Waarom wil iedereen dat toch zo graag weten?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:24 schreef ot-m het volgende:
iemand trouwens een idee wat bill murray op het einde in haar oor fluisterde ?
Idd, snap ik ook niet. Dat is juist een van de leukste dingen uit de film. Dat je zelf kan bedenken wat ie in haar oor fluistertquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:41 schreef Joppe het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen dat toch zo graag weten?
hihi en ik ben meegeweestquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:24 schreef Thetallguy het volgende:
Wateen
mooie
film
Net gezien, had kaartjes gewonnenen een girlie maar die pas ik niet
"het geheim van die heerlijke vruchtentaart zijn de kiwis"quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:38 schreef ot-m het volgende:
heeft iemand een idee wat hij in haar oor fluisterde ?
Als Bill Murray het zegt misschien wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je dat hoorde?.
Hey BS, kon jij je vinden in het leeftijdsverschil, aangezien jij ook op mannen van ergens in de dertig valt?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Zou jij lachen als je dat hoorde?.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hey BS, kon jij je vinden in het leeftijdsverschil, aangezien jij ook op mannen van ergens in de dertig valt?
Ik voelde ook zeer zeker de aantrekkingskracht duidelijk maar ik zat wel de hele film 'Laat ze alsjeblieft niet kussen. En zeker geen sex. Please, doe dat me niet aan!' want het spijt me zeer.. maar Johansson is een zeer mooie vrouw maar Murray?quote:Ik voelde de aantrekkingskracht gewoon van het scherm afspatten. Oja, en op je vraag in het fotoboek terug te komen, nee het is niet Fight Club. Mail je het antwoord wel komende week oke?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:27 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien in de bios:
Lost In Translation
Hier hoef je maar 1 ding voor te doen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat n SUPERFILM!!!! Er gebeurt dan niet zo veel en t tempo is misschien wat traag (voor sommige mensen dan), daar lag voor mij juist de kracht van deze film.Uitmuntende rol van Bill Murray en na t zien van deze film snap ik niet dat Scarlett Johansson geen Oscar nominatie voor deze rol heeft gekregen
Samen met Cold Mountain de film van t jaar![]()
![]()
en dat vind ik zo jammer! maar juist ook wel mooi.Zo blijft n beetje n open eindequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:13 schreef SunChaser het volgende:
Bij de Oscars vroeg iemand aan Scarlet was er nu werd gefluisterd en zij zei dat dat iets was tussen Bill en haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |