Nu woon ik samen. Dat is op zich geweldig en leuk en te gek, maar hij kijkt tv. Eén van de eerste spullen die hier binnenkwam was een enorme tv. Iedereen zou het een normaal formaat vinden, maar ik vond het ding echt huge. De pc is verbannen naar wat vroeger de rommelkamer was en daar doet de kachel het erg slecht en het is lang niet zo gezellig als in de woonkamer computeren. Het is hier saai en koud.
Hij kijkt tv. De hele dag. Als hij opstaat gaat de tv aan. Als hij thuis komt gaat de tv aan. Als we 's avonds de weinige minuten die we samen doorbrengen op de bank zitten staat de tv aan. En ik kijk mee. Ik kijk nu naar de meest achterlijke bagger en heb en ik vind er eerlijk gezegd geen moer aan. Qua entertainment is het allemaal maar zozo en je leert er heus geen flikker van, ook niet van die discovery prut. Dat gaat toch alleen maar over haaien, de tweede wereldoorlog, mensen die iets geks bouwen of misdaad. Je raakt snel uitgediscovert. Verder kijk ik nu voetbal, darts en van alles en nog wat wat je binnen een uur weer bent vergeten.
Ik ben eigenlijk niet zo blij met deze ontwikkeling, heb er al diverse malen iets over gezegd maar de tv blijft aan. Ik stel voor om spelletjes of zo te doen. Vindt hij net zo nutteloos als tv kijken en daar heeft hij wel een punt, maar het is wèl veel leuker en je doet tenminste iets samen. Tv kijken is zo...stompzinnig. Help?
Ik ben blij dat ik hier geen televisie heb. In uiterste nood kan ik televisiekijken op mijn laptop, 5 zenders, waarvan 2 Engelse, rest onverstaanbaar voor mij, maar ik heb de behoefte niet meer. Je kan je niet voorstellen hoeveel tijd je overhoudt...
en zet die computer in de woonkamer, dan kan je teminste wat anders doen en nog een beetje sociaal in de zelfde kamer zijn
quote:Ben je nog vrijgezel?
Op zondag 11 januari 2004 12:22 schreef Libris het volgende:
Ik heb nu een half jaar geen televisie en het viel me toen ik pasgeleden weer in Nederland was hoe centraal de televisie in woonkamers staat, in plaats dat er stoelen/banken tegenover elkaar staan, staan de naast elkaar en allemaal gericht naar de televisie.Ik ben blij dat ik hier geen televisie heb. In uiterste nood kan ik televisiekijken op mijn laptop, 5 zenders, waarvan 2 Engelse, rest onverstaanbaar voor mij, maar ik heb de behoefte niet meer. Je kan je niet voorstellen hoeveel tijd je overhoudt...
Tsja, ik zou ook graag meer leuke dingen willen doen. Andere dingen dan tv kijken. Tv kijken is toch wel het saaiste wat je in een relatie kunt doen? En ik vind het dus echt niet leuk. In het begin heb ik gewoon wat meegekeken en me verbaasd over de nonsens op de televisie, maar nu vind ik het steeds storender worden. Ik begin me er aan te ergeren en dat maakt me niet echt vrolijk.
KAN DIE TV NIET EEN KEER UIT!!!!
Hij staat nu ook al aan sinds hij wakker is
Waarom is de computer trouwens naar de rommelkamer verbannen? Neem tenminste aan dat die op een andere plek stond dan waar nu die huge kijkbuiskast staat?
quote:Daar woont Tararaboemdijee al.
Op zondag 11 januari 2004 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
TV naar de rommelkamer verplaatsen
Zeg, wat voor spelletjes wil jij dan zo graag samen spelen? Kan ik misschien die spelletjes voorleggen als kleine suggestie
quote:Dan heeft ie tenminste wat gezelschap.
Op zondag 11 januari 2004 12:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar woont Tararaboemdijee al.
quote:Maar hij heeft me misleid!! Hij keek thuis nooit tv! We keken daar nooit tv! Hij hield zich bezig met mij of hij was bezig met de pc. Hij keek nooit tv! Echt niet! Ik ben misleid
Op zondag 11 januari 2004 12:25 schreef SunChaser het volgende:
Ja dat krijg je Isabeau, dat jij als belezen vrouw van de wereld met een Jerry Springergast-achtige redneck gaat samenwonen
Ik kijk ook best veel tv maar voor een spelletje ben ik altijd in, lekker interactief
quote:Die kijkt tv èn zit de hele dag achter de pc. Bij hem staan ze naast elkaar.
Op zondag 11 januari 2004 12:27 schreef Anthraxx het volgende:
Dan heeft ie tenminste wat gezelschap.
quote:Haha, ja, vrijgezel ja..
Op zondag 11 januari 2004 12:26 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ben je nog vrijgezel?
Tsja, ik zou ook graag meer leuke dingen willen doen. Andere dingen dan tv kijken. Tv kijken is toch wel het saaiste wat je in een relatie kunt doen? En ik vind het dus echt niet leuk. In het begin heb ik gewoon wat meegekeken en me verbaasd over de nonsens op de televisie, maar nu vind ik het steeds storender worden. Ik begin me er aan te ergeren en dat maakt me niet echt vrolijk.
KAN DIE TV NIET EEN KEER UIT!!!!
Hij staat nu ook al aan sinds hij wakker is
Ik heb toen ik twee weken geleden in Nederland bij familie was haast echt ruzie gehad. Elke week komen er een aantal vrienden eten en we eten dan in de woonkamer omdat de tv er staat. 'Gezellig' bij de tv. Alle koppen gaan naar de tv, en ja hoor, daar komt Nico... God, mijn eten smaakt meteen niet meer. Oh ja, en kan ik mijn mond even houden, ze kunnen het niet horen. En toen ik mijn laptop pakte was ik ongezellig.
Zucht
-edit- Oh ja, ben wel de trotse eigenaar van een 70cm breedbeeld en een 35cm slaapkamertv. Maar die staan lekker in Nederland.
[Dit bericht is gewijzigd door Libris op 11-01-2004 12:33]
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 11-01-2004 12:42]
Advies over het TV-kijk-gedrag heb ik niet. Als ik gemeen wilde zijn, zou ik nu roepen dat dit precies een van de redenen is waarom ik nooit meer wil samenwonen (lang leve de LAT-relatie) maar daarvoor mag ik je te graag. Ik hoop dat iemand anders een oplossing heeft!
quote:Da's nou net één van de spelletjes die ik prefereer boven de tv
Op zondag 11 januari 2004 12:34 schreef SunChaser het volgende:
Misschien helpt pikstraf?
En pc weer naar de woonkamer is wel een goed idee, maar het staat nu wel een stuk netter dan eerder. *zucht* En we hebben nu 3 pc's die wel leuk bij elkaar op één kamer staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |