Inderdaad. Ik wil 'm wel een keer gaan kijken nog, want ik ben wel benieuwd. Maar zeker niet in de bios, die bewaar ik wel voor films die me echt goed lijken.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:10 schreef SilverGun het volgende:
Dat deze film het anders doet dan de gebruikelijke Hollywood film, betekent niet dat de film het ook goed doet.
Ga je samen meet Kama naar XXX 2quote:Op woensdag 29 september 2004 12:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil 'm wel een keer gaan kijken nog, want ik ben wel benieuwd. Maar zeker niet in de bios, die bewaar ik wel voor films die me echt goed lijken.
Onzin. Ik vond Eternal Sunshine of the Spotless Mind erg goed bijvoorbeeld. Ik zeg alleen dat bepaalde mensen films alleen al goed zeggen te vinden omdat het volgens hun "kunst" is, itt tot "alle hollywood-rotzooi".quote:Op woensdag 29 september 2004 12:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tis een grof schandaal!!![]()
Hoe durven ze nog films zonder vin diesel of een opengetrokken blik siliconentrutten te maken?? Zijn ze soms niet goed bij het hoofd...?
Nou, wanneer men verkondigd dat deze film niet enorm boeiend is, komt het verweer veelal neer op het feit dat het weer eens iets anders is dan de gemiddelde Hollywood blockbuster en men dus niet moet zeuren.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ja. En?
Maar "Dat deze film het anders doet dan de gebruikelijke Hollywood film, betekent niet dat de film het ook goed doet", dus.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tis een grof schandaal!!![]()
Hoe durven ze nog films zonder vin diesel of een opengetrokken blik siliconentrutten te maken?? Zijn ze soms niet goed bij het hoofd...?
Ik wou het net gaan voorstellen!quote:Op woensdag 29 september 2004 12:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ga je samen meet Kama naar XXX 2
Ik vind dat juist één van de charmes van de film. Daarnaast goed acteerwerk en prima sfeer-impressies:quote:Op woensdag 29 september 2004 12:16 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Nou, wanneer men verkondigd dat deze film niet enorm boeiend is, komt het verweer veelal neer op het feit dat het weer eens iets anders is dan de gemiddelde Hollywood blockbuster en men dus niet moet zeuren.
Voorbeeld:
[..]
Maar "Dat deze film het anders doet dan de gebruikelijke Hollywood film, betekent niet dat de film het ook goed doet", dus.
als het Seagal is dan is het direct-to-videoquote:Op woensdag 29 september 2004 12:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik wou het net gaan voorstellen!
Het schijnt dat Steven Seagal ook weer bezig is met een nieuwe film... anders zijn j-lo en ben affleck er altijd nog! Of iets met Martin Lawrence, altijd lache, die negers
Of direct-to-Kazaa, da's voor de nog slechtere films.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als het Seagal is dan is het direct-to-video
in mijn geval direct-to-bittorrentquote:Op woensdag 29 september 2004 12:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Of direct-to-Kazaa, da's voor de nog slechtere films.
Mijn god, eindelijk iemand in dit topic die hetzelfde als ik had bij deze film.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:07 schreef Hik het volgende:
Ik zag de film meer (zie ook mijn post hierboven) als een film over twee mensen die zich niet verbonden voelen met de wereld om zich heen. Het feit dat ze in een land zijn dat ze niet begrijpen draagt daar nog toe bij, maar ze hebben net zoveel moeite met Westerlingen, zoals de mensen in de bar, de actrice en hun eigen partners. Behalve met elkaar....
In mijn ogen gaat het over dat gevoel dat we allemaal wel eens (of vaak hebben): dat je overal buiten staat, van buiten naar binnen kijkt en denkt: Ik zou hierbij moeten horen maar ik snáp deze mensen helemaal niet! En dát maakt dat de film (mij) nu juist zo raakt!
Nog iemand gedachtes hierover?
oh sorry oh almachtige jij weet natuurlijk weer welke soorten films ik wel leuk vind.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:57 schreef kamagurka het volgende:
Vreemd dat sommige mensen helemaal niet meer naar films kunnen kijken waarin het actie-element niet prominent aanwezig is![]()
Minsk schijnt erg mooi te zijn heb ik van verschillende mensen vernomen. veel cultuur enzo.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Minsk mag je van je lijstje afstrepen maar dat zijn wel steden waar ik dus echt nog wel eens heen wil. Zelf ben ik al wel in Sydney geweest (heb een jaar in Oz rondgereist), Perth kan ik ook echt aanraden, mooie stad!!!
Verder zou ik nog heel graag naar zo veel landen willen, maar als je het specifiek over steden hebt: Seoel, New York, LA (Hollywood!!), Montreal e.d. Europa trekt me eigenlijk niet, net als het stuk tussen Europa en Oost Azie. Noord en Zuid Amerika dan weer wel.
Je hebt trouwens ook al best veel gereist!!
Ja maar ik heb geen creditcard om 'm al online ergens te kopen. Dus ik wacht maar gewoon op de 'saaie' Nederlandse release.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef Hare het volgende:
[..]
In Nl misschien, hij is in de rest van de wereld al wel een tijdje uit hoor
cdwow.net kun je gewoon met overschrijving betalenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:26 schreef Lisariya het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen creditcard om 'm al online ergens te kopen. Dus ik wacht maar gewoon op de 'saaie' Nederlandse release.
Hoe is het verder?
de DVD van Lost In Translation? die kan je ook bij de Boudisque halen zoals ik deed. UK import.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:34 schreef Hare het volgende:
[..]
cdwow.net kun je gewoon met overschrijving betalenHeb je nog mooie kortingslinks en bonnen voor ook!!
En verder is alles uitstekend! Met jou ook
Troost je met de gedachte dat er veel meer mensen zijn die totaal geen smaak hebben. je bent niet de enige.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Als ik zoiets lees dan heb ik meteen al geen zin meer om te kijken.. Ik heb het idee dat mensen dit soort films alleen al goed vinden omdat ze artistiek verantwoord zijn; omdat de "echt filmliefhebber" dit soort films zou moeten verkiezen boven actie- en tietenfilms.
Hetzelfde gold voor Goodbye Lenin. Oh was zou dat toch een schitterende film zijn. Ik vond 't een van de slechtste films die ik afgelopen jaren gezien heb.
Welnee, ik heb wel smaak en Goodbye Lenin was gewoon een wanstaltig product.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:46 schreef k_man het volgende:
Troost je met de gedachte dat er veel meer mensen zijn die totaal geen smaak hebben. je bent niet de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |