quote:Op woensdag 29 september 2004 12:10 schreef SilverGun het volgende:
Dat deze film het anders doet dan de gebruikelijke Hollywood film, betekent niet dat de film het ook goed doet.
Tis een grof schandaal!!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees dan heb ik meteen al geen zin meer om te kijken.. Ik heb het idee dat mensen dit soort films alleen al goed vinden omdat ze artistiek verantwoord zijn; omdat de "echt filmliefhebber" dit soort films zou moeten verkiezen boven actie- en tietenfilms.
Hetzelfde gold voor Goodbye Lenin. Oh was zou dat toch een schitterende film zijn. Ik vond 't een van de slechtste films die ik afgelopen jaren gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |