Zelf fitness ik 4 x in de week.
Ik gebruik 2 theelepels creatine met jus d'orange NA de training.
Ik gebruik die ongeveer 4 weken en 4 weken rust met het gebruik ervan.
Laat jullie horen!
Je lichaam neemt niet meer dan 5 mg meer op per dag. Dus 1 theelepel is voldoende. Neem het op een lege maag, dus bijvoorbeeld na de training. Dat is inderdaad het beste met sinasappelsap. (ik nam nog een theelepel druivensuiker (poeder) erbij.
Als je duursport doet is het inderdaad anders. Dan kun je geloof ik wel meer nemen. De 10 mg in de eerste week is om de pot eerder leeg te krijgen. (aldus de fysio). Verder kun je het 6 weken nemen, en dan 6 niet, als je lichaam eraan went dan maakt het zelf minder aan.
Ik doe 5 wel, 6 niet.
vraag anders de folder aan bij Mdouble You (MdoubleYou NL). En doe dan de eerste week die 10 mg niet... Gewoon 5 mg is voldoende.
Na de training is je suikerspiegel hoog, dus is de opname hoger... Regelmaat is heel belangrijk. Inname met dextrose (druivensuiker dus bv wordt aangeraden)
Drink heel veel water... Denk echt aan 2-3 liter op een dag. En 4 uur voor en na inname geen koffie, liefst helemaal niet.
Suc-6
[Dit bericht is gewijzigd door simonsvision op 11-01-2004 21:03]
Zorg er wel voor dat je minimaal een uur voor en na geen melkproducten neemt. Dit werkt de opname van de creatine tegen.
quote:Het enige wat hiervan klopt is dat je wat vocht vast houd, en wat zwaarder wordt. Dit is dus een nadeel bij sporten met een gewichts klasses. Dat je breder hierdoor lijkt is onzin, dat verschil zie je dus echt niet.
Op zondag 11 januari 2004 20:55 schreef NiMAGiNE het volgende:
jaja... creatine... houdt vocht vast... lijk je 'breder' van... en je kan er kanker van krijgen!!... toch?... doei
quote:geen sinasappelsap! dat is veel te zuur
Op zondag 11 januari 2004 20:54 schreef simonsvision het volgende:
Je lichaam neemt niet meer dan 5 mg meer op per dag. Dus 1 theelepel is voldoende. Neem het op een lege maag, dus bijvoorbeeld na de training. Dat is inderdaad het beste met sinasappelsap. (ik nam nog een theelepel druivensuiker (poeder) erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |