Is vroeger gebruikt voor krantenbezorging, koppeling is hierdoor iets zwak.
Is in originele staat, rijdt 70km/u, dit is nog iets te verhogen door de "bolletjes uit de uitlaat" te halen, vraag me niet hoe dat moet!
KM-stand: ± 21000 (zie foto's)
Brommer is ongeveer 7 a 8 jaar oud
Hier wat foto's, gezien het formaat 1 foto en de rest als link:
De rest:
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/PUN5H2L01H/picserver.jpeg
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/D39W008Z39/picserver.jpeg
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/9KZBFR1L7Q/picserver.jpeg
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/E47D9BVH59/picserver.jpeg
Vraagprijs: 100 EUR
Bieden mag
Plaats: Amstelveen
PS: verkoop is niet voor mij, maar voor een vriend van mij
Heeft ie een electrische starter? Of is het gewoon kickstarter?
Heeft hij een verzekering?
Als het niet zo een afgeragde ding is wil ik hem van je kopen, voor 100 euro en ik wil hem dan direct halen als dat kan.
Ik heb je toegevoegd aan me ICQ maar je bent offline, kan je me de nummer van de eigenaar geven (via mail of ICQ natuurlijk)? Zodat ik gelijk met hem kan afspreken, wanneer ik hem kan halen.
Mijn mail: emregulec@hotmail.com, ik heb ook MSN dus je kan me ook toevoegen aan MSN.
ICQ nummer staat in me profiel.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 11-01-2004 20:27]
Ik heb je mailadres doorgegeven en hij zal contact met je opnemen.
Deze brommers (Fox) staan bekend om de goede eigenschappen en zeker op lange termijn, zie het veelvuldig gebruik van de Fox als bijvoorbeeld Pizza-brommer of andere koeriersdiensten.
Maar, zoals geschreven, je mag gewoon komen rijden en oordelen
quote:Thx dude, laat hem snel mailen want ik wil hem zosnelmogelijk
Op zondag 11 januari 2004 21:24 schreef generalist het volgende:
Starten gaat via de kick-starter, start redelijk snel (geen problemen mee gehad oid.)
Is nu niet verzekerd, staat zoals geschreven namelijk al twee jaar in de schuur.Ik heb je mailadres doorgegeven en hij zal contact met je opnemen.
Edit:
Mail is ontvangen, als alles goed gaat en ik de brommer heb gekocht zeg ik het wel, kan deze topic op slot.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 11-01-2004 23:39]
quote:Ik had begrepen dat er van de week gekeken kan worden.
Op zondag 11 januari 2004 21:38 schreef yup het volgende:[..]
Thx dude, laat hem snel mailen want ik wil hem zosnelmogelijk
Edit:
Mail is ontvangen, als alles goed gaat en ik de brommer heb gekocht zeg ik het wel, kan deze topic op slot.
quote:Ik ga hem morgen om 9 uur in de avond ophalen, als ik hem heb opgehaald zeg ik het, dan kan het topic op slot.
Op maandag 12 januari 2004 22:56 schreef generalist het volgende:[..]
Ik had begrepen dat er van de week gekeken kan worden.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 12-01-2004 23:05]
quote:*ahum*
Op dinsdag 13 januari 2004 11:21 schreef Mod99 het volgende:
bied 150 woon ook in amsterdam
quote:Dus vandaag (13-01-2004) om 21:00 ga ik hem ophalen, we hadden met die man een prijs van 100 euro afgesproken, het ding is eigenlijk al verkocht, de enige reden dat dit topic open blijft is dat als ik hem niet koop, iemand anders het ding kan kopen... en als het goed is krijg ik hem, dus...
Op maandag 12 januari 2004 23:04 schreef yup het volgende:[..]
Ik ga hem morgen om 9 uur in de avond ophalen, als ik hem heb opgehaald zeg ik het, dan kan het topic op slot.
quote:blabla gaat erom wat de ts zegt knul
Op dinsdag 13 januari 2004 15:09 schreef yup het volgende:[..]
*ahum*
Lees de volgende post is effe:
[..]Dus vandaag (13-01-2004) om 21:00 ga ik hem ophalen, we hadden met die man een prijs van 100 euro afgesproken, het ding is eigenlijk al verkocht, de enige reden dat dit topic open blijft is dat als ik hem niet koop, iemand anders het ding kan kopen... en als het goed is krijg ik hem, dus...
quote:Lees de topicstart, er staat dat het niet van TS is.
Op dinsdag 13 januari 2004 15:26 schreef SAF het volgende:
TS, deze brommer is wel meer waard dan 100 euro, ik zou hem daarvoor echt niet wegdoen. Een prijs rond de 175 euro is meer gerechtvaardigd!
quote:De Fox is niet van TS
Op dinsdag 13 januari 2004 15:37 schreef janB44 het volgende:[..]
blabla gaat erom wat de ts zegt knul
[..]
Lees de topicstart, er staat dat het niet van TS is.
[..]
Dat had ik gelezen maar ik kan nu niet tegen de eigenaar praten vandaar dat ik het via TS doe. Maarja het is niet mijn zaak dus ik hou me erbuiten!
quote:tegen wie moet ik dan praten oen
Op dinsdag 13 januari 2004 15:44 schreef yup het volgende:[..]
Lees de topicstart, er staat dat het niet van TS is.
[..]De Fox is niet van TS
, ik heb allang afgesproken met de gozer dat ik hem vandaag om 21:00 kon ophalen, hij zei dat hij het aan niemand anders zou verkopen, dus... blabla jezelf.
quote:Allebeide berichten waren niet tegen jou gericht
Op dinsdag 13 januari 2004 16:03 schreef Mod99 het volgende:[..]
tegen wie moet ik dan praten oen
Maar dat is allemaal de theorie.
Yup heeft de FOK vandaag rond 20.30 opgehaald en is nu de eigenaar van de FOk welke in de openingspost aangeboden werd.
Had iemand meer willen bieden omdat het goedkoop was, feliciteer Yup dan, hij is snel geweest en heeft daarmee een goede deal. (dat weten zowel de verkoper als de TS (jaja, ikke) ook)
Yup, veel plezier ermee, je kan nog wat sneller mocht je willen, maar daarover zijn volgens mij wel voldoende topics hier op FOK!
quote:Dankjewel!
Op dinsdag 13 januari 2004 21:20 schreef generalist het volgende:
Bij een verkooptopic moet je altijd de TS aanspreken aangezien die de verkopende partij in deze is.
Dat diegene ook als tussenpersoon optreedt is een ander verhaal.Maar dat is allemaal de theorie.
Yup heeft de FOK vandaag rond 20.30 opgehaald en is nu de eigenaar van de FOk welke in de openingspost aangeboden werd.
Had iemand meer willen bieden omdat het goedkoop was, feliciteer Yup dan, hij is snel geweest en heeft daarmee een goede deal. (dat weten zowel de verkoper als de TS (jaja, ikke) ook)
Yup, veel plezier ermee, je kan nog wat sneller mocht je willen, maar daarover zijn volgens mij wel voldoende topics hier op FOK!
Het ding is in superstaat! Errug vet dat ik eindelijk naar school en werk kan met een brommer! Het ziet er echt beter uit dan op de foto's!
De verkoper was een zeer aardig persoon, en had met gemak het ding voor het dubbele kunnen verkopen, maar ook al kostte hij het dubbele, ik zou hem toch kopen
Hij is (voor nu dan) snel genoeg, hij trekt echt sneller op dan menig scooter, dat is dus genoeg voor mij, ik hoef heus niet te racen met auto's ofzo
Thx voor je hulp (topic dus )
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |