abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22281898
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:10 schreef SilverGun het volgende:
Dat deze film het anders doet dan de gebruikelijke Hollywood film, betekent niet dat de film het ook goed doet.
Inderdaad. Ik wil 'm wel een keer gaan kijken nog, want ik ben wel benieuwd. Maar zeker niet in de bios, die bewaar ik wel voor films die me echt goed lijken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:15:21 #227
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22281945
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik wil 'm wel een keer gaan kijken nog, want ik ben wel benieuwd. Maar zeker niet in de bios, die bewaar ik wel voor films die me echt goed lijken.
Ga je samen meet Kama naar XXX 2
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22281946
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tis een grof schandaal!!

Hoe durven ze nog films zonder vin diesel of een opengetrokken blik siliconentrutten te maken?? Zijn ze soms niet goed bij het hoofd...?
Onzin. Ik vond Eternal Sunshine of the Spotless Mind erg goed bijvoorbeeld. Ik zeg alleen dat bepaalde mensen films alleen al goed zeggen te vinden omdat het volgens hun "kunst" is, itt tot "alle hollywood-rotzooi".
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:16:36 #229
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_22281975
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:12 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Ja. En?
Nou, wanneer men verkondigd dat deze film niet enorm boeiend is, komt het verweer veelal neer op het feit dat het weer eens iets anders is dan de gemiddelde Hollywood blockbuster en men dus niet moet zeuren.

Voorbeeld:
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:12 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tis een grof schandaal!!

Hoe durven ze nog films zonder vin diesel of een opengetrokken blik siliconentrutten te maken?? Zijn ze soms niet goed bij het hoofd...?
Maar "Dat deze film het anders doet dan de gebruikelijke Hollywood film, betekent niet dat de film het ook goed doet", dus.
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
pi_22282048
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:15 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ga je samen meet Kama naar XXX 2
Ik wou het net gaan voorstellen!

Het schijnt dat Steven Seagal ook weer bezig is met een nieuwe film... anders zijn j-lo en ben affleck er altijd nog! Of iets met Martin Lawrence, altijd lache, die negers
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_22282117
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:16 schreef SilverGun het volgende:

[..]

Nou, wanneer men verkondigd dat deze film niet enorm boeiend is, komt het verweer veelal neer op het feit dat het weer eens iets anders is dan de gemiddelde Hollywood blockbuster en men dus niet moet zeuren.

Voorbeeld:
[..]

Maar "Dat deze film het anders doet dan de gebruikelijke Hollywood film, betekent niet dat de film het ook goed doet", dus.
Ik vind dat juist één van de charmes van de film. Daarnaast goed acteerwerk en prima sfeer-impressies:
  woensdag 29 september 2004 @ 12:24:47 #232
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22282157
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:19 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik wou het net gaan voorstellen!

Het schijnt dat Steven Seagal ook weer bezig is met een nieuwe film... anders zijn j-lo en ben affleck er altijd nog! Of iets met Martin Lawrence, altijd lache, die negers
als het Seagal is dan is het direct-to-video
[..]
pi_22282582
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:24 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

als het Seagal is dan is het direct-to-video
Of direct-to-Kazaa, da's voor de nog slechtere films.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:56:16 #234
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22282798
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Of direct-to-Kazaa, da's voor de nog slechtere films.
in mijn geval direct-to-bittorrent

maar we gaan offtopic
[..]
pi_22283581
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 11:07 schreef Hik het volgende:
Ik zag de film meer (zie ook mijn post hierboven) als een film over twee mensen die zich niet verbonden voelen met de wereld om zich heen. Het feit dat ze in een land zijn dat ze niet begrijpen draagt daar nog toe bij, maar ze hebben net zoveel moeite met Westerlingen, zoals de mensen in de bar, de actrice en hun eigen partners. Behalve met elkaar....
In mijn ogen gaat het over dat gevoel dat we allemaal wel eens (of vaak hebben): dat je overal buiten staat, van buiten naar binnen kijkt en denkt: Ik zou hierbij moeten horen maar ik snáp deze mensen helemaal niet! En dát maakt dat de film (mij) nu juist zo raakt!

Nog iemand gedachtes hierover?
Mijn god, eindelijk iemand in dit topic die hetzelfde als ik had bij deze film.
pi_22283770
quote:
Op woensdag 29 september 2004 00:57 schreef kamagurka het volgende:
Vreemd dat sommige mensen helemaal niet meer naar films kunnen kijken waarin het actie-element niet prominent aanwezig is
oh sorry oh almachtige jij weet natuurlijk weer welke soorten films ik wel leuk vind.

geloof me ik heb ontiegelijk veel van deze soort films gezien maar daar zat wel duidelijk humor etc in.
hier ligt dat natuurlijk anders want het gaat namelijk over 'je alleen voelen'
  woensdag 29 september 2004 @ 19:57:56 #237
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_22291952
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef Hare het volgende:

[..]

Minsk mag je van je lijstje afstrepen maar dat zijn wel steden waar ik dus echt nog wel eens heen wil. Zelf ben ik al wel in Sydney geweest (heb een jaar in Oz rondgereist), Perth kan ik ook echt aanraden, mooie stad!!!
Verder zou ik nog heel graag naar zo veel landen willen, maar als je het specifiek over steden hebt: Seoel, New York, LA (Hollywood!!), Montreal e.d. Europa trekt me eigenlijk niet, net als het stuk tussen Europa en Oost Azie. Noord en Zuid Amerika dan weer wel.
Je hebt trouwens ook al best veel gereist!!
Minsk schijnt erg mooi te zijn heb ik van verschillende mensen vernomen. veel cultuur enzo.
En mooie intelligente vrouwen :-D

LA is niet zo geweldig vond ik. Heel fake. Zelfs de zwervers hadden attitude. San Fransisco is wel gaaf. Relaxte mensen. Veel hippies ook hehe. Reed op gegeven moment een blauw geverfte schoolbus voor ons met gitaren op de zijkant getekent. Beetje slingeren enzo. Wij er langs en ineens was onze auto gevuld met de lucht van Marihuana. Was erg lachen.

En ik ben langs dat huis gereden uit Interview With the Vampire.
The Light Is Leaving Us All
  woensdag 29 september 2004 @ 23:26:43 #238
69464 Lisariya
After I became myself
pi_22297942
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef Hare het volgende:

[..]

In Nl misschien, hij is in de rest van de wereld al wel een tijdje uit hoor
Ja maar ik heb geen creditcard om 'm al online ergens te kopen. Dus ik wacht maar gewoon op de 'saaie' Nederlandse release.
Hoe is het verder?
  donderdag 30 september 2004 @ 00:34:23 #239
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22299664
quote:
Op woensdag 29 september 2004 23:26 schreef Lisariya het volgende:

[..]

Ja maar ik heb geen creditcard om 'm al online ergens te kopen. Dus ik wacht maar gewoon op de 'saaie' Nederlandse release.
Hoe is het verder?
cdwow.net kun je gewoon met overschrijving betalen Heb je nog mooie kortingslinks en bonnen voor ook!!

En verder is alles uitstekend! Met jou ook
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 30 september 2004 @ 00:53:21 #240
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_22300060
quote:
Op donderdag 30 september 2004 00:34 schreef Hare het volgende:

[..]

cdwow.net kun je gewoon met overschrijving betalen Heb je nog mooie kortingslinks en bonnen voor ook!!

En verder is alles uitstekend! Met jou ook
de DVD van Lost In Translation? die kan je ook bij de Boudisque halen zoals ik deed. UK import.
The Light Is Leaving Us All
pi_22313084
Wat enig!

BlaatschaaP, die bij vlagen op Scarlett Johansson lijkt, woont in Nijmegen.
pi_22313102
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Als ik zoiets lees dan heb ik meteen al geen zin meer om te kijken.. Ik heb het idee dat mensen dit soort films alleen al goed vinden omdat ze artistiek verantwoord zijn; omdat de "echt filmliefhebber" dit soort films zou moeten verkiezen boven actie- en tietenfilms.

Hetzelfde gold voor Goodbye Lenin. Oh was zou dat toch een schitterende film zijn. Ik vond 't een van de slechtste films die ik afgelopen jaren gezien heb.
Troost je met de gedachte dat er veel meer mensen zijn die totaal geen smaak hebben. je bent niet de enige.
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:04:29 #243
25301 Gorro
Reject False Icons
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:22:07 #244
69464 Lisariya
After I became myself
pi_22379883
Ja dat zien we. Bedankt schat.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:29:10 #245
8369 speknek
Another day another slay
pi_22540675
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:46 schreef k_man het volgende:
Troost je met de gedachte dat er veel meer mensen zijn die totaal geen smaak hebben. je bent niet de enige.
Welnee, ik heb wel smaak en Goodbye Lenin was gewoon een wanstaltig product.

Deze film was wel mooi trouwens. Gebeurde helemaal niets in, maar verveelde geen moment. En cinematografie en muziek waren allebei erg prettig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:50:27 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_22541321
Dat steeds terugkerende liedje met die zacht hummende vrouwenstem, weet iemand of dat als nummer is uitgebracht?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_22541712
is dat niet Alone in Kyoto van Air? kan me iig wel herinneren dat dat nummer op de soundtrack staat
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 10 oktober 2004 @ 22:12:43 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_22541915
Ja die staat er wel op, maar dat is hem niet.
pi_22541956
Hmm, voorzover ik weet had ik ooit iig een soundtrack gedownload waar dat nummer wel opstond alleen heb ik die niet meer
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_22542822
Dat nummer wat je bedoelt heet Girls van Death in Vegas. Althans zo heet ie op mijn soundtrack
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')