Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?
Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen
Best grappig om te zien was dat hebben jullie nog wat meegemaakt?
quote:kzou hier persoonlijk niet zo mee in mn nopjes zijn, maargoed
Op zondag 11 januari 2004 03:02 schreef BAZZA het volgende:
Jaja je maakt wat mee als je naar huis waggelt!Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen
![]()
![]()
Best grappig om te zien was dat
hebben jullie nog wat meegemaakt?
enige wat ik mee maakte is dat ik me maat kwijt raakte
En weer spendeerden 2 chocola-gekleurde medelanders een paar nachtjes in de cel.
quote:Ah, je keek dubbel. Het waren maar 6 sjonies
naar huis waggelt!
quote:mietjes als je met wapens gaat vechten.
Jaja je maakt wat mee als je naar huis waggelt!Zie ik ineens een stuk of 12 autochtonen type: Sjohnny met een matje uit auto's stappen die ze midden op de weg parkeren en bewapent met houten planken op een stuk of 5 Surinamers af stormen die gewoon stonden te praten met elkaar.
Die Surinamertjes waren dus dik in de minderheid en waren allemaal ook nog een kop kleiner maar wat gebeurt er?Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen
![]()
![]()
daar houden we niet zo van op fok
quote:alsof et hier altijd zo politiek correct is
Op zondag 11 januari 2004 03:12 schreef nikky het volgende:
dit word toch geen buitenlander/medelander/ndererlander/weet-ik-veel-wat topic he?
quote:Neehoor, we houden het gezellig
dit word toch geen buitenlander/medelander/ndererlander/weet-ik-veel-wat topic he?
quote:Jullie zijn allemaal klote buitenlanders.
Op zondag 11 januari 2004 03:13 schreef questionmark het volgende:[..]
alsof et hier altijd zo politiek correct is
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:14 schreef BAZZA het volgende:[..]
Neehoor, we houden het gezellig
Wel bizar dat er nu dankzij een pistool geen gewonden zijn gevallen.
quote:Volgens mij eerder het:
(behalve die van Bazza dan, die geloof ik natuurlijk )
quote:Ik ken ze, vroeger nog mee wezen voetballen etc
Op zondag 11 januari 2004 03:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
Weet je zeker dat het Surinamers waren?
quote:Ja
Wel bizar dat er nu dankzij een pistool geen gewonden zijn gevallen.
quote:ZWIJG!
![]()
![]()
quote:Sjah, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als er 12 van die sjonnie's uit een kar komen klauteren om mij en mn vrinden in mn kaar te trimmen, dan zou ik ook wel een wapen trekken als ik er een had, om het maar ff gelijk te maken.
Op zondag 11 januari 2004 03:10 schreef valek het volgende:[..]
mietjes als je met wapens gaat vechten.
Vooral die buitenlanders dan met hun vuurwapen.
quote:Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.
Op zondag 11 januari 2004 03:17 schreef valek het volgende:
minder buitenlanders, veel minder problemen
Maar dat is off topic
quote:Waarom?
Op zondag 11 januari 2004 03:21 schreef ICTservice het volgende:
ZWIJG!
quote:Je moet lezen en nadenken voor je bazelt, probeer het eens... er gaat een wereld voor je open.
Op zondag 11 januari 2004 03:22 schreef Sp4wN het volgende:
pistool, houten planken, WAPENS? jezus lui komop..precies het hele FUCKING laffe van die tering buitenlanders zo LAF als een hond
quote:zeverzak.
Op zondag 11 januari 2004 03:22 schreef Cajun het volgende:[..]
Sjah, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als er 12 van die sjonnie's uit een kar komen klauteren om mij en mn vrinden in mn kaar te trimmen, dan zou ik ook wel een wapen trekken als ik er een had, om het maar ff gelijk te maken.
[..]Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:16 schreef Vampier het volgende:[..]
Jullie zijn allemaal klote buitenlanders.
quote:zwijg
Op zondag 11 januari 2004 03:26 schreef BaggerUser het volgende:
weet je zeker dat het er 5 waren en neit 2,5 wegens alcohol enzo..
quote:hmzz, hij had wel gelijk, je hebt een laag IQ, want hij heeft nooit gezegd dat hij je dood wil hebben
Op zondag 11 januari 2004 03:24 schreef valek het volgende:[..]
zeverzak.
Geef gewoon toe, als er minder buitenlanders waren, waren er minder problemen'.
Begin dan niet te lullen dat je me dood wilt hebben.
quote:Umm kom morgen ff terug als je nuchter bent
Op zondag 11 januari 2004 03:25 schreef Sp4wN het volgende:
BAZZA: weet niet hoe nuchter jij nog bent, maar leg het me uit heb net 5 liter bier achter mn kiezen..oja: ik bazel niet door de drank want ik MAG buitenlanders niet..kk?
quote:Ja zoveel had ik ook niet gedronken hoor, 4x tequila
Op zondag 11 januari 2004 03:26 schreef BaggerUser het volgende:
weet je zeker dat het er 5 waren en neit 2,5 wegens alcohol enzo..
quote:Ik wil er gewoon niet op in gaan, maar dat ik je dood wilt hebben, kan ik helemaal niet terugvinden in mijn post. Ten tweede, wat jij met je xenofobische ideeën doet, kan mij niks schelen, maar het heeft iig niets te zoeken in deze topic.
Op zondag 11 januari 2004 03:24 schreef valek het volgende:[..]
zeverzak.
Geef gewoon toe, als er minder buitenlanders waren, waren er minder problemen'.
Begin dan niet te lullen dat je me dood wilt hebben.
Ontopic, ik wou dat ik er bij was geweest, kon ik ze nog zo'n lieveheersbeestje geven omdat ze zinloos geweld hebben weten te voorkomen.
quote:je hebt helemaal niks in te brengen dan "zwijg"....... als je niets te zeggen hebt blijf dan weg
Op zondag 11 januari 2004 03:28 schreef ICTservice het volgende:[..]
zwijg
quote:Jij wil me naar de zon hebben, dus je wil dat ik dood ga. Simpel gewoon. En verder zeg ik niets maar heb heel veel gedachten nu.
Op zondag 11 januari 2004 03:29 schreef Cajun het volgende:[..]
Ik wil er gewoon niet op in gaan, maar dat ik je dood wilt hebben, kan ik helemaal niet terugvinden in mijn post. Ten tweede, wat jij met je xenofobische ideeën doet, kan mij niks schelen, maar het heeft iig niets te zoeken in deze topic.
Ik persoonlijk zou het wel een saaie boel vinden met minder buitenlanders, ik voel me hier prima als Turk-zijnde, jullie zijn voor mij ook allemaal buitenlanders toch?
Ontopic, ik wou dat ik er bij was geweest, kon ik ze nog zo'n lieveheersbeestje geven omdat ze zinloos geweld hebben weten te voorkomen.
quote:zwijg
Op zondag 11 januari 2004 03:29 schreef nikky het volgende:[..]
je hebt helemaal niks in te brengen dan "zwijg"....... als je niets te zeggen hebt blijf dan weg
quote:LOL.
Op zondag 11 januari 2004 03:31 schreef valek het volgende:[..]
Jij wil me naar de zon hebben, dus je wil dat ik dood ga. Simpel gewoon. En verder zeg ik niets maar heb heel veel gedachten nu.
Dit zegt hij toch precies. Echt geen buitenland.
Tja, wat moet ik dan denken.
quote:stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.
Op zondag 11 januari 2004 03:37 schreef valek het volgende:
Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.Dit zegt hij toch precies. Echt geen buitenland.
Leg de connectie zou ik zeggen.
hmzz vooruit dan maar, hier verdien je inteligentie skill points mee dus let op:
Iedereen met een IQ onder de 100 wil hij het land uit flikkeren "DUS" Kan jij ook lekker naar de zon toe.
Met andere woorden, ben je het land uit, kan je naar het buitenland, mooi zonnige bestemming, palmboompje, strandje, coctail.
Duidelijk? :x
quote:Man, ga lekker slapen (btw, is ook geen doodsverwensing), morgen lekker uitslapen. Loop je er in ieder geval weer fris bij.
Op zondag 11 januari 2004 03:37 schreef valek het volgende:
Als we nou eens op intelligentie gingen baseren, stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.Dit zegt hij toch precies. Echt geen buitenland.
quote:Maar waarom zou ik een iq hebben onder de 100. HIj beslist dat even omdat ik een andere mening heb dan hij.
Op zondag 11 januari 2004 03:39 schreef logisnack het volgende:[..]
stel wiens IQ minder dan 100 is flikkeren we het land uit. Kan jij ook lekker naar de zon toe.
Leg de connectie zou ik zeggen.
hmzz vooruit dan maar, hier verdien je inteligentie skill points mee dus let op:
Iedereen met een IQ onder de 100 wil hij het land uit flikkeren "DUS" Kan jij ook lekker naar de zon toe.
Met andere woorden, ben je het land uit, kan je naar het buitenland, mooi zonnige bestemming, palmboompje, strandje, coctail.
Duidelijk? :x
Net kunnen vermijden dat he in de kroeg gebeurde, dus op klappe uit alle hoeken voorbereidt...
(ben ik stiekem toch ook nog ontopic zeg... lol)
[Dit bericht is gewijzigd door ursel op 11-01-2004 03:46]
Mensen, relax!
quote:Pilsie??
Op zondag 11 januari 2004 03:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goh, het is wel weer duidelijk de oorsprong van al die problemen ligt.
Een enorm gebrek aan RESPECT.
Het woord buitenlander is nog niet gevallen of het virtuele moddergooien met als inzet de Nederlandse multicultuur is alweer begonnen.Mensen, relax!
quote:ja, dankzij.. valt me vies tegen van die enge buitenlanders (of zou ik surinamers moeten zeggen ?!) dat ze die kloterige sjonnies er nog zo bij weg lieten lopen. met andere woorden, het valt me weer mee dat ik geen bericht op FP zie ala :"(allochtone)surinamer schiet op (autochtone)sjonnies"!
Op zondag 11 januari 2004 03:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
Weet je zeker dat het Surinamers waren?
Antillianen zijn namelijk vaker betrokken bij vuurwapengerelateerde incidenten.Wel bizar dat er nu dankzij een pistool geen gewonden zijn gevallen.
quote:m'n riem, wat doe je
Op zondag 11 januari 2004 03:03 schreef Slarioux het volgende:
2 Marokkanen hadden ruzie op t Gele Rijdersplein, dus trekt er een maar de riem uit zn broek en geeft die ander een gigantische met in zn gezicht.
En weer spendeerden 2 chocola-gekleurde medelanders een paar nachtjes in de cel.
rijdersplein, omfg het geval woont toch niet in Arnhem hè
quote:Er is dan ook nergens gevochten in de situatie die de TS beschreef.
Op zondag 11 januari 2004 03:46 schreef valek het volgende:
Maar ontopic. Het slaat gewoon nergens op dat vechten.
quote:Klopt.
Op zondag 11 januari 2004 03:48 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Er is dan ook nergens gevochten in de situatie die de TS beschreef.
quote:Jep. Mensen moeten gewoon wat meer respect voor elkaar hebben.
Op zondag 11 januari 2004 03:49 schreef valek het volgende:[..]
Klopt.
Maar je snapt toch wel wat ik bedoel neem ik aan.
Geen baan, geen geld, winterstop. Dus weinig te doen meer momenteel.
PS. patsers dragen geen matjes hoor. Losers dragen matjes.
quote:Jij was vast 1 van die patsers gisteren, komt hier zijn ego weer ff de lucht in praten
Op zondag 11 januari 2004 11:14 schreef Robert_Jensen het volgende:
Die keer dat ik een knuppel uit me tas trok in de tram tegenover 4 marocjes deed het ook heel goed. Zelden zo snel marocjes door de tram zien rennen.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:22 schreef Sp4wN het volgende:
pistool, houten planken, WAPENS? jezus lui komop..precies het hele FUCKING laffe van die tering buitenlanders zo LAF als een hond
quote:Onzin.. Jij kijkt een beetje te veel tv.
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 11-01-2004 11:46]
GC->ONZ
quote:Woon jij in de bijlmer ofzo?
Opeens trekt 1 van die Suri's een pistool en die "dappere" sjohnnies rennen als bange konijnen terug naar hun auto's en maakten dat ze wegkwamen![]()
![]()
Bij ons gebruiken ze altijd honkbalknuppels.
Dit is al wel ruim een jaar geleden (augustus 2002)
Maar het is beetje vergelijkbaar
quote:Neehoor, matjes zijn weer helemaal terug in bepaalde kringen
Op zondag 11 januari 2004 14:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
In de bijlmer... doe mij effe een lol. In A'dam zijn matjes in 1990 officieel in de ban gegaan hoor.
quote:Mja okay maar die zijn bi en werken of bij de kapper of bij de club.
Op zondag 11 januari 2004 18:51 schreef BAZZA het volgende:[..]
Neehoor, matjes zijn weer helemaal terug in bepaalde kringen
![]()
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:17 schreef valek het volgende:
minder buitenlanders, veel minder problemen
Maar dat is off topic
Koekje van eigen deeg
Vuur met vuur bestrijden
etc, etc
Als je het echt allemaal zo vreselijk vindt moet je er iets aan doen op het moment dat het gebeurt. Tuurlijk kan dat niet altijd, maar er zijn kansen genoeg.
quote:Deze gasten zagen er meer uit als bouwvakkers met LTS zwakstroom
Op zondag 11 januari 2004 19:39 schreef Robert_Jensen het volgende:Mja okay maar die zijn bi en werken of bij de kapper of bij de club.
Zal van de week eens vragen waar de ruzie om was
quote:Te herkennen aan de scheiding en mat, plus ajaks-vaantje in de golf GTi III
Op zondag 11 januari 2004 20:04 schreef BAZZA het volgende:[..]
Deze gasten zagen er meer uit als bouwvakkers met LTS zwakstroom
![]()
quote:Het betrof inderdaad 1 Golf GTI
Op zondag 11 januari 2004 20:09 schreef Robert_Jensen het volgende:
Te herkennen aan de scheiding en mat, plus ajaks-vaantje in de golf GTi III
quote:skinny geen babbels nou he
Op zondag 11 januari 2004 20:09 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Te herkennen aan de scheiding en mat, plus ajaks-vaantje in de golf GTi III
quote:Mot je dan fatso?
Op zondag 11 januari 2004 20:32 schreef Pappie_Culo het volgende:[..]
skinny geen babbels nou he
Of wil je patsen met je blonde haar?
quote:Ik dacht al want ik ben niet zo dun eigenlijk
Op zondag 11 januari 2004 21:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
Was meer van skinny van skinhead zeg maar.
quote:Nee het is nogal bruin eik
Of wil je patsen met je blonde haar?
Ik vind die internet forumpjes helemaal te gek. Maar als de forum polizei overal dicht op zit is de lol er snel af.
Relax... niks aan de hand. Gewoon een verzameling letters. Zeur.
quote:wat makat dat nu weer uit?
Op zondag 11 januari 2004 22:02 schreef Sphere het volgende:
Lekker gemod weer, dit topic.
die mensen hebben vermoedelijk ook nog een leven en gaan "soms" wat vroeg naar bed lijkt me.
quote:Dat is Mein Kampf ook.. gewoon een verzameling letters, niet dan?
Op zondag 11 januari 2004 23:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Relax... niks aan de hand. Gewoon een verzameling letters. Zeur.
Nadenken, man.
[Dit bericht is gewijzigd door snakelady op 12-01-2004 00:53]
quote:Inderdaad.
Op maandag 12 januari 2004 00:21 schreef BloodRayne het volgende:[..]
Dat is Mein Kampf ook.. gewoon een verzameling letters, niet dan?
quote:Maar een echte Nazi volgens sommigen hier.
Op zondag 11 januari 2004 21:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nog een nep arier ook.'t is wat.
quote:Ook allochtoon?
Op zondag 11 januari 2004 03:50 schreef valek het volgende:
Maar ik ga slapen nu.
Ik zie deze topic morgen wel.
Trusten.
'deze topic'
quote:
Op zondag 11 januari 2004 20:32 schreef Pappie_Culo het volgende:[..]
skinny geen babbels nou he
quote:Hahah je voelt je zeker aangesproken....
Op zondag 11 januari 2004 11:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik maak de laatste tijd helemaal niks meer mee.Geen baan, geen geld, winterstop. Dus weinig te doen meer momenteel.
PS. patsers dragen geen matjes hoor. Losers dragen matjes.
quote:Ik ben altijd kort geschoren en geknipt.
Op dinsdag 13 januari 2004 18:04 schreef Ludwig het volgende:[..]
[..]Hahah je voelt je zeker aangesproken....
quote:Zo is het officieel goed..
Op dinsdag 13 januari 2004 18:00 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Ook allochtoon?
'deze topic'
quote:Het lijkt erop dat je het prachtig vindt dat de "minderheid" laat zien dat zij alles aankunnen, al is het maar omdat er een een pistool bij zich heeft. Ik snap niet wat jij hier zo leuk aan vindt, misschien moet je maar eens naar de dokter gaan.
![]()
![]()
Jij moet rennen voor je leven omdat je achterna wordt gezeten door een groepje skinheads. lach je dan ook nog joh? "Best grappig om te zien is dat "
quote:Of omdat een stel debielen die met z'n allen wel ff een paar gastjes in elkaar gingen meppen het hazenpad kozen
Op dinsdag 13 januari 2004 20:22 schreef Salv het volgende:
Het lijkt erop dat je het prachtig vindt dat de "minderheid" laat zien dat zij alles aankunnen, al is het maar omdat er een een pistool bij zich heeft. Ik snap niet wat jij hier zo leuk aan vindt, misschien moet je maar eens naar de dokter gaan.
quote:
Jij moet rennen voor je leven omdat je achterna wordt gezeten door een groepje skinheads. lach je dan ook nog joh? "Best grappig om te zien is dat"
quote:Blijkbaar ben je er erg trots op dat negers, blanken eens flink bang gaan maken. Ik vind het nogal een slap verhaal. 12 man<>5 man. Kop kleiner, allemaal bewapend.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:31 schreef BAZZA het volgende:
Of omdat een stel debielen die met z'n allen wel ff een paar gastjes in elkaar gingen meppen het hazenpad kozen
Volgensmij heb jij teveel sauerkraut mit wurst gegeten.
quote:Jahoor, alleen omdat het blanken zijn! heil Shaka Zulu!
Op dinsdag 13 januari 2004 20:37 schreef Salv het volgende:
Blijkbaar ben je er erg trots op dat negers, blanken eens flink bang gaan maken.
quote:Allemaal bewapend
Ik vind het nogal een slap verhaal. 12 man<>5 man. Kop kleiner, allemaal bewapend.
quote:Volgens mij rook jij een beetje teveel gras.
Volgensmij heb jij teveel sauerkraut mit wurst gegeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |