Ik en m'n vriendin waren gisteren allebij nogal dronken en toen is er tijdens de sex iets ernstig mis gegaan.
Omdat mijn richtings gevoel nogal was verminderd heb ik haar perongeluk keihard in het verkeerde gaatje gestoten.
Het is tot overmaat van ramp ingescheurd en ze heeft er opdit moment veel pijn aan.
Moeten we hier vandaag mee naar de eerstehulp gaan of beter morgen ochtend naar de huisarts?
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 11-01-2004 18:58]
Sterkte!
Is dit geen fake?
quote:Nee dit is geen fake
Op zondag 11 januari 2004 19:08 schreef Nicetas het volgende:
Hmm, dit lijkt wel erg sterk op dit topic:
Anaal foutje (dat is artikel .../showtopic.php/447577)Is dit geen fake?
ik vertel niet voor niks dat ik dit liever onder een kloon had gepost, aangezien ik normaal meestal in Onzin ben te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Wim-Deetman op 11-01-2004 19:14]
quote:Ik denk dat je even in dat andere topic moet kijken, staan een paar tips in voor je.
Op zondag 11 januari 2004 19:13 schreef Wim-Deetman het volgende:[..]
Nee dit is geen fake
ik vertel niet voor niks dat ik dit liever onder een kloon had gepost, aangezien ik normaal meestal in Onzin ben te vinden.
P.S.
Voor als jullie de volgende keer dronken zijn:
Zowiezo ben je en lompe *lul* sorry voor het zeggen dat je niet beter uitkijkt bij het vrijen met je vriendin, denk je uberhaupt wel na over wat zij lekker vindt, of ben je er zo eentje die denkt dat lul erin, op en neer gaan, en lul eruit de definitie is van sex?
Ik heb maar een tip, ga op cursus en leer alles wat je kan over het lichaam van je vriendin, leer wat haar erogene zones zijn, leer hoe je haar clitorus moet stimuleren, leer waar haar g-plekken zitten en...
BOVEN ALLES
Leef je in, in haar situatie want deze fout kan alleen maar gebeuren als je een boeren lomperik bent.
Ik geloof dat ik de details maar beter niet kan proberen in te beelden, autch...
Er was onlangs idd een topic over geopend waar als ik het me goed herinner wel een aantal goeie tips in zouden behoren te staan.
edit: Ik wou niet gelijk gaan verwijten maar wat Bloodrayne hierboven heeft gezet klopt natuurlijk wel. Een beetje voorzichtigheid moet je toch wel kunnen opbrengen als je dronken bent.
[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 12-01-2004 11:47]
quote:Lompe pik zou ik zeggen.
Op maandag 12 januari 2004 11:35 schreef BloodRayne het volgende:
lomperik bent.
quote:Helaas een probleem van nog heel veel mannen in deze maatschappij, zie het overgrote deel van dit soort posts in Fok. Gasten met een ego dat rijkt tot China en skills vergelijkbaar met een slak. Als die gasten zich eens een beetje nederiger zouden opstellen ten opzichte van het lichaam van hun vriendin *als ze die uberhaupt al hebben* dan zouden ze mischien leren wat 'de liefde bedrijven' is in plaats van wat 'sex hebben' is.
Op maandag 12 januari 2004 11:36 schreef Megumi het volgende:[..]
Lompe pik zou ik zeggen.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:00 schreef Angeles het volgende:
Ik zou er toch zo snel mogelijk naar laten kijken. Stel dat het gaat ontsteken of zo... dan heeft ze er nog veel langer last van.
Hoogachtend mister Dicklove
quote:Kijkt naar TS....
Op maandag 12 januari 2004 11:35 schreef BloodRayne het volgende:
Plasgaatje of anaal gaatje?Zowiezo ben je en lompe *lul* sorry voor het zeggen dat je niet beter uitkijkt bij het vrijen met je vriendin, denk je uberhaupt wel na over wat zij lekker vindt, of ben je er zo eentje die denkt dat lul erin, op en neer gaan, en lul eruit de definitie is van sex?
Ik heb maar een tip, ga op cursus en leer alles wat je kan over het lichaam van je vriendin, leer wat haar erogene zones zijn, leer hoe je haar clitorus moet stimuleren, leer waar haar g-plekken zitten en...
BOVEN ALLES
Leef je in, in haar situatie want deze fout kan alleen maar gebeuren als je een boeren lomperik bent.
Kansloos
Ik heb het ook weleens ghad, met mijn benevelde hoofd aan anale sex doen en daar de volgende dag erge spijt van hebben...
Je voelt het op dat moment gewoon niet echt, alles lijkt gewoon goed te gaan, de volgende dag denk je daar totaal anders over...
Meestal steld het "uitscheuren" niet veel voor, is het niet meer als een haaltje die vooral erg pijn doet.
Evt zalfje gebruiken om het soepel te houden en een paar dagen uitzitten, de pijn trekt vanzelf weer weg.
Doet het echt gruwelijk pijn en het word niet minder, ga naar de huisarts...
quote:Kan wel zijn hoor Ero. Maar als ik niet in staat ben om het verschil te zien tussen een gleuf en een ster, dan ben ik wel zo beneveld dat ik in zijn geheel niet aan sex zou moeten doen.
Op maandag 12 januari 2004 11:49 schreef erodome het volgende:
Een ongelukje is zo gebeurt hoor...
Had de TS daar ook bij stil gestaan dan had zijn vriendin nu niet met de gebakken peren gezeten.
quote:1 op 5 vrouwen heeft voorkeur voor de achterkant, dus wellicht vond ze het wel lekker
Op maandag 12 januari 2004 12:01 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
Kan wel zijn hoor Ero. Maar als ik niet in staat ben om het verschil te zien tussen een gleuf en een ster, dan ben ik wel zo beneveld dat ik in zijn geheel niet aan sex zou moeten doen.
Had de TS daar ook bij stil gestaan dan had zijn vriendin nu niet met de gebakken peren gezeten.
quote:Ja, dat is nog steeds fantastisch (kunnen er niet genoeg zijn) maar als je niet eens ziet (en nog vreemder, voelt) bij welk gat je rondhangt moet je niet seksen. Dat bedoel ik dus in het algemeen niet puur anaal. Jeesz, straks steekt TS 'm nog in het matras terwijl zij haar kater wegslaapt (benieuwd naar dat topic btw
Op maandag 12 januari 2004 12:03 schreef Mr-Mackey het volgende:
1 op 5 vrouwen heeft voorkeur voor de achterkant, dus wellicht vond ze het wel lekker
Je hebt met alcohol-beneveling een verschil in beschenkingstoestand Als ik zoals boven beschreven het verschil niet zou zien of voelen wordt het tijd om uit te zoeken wie ik ben, waar ik ben en hoe de hel ik daar ben aanbelandt. Ik bedoel je moet toch wel bijna halfdood zijn van de alcoholvergiftiging voordat je zo'n misser maakt, kom op zeg...
[Dit bericht is gewijzigd door Alien-Intruder op 12-01-2004 12:43]
quote:Vandaar je User-ID Alien-Intruder
Op maandag 12 januari 2004 12:40 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
Ja, dat is nog steeds fantastisch (kunnen er niet genoeg zijn)
quote:Yep, that's it...
Op maandag 12 januari 2004 12:43 schreef Mr-Mackey het volgende:
Vandaar je User-ID Alien-Intruder
Ik probeerde eerst Anal-Intruder maar dat werd niet geaccepteerd?
quote:Jouw ego mag ook wel eens een deuk gebruiken geloof ik.
Op maandag 12 januari 2004 11:43 schreef BloodRayne het volgende:[..]
Helaas een probleem van nog heel veel mannen in deze maatschappij, zie het overgrote deel van dit soort posts in Fok. Gasten met een ego dat rijkt tot China en skills vergelijkbaar met een slak. Als die gasten zich eens een beetje nederiger zouden opstellen ten opzichte van het lichaam van hun vriendin *als ze die uberhaupt al hebben* dan zouden ze mischien leren wat 'de liefde bedrijven' is in plaats van wat 'sex hebben' is.
Goed invetten met zalf voor je vriendin, paar dagen tot rust komen en dan zou t goed moeten gaan
quote:Daar heb je idd gelijk in, maar zo'n benevelde toestand is juist een moment dat die hersenen niet zo best werken meestal.
Op maandag 12 januari 2004 12:01 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
Kan wel zijn hoor Ero. Maar als ik niet in staat ben om het verschil te zien tussen een gleuf en een ster, dan ben ik wel zo beneveld dat ik in zijn geheel niet aan sex zou moeten doen.
Alhoewel bij mij de vraag rijst hoe kan je nog sex hebben als je zo beneveld bent dat je het verschil niet meer opmerkt, ik persoonlijk(maarja ik kan dan ook niet al te best tegen alcohol) zou kotsend ergens in een hoek liggen en hopen dat de slaap maar snel komt.
Vele mannen krijgen hem niet meer omhoog dan.
Het is mij ook weleens gebeurt dat een man wat verkeerd richte, maar hij zit niet zomaar ineens floep in de anus, daarvoor is toch wel wat meer druk nodig als vaginaal...
Laten we het zo zeggen, het is mij nog nooit gebeurt dat iemand perongelijk in mijn anus zat terwijl dat op dat moment niet de bedoeling was.
Maar goed, dat het niet de slimste actie was is de TS wel achter, die zal zich vast al rot zat voelen dat zijn meisje zo'n pijn heeft omdat hij verkeerd gericht heeft.
quote:Hoeft niet tenzij het nu nog dusdanig ernstig is dat het bloed en gehecht moet worden
Op zondag 11 januari 2004 18:48 schreef Wim-Deetman het volgende:
( ik kan jammer genoeg geen kloon maken, dus moet dit maar onder m'n eigen naam)Ik en m'n vriendin waren gisteren allebij nogal dronken en toen is er tijdens de sex iets ernstig mis gegaan.
Omdat mijn richtings gevoel nogal was verminderd heb ik haar perongeluk keihard in het verkeerde gaatje gestoten.
Het is tot overmaat van ramp ingescheurd en ze heeft er opdit moment veel pijn aan.
Moeten we hier vandaag mee naar de eerstehulp gaan of beter morgen ochtend naar de huisarts?
Komende dagen extra goed schoonhouden, na de wc goed spoelen met water,
lactulosestroop bij de apotheek kopen om de ontlasting zacht te houden
en een genezend zalfje erop naar keuze (calendula, bachbloesem etc.)
Uierzalf en vaseline houden het wel vet, maar zijn verder niet genezend ofzo.
En jij mag de komende dagen wel héél extra je best doen vind ik (om het goed te maken)
Sterkte voor je vriendin iig
quote:Probeer die uitspraak maar eens te beargumenteren dan.
Op maandag 12 januari 2004 12:45 schreef Najra het volgende:[..]
Jouw ego mag ook wel eens een deuk gebruiken geloof ik.
Ik heb een groot ego omdat ik aan mannen vraag zich wat nederiger op te stellen ten opzichte van de wensen en het lichaam van hun vriendin? Daar zal je het nog lastig mee gaan krijgen.
Weet je hoeveel mannen denken dat de sexualiteit van een vrouw ophoudt bij wat zij een 'gleuf' noemen, en hoeveel van die mannen denken dat zij 'goed' zijn in bed?
Jusit door alle deukjes die ik heb opgelopen in mijn ego heb ik geleerd mij nederig op te stellen ten opzichte van vrouwen, dat komt vanzelf met de jaren.
quote:wie zegt dat dat het verkeerde gaatje is?
Op zondag 11 januari 2004 18:48 schreef Wim-Deetman het volgende:
( ik kan jammer genoeg geen kloon maken, dus moet dit maar onder m'n eigen naam)Ik en m'n vriendin waren gisteren allebij nogal dronken en toen is er tijdens de sex iets ernstig mis gegaan.
quote:Anaal, het alleroudste middel tegen ongewenste zwangerschap.
Op maandag 12 januari 2004 19:09 schreef TheOneAndOnly het volgende:[..]
wie zegt dat dat het verkeerde gaatje is?
risico op infectie is zeker aanwezig
quote:Kun je trouwens ook even op het wondje smeren
Op maandag 12 januari 2004 11:28 schreef Mr-Mackey het volgende:
Kijk 't eerst ff aan, kijkt mij.P.S.
[afbeelding]
quote:Je moet gewoon niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt op dit gebied. De TS zit met het probleem, moet je hem dan moraliserend toe gaan zitten spreken, als de moraalridder die je pretendeert te zijn?
Op maandag 12 januari 2004 13:32 schreef BloodRayne het volgende:Ik heb een groot ego omdat ik aan mannen vraag zich wat nederiger op te stellen ten opzichte van de wensen en het lichaam van hun vriendin? Daar zal je het nog lastig mee gaan krijgen.
Jij verwijt hem een seksueel gezien banaal gedrag, maar wat doe jij zelf? Jij gaat er klakkeloos vanuit dat de TS zijn vriendin niet als partner ziet maar als weerloos lustobject, dat kansloos is tegen de grillen van het geil van haar vriendje. Alsof dat meisje er zelf niet bij was. Ze waren allebei dronken, en balen nu waarschijnlijk van de gevolgen van hun driften. Dat jij al gelijk gaat denken in de termen die je hier op het Forum hebt gebraakt, laat zien dat eigenlijk slechts jij een enge, ouderwetse seksist bent.
quote:Nee, vertel eens?
Weet je hoeveel mannen denken dat de sexualiteit van een vrouw ophoudt bij wat zij een 'gleuf' noemen, en hoeveel van die mannen denken dat zij 'goed' zijn in bed?
quote:Waarom zou je je nederig opstellen als je allebei plat gezegd gewoon zint hebt om te stiften? Bovendien denk ik dat die deukjes waar jij het over hebt meer schade hebben berokkend dan je jezelf realiseert.
Juist door alle deukjes die ik heb opgelopen in mijn ego heb ik geleerd mij nederig op te stellen ten opzichte van vrouwen, dat komt vanzelf met de jaren.
quote:Weet je zeker dat je niet stiekem homo bent?
Op zondag 11 januari 2004 19:13 schreef Wim-Deetman het volgende:[..]
Nee dit is geen fake
quote:Weggaan
Op dinsdag 13 januari 2004 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ten eerste, ik kan mannetjes die voor hun beroep aan Webdesign doen en op 28-jarige leeftijd als hobby "Mijn Vrouw" opvoeren, slechts weinig serieus nemen.
quote:Jij bent gewoon aan het trollen en opzoek naar een 'discussie', als je echt wilt trollen zie>sig anders moet je dat aan de volwassenen overlaten.
Aantal posts op forum 103
Gem. aantal posts/dag 1
Frontpage reacties 0
Geregistreerd op 17 augustus 2003
Homepage
ICQ Nummer -
MSN Adres
Woonplaats Roosendaal
Geboortedatum -
Geslacht Man
Beroep
Studierichting EUR - Psychologie
Hobbies en interesses
Signature raar he, dat ze hier geen satesaus kennen?
Ondertitel tis een uitgemaakte zaak
ps: Dat is wat getrouwde mensen doen, zij noemen hun partner hun 'man' of hun 'vrouw', wat ons betreft zijn wij getrouwd, en meer. Ik weet niet hoe ze dat in Roosendaal doen, maar ik geef mijn vrouw alle aandacht van de wereld, vandaar dus 'hobby', zoals het ook hoort.
Aan de TS: Neem de tips aan of neem de tips niet aan je bent een vrij man om te doen en laten wat je wilt.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 13-01-2004 21:37]
quote:Dat was inderdaad wat ik bedoelde zo'n beetje. De enige reden dat ik in de door TS beschreven toestand mijn eigen geslacht weet te vinden is dat 'ie vast zit en altijd op dezelfde plaats binnen handbereik is terug te vinden.
Op maandag 12 januari 2004 12:51 schreef erodome het volgende:[..]
Alhoewel bij mij de vraag rijst hoe kan je nog sex hebben als je zo beneveld bent dat je het verschil niet meer opmerkt, ik persoonlijk(maarja ik kan dan ook niet al te best tegen alcohol) zou kotsend ergens in een hoek liggen en hopen dat de slaap maar snel komt.
Vele mannen krijgen hem niet meer omhoog dan.Het is mij ook weleens gebeurt dat een man wat verkeerd richte, maar hij zit niet zomaar ineens floep in de anus, daarvoor is toch wel wat meer druk nodig als vaginaal...
Laten we het zo zeggen, het is mij nog nooit gebeurt dat iemand perongelijk in mijn anus zat terwijl dat op dat moment niet de bedoeling was.
...
Maar goed, TS vooral even heel lief zijn is volgens mij het advies van iedereen die hier iets gepost heeft dus...
Hè, lekker om te lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2004 01:44 schreef Omnifacer het volgende:
Je moet gewoon niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt op dit gebied. De TS zit met het probleem, moet je hem dan moraliserend toe gaan zitten spreken, als de moraalridder die je pretendeert te zijn?
Jij verwijt hem een seksueel gezien banaal gedrag, maar wat doe jij zelf? Jij gaat er klakkeloos vanuit dat de TS zijn vriendin niet als partner ziet maar als weerloos lustobject, dat kansloos is tegen de grillen van het geil van haar vriendje. Alsof dat meisje er zelf niet bij was. Ze waren allebei dronken, en balen nu waarschijnlijk van de gevolgen van hun driften. Dat jij al gelijk gaat denken in de termen die je hier op het Forum hebt gebraakt, laat zien dat eigenlijk slechts jij een enge, ouderwetse seksist bent.
Je hebt haar per ongeluk in d'r kutje genomen?quote:Op zondag 11 januari 2004 18:48 schreef Wim-Deetman het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2004 11:43 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Helaas een probleem van nog heel veel mannen in deze maatschappij, zie het overgrote deel van dit soort posts in Fok. Gasten met een ego dat rijkt tot China en skills vergelijkbaar met een slak. Als die gasten zich eens een beetje nederiger zouden opstellen ten opzichte van het lichaam van hun vriendin *als ze die uberhaupt al hebben* dan zouden ze mischien leren wat 'de liefde bedrijven' is in plaats van wat 'sex hebben' is.
Oh, en je krijgt nog $ 1,50 terug ookquote:Op maandag 12 januari 2004 11:28 schreef Mr-Mackey het volgende:
Kijk 't eerst ff aan, kijkt mij.
P.S.
[afbeelding]
Dat vind ik zachtjes uitgedruktquote:Op maandag 12 januari 2004 12:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar goed, dat het niet de slimste actie was is de TS wel achter, die zal zich vast al rot zat voelen dat zijn meisje zo'n pijn heeft omdat hij verkeerd gericht heeft.
Perongeluk : lees : Ze is dronken, ik waag men kans. het zal wel niet zon zeer doenquote:Op zondag 11 januari 2004 18:48 schreef Wim-Deetman het volgende:
Omdat mijn richtings gevoel nogal was verminderd heb ik haarperongeluk keihard in het verkeerde gaatje gestoten.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm, we weten allemaal dat we op een topic van 3 maanden oud reageren?
Denk dat de boel nu wel geheeld is hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |