abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2004 @ 12:36:46 #76
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16149343
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Deel 1 gespeeld (die met Voodoo), deel 2 helaas niet (wherewolves) lijkt me erg gaaf, en deel 3 vond ik nies qua graphics (Vampires).

Wel heb ik (but ofcourse) Vampire The Masquerade: Redemption

Ik heb alle 3 de GK spellen, en wacht vol ongeduld tot er zekerheid komt over een 4e deel.
Is dat VTM:R iets?
pi_16149435
Dan zal ik maar niet beginnen over de zeer goed geschreven Interactive Fiction games of "tekst adventures" in het horror genre. Want daar zitten helemaal geen graphics in, en dat schijnt voor de moderne jeugd dan automatisch te ingewikkeld te zijn. .
  zondag 11 januari 2004 @ 12:40:48 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16149455
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:36 schreef Twoflower het volgende:

Is dat VTM:R iets?

Echtwel! Deel 2 komt dit jaar uit: ampire The Masquerade: Bloodlines.

Het spel is gemaakt door White Wolf en gebaseerd op het reallife-rollenspel Vampire: The Masquerade. VtM is een RPG spel zoals bv ook Dungeons & Dragons dat oorspronkelijk was en nog is). Het echte RPG-spel (dus niet op de pc) was ook erg geinig om te spelen. Beetje toneelspelen en zo, beetje vreemd sfeertje creëren

*zucht* Good old days....

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 11 januari 2004 @ 12:41:19 #79
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16149466
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan zal ik maar niet beginnen over de zeer goed geschreven Interactive Fiction games of "tekst adventures" in het horror genre. Want daar zitten helemaal geen graphics in, en dat schijnt voor de moderne jeugd dan automatisch te ingewikkeld te zijn. .
Ingewikkeld wil ik het niet noemen. Maar ik heb graag een visuele voorstelling van het geheel. Goeie grafics zijn voor mij geen must, wel mooi meegenomen...
  zondag 11 januari 2004 @ 12:42:00 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16149484
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:40 schreef Great_Expectations het volgende:
In VtM RPG zitten ook geen graphics. Aangezien je't aan tafel of in een gebouw speelt met je fantasie Nou, ik was toch best en overtuigende Toreador! (en nee.... da's niets Spaans of met stieren. Een Toreador is 1 van de vele Vampire-Clans).
L'Amour menaçant:
  zondag 11 januari 2004 @ 12:42:32 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16149496
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:41 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ingewikkeld wil ik het niet noemen. Maar ik heb graag een visuele voorstelling van het geheel. Goeie grafics zijn voor mij geen must, wel mooi meegenomen...

Geen must, maar hele slechte graphics zijn wel een afknapper. Dan liever helemaal geen graphics en gewoon fantasie.
L'Amour menaçant:
  zondag 11 januari 2004 @ 12:42:41 #82
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16149498
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Echtwel! Deel 2 komt dit jaar uit: ampire The Masquerade: Bloodlines.

Het spel is gemaakt door White Wolf en gebaseerd op het reallife-rollenspel Vampire: The Masquerade. VtM is een RPG spel zoals bv ook Dungeons & Dragons dat oorspronkelijk was en nog is). Het echte RPG-spel (dus niet op de pc) was ook erg geinig om te spelen. Beetje toneelspelen en zo, beetje vreemd sfeertje creëren

*zucht* Good old days....

Ah, RPG's ben ik niet zo weg van... Maar misschien toch eens kijken...
  zondag 11 januari 2004 @ 12:44:51 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16149542
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:42 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ah, RPG's ben ik niet zo weg van... Maar misschien toch eens kijken...

Het spel op de PC zelf is meer actie hoor. Niet zoals je gewend bent van die Might & Magic RPG's want die vind ik ook niets Spel is nu best goedkoop bij van die XPLOSIV-games (dus zonder mega doos en boekjes enzo)
L'Amour menaçant:
pi_16149597
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:41 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Maar je leest toch ook wel eens een boek zonder plaatjes? .
  zondag 11 januari 2004 @ 12:48:57 #85
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16149628
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:47 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Maar je leest toch ook wel eens een boek zonder plaatjes? .

Ja, maar daar hoef je dan niet interactief bezig te zijn. Dus kun je ook nooit dingen vergeten...
  zondag 11 januari 2004 @ 12:50:00 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16149656
Screenshots:

Geinig is dat je ook online met anderen zelf een spel kan maken

L'Amour menaçant:
  zondag 11 januari 2004 @ 12:52:06 #87
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16149696
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Screenshots:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Geinig is dat je ook online met anderen zelf een spel kan maken

Ziet er toch wel behoorlijk RPGig uit (voor zover je op de PC over een 'standaard RPG' kunt praten...
pi_16149755

Ik ben er weer, en dit keer helemaal wakker en uitgeslapen

Huh!?
  zondag 11 januari 2004 @ 12:54:40 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16149762
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:52 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ziet er toch wel behoorlijk RPGig uit (voor zover je op de PC over een 'standaard RPG' kunt praten...

Qua speltechniek dus niet. Het is niet zoveel ellendig enorm lang overal praten en dingen uitpuzzelen. Het is gewoon gezellig hakken en slashen in een creepy omgeving en met een leukverhaal.
L'Amour menaçant:
  zondag 11 januari 2004 @ 13:09:51 #90
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16150069
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Qua speltechniek dus niet. Het is niet zoveel ellendig enorm lang overal praten en dingen uitpuzzelen. Het is gewoon gezellig hakken en slashen in een creepy omgeving en met een leukverhaal.

Dus haast meer een Doom-kloon?
  zondag 11 januari 2004 @ 13:34:09 #91
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16150547
mijn RotK frustraties:

spoiler:

eigenlijk vond ik het maar tegenvallen.
Gandalf, zo sterk als iedereen zegt dat hij is, gebruikt zijn staf, net als een boerenpummel, om de binnenvallende orcs mee te slaan. Nou is dit nou de Gandalf die de Balrog versloeg en de aanvallen van Gimli, Legolas en Aragorn afsloeg zonder enige moeite ervoor te doen? Waarom zou ik eigenlijk onder de indruk moeten zijn van Gandalf, als het puntje bij paaltje komt... slaat hij met zijn stok.

Oh Sam
Oh mister Frodo
Oh Sam
Oh mister Frodo

Het is omdat Sam aan het einde trouwde met een hobbit-vrouwtje, maar anders was er niets dat mij vertelde dat Sam en Frodo niet met elkaar aan het hobitten waren als het licht uitging. Alle zwoele blikken en het kleffe omarmen waren wel heel erg sprekend. Frodo leek bijna niets anders meer te kunnen dan kreunen: "Oh Sam, It's so heavy".

Als Bilbo een kleine twee jaar na zijn ring te hebben opgegeven 40 jaar ouder word, waarom is Gollum, die na zoveel honderd jaar de ring in zijn bezit te hebben gehad, het kreng kwijt raakte en 40 jaar lang zonder ring heeft gezeten, dan nog steeds in leven?

"We can't win, we can't win, all hope is lost"
en tadaaa... wonder boven wonder... ze winnen.

"Sauron will never fall for such a trap!"
en tadaaa... wonder boven wonder... Sauron trapt er toch in.

Deus Ex Machina...
- Leger van doden spoelt als groene golf over het strijdtoneel en aanschouw, de slag is gewonnen. Joepie, dat was spannend zeg.
- En opeens waren er grote vogels... grote vogels die de nazgul versloegen en Sam en Frodo op het nippertje redden van een gruwelijke dood-door-lava.

Remind me again... waarom moeten we bang zijn voor Sauron? Het grote Zoeklicht van het Kwaad? Vuurtoren van Onheil. Oh hemeltje lief ik schijt puntjes... nee echt...

Twee films lang was de grote boosdoener Saruman... en wat krijgen we in deze film te zien? Helemaal niets, oh wacht, een wegwerp opmerking "hij zit in zijn toren en heeft geen macht meer...".

De Witch King, en daar moesten we bang voor worden? Dit is de grote held van Sauron? Die lelijke trol, die generaal van dat legertje orcs kreeg nog meer tijd op het scherm dan de befaamde "champion of Sauron".
So he died... big whoop, het is niet zo dat we enige interesse hadden moeten hebben gevormd voor het personage. Behalve dan dat hij er geinig uitzag en dat iemand ergens droog vertelde dat hij de grote boze held van Sauron is, was er niet veel meer vlees aan dit personage.

CGI... kijk ik ben Legolas en terwijl ik van Oliphaunt naar Oliphaunt spring heb ik plots geen enkel bot in m'n lichaam zitten. Niet echt onder de indruk van onze kleine rubberen man tijdens die actie-scenes.

Legolas en Gimli werkten trouwens meer op de zenuwen dan op de lachspieren. Ik zie de schrijvers van het scenario al denken "oeh er zijn alweer tien minuten verstreken in deze gruwelijk belangrijke strijd, laten we Gimli en Legolas eens een geforceerde opmerking maken over hoe veel ze wel niet van elkaar verschillen en elkaars concurent zijn, maar met de ondertoon dat gimli weleens zijn vlezige dwergenbijl in legolas zijn donkere natte elvengrotje wil rammen.
Het publiek lacht natuurlijk bij iedere gevatte one-liner, omdat het zo hoort. Precies wat er van ze verwacht word.

En dan ga je het internet op na de film en kom je puistige sukkels tegen die alle gebreken van de film verklaren door te zeggen "Ja maar in het boek..."

fuck dat, heb ik het over het boek? Nee! Ik heb het over de film, en als de film iets onduidelijk uitlegt of niet uitlegt om ambigieus omgaat met personages, dan kun je hoog en laag springen met je "maar in het boek...", dat boeit dan vrij weinig, want ik heb het niet over het boek, ik heb het over de film.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_16150568
Tijd voor ontbijt

Em ik weet weer waarom ik op zondaag zo graag naar ID&T radio luister. Muziek is weer erg relaxt... *chill*

Huh!?
  zondag 11 januari 2004 @ 14:00:45 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16151098
quote:
Op zondag 11 januari 2004 13:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn RotK frustraties:

spoiler:

eigenlijk vond ik het maar tegenvallen.

Ja en nee. Veel van je opmerkingen vond ik terecht, maar desalniettemin vond ik 't een vermakelijk showtje

Net was de Tori Amos Special op Canvas!!

L'Amour menaçant:
pi_16151204
quote:
Op zondag 11 januari 2004 13:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn RotK frustraties:

spoiler:

bla

Heb je ook dingen waar je geen frustraties van krijgt?
pi_16151326
Schaatsen

10 km heren...

Huh!?
pi_16151532
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:05 schreef Cazman het volgende:

[..]

Heb je ook dingen waar je geen frustraties van krijgt?

Dat vroeg ik me ook al af
Huh!?
  zondag 11 januari 2004 @ 14:23:22 #97
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16151642
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:00 schreef Ang3l het volgende:

Net was de Tori Amos Special op Canvas!!

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 11 januari 2004 @ 14:29:09 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16151829
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:23 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Wat een enorm tranentrekkend einde
L'Amour menaçant:
  zondag 11 januari 2004 @ 14:31:35 #99
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_16151892
*schrik*
dit is de snelste vakantiebespreking ooit
nog geen uur over gedaan
pi_16151985
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:31 schreef Cybart het volgende:
*schrik*
dit is de snelste vakantiebespreking ooit