quote:Volgens mij riekt dit naar spam maar ik vroeg me toch af wat dutch panel nou is
Geachte heer of mevrouw,Dutch Panel wil u graag uitnodigen om lid te worden
van het Online Panel en u de mogelijkheid bieden uw stem te laten horen.
U zal kunnen deelnemen aan online studies en uw mening geven over
nieuwe producten en diensten. Door uw deelname aan deze studies
verzamelt u punten die u dan kan inwisselen voor waardebons.Waarom wordt u vandaag geen lid?
Wanneer u lid wordt, wordt uw naam toegevoegd aan een fantastische
prijstrekking van maar liefst 10.000 punten*! Dus haast u voor
we weer tot ons verstand komen!Om lid te worden van het Online Panel hoeft u enkel een vragenlijst
invullen over uzelf en uw huisgezin.Om toegang te krijgen tot de vragenlijst, klikt u gewoon op:
(site+e-mail weggehaald)
Dutch Panel is een Marktonderzoek-bedrijf dat uw persoonlijke
rechten op privacy volledig garandeert en anti-spamming regels
en wetten respecteert!U hebt deze e-mail ontvangen via onze partner die uw e-mail bezit.
Onze partner heeft ons de bevestiging gegeven dat uw e-mailadres
een opt-in is. Indien u meer informatie wenst over de wijze waarop
wij uw e-mailadres verkregen hebben, gelieve ons dan te contacteren.Heeft u vragen? Gelieve ons dan te contacteren via info@dutch-panel.com
*10.000 punten zullen worden uitgedeeld via tien prijzen van 1.000 puntenDe best achting,
A--- K---
Dutch Panel
quote:dat is wel heel overduidelijk spam ja
Op zondag 11 januari 2004 12:20 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik kreeg vandaag een rare mail van "dutchpanel"(nooit van gehoord) hebben meer mensen die gekregen ?
[..]Volgens mij riekt is dit spam.
quote:OMG
waardebons
Dit is gewoon spam ja. Je hebt ergens anders een nieuwsbrief van en die hebben je adres doorverkocht (je zal wel ergens aangegeven dat dat misschien wel mocht. )
Gewoon weggooien die hap...
quote:Dat dacht ik ook
Op zondag 11 januari 2004 12:28 schreef Jerommeke.nl het volgende:
jeetje, wel tienduizend punten! oeh! en dan zeker voor 3.000.000 punten een koffielepeltje
quote:Als je ergens hebt aangegeven dat je toestemming geeft dat je adres aan derden gegeven mag worden, is het geen spam.
Op zondag 11 januari 2004 12:26 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dit is gewoon spam ja. Je hebt ergens anders een nieuwsbrief van en die hebben je adres doorverkocht (je zal wel ergens aangegeven dat dat misschien wel mocht.)
altijd de kleine lettertjes lezen
quote:ik heb hem ook gehad
Op zondag 11 januari 2004 12:20 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik kreeg vandaag een rare mail van "dutchpanel"(nooit van gehoord) hebben meer mensen die gekregen ?
[..]Volgens mij riekt dit naar spam maar ik vroeg me toch af wat dutch panel nou is
quote:U heeft / hebt
Op zondag 11 januari 2004 12:37 schreef boyv het volgende:[..]
*U heeft*
Vraag
Is de juiste werkwoordsvorm u heeft of u hebt, u is of u bent, u kan of u kunt, u wil of u wilt, u zal of u zult?
Antwoord
In de genoemde gevallen zijn beide vormen mogelijk. U opgevat als een derde persoon is soms aanmerkelijk formeler en minder gebruikelijk dan u als tweede persoon (u heeft en vooral u is), soms juist informeler (u kan, u wil, u zal).
quote:Denk je dat ik me overal opgeef voor extra gratis spam
Op zondag 11 januari 2004 12:37 schreef NewOrder het volgende:[..]
Als je ergens hebt aangegeven dat je toestemming geeft dat je adres aan derden gegeven mag worden, is het geen spam.
altijd de kleine lettertjes lezen
quote:Veel mensen lezen de kleine lettertjes niet als ze zich ergens voor aanmelden, laat staan de sitevoorwaarden. Soms staat daar in dat je toestemming verleent dat jouw adres door derden gebruikt mag worden. Dan verleen je in feite toestemming voor dit soort mailtjes. Maar het hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Op zondag 11 januari 2004 12:58 schreef MasterDisaster het volgende:
Denk je dat ik me overal opgeef voor extra gratis spam
Ik zag dat ie ook al op de site van spamvrij staat. Je kunt jouw exemplaar evt. doorsturen naar hun.
quote:Lijkt meer alsof het door een Vlaming geschreven is.
Op zondag 11 januari 2004 12:25 schreef DutchBlood het volgende:
Het lijkt erop dat dit door een slechte vertaler/vertaalmachien vertaald is...
quote:nou ben ik niet zo heel goed thuis in het vlaams, maar:
Op zondag 11 januari 2004 23:56 schreef Dagonet het volgende:[..]
Lijkt meer alsof het door een Vlaming geschreven is.
quote:
De best achting,
A--- K---
Dutch Panel
quote:Ja, daar heb je gelijk in, ik keek meer naar woorden als prijstrekking, contacteren enzo, dat en het consequente u gebruik.
Op maandag 12 januari 2004 00:00 schreef DutchBlood het volgende:[..]
nou ben ik niet zo heel goed thuis in het vlaams, maar:
[..]
Kan trouwens via google niks vinden met "dutch panel" wat hierop betrekking zou kunnen hebben
quote:Ja ala 'als u van de (spam)mailinglist af wilt kunt u een reply sturen'
U hebt deze e-mail ontvangen via onze partner die uw e-mail bezit.
Onze partner heeft ons de bevestiging gegeven dat uw e-mailadres
een opt-in is. Indien u meer informatie wenst over de wijze waarop
wij uw e-mailadres verkregen hebben, gelieve ons dan te contacteren.
Die 'partner' is gewoon zon emailadressen verkoper die jouw email adres ergens heeft opgepikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |