abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16276654
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 09:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Auuwauauuww herkenbaar !! Ik heb het gehad in '98. We moesten naar de tandarts, ik doe mijn jas aan, maak kennelijk een rare beweging...

Ik heb echt staan te janken van pijn, kon even niet meer ademhalen.
Toch maar naar de tandarts, met veel moeite in en uit de auto, om over de stoel van die vent maar niet te spreken (heeft zeker tien minuten geduurd eer ik lag, en hij had 2 minuten werk aan me....)
Daarna meteen door naar de huisarts. Bleek er een spier klem te zitten o.i.d. Ik kreeg Ibuprofen mee, en moest me maar kalm houden. Na een paar dagen ging het over, maar ik heb nog lang last gehouden van die plek.

Veel sterkte dus !!!

en het stomme is dus dat ik geen rare beweging maakt
Ik stond voorovergebogen op het aanrecht te leunen en in de vaatwasser te turen om te kijken hoe ik die nu weer in moest delen. En toen opeens was het daar: *knak* alsof er 2 elastiekjes knapte..
nou ja.. de rest van het verhaal is bekend
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 09:36 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, da's heel vervelend Gaat het nu een beetje? Anders naar de huisarts hoor, dan krijg je spierverslappers en pijnstillers (ja ook ik ken dit uit ervaring...). Beterschap!
Maar ik zat me dus af te vragen of ik dat dus ook krijg, omdat ik dus zwanger ben
pi_16277387
Hey LadyS wat rot die pijn, ik dnek niet dat je pijnstillers krijgt, maar dat je genoegen moet nemen met een paracetamolletje... Helpt een warm bad of douche niet lekker, of een hittepit?? Kusje op over, helpt denk ik niet he...

Jessie meid, sterkte met alles, tis niet niks waar je je nu doorheen moet worstelen...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16278162
Thx meiden.

Hier hebben we een keer lekker door kunnen slapen tot half 6. En de meiden lijken weer beter (alhoewel Janneke snottebellen produceert waar je u tegen zegt)
Morgen Gerard weer werken en de thuiszorg voor mij.
Lois hoe heb jij dat ervaren?
Als je bv tussen de middag naar bed ging wat ging de thuishulp dan doen?
Ik ben zo bang het gevoel te gaan krijgen om haar dan bezig te houden met een kletspraatje ipv te gaan slapen of iets voor mezelf te gaan doen zoals bv ff hier kletsen.
Ik ben heel blij dat ik hulp krijg, maar vind het ook wel een beetje onwennig denk ik. Gerard en ik zijn natuurlijk lekker op elkaar ingespeeld enzo. Ik vind het best spannend morgen.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16278184
O en LadyS ga jij maar heeeeel rustig aan doen vandaag (gniffel, je kan waarschijnlijk niet anders )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16278800
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:58 schreef jessie het volgende:
Thx meiden.

Hier hebben we een keer lekker door kunnen slapen tot half 6. En de meiden lijken weer beter (alhoewel Janneke snottebellen produceert waar je u tegen zegt)
Ik ben zo bang het gevoel te gaan krijgen om haar dan bezig te houden met een kletspraatje ipv te gaan slapen of iets voor mezelf te gaan doen zoals bv ff hier kletsen.
Ik ben heel blij dat ik hulp krijg, maar vind het ook wel een beetje onwennig denk ik. Gerard en ik zijn natuurlijk lekker op elkaar ingespeeld enzo. Ik vind het best spannend morgen.

Ik zou gewoon orders geven hoor !
Naja, zo assertief ben ik eig ook niet ...

Denk maar gewoon zo: Ze komen om bij jou te werken, daar worden ze voor betaald! Kletsen is ook leuk, maar dan heb je nog geen verzorgde kindjes, een lekker slaapje, of een schoon huis.

Sterkte morgen !!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Jubileum moderator donderdag 15 januari 2004 @ 11:46:20 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16279323
Ow LadyS dat klinkt pijnlijk Ik denk dat het inderdaad blijft bij een tijgerbalsempje en een paracetamolletje nu je zwanger bent. Bah, wat vervelend dit, ik heb vorige week de hele week krom gelopen en vond het maar wat lang duren. Gelukkig was het na een weekje weer over.
Sterkte en beterschap!
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:58 schreef jessie het volgende:
Thx meiden.

Als ik ging slapen ging de hulp schoonmaken of wandelen met Eva en verder had ze huiswerk genoeg te doen (ze deed de deeltijd Pabo). Gelukig is dat nooit een probleem geweest inderdaad, ik voelde me ook zo verplicht in het begin hoor maar dat was na een paar goede gesprekken gauw over.
Ik hoop dat het allemaal reuze meevalt, dat het een kordate hulp is en dat Bo het ook makkelijk accepteert (daar was ik zo bang voor bij Eva maar dat ging gelukkig allemaal goed).
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16280490
LadyS, hoe is het nu, al weer terug van de dokter?

jessie, gelukkig gaat het met de meiden weer wat beter. En nu maar hopen dat het een beetje klikt met de Thuiszorg en jullie je draai een beetje kunnen vinden.

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:52:53 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_16281072
Getsie LadyS daar wordt je niet vrolijk van ken het gevoel

Ahum rest van de tekst vergeten in elk geval beterschap ermee hoop voor je dat het op de 1 of andere manier mag terugschieten of zoiets.

donderdag 15 januari 2004 @ 13:45:24 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_16282571
Nou, ik kom weer even janken...

Heb vandaag een onvoldoende voor mijn totale stagebeoordeling gekregen. Ik weet nu dus echt niet meer wat ik moet. Iedereen zegt dat ik me er niets van aan moet trekken, dat het niet klopt wat erop staat. Het klopt ook niet, maar waarom doet het dan zo'n pijn?

Sommige dingen klopten wel, echt wel, maar sommige dingen zijn gewoon niet waar. Ik zou niet enthousiast genoeg zijn, te weinig inzet hebben. Ik zou geen uitstraling hebben. Mijn studiebegeleider zegt juist het tegenovergestelde.

Morgen nog een tentamen. Natuuronderwijs Doen! Ik heb mijn ouders alvast gewaarschuwd dat het waarschijnlijk niet veel zal worden. Ik stuur mijn moeder straks een mailtje dat ik daar wel eet vanavond.

Sorry dat ik weer bij jullie uit zit te janken, maar het moest even.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16283050
Ah Troel, kom maar even op mijn schouder uit janken hoor... Wat onwijs lullig is dat.
Als ik je verhalen zo lees heb ik ook niet de indruk dat je er met de pet naar gooit, jammer dat ze je negatief beoordelen, heel erg kl#te voor je. Is er iets aan te doen? Is dit je eindbeoordeling, of een tussentijdse?

Sterkte hoor!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 14:02:18 #211
43556 miss_dynastie
pi_16283089
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:45 schreef Troel het volgende:
Nou, ik kom weer even janken...

Heb vandaag een onvoldoende voor mijn totale stagebeoordeling gekregen. Ik weet nu dus echt niet meer wat ik moet. Iedereen zegt dat ik me er niets van aan moet trekken, dat het niet klopt wat erop staat. Het klopt ook niet, maar waarom doet het dan zo'n pijn?

Sommige dingen klopten wel, echt wel, maar sommige dingen zijn gewoon niet waar. Ik zou niet enthousiast genoeg zijn, te weinig inzet hebben. Ik zou geen uitstraling hebben. Mijn studiebegeleider zegt juist het tegenovergestelde.

Morgen nog een tentamen. Natuuronderwijs Doen! Ik heb mijn ouders alvast gewaarschuwd dat het waarschijnlijk niet veel zal worden. Ik stuur mijn moeder straks een mailtje dat ik daar wel eet vanavond.

Sorry dat ik weer bij jullie uit zit te janken, maar het moest even.

Nee he, Troel
Wie vult die onvoldoende dan in, als je studiebegeleider het er niet mee eens is ??
Succes met je tentamen morgen, probeer je niet te laten opnaaien !!
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:08:21 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_16283228
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:00 schreef melonovy het volgende:
Ah Troel, kom maar even op mijn schouder uit janken hoor... Wat onwijs lullig is dat.
Als ik je verhalen zo lees heb ik ook niet de indruk dat je er met de pet naar gooit, jammer dat ze je negatief beoordelen, heel erg kl#te voor je. Is er iets aan te doen? Is dit je eindbeoordeling, of een tussentijdse?

Sterkte hoor!

Het was mijn eerste stage... Maar wel de laatste (en eerste) beoordeling van deze groep.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee he, Troel
Wie vult die onvoldoende dan in, als je studiebegeleider het er niet mee eens is ??
Succes met je tentamen morgen, probeer je niet te laten opnaaien !!
De onvoldoende is van de mensen op de stageschool. Ik doe mijn best, maar ik heb zeker vandaag het gevoel dat niks wil lukken. Sinda ik thuis ben heb ik al weer een bord en een beker laten vallen en het lijkt wel alsof ik niets anders kan doen dan janken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 januari 2004 @ 14:08:55 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16283238
Hè Troel, wat rot voor je Wat voor invloed kan je begeleider nog uitoefenen op je beoordeling? Want daar moet je het van hebben neem ik aan. En wat houdt dat in, die beoordeling? Moet je het dan overdoen?

Huil maar even lekker uit tegen ons

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:11:50 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_16283319
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Hè Troel, wat rot voor je Wat voor invloed kan je begeleider nog uitoefenen op je beoordeling? Want daar moet je het van hebben neem ik aan. En wat houdt dat in, die beoordeling? Moet je het dan overdoen?

Huil maar even lekker uit tegen ons

Ik wou dat ik het wist. Ik hoop dat mijn begeleider inziet dat de beoordeling niet klopt. Ik heb vorige week al met hem gesproken over het feit dat ik het gevoel had dat ik mij 300% in moest zetten en dat alles maar afgekeurd werd. Mijn begeleider weet ik ook dat ik met mijn PDD-NOS zit en daar hebben ze op school dus TOTAAL GEEN rekening mee gehouden (terwijl ze het dus wisten!). Sommige dingen zijn gewoon een direct gevolg daarvan. Dan kan je me het wel aanrekenen, maar hou dat dan in je achterhoofd ofzo? overigens hebben ze niet van te voren ingegrepen of mij gezegd dat het op een onvoldoende zou afgaan. Dat vind ik ook al zo lekker vreemd.

Ik hoop dus dat hij nog wat aan die beoordeling kan doen., maar ik weet het niet. Ik weet ook niet of ik dan die stage overnieuw moet doen (als het maar niet in dezelfde klas is) of niet. In het ergste geval krijg ik eind januari een negatief advies om door te gaan met de pabo

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16283428
Even een reactie op het voorval van Lady_S.

Ik heb het ook gehad toen ik ongeveer 7 á 8 maanden zwanger was.......
Ze hebben bij mij toen SPIT geconstateerd, dus op bed liggen, kussens onder je hoofd, en benen en blijven liggen dus...............

Tja, ik ging naar een lingeriezaak een voedings-bh passen...
Moet je ook niet doen, is levensgevaarlijk

Ikke dus twee bh's gepast, de laatste goed gekeurd. Ik zal mijn eigen bh weer aan doen, buig een beetje voorover om de boel weer goed te plaatse te helpen, kom weer overeind en *KRAK* .
We zijn eerst nog even bij schoonmoeder een bakje koffie gaan halen, (Michiel dan, ik heb daar twee paracetamolletjes genomen) Daarna nog langs de fabriek van schoonpapa om de opnieuw geverfde box weer mee te nemen, en toen naar huis. Hier voor de deur zakte ik bijna door mijn benen (bleek later dat ik te recht op wou lopen en daardoor een spier/zenuw beklemd raakte) ikke naar boven gekropen en lekker in bedje gaan liggen. Na een half uur toch maar de Huisartsenpost gebeld. Die hebben een HA gestuurd (met een ambu-busje!) moest ik van die meneer even op mijn zij gaan liggen, dus ikke: "Ja, meneer dat wil dus niet" Ze hebben me met twee man om moeten draaien... *AUW!*
Maar goed..spit dus , en plat liggen. Ik mocht paracetamolletjes hebben en verder niet, zelfs geen tijgerbalsem oid. Wij hebben zo'n hitte/koel-pack gekocht wat je kan opwarmen in de magnetron. Ideaal.

W ~ H ~ T
pi_16283554
Lois bedankt. Het zal inderdaad toch wel eerst zo gaan dat je de dingen met elkaar gaat bespreken van hoe en wat enzo? Of zijn ze bij jou gewoon van te voren een keer geweest om kennis te maken? Ik heb hier echt absoluut geen ervaring mee.
Anderen ook bedankt natuurlijk weer voor de leive woordjes

Troel misschien dat je studiebegeleider je toch anders ziet als iemand vanuit de praktijk. Je kan het in de theorie allemaal wel zo goed doen en veel inzet hebben enzo, maar de praktijk kan natuurlijk een andere uitwerking hebben. Daarom kan ik wel begrijpen dat een studiebegeleider een andere Troel kan zien als een praktijkbegeleider. Ik heb het namelijk vaak andersom gehad. Als ik dan me eindgesprek had dan was mijn praktijkbegeleider laaiend enthousiast, maar me studiebegeleider een stuk minder. Ik kon bv weer erg moeilijk op paier weergeven wat ik bedoelde. Gelukkig kwam ik er in een gesprek vaak wel weer goed uit.
Ik ben natuurlijk je praktijkbegeleider niet, maar wie weet heb jij de dingen wel beter in je hoofd en op papier dan dat het eruit komt? Probeer goed te vragen waarom ze je onvoldoende geven, vraag ook om voorbeelden en om voorbeelden hoe hun het dan gedaan zouden hebben in die specifieke situatie.
Verder zijn onvoldoendes nooit leuk

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16283807
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:11 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat ik het wist. Ik hoop dat mijn begeleider inziet dat de beoordeling niet klopt. Ik heb vorige week al met hem gesproken over het feit dat ik het gevoel had dat ik mij 300% in moest zetten en dat alles maar afgekeurd werd. Mijn begeleider weet ik ook dat ik met mijn PDD-NOS zit en daar hebben ze op school dus TOTAAL GEEN rekening mee gehouden (terwijl ze het dus wisten!).
Dit had een vriendin van mij tijdens haar eind stage ook door, en is ook met haar begelijdster gaan praten (de deed SPW-kinderopvang)
Volgens haar stageplaats nam ze geen iniatieven, toonde geen inzet, reageerde ongeïnterreseerd enz. enz. Dat was helemaal niet zo, dat vonden haar begeleidster en een "collega" van haar ook niet kloppen, en zijn met de contactpersoon gaan praten sindsdien legde dat mens de lat ineens een stukje lager. (stom mens)

Maar veel sterkte in deze *%@%*^%# - situatie, ik hoop voor je dat ze er wat aan kunnen doen.

W ~ H ~ T
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:31:28 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_16283824
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:21 schreef jessie het volgende:

Troel misschien dat je studiebegeleider je toch anders ziet als iemand vanuit de praktijk. Je kan het in de theorie allemaal wel zo goed doen en veel inzet hebben enzo, maar de praktijk kan natuurlijk een andere uitwerking hebben. Daarom kan ik wel begrijpen dat een studiebegeleider een andere Troel kan zien als een praktijkbegeleider. Ik heb het namelijk vaak andersom gehad. Als ik dan me eindgesprek had dan was mijn praktijkbegeleider laaiend enthousiast, maar me studiebegeleider een stuk minder. Ik kon bv weer erg moeilijk op paier weergeven wat ik bedoelde. Gelukkig kwam ik er in een gesprek vaak wel weer goed uit.
Ik ben natuurlijk je praktijkbegeleider niet, maar wie weet heb jij de dingen wel beter in je hoofd en op papier dan dat het eruit komt? Probeer goed te vragen waarom ze je onvoldoende geven, vraag ook om voorbeelden en om voorbeelden hoe hun het dan gedaan zouden hebben in die specifieke situatie.
Verder zijn onvoldoendes nooit leuk

Zou kunnen, maar mijn studiebegeleider is ook langsgekomen en heeft ook meerdere lessen van mij gezien. Het is niet zo dat hij alleen maar de theorie ziet zeg maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16283989
Dan zou ik met mijn studiebegeleider en praktijkbegeleider om de tafel gaan en vragen hoe dit kan. Zeg dan ook in het bijzijn van beide dat je studiebegeleider het met je eens is als hij/zij dit zelf niet doet.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 januari 2004 @ 15:19:22 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16285041
Zo, update: ik heb weer eens even gebeld met de Pabo, dit keer met de coördinator van de tweejarige opleiding. Zo'n assessment (toelatingsexamen zeg maar) is om aan te tonen dat je weliswaar geen academisch diploma hebt, maar wel op dat niveau werkt en denkt. Gezien mijn opleiding en werkervaring (toch al bijna 20 jaar) dacht ze wel dat ik een kans maak. Ik krijg de info toegestuurd.

Oja, ze zei dat het wel zwaar is en dat je er zeker 40 uur in moet steken Zwaar en 40 uur klinken mij wat tegenstrijdig in de oren, maar goed. Ik heb op zijn kortst tot de grote vakantie en op zijn langst tot augustus de tijd om me voor te bereiden.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16285453
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Oja, ze zei dat het wel zwaar is en dat je er zeker 40 uur in moet steken Zwaar en 40 uur klinken mij wat tegenstrijdig in de oren
ook naast een baan van 4 dagen per week?
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:35:33 #222
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16285537
40 uur per week?
Dat vind ik knap veel hoor...
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:41:14 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_16285738
Nou, inmiddels heb ik mail terug van mijn studiebegeleider en morgenochtend om kwart voor 11 hebben we een gesprek!

Ik ben benieuwd!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:59:38 #224
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_16286363
Troel sterkte ermee meid
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:23:42 #225
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16287178
Arme Troel... dat is heel erg klote... een broer van mij heeft zoiets ook gehad maar daar wouden ze eigenlijk gewoon van hem af... Sterke!!!!
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')