Daarna zou ik natuurlijk werken aan alle problemen in het land.. (ik zou absoluut geen brute dictator willen zijn)
ik zou daarna ook gewoon werken aan alle problemen in het land, maar eens per jaar een grote parade ter ere van mij, lijkt me niet teveel gevraagd, als je zo'n zware taak hebt als premier/president.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 10-01-2004 22:14]
quote:Hmmz, dat klinkt me een beetje Constant Kusters-achtig in de oren, die droomde van een Omwenteling waarbij hij het huis van Paul Rosenmöller zou onteigenen.
Op zaterdag 10 januari 2004 22:11 schreef Megumi het volgende:
Ik zou eerst wat naar mijn menig ongewenste personen het land uitzetten. Denk daar bij aan Balkebende en consorten.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou in ieder geval eens per jaar een hele grote parade invoeren ter ere van mijn benoeming als leider van het land. (met veel militair vertoon, honderduizenden marcherende soldaten en kinderen in strak gelid! dat is prachtig!Daarna zou ik natuurlijk werken aan alle problemen in het land.. (ik zou absoluut geen brute dictator willen zijn)
ik zou daarna ook gewoon werken aan alle problemen in het land, maar eens per jaar een grote parade ter ere van mij, lijkt me niet teveel gevraagd, als je zo'n zware taak hebt als premier/president.
[Dit bericht is gewijzigd door Blixar op 10-01-2004 22:17]
quote:Een nobel streven
Op zaterdag 10 januari 2004 22:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hmmz, dat klinkt me een beetje Constant Kusters-achtig in de oren, die droomde van een Omwenteling waarbij hij het huis van Paul Rosenmöller zou onteigenen.
Het eerste plan vereist veel overleg met vakbonden en werkgevers. Maar ook aan alle kanten werkgelegenheid en arbeidsparticipatie stimuleren. Daarnaast de grenzen veel meer open stellen voor immigranten. Immigranten willen nog werken om iets op te bouwen. En de werkende krachten zijn nog steeds de basis van iedere economie.
Grote projecten: veel geld investeren in onderwijs en onderzoek zodat vooruitgang kan worden geboekt. Maar ook het realiseren van bijzondere tijdseigen gebouwen, maar bijvoorbeeld ook een vliegveld voor de kust of het lange eiland voor de kust bij Schevingen. In de zee velden met windmolens. Europees meer gaan investeren in het ruimtevaartprogramma. Op die manier boek je als samenleving technologische vooruitgang, omdat er oplossinge moeten worden gevonden. Daarnaast levert het veel arbeidsplaatsen op.
(een beetje kort door de bocht allemaal, maar ik zou het dan wel beter uitwerken)
[Dit bericht is gewijzigd door MysteryWoman op 10-01-2004 22:32]
GA NAAR DE DOKTER!
HIJ KAN JE HELPEN!
ECHT!
quote:hoezo? toch geen slechte topic?
Op zaterdag 10 januari 2004 22:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
BHFH, nogmaals:GA NAAR DE DOKTER!
HIJ KAN JE HELPEN!
ECHT!
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:39 schreef Blixar het volgende:[..]
hoezo? toch geen slechte topic?
quote:pfff...
Op zaterdag 10 januari 2004 22:32 schreef Sidekick het volgende:
Als eerste ga ik een commissie oprichten die moet uitzoeken hoe het mogelijk is geweest voor mij om leider te worden.
Daarna zou ik maatregelen nemen zodat dat in de toekomst niet meer kan gebeuren.
En als laatste: ik zou verkiezingen uitschrijven.
saaie dictator ben je...
ik zou strafkampen oprichten voor mensen die in sjonniebakken rijden en een nieuw volkslied laten schrijven over mijn "heldendaden"
quote:Niet slecht
Op zaterdag 10 januari 2004 22:23 schreef Roscoo het volgende:
Ik zou er voor zorgen dat iedereen die meer dan 150 000 euro per jaar verdient een deel van dat salaris aan een ander moet geven. Je mag niet meer dan 100 000 euro per jaar verdienen . Iedereen heeft recht op een maandsalaris van minimaal 3500 euro. Daarvan moet hij of zij dan wel zelf alle lasten betalen. De VVD zou verboden worden en roken werd overal verboden. Alcohol wordt 5 euro per liter duurder. Verder komt er een verbod op scooters die bereden worden door mensen jonger dan 21.
quote:Tsja, ik zou gewoon de democratie herstellen. Is dat verkeerd?
Op zaterdag 10 januari 2004 22:43 schreef HeyFreak het volgende:[..]
pfff...
saaie dictator ben je...
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:23 schreef Roscoo het volgende:
Ik zou er voor zorgen dat iedereen die meer dan 150 000 euro per jaar verdient een deel van dat salaris aan een ander moet geven. Je mag niet meer dan 100 000 euro per jaar verdienen . Iedereen heeft recht op een maandsalaris van minimaal 3500 euro. Daarvan moet hij of zij dan wel zelf alle lasten betalen. De VVD zou verboden worden en roken werd overal verboden. Alcohol wordt 5 euro per liter duurder. Verder komt er een verbod op scooters die bereden worden door mensen jonger dan 21.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |