quote:Van mij staan er alleen maar inhoudelijke en onderbouwde reacties in
Op maandag 19 januari 2004 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, leuk dat je mijn reakties in POLslowchat uitveegt, maar wil je dat dan ook even met die van SCH en Du_ke doen? Dit stinkt mij anders teveel.
quote:Done. Thx!
Op maandag 19 januari 2004 16:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
Column Afshin Ellian over Nederlandse samenleving
Mag de quote even worden ingekort?
quote:Ik blijf niet bezig.
Op maandag 19 januari 2004 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien dat er weer iemand kan puinruimen in dat Commisie-blok topic dingetje?
Ik kijk vanavond nog wel even. Ik fok! nu op kosten van mijn baas. Je hebt wel kans dat de volgende keer dat ik moet ingrijpen een aantal personen tijdelijk eraf vliegt.
quote:Jouw reacties waren not done. Die zijn dan ook weggehaald.
Op maandag 19 januari 2004 17:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, nogmaals: Wil je alle reakties even verwijderen, nu wordt gesuggereerd dat ik niets inhoudelijks meldde, terwijl er alleen maar relnichten omheen hangen.
quote:Correcte suggestie
Sizzler, nogmaals: Wil je alle reakties even verwijderen, nu wordt gesuggereerd dat ik niets inhoudelijks meldde,
quote:Nou ja zeg, wat een klasse-justitie. Haal het dan helemaal weg, nu zijn jullie ongeloofwaardig.
Op maandag 19 januari 2004 17:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Jouw reacties waren not done. Die zijn dan ook weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 19-01-2004 17:25]
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:22 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik blijf niet bezig.
Ik kijk vanavond nog wel even. Ik fok! nu op kosten van mijn baas. Je hebt wel kans dat de volgende keer dat ik moet ingrijpen een aantal personen tijdelijk eraf vliegt.
quote:Wat een bullshit reaktie zeg.
Op maandag 19 januari 2004 17:25 schreef Kozzmic het volgende:
Mail, ICQ, IRC, MSN, etc.Dit forum is voor discussies over politieke onderwerpen.
quote:Ow, je wilde antwoord??!
Op maandag 19 januari 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:
Oh nee, nu duurt het natuurlijk weer 20 uur voor ik antwoord krijg.
Volgens mij heb ik niet de macht om iemand te vertellen hoe hij moet quoten. Ik zie het het liefste met de bekende codes, maar er zijn zat users die het anders doen. Take it or leave it, je hoeft er niet op te reageren.
quote:Nee joh, ik kwam zomaar even voor de lol.
Op maandag 19 januari 2004 17:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ow, je wilde antwoord??!
quote:Ik dacht dat daar iets over in de faq/policy stond
Volgens mij heb ik niet de macht om iemand te vertellen hoe hij moet quoten. Ik zie het het liefste met de bekende codes, maar er zijn zat users die het anders doen. Take it or leave it, je hoeft er niet op te reageren.
quote:Aaah, huilie. Reactie op ongeveer 20 posts van jou in deze trant vandaag. Stom van me.
Op maandag 19 januari 2004 18:04 schreef Lithion het volgende:
Jonge jongen het land uitgezet?
.
quote:Volgens mij niet. Wel uitleg hoe het zou kunnen, maar geen verplichting oid. Maar ik heb er misschien overheen gelezen?
Op maandag 19 januari 2004 17:44 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik dacht dat daar iets over in de faq/policy stond
quote:Gescheld is sowieso not done dus dat haal ik weg. Of de rest ook buiten de policy valt zal ik zo even bekijken. Eerst het integratietopic omruimen.
Op maandag 19 januari 2004 17:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nou ja zeg, wat een klasse-justitie. Haal het dan helemaal weg, nu zijn jullie ongeloofwaardig.
quote:Ik vond jou toch wel de grootste relnicht gisteren en vandaag.
Sizzler, nogmaals: Wil je alle reakties even verwijderen, nu wordt gesuggereerd dat ik niets inhoudelijks meldde, terwijl er alleen maar relnichten omheen hangen.
quote:Dank, het komt anders over alsof ik monddood wordt gemaakt. En haal a.u.b. ook die bluesdude van mijn nek af, die zit me al een tijdje te stalken.
Op maandag 19 januari 2004 19:17 schreef sizzler het volgende:[..]
Gescheld is sowieso not done dus dat haal ik weg. Of de rest ook buiten de policy valt zal ik zo even bekijken. Eerst het integratietopic omruimen.
quote:Jij begon toch gisteren nav Zalm ?
Op maandag 19 januari 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dank, het komt anders over alsof ik monddood wordt gemaakt. En haal a.u.b. ook die bluesdude van mijn nek af, die zit me al een tijdje te stalken.
Mijn excuses in het geval ik je beledigd en onterecht gekwetst hebt...
Maar je moet wel tegen borrelpraattegenspel kunnen in slowchat en serieuse kritiek in andere topics.
Laten we afspreken elkaar een week lang niet meer aan te spreken of te benoemen...okeeeeeeeee?
quote:EN een excuses, EN een oplossing voor jullie gekibbel!
Op maandag 19 januari 2004 19:30 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Jij begon toch gisteren nav Zalm ?
Niet de zaak omdraaien...Mijn excuses in het geval ik je beledigd en onterecht gekwetst hebt...
Maar je moet wel tegen borrelpraattegenspel kunnen in slowchat en serieuse kritiek in andere topics.
Laten we afspreken elkaar een week lang niet meer aan te spreken of te benoemen...okeeeeeeeee?
Dat doet mijn geloof in de christelijk sociale subsidiariteit weer goed!
quote:Ik heb nog een paar kleine dingetjes verwijdert, maar verder lijkt alles me binnen de policy te vallen.
Op maandag 19 januari 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dank, het komt anders over alsof ik monddood wordt gemaakt.
quote:Hoe?
En haal a.u.b. ook die bluesdude van mijn nek af, die zit me al een tijdje te stalken.
quote:Door zijn hypocriete gezuig te verwijderen. Hij doet net alsof het vandaag pas begon.
Op maandag 19 januari 2004 20:01 schreef sizzler het volgende:
Hoe?
quote:Als het policyoverschrijdend is mag je het melden dan haal ik het weg. Maar wat vind je van zijn voorstel? Gewoon even niet meer op elkaar reageren?
Op maandag 19 januari 2004 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Door zijn hypocriete gezuig te verwijderen. Hij doet net alsof het vandaag pas begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |