Heb ook nog een paar tips .. zijn vooral zweedse artiesten, dus wens je succes met kazaa.
Eerste is engels,
'Slovo' met het nummer Whisper ... zo mooi (snif)
Paar hints vanuit zweden:
Beth Orton (niet zweeds maar wel hier ontdekt)
Daniel Lemma (album morning train .. tweede album niet zo goed)
Christian Kjellvander (singer songwriter)
Money Brothers (soms iets wat harder, maar zeker het proberen waard)
Sophie Zelmani (meer richting Nora Jones / Dido)
Weeping Willows (wat harder, maar hebben prachtnummers)
Tiger Lou - Sam as in Samantha (dit is zo VET!!!!)
Have fun en nogmaals bedankt voor jullie muziektips
quote:Ik heb er nu 3 nummers van gedownload...en doet me inderdaad sterk denken aan Coldplay, alleen dan net iets anders
Op maandag 12 januari 2004 01:41 schreef Solinski het volgende:[..]
genoeg zo? voel me nu beetje muzieknerd. laat nog even weten wat je der van vindt!
http://www.metacritic.com/music/artists/doves/lastbroadcast/
Bedankt voor je tip!!!!
enz.
quote:Coldplay heb ik alle 2 de albums van
Op maandag 12 januari 2004 20:20 schreef servowire het volgende:
-Coldplay (1e album)
-radiohead (veel vaag unplugged werk b.v. You never wash up after yourself
-Muse - Unintendedenz.
sorry...maar misschien dat andere topic bezoekers het wel coole vinden, en niet konden
quote:haha, gaaf!
Op maandag 12 januari 2004 20:12 schreef Stevie_ het volgende:[..]
Ik heb er nu 3 nummers van gedownload...en doet me inderdaad sterk denken aan Coldplay, alleen dan net iets anders
Echt super cool
![]()
Bedankt voor je tip!!!!
welke drie nummers?
quote:Zijn er inmiddels 4 (isdn he)
Op maandag 12 januari 2004 21:40 schreef Solinski het volgende:[..]
haha, gaaf!
welke drie nummers?
ik heb gdwn:
sattelites
dreamer
catch the sun
there goes the feas
Van Sofie Zelman heb ik inmiddels ook wat gedownload...en dat is ook wel aardig ![]()
hihi
quote:Muse is inderdaad misschien iets te hard, maar Unintended is een erg mooi en rustig nummer van ze. En ik heb ooit eens een akoestische sessie van ze gevonden (voor een Amerikaans radiostation) en dat klonk best apart.
Op maandag 12 januari 2004 20:37 schreef Stevie_ het volgende:[..]
Coldplay heb ik alle 2 de albums van
....Radiohead vind ik niet coole, Muse is te hard naar mijn idee...
sorry...maar misschien dat andere topic bezoekers het wel coole vinden, en niet konden
quote:Weet je zeker dat je die naam goed hebt gespeld? Kazaa kan niks vinden namelijk
Op dinsdag 13 januari 2004 01:14 schreef Stevie_ het volgende:
Van Sofie Zelman heb ik inmiddels ook wat gedownload...en dat is ook wel aardig
quote:Sophie Zelmani ... misschien
Op dinsdag 13 januari 2004 13:40 schreef Kwark het volgende:[..]
Weet je zeker dat je die naam goed hebt gespeld? Kazaa kan niks vinden namelijk
quote:check
Op dinsdag 13 januari 2004 18:16 schreef Cow81 het volgende:[..]
Sophie Zelmani ... misschien
quote:Staat in de repeat (met 3e andere cd's). Heerlijk 'beetje greenday acoustisch'!
Op maandag 12 januari 2004 22:29 schreef CoolCazt het volgende:
De cd van Dashboard Confessional - The Swiss Army Romance vind ik erg relaxed, het is een geheel akoestische cd met een poppy punkunplugged sfeertje (tjah moet toch wat zeggen) en de mooiste nummers zijn : Age Six Racer, Again I go unnoticed en 'de hit' Screaming Infedelities. Misschien is het wat
stereophonics - not up to you
- a thousand trees
- enz
- enz
ook zeer goed,
ps bedankt voor John Mayer!!!!
ltr
quote:Jaaah, John Mayer is echt vet....
Op woensdag 14 januari 2004 18:33 schreef geniet_nooit_metmate het volgende:
ps bedankt voor John Mayer!!!!ltr
Such a thing, body is a wonderland etc zijn er dus in 2 versie's...een wat gelikder, en de relaxde ![]()
check anders ff op johnmayer.com...staan alle nummers wel op, en je kan ze daar de nummers voor een gedeelte beluisteren.
quote:Juist! Jason Mraz hoort voor mij absoluut in het rijtje John Mayer / Jack Johnson / Ben Harper thuis. Fijne, relaxte (zomer)muziek. Z'n album, Waiting for my rocket to come, is pure poprock. Hij heeft echter ook een live-CD uit (gelimiteerd verkrijgbaar via jasonmraz.com geloof ik, daar heb ik hem besteld), en die is geweldig... echt een onderbelicht talent. Zou 't nog veranderen ... ik heb er een hard hoofd in.
Op zondag 11 januari 2004 21:47 schreef Stevie_ het volgende:[..]
Jason Mraz - The Remedy ( wel de acoustische versie!!)
Voor de TS ... ken uw klassiekers. Ik vind dat mensen als Dylan en JJ Cale overlords zijn vergeleken bij de jongere generatie artiesten á la Mayer ... maar dat is mijn mening
quote:Hoe lang duurde dat voordat je hem binnen kreeg, en wat kostde het in totaal? EN, noem nog eens een vet nr. van Jason? Misschien bestel ik het album dan ook
Op maandag 19 januari 2004 02:06 schreef Rosnesdahet volgende:Z'n album, Waiting for my rocket to come, is pure poprock. Hij heeft echter ook een live-CD uit (gelimiteerd verkrijgbaar via jasonmraz.com geloof ik, daar heb ik hem besteld)
quote:Ja, ik vind 't ook wel lekker. Duurt alleen wel een beetje lang
Op maandag 19 januari 2004 12:19 schreef Stevie_ het volgende:
zoals al eerder benoemd in dit topic...het nr Sea Song van Doves.
ik vind het een erg lekker & fijn nummer! TOP!
Rustige acoustische muziek met de zanger van T(I)NC/Refused.
quote:Ik heb geen idee meer ... 't was afgelopen zomer, en mijn zompige geheugen onthoudt dat niet. Het duurde lang omdat de Live-CD out of stock was ... heb er denk ik een maandje op gewacht, maar normaal wacht je denk ik anderhalf á 2 weken ... goed te doen.
Op maandag 19 januari 2004 12:19 schreef Stevie_ het volgende:
Hoe lang duurde dat voordat je hem binnen kreeg, en wat kostde het in totaal? EN, noem nog eens een vet nr. van Jason? Misschien bestel ik het album dan ook
CD staat op de site voor $12 ... zal nog een dollar of $5 aan shipping/handling bijkomen schat ik?
Nog meer moois: Boy's gone, Who needs shelter (Everwood theme..), Sleep all day
Obi (het album Magic Land of Radio is geweldig.)
Turin Brakes (hadden een hitje met Painkiller (summerrain) )
Voor meer moet ik thuis ff mijn platenkast induiken.
quote:Thx ! helemaal goed
Op dinsdag 17 februari 2004 00:21 schreef mouzzer het volgende:
Josh Ritter
Keane
quote:hele album is trouwens top
Op dinsdag 17 februari 2004 18:46 schreef devv05 het volgende:
Acoustieke versie van Bon Jovi - It's my life vind ik erg mooi.. Van Robbie Williams - Angels ook wel
Bon Jovi - This Left Feels Right..
aanraders zijn: #41, Gravedigger, Stay or leave, Cry Freedom
een schande als deze nog niet genoemd zou zijn...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:12 schreef Daniel.San het volgende:
I am Kloot
Yup, ik ben al vrij lang hevig geshpongled en jij?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hey!! Jouw sig is van Shpongle!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |