een paar bekende grunge bands:
Alice In Chains
Pearl Jam
StoneTemple Pilots
Temple Of The Dog
Nirvana
Sound Garden
Ik zou graag van jullie willen weten of jullie grunge nog cool vinden
----------------------------------------------
http://grunge.startkabel.nl
[Dit bericht is gewijzigd door grunge-metal op 11-01-2004 17:31]
Alleen: "in zijn"=
quote:Ach ik vind een aantal van die bands nog steeds leuk om te horen en Pearl Jam vind ik nog steeds erg goed, punt!, maar het hele grunge gedoe...dat is maar een mode-grill geweest en het woord wat ook eventjes mode, ben blij dat dat voorbij is. Geef mij maar gewoon die muziek zonder dat walgelijke hokjes gedoe.
Op zondag 11 januari 2004 17:27 schreef grunge-metal het volgende:een paar bekende grunge bands:
Alice In Chains
Pearl Jam
StoneTemple Pilots
Temple Of The Dog
Nirvana
Sound Garden
Ik zou graag van jullie willen weten of jullie grunge nog cool vinden
Trouwens wat PJ doet tegenwoordig is nog nauwelijks te vergelijken met wat ze tijdens "grunge" deden....en maar goed ook, vind ze tegenwoordig een stuk prettiger....als die gasten nooit meer "Alive" spelen hoor je mij niet klagen.
quote:Alanis is ook
Op zondag 11 januari 2004 17:43 schreef snellejelle het volgende:
Ik vind Grunge zeker kewl!
Vinden jullie Bush er eik ook bij horen??? Wordt vaak ingedeeld vbij grunge, vind ze wel erg goed!
In antwoord op je vraag: Nee, de hype is er gelukkig niet meer. De invloeden van de vier grote namen zijn er nog wel plenty.
(oh, en Temple of the dog was een eenmalig project in nagedachtenis aan Andrew Wood van Mother Love bone, en uit die band kwam dus Pearl Jam voort, sterker, huidige PJ is op Chris Cornell na identiek aan Mother Love Bone toen))
quote:Welnee Pearl Jam bestond toen al, maar had nog geen platencontract. (Eddie Vedder staat ook op Temple en voor PJ zat hij toch niet in Seatle, maar ik dacht ergens in San Diego) PJ Is eigenlijk ontstaan uit een aantal leden van MotherLoveBone (Stone en Ament, die daarvoor uit Green River kwamen) en McCready komt volgens mij uit een band genaamd Shadow ofzo....anyways...zo heb ik het uit zo'n Bio op gepakt. Maar goed Pearl Jam bestond eigenlijk al ten tijde van "Temple". Noemde ze zich niet eerst naar een Basketballen.....ohw...de jeugd sentiment hier...*zwijmel*
Op zondag 11 januari 2004 18:05 schreef TAV74 het volgende:
(oh, en Temple of the dog was een eenmalig project in nagedachtenis aan Andrew Wood van Mother Love bone, en uit die band kwam dus Pearl Jam voort, sterker, huidige PJ is op Chris Cornell na identiek aan Mother Love Bone toen))
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:31 schreef Pakspul het volgende:
grunge is uit [afbeelding]slotje
grunge blijft altijd leven onder de mensen die t goed vinden net als gabber muziek blijft leven onder de liefhebbers (vind daar zelf niet veel aan aan dat geboem boem maar ja)
maar kijk maar naar mn naam en wat zou mijn eerste liefde zijn geweest
10 jr
hoe dan ook hoeft niet populair te worden of zo als de ware fans maar er naar blijven luisteren of ze ernaast nou andere muziek luisteren of niet
helaas omdat het goede muzek was, gelukkig omdat er zo niet teveel slechte grunge uitkomt..
Grote party in Seattle dus, met veel heroine en shotguns.
quote:ik zie toch ook dat Mother Love bone leidde tot PJ??? Of dat dan wel of niet via temple ging is niet zo boeiend. Ik geloof dat Ten ook eerder uit was dan de Temple of the dog cd, maar dat weet ik niet zeker (te lui om het na te kijken, ik had Ten in ieder geval eerder)
Op zondag 11 januari 2004 18:26 schreef Semisane het volgende:[..]
Welnee Pearl Jam bestond toen al, maar had nog geen platencontract. (Eddie Vedder staat ook op Temple en voor PJ zat hij toch niet in Seatle, maar ik dacht ergens in San Diego) PJ Is eigenlijk ontstaan uit een aantal leden van MotherLoveBone (Stone en Ament, die daarvoor uit Green River kwamen) en McCready komt volgens mij uit een band genaamd Shadow ofzo....anyways...zo heb ik het uit zo'n Bio op gepakt. Maar goed Pearl Jam bestond eigenlijk al ten tijde van "Temple". Noemde ze zich niet eerst naar een Basketballen.....ohw...de jeugd sentiment hier...*zwijmel*
quote:ik zie elke dag idioten met zoiets
Op zondag 11 januari 2004 18:58 schreef dr_diablos het volgende:
Ik zag vandaag wel iemand in een houthakkers blouse!
Ik vind het zelf nog steeds heerlijk om zon cd-tje op te zetten (sjit dan ben ik ook uit ) what the hell
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:47 schreef Kopdans het volgende:Ik vind het zelf nog steeds heerlijk om zon cd-tje op te zetten (sjit dan ben ik ook uit
) what the hell
Grunge =
Vinden jullie de Foo Fighters eigenlijk grunge?
Overigens,dat grunge.startkabel.nl
Toch is het wel de zelfde style, toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |