abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16160294
( ik kan jammer genoeg geen kloon maken, dus moet dit maar onder m'n eigen naam)

Ik en m'n vriendin waren gisteren allebij nogal dronken en toen is er tijdens de sex iets ernstig mis gegaan.
Omdat mijn richtings gevoel nogal was verminderd heb ik haar perongeluk keihard in het verkeerde gaatje gestoten.
Het is tot overmaat van ramp ingescheurd en ze heeft er opdit moment veel pijn aan.
Moeten we hier vandaag mee naar de eerstehulp gaan of beter morgen ochtend naar de huisarts?

ADO kan die subsidie nu wel vergeten
pi_16160488
dat komt vanzelf wel weer goed gewoon even geen strings meer dragen voor haar en een paar dagen wachten
  zondag 11 januari 2004 @ 18:56:53 #3
59009 paullo
vini vidi vici
pi_16160670
[edit]
grappig . onzin niet hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 11-01-2004 18:58]

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_16160775
AUW!!!!!!!!!!!!!!
Kisses and Cuddles
pi_16160855
Ik zou er toch zo snel mogelijk naar laten kijken. Stel dat het gaat ontsteken of zo... dan heeft ze er nog veel langer last van.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_16160918
Auw! Heel erg pijnlijk.
Ik weet niet wat het verstandigst is. Ik zou, wanneer ik onmundig veel pijn heb, en het is uitgescheurd, zou ik zeker naar de eerste hulp gaan.
Je kunt beter de schade beperken door er NU al iets aan te laten doen.

Sterkte!

zondag 11 januari 2004 @ 19:08:47 #7
79227 Nicetas
Mars van de pinguins
pi_16161230
Hmm, dit lijkt wel erg sterk op dit topic:
Anaal foutje (dat is artikel .../showtopic.php/447577)

Is dit geen fake?

Veel mensen omarmen de grootste onzin en ontlopen tegelijkertijd de meest voor de hand liggende waarheid.
Welkom op het Nederlandstalige HDTV forum!l
pi_16161460
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:08 schreef Nicetas het volgende:
Hmm, dit lijkt wel erg sterk op dit topic:
Anaal foutje (dat is artikel .../showtopic.php/447577)

Is dit geen fake?

Nee dit is geen fake

ik vertel niet voor niks dat ik dit liever onder een kloon had gepost, aangezien ik normaal meestal in Onzin ben te vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Wim-Deetman op 11-01-2004 19:14]

ADO kan die subsidie nu wel vergeten
pi_16174162
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:13 schreef Wim-Deetman het volgende:

[..]

Nee dit is geen fake

ik vertel niet voor niks dat ik dit liever onder een kloon had gepost, aangezien ik normaal meestal in Onzin ben te vinden.

Ik denk dat je even in dat andere topic moet kijken, staan een paar tips in voor je.
pi_16179845
Beste kun ze ff naar de huisarts gaan. Je weet maar nooit.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_16179890
Kijk 't eerst ff aan, kijkt mij.

P.S.
Voor als jullie de volgende keer dronken zijn:

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  maandag 12 januari 2004 @ 11:30:00 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16179923
Ga naar de huisarts.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16180072
Plasgaatje of anaal gaatje?

Zowiezo ben je en lompe *lul* sorry voor het zeggen dat je niet beter uitkijkt bij het vrijen met je vriendin, denk je uberhaupt wel na over wat zij lekker vindt, of ben je er zo eentje die denkt dat lul erin, op en neer gaan, en lul eruit de definitie is van sex?

Ik heb maar een tip, ga op cursus en leer alles wat je kan over het lichaam van je vriendin, leer wat haar erogene zones zijn, leer hoe je haar clitorus moet stimuleren, leer waar haar g-plekken zitten en...

BOVEN ALLES

Leef je in, in haar situatie want deze fout kan alleen maar gebeuren als je een boeren lomperik bent.

maandag 12 januari 2004 @ 11:35:52 #14
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16180084
Oops... nasty!

Ik geloof dat ik de details maar beter niet kan proberen in te beelden, autch...

Er was onlangs idd een topic over geopend waar als ik het me goed herinner wel een aantal goeie tips in zouden behoren te staan.

edit: Ik wou niet gelijk gaan verwijten maar wat Bloodrayne hierboven heeft gezet klopt natuurlijk wel. Een beetje voorzichtigheid moet je toch wel kunnen opbrengen als je dronken bent.

[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 12-01-2004 11:47]

I need TP, TP for my Bunghole....
  maandag 12 januari 2004 @ 11:36:58 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16180107
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:35 schreef BloodRayne het volgende:
lomperik bent.
Lompe pik zou ik zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 12 januari 2004 @ 11:41:59 #16
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_16180222
Heb je er een foto van? Dan kunnen we even kijken hoe ernstig het is.
Hamelen
pi_16180254
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Lompe pik zou ik zeggen.

Helaas een probleem van nog heel veel mannen in deze maatschappij, zie het overgrote deel van dit soort posts in Fok. Gasten met een ego dat rijkt tot China en skills vergelijkbaar met een slak. Als die gasten zich eens een beetje nederiger zouden opstellen ten opzichte van het lichaam van hun vriendin *als ze die uberhaupt al hebben* dan zouden ze mischien leren wat 'de liefde bedrijven' is in plaats van wat 'sex hebben' is.
  maandag 12 januari 2004 @ 11:43:53 #18
73763 Bone_Thug
Jah prima vent, goede zak ook.
pi_16180274
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:00 schreef Angeles het volgende:
Ik zou er toch zo snel mogelijk naar laten kijken. Stel dat het gaat ontsteken of zo... dan heeft ze er nog veel langer last van.
auw godver ontstoken teelballen is zeker niets voor een wulps welpje zoals jou voortaan toch maar beter kijken slappe zak zo moeilijk moet het niet zijn of wel soms doe je vriendin en haar ontstoken anusrandje de groeten

Hoogachtend mister Dicklove

Ruben is een prima vent, alleen soms een beetje zwakzinnig... :-S (K) Ramonkey
pi_16180291
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:35 schreef BloodRayne het volgende:
Plasgaatje of anaal gaatje?

Zowiezo ben je en lompe *lul* sorry voor het zeggen dat je niet beter uitkijkt bij het vrijen met je vriendin, denk je uberhaupt wel na over wat zij lekker vindt, of ben je er zo eentje die denkt dat lul erin, op en neer gaan, en lul eruit de definitie is van sex?

Ik heb maar een tip, ga op cursus en leer alles wat je kan over het lichaam van je vriendin, leer wat haar erogene zones zijn, leer hoe je haar clitorus moet stimuleren, leer waar haar g-plekken zitten en...

BOVEN ALLES

Leef je in, in haar situatie want deze fout kan alleen maar gebeuren als je een boeren lomperik bent.

Kijkt naar TS....

Kansloos

M'n signature, wat doe je :{
pi_16180389
Een ongelukje is zo gebeurt hoor...

Ik heb het ook weleens ghad, met mijn benevelde hoofd aan anale sex doen en daar de volgende dag erge spijt van hebben...
Je voelt het op dat moment gewoon niet echt, alles lijkt gewoon goed te gaan, de volgende dag denk je daar totaal anders over...

Meestal steld het "uitscheuren" niet veel voor, is het niet meer als een haaltje die vooral erg pijn doet.
Evt zalfje gebruiken om het soepel te houden en een paar dagen uitzitten, de pijn trekt vanzelf weer weg.

Doet het echt gruwelijk pijn en het word niet minder, ga naar de huisarts...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 12 januari 2004 @ 12:01:36 #21
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16180726
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:49 schreef erodome het volgende:
Een ongelukje is zo gebeurt hoor...
Kan wel zijn hoor Ero. Maar als ik niet in staat ben om het verschil te zien tussen een gleuf en een ster, dan ben ik wel zo beneveld dat ik in zijn geheel niet aan sex zou moeten doen.

Had de TS daar ook bij stil gestaan dan had zijn vriendin nu niet met de gebakken peren gezeten.

pi_16180790
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:01 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Kan wel zijn hoor Ero. Maar als ik niet in staat ben om het verschil te zien tussen een gleuf en een ster, dan ben ik wel zo beneveld dat ik in zijn geheel niet aan sex zou moeten doen.

Had de TS daar ook bij stil gestaan dan had zijn vriendin nu niet met de gebakken peren gezeten.

1 op 5 vrouwen heeft voorkeur voor de achterkant, dus wellicht vond ze het wel lekker
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  maandag 12 januari 2004 @ 12:40:24 #23
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16181642
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:03 schreef Mr-Mackey het volgende:
1 op 5 vrouwen heeft voorkeur voor de achterkant, dus wellicht vond ze het wel lekker
Ja, dat is nog steeds fantastisch (kunnen er niet genoeg zijn) maar als je niet eens ziet (en nog vreemder, voelt) bij welk gat je rondhangt moet je niet seksen. Dat bedoel ik dus in het algemeen niet puur anaal. Jeesz, straks steekt TS 'm nog in het matras terwijl zij haar kater wegslaapt (benieuwd naar dat topic btw ).

Je hebt met alcohol-beneveling een verschil in beschenkingstoestand Als ik zoals boven beschreven het verschil niet zou zien of voelen wordt het tijd om uit te zoeken wie ik ben, waar ik ben en hoe de hel ik daar ben aanbelandt. Ik bedoel je moet toch wel bijna halfdood zijn van de alcoholvergiftiging voordat je zo'n misser maakt, kom op zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 12-01-2004 12:43]

pi_16181677
pi_16181700
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:40 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Ja, dat is nog steeds fantastisch (kunnen er niet genoeg zijn)

Vandaar je User-ID Alien-Intruder
  maandag 12 januari 2004 @ 12:45:29 #26
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16181753
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:43 schreef Mr-Mackey het volgende:
Vandaar je User-ID Alien-Intruder
Yep, that's it...

Ik probeerde eerst Anal-Intruder maar dat werd niet geaccepteerd?

maandag 12 januari 2004 @ 12:45:32 #27
56951 Najra
---------------
pi_16181756
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:43 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Helaas een probleem van nog heel veel mannen in deze maatschappij, zie het overgrote deel van dit soort posts in Fok. Gasten met een ego dat rijkt tot China en skills vergelijkbaar met een slak. Als die gasten zich eens een beetje nederiger zouden opstellen ten opzichte van het lichaam van hun vriendin *als ze die uberhaupt al hebben* dan zouden ze mischien leren wat 'de liefde bedrijven' is in plaats van wat 'sex hebben' is.

Jouw ego mag ook wel eens een deuk gebruiken geloof ik.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  maandag 12 januari 2004 @ 12:51:20 #28
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_16181890
De afstand tussen de 2 gaten is zo klein dat ik me best kan voorstellen dat het fout kan gaan. Meteen mekken dat iemand een lomperik is en niet lief is voor zijn vriendin gaat tuurlijk nergens over! Er zijn momenten van ongecompliceerde sex, en niet liefde bedrijven, met je vriendin, juist dat maakt het leuk die afwisseling.
Als je dan dronken bent en ietwat onnauwkeurig richt na het eruitgaan dan glijdt het zo die 2cm naar beneden...

Goed invetten met zalf voor je vriendin, paar dagen tot rust komen en dan zou t goed moeten gaan

Me, I always tell the truth--even when I lie.
pi_16181893
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:01 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

Daar heb je idd gelijk in, maar zo'n benevelde toestand is juist een moment dat die hersenen niet zo best werken meestal.
Daar kan je dus dit soort situatie's van krijgen, goede les voor een volgende keer...

Alhoewel bij mij de vraag rijst hoe kan je nog sex hebben als je zo beneveld bent dat je het verschil niet meer opmerkt, ik persoonlijk(maarja ik kan dan ook niet al te best tegen alcohol) zou kotsend ergens in een hoek liggen en hopen dat de slaap maar snel komt.
Vele mannen krijgen hem niet meer omhoog dan.

Het is mij ook weleens gebeurt dat een man wat verkeerd richte, maar hij zit niet zomaar ineens floep in de anus, daarvoor is toch wel wat meer druk nodig als vaginaal...

Laten we het zo zeggen, het is mij nog nooit gebeurt dat iemand perongelijk in mijn anus zat terwijl dat op dat moment niet de bedoeling was.

Maar goed, dat het niet de slimste actie was is de TS wel achter, die zal zich vast al rot zat voelen dat zijn meisje zo'n pijn heeft omdat hij verkeerd gericht heeft.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 12 januari 2004 @ 12:57:27 #30
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16182023
quote:
Op zondag 11 januari 2004 18:48 schreef Wim-Deetman het volgende:
( ik kan jammer genoeg geen kloon maken, dus moet dit maar onder m'n eigen naam)

Ik en m'n vriendin waren gisteren allebij nogal dronken en toen is er tijdens de sex iets ernstig mis gegaan.
Omdat mijn richtings gevoel nogal was verminderd heb ik haar perongeluk keihard in het verkeerde gaatje gestoten.
Het is tot overmaat van ramp ingescheurd en ze heeft er opdit moment veel pijn aan.
Moeten we hier vandaag mee naar de eerstehulp gaan of beter morgen ochtend naar de huisarts?

Hoeft niet tenzij het nu nog dusdanig ernstig is dat het bloed en gehecht moet worden

Komende dagen extra goed schoonhouden, na de wc goed spoelen met water,
lactulosestroop bij de apotheek kopen om de ontlasting zacht te houden
en een genezend zalfje erop naar keuze (calendula, bachbloesem etc.)

Uierzalf en vaseline houden het wel vet, maar zijn verder niet genezend ofzo.

En jij mag de komende dagen wel héél extra je best doen vind ik (om het goed te maken)

Sterkte voor je vriendin iig

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16182919
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:45 schreef Najra het volgende:

[..]

Jouw ego mag ook wel eens een deuk gebruiken geloof ik.

Probeer die uitspraak maar eens te beargumenteren dan.

Ik heb een groot ego omdat ik aan mannen vraag zich wat nederiger op te stellen ten opzichte van de wensen en het lichaam van hun vriendin? Daar zal je het nog lastig mee gaan krijgen.

Weet je hoeveel mannen denken dat de sexualiteit van een vrouw ophoudt bij wat zij een 'gleuf' noemen, en hoeveel van die mannen denken dat zij 'goed' zijn in bed?

Jusit door alle deukjes die ik heb opgelopen in mijn ego heb ik geleerd mij nederig op te stellen ten opzichte van vrouwen, dat komt vanzelf met de jaren.

maandag 12 januari 2004 @ 13:34:44 #32
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16182981
Je lag zeker met je ogen dicht te neuken, Stevie ?

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16193630
quote:

wie zegt dat dat het verkeerde gaatje is?
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:08:43 #34
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_16205364
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:09 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

wie zegt dat dat het verkeerde gaatje is?

Anaal, het alleroudste middel tegen ongewenste zwangerschap.
pi_16205448
zou wel effe mee naar de huisarts gaan

risico op infectie is zeker aanwezig

all you have to decide, is what to do with the time that is given too you
pi_16205649
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:28 schreef Mr-Mackey het volgende:

P.S.
[afbeelding]

Kun je trouwens ook even op het wondje smeren
dan blijft het vet en geneest het sneller
of koop een potje uierzalf. Dus.
ja..? dus..? en..?
pi_16205817
No way Auwwwwww Maar dat komt vanzelf wel weer goed hoor!
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 13 januari 2004 @ 01:44:52 #38
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_16207575
Ten eerste, ik kan mannetjes die voor hun beroep aan Webdesign doen en op 28-jarige leeftijd als hobby "Mijn Vrouw" opvoeren, slechts weinig serieus nemen.
quote:
Op maandag 12 januari 2004 13:32 schreef BloodRayne het volgende:

Ik heb een groot ego omdat ik aan mannen vraag zich wat nederiger op te stellen ten opzichte van de wensen en het lichaam van hun vriendin? Daar zal je het nog lastig mee gaan krijgen.

Je moet gewoon niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt op dit gebied. De TS zit met het probleem, moet je hem dan moraliserend toe gaan zitten spreken, als de moraalridder die je pretendeert te zijn?

Jij verwijt hem een seksueel gezien banaal gedrag, maar wat doe jij zelf? Jij gaat er klakkeloos vanuit dat de TS zijn vriendin niet als partner ziet maar als weerloos lustobject, dat kansloos is tegen de grillen van het geil van haar vriendje. Alsof dat meisje er zelf niet bij was. Ze waren allebei dronken, en balen nu waarschijnlijk van de gevolgen van hun driften. Dat jij al gelijk gaat denken in de termen die je hier op het Forum hebt gebraakt, laat zien dat eigenlijk slechts jij een enge, ouderwetse seksist bent.

quote:
Weet je hoeveel mannen denken dat de sexualiteit van een vrouw ophoudt bij wat zij een 'gleuf' noemen, en hoeveel van die mannen denken dat zij 'goed' zijn in bed?
Nee, vertel eens?
quote:
Juist door alle deukjes die ik heb opgelopen in mijn ego heb ik geleerd mij nederig op te stellen ten opzichte van vrouwen, dat komt vanzelf met de jaren.
Waarom zou je je nederig opstellen als je allebei plat gezegd gewoon zint hebt om te stiften? Bovendien denk ik dat die deukjes waar jij het over hebt meer schade hebben berokkend dan je jezelf realiseert.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 20:03:46 #39
61288 Duna
Still Going Strong
pi_16230758
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:13 schreef Wim-Deetman het volgende:

[..]

Nee dit is geen fake

Weet je zeker dat je niet stiekem homo bent?
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_16230874
lol je hebt je helemaal niet vergist anal intruder
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_16232480
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ten eerste, ik kan mannetjes die voor hun beroep aan Webdesign doen en op 28-jarige leeftijd als hobby "Mijn Vrouw" opvoeren, slechts weinig serieus nemen.
Weggaan
quote:
Aantal posts op forum 103
Gem. aantal posts/dag 1
Frontpage reacties 0
Geregistreerd op 17 augustus 2003
Homepage
ICQ Nummer -
MSN Adres
Woonplaats Roosendaal
Geboortedatum -
Geslacht Man
Beroep
Studierichting EUR - Psychologie
Hobbies en interesses
Signature raar he, dat ze hier geen satesaus kennen?
Ondertitel tis een uitgemaakte zaak
Jij bent gewoon aan het trollen en opzoek naar een 'discussie', als je echt wilt trollen zie>sig anders moet je dat aan de volwassenen overlaten.

ps: Dat is wat getrouwde mensen doen, zij noemen hun partner hun 'man' of hun 'vrouw', wat ons betreft zijn wij getrouwd, en meer. Ik weet niet hoe ze dat in Roosendaal doen, maar ik geef mijn vrouw alle aandacht van de wereld, vandaar dus 'hobby', zoals het ook hoort.

Aan de TS: Neem de tips aan of neem de tips niet aan je bent een vrij man om te doen en laten wat je wilt.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 13-01-2004 21:37]

pi_16238137
Drank maakt kapot wat lief is.
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:19:46 #43
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16250393
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:51 schreef erodome het volgende:

[..]
Alhoewel bij mij de vraag rijst hoe kan je nog sex hebben als je zo beneveld bent dat je het verschil niet meer opmerkt, ik persoonlijk(maarja ik kan dan ook niet al te best tegen alcohol) zou kotsend ergens in een hoek liggen en hopen dat de slaap maar snel komt.
Vele mannen krijgen hem niet meer omhoog dan.

Het is mij ook weleens gebeurt dat een man wat verkeerd richte, maar hij zit niet zomaar ineens floep in de anus, daarvoor is toch wel wat meer druk nodig als vaginaal...

Laten we het zo zeggen, het is mij nog nooit gebeurt dat iemand perongelijk in mijn anus zat terwijl dat op dat moment niet de bedoeling was.

...

Dat was inderdaad wat ik bedoelde zo'n beetje. De enige reden dat ik in de door TS beschreven toestand mijn eigen geslacht weet te vinden is dat 'ie vast zit en altijd op dezelfde plaats binnen handbereik is terug te vinden.

Maar goed, TS vooral even heel lief zijn is volgens mij het advies van iedereen die hier iets gepost heeft dus...

Moderator donderdag 29 april 2004 @ 19:03:49 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_18777291
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 01:44 schreef Omnifacer het volgende:

Je moet gewoon niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt op dit gebied. De TS zit met het probleem, moet je hem dan moraliserend toe gaan zitten spreken, als de moraalridder die je pretendeert te zijn?

Jij verwijt hem een seksueel gezien banaal gedrag, maar wat doe jij zelf? Jij gaat er klakkeloos vanuit dat de TS zijn vriendin niet als partner ziet maar als weerloos lustobject, dat kansloos is tegen de grillen van het geil van haar vriendje. Alsof dat meisje er zelf niet bij was. Ze waren allebei dronken, en balen nu waarschijnlijk van de gevolgen van hun driften. Dat jij al gelijk gaat denken in de termen die je hier op het Forum hebt gebraakt, laat zien dat eigenlijk slechts jij een enge, ouderwetse seksist bent.
Hè, lekker om te lezen. Als je in wat topics zoals deze aan het nalezen bent, dan word je niet goéd van al die moraalridders op Fok die geen gelegenheid onbenut laten om met hun vingertje te zwaaien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 29 april 2004 @ 19:06:18 #45
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_18777346
quote:
Je hebt haar per ongeluk in d'r kutje genomen?
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  donderdag 29 april 2004 @ 19:26:04 #46
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_18777748
Oeeeeeh nasty!! Dat lijkt me een heel onprettige ervaring!
gelukkig geen 1st hand ervaring met 'wild misprikken' gelukkig! Maar zo te horen kan het met een zalfje en voorzichtigheid weer goed komen!

En nog ff offtopic: BloodRayne jij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan met je 'wijsheden' ga toch weg man! Het is dat Omnifacer de woorden al uit mijn mond heeft gehaald ander zou ik nog ff stevig over je heengaan!
pi_18782705
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:43 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

pi_18782767
00ps...
Lijkt me pijnlijk zo'n vergissing..
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
  donderdag 29 april 2004 @ 23:17:36 #49
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18782810
pi_18782943
Ga er mee naar de huisarts better save than sorry...ofzoiets
Enne...koop een bos rozen voor je meid als alles achter de rug is
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  vrijdag 30 april 2004 @ 01:04:27 #51
84009 girllover
You had me at hello
pi_18785091
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:28 schreef Mr-Mackey het volgende:

P.S.
[afbeelding]
Oh, en je krijgt nog $ 1,50 terug ook
pi_18785270
Volgens mij is TS stiekem een irritant broertje van de echte user
  vrijdag 30 april 2004 @ 10:42:18 #53
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_18788748
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:51 schreef erodome het volgende:

[..]
Maar goed, dat het niet de slimste actie was is de TS wel achter, die zal zich vast al rot zat voelen dat zijn meisje zo'n pijn heeft omdat hij verkeerd gericht heeft.
Dat vind ik zachtjes uitgedrukt Vind het gewoon lomp. Je moet sowieso al meer kracht zetten, en als hij dan zo geil is dat hij daar niet bij nadenkt...
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
pi_18789070
quote:

Omdat mijn richtings gevoel nogal was verminderd heb ik haarperongeluk keihard in het verkeerde gaatje gestoten.
Perongeluk : lees : Ze is dronken, ik waag men kans. het zal wel niet zon zeer doen
  vrijdag 30 april 2004 @ 11:44:52 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18789687
Ehm, we weten allemaal dat we op een topic van 3 maanden oud reageren?
Denk dat de boel nu wel geheeld is hoor!
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:32:06 #56
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_18796457
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, we weten allemaal dat we op een topic van 3 maanden oud reageren?
Denk dat de boel nu wel geheeld is hoor!
Zou je denken?
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
  vrijdag 30 april 2004 @ 22:42:29 #57
8346 Asmo
Maare...
pi_18800459
Sorry ik leef met je mee, maar moest wel ff hard lachen

Maare, stel dat je naar de eerste huisarts of eerst hulp gaat, wat kunnen hun dan voor haar doen? (behalve lachen ) Zoiets moet volgens mij toch gewoon weer rustig helen? Je kan er moeilijk een pleister op doen ofzo . Ik heb het niet zo ernstig meegemaakt als jou en je vriendin denk ik, maar bij een ex van me duurde het 1/2 dagen voordat ze er geen last meer van had veel succes iig
Opzich...
pi_18800549
Nou ja als het echt heel erg uitgescheurd zou zijn zou het misschien gehecht moeten worden, maar dan spreken we wel over een ernstige scheuring, volgens mij bloed dat als een rund en doet het gruwelijk veel pijn....
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:54:40 #59
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_18815875
Edit: nutteloze post

[ Bericht 100% gewijzigd door erodome op 01-05-2004 20:15:44 ]
There's no point in living if you can't feel alive
pi_18825444
doet me denken aan een grapje:
wat niet rekt dat scheurd wel, en wat scheurd, moet genaaid worden...
maar dat kan wel aan paar dagen pijn blijven doen... sterkte met je handje de komende dagen .....
dag
pi_18833275
weet je daar moet je heel erg mee oppassen. in je reet zitten allerlei bacterien die ontstekingen kunnen veroorzaken.
vroeger stierven mensen niet voor niets bijna altijd als ze een gat in hun buik hadden.
pi_18851957
Je gaat altijd serieus bloeden in die zone, er zitten veel aders...
On echo beach! (e-mail weer geactiveerd!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')