Sugar, fijn dat je een goed gevoel hebt over je tentamen. Het duurt vaak zo lang voordat je een uitslag hebt en als je al die tijd onzeker bent is ook niet prettig. Je was dus gelukkig niet te erg afgeleid door je zwangerschap.
Miss_Dynastie, wat een emoties allemaal de afgelopen dagen. Ik kan me voorstellen dat dit een week is die je niet graag over zou willen doen. Aan de andere kant kun je je energie nu helemaal richten op het vinden van een eigen huis, zonder schuldgevoelens tegenover je schoonmoeder.
Al die broodbakverhalen, daar doe ik maar even niet aan mee. Mezelf kennende bak ik hooguit een maand mijn brood ermee en komt die daarna in een kast te staan. Ik heb wel eens zelfgemaakt brood geproefd en het is wel erg lekker
. Jullie houden het geloof ik ook wel redelijk vol met het zelf brood bakken.
quote:Je hebt het helemaal zelf gedaan. Ik kan ook totaal niet inschatten
Op maandag 12 januari 2004 21:50 schreef Sugar het volgende:
Ik ben zo'n irritante studiegenoot die nooit weet of ze het wel gehaald heeft, maar dan verrekte vaak (gelukkig) juist ook nog een heel goed cijfer binnensleept...Komt vast doordat jullie voor me duimden! Dank!
edit: dat was dus een reactie op Melonovy, maar toen gingen er opeens heel veel mensen posten
quote:Agossie...
Op maandag 12 januari 2004 22:20 schreef pluisje het volgende:
Ik hing boven mijn stoombadje en daarna lekker sielug te zijn op de bank
quote:Sinds wanneer doe jij aan inwendige onderzoeken?
Op maandag 12 januari 2004 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Agossie...
voor jou op je bol en
voor baby op zijn/haar bolletje!
quote:Ik dacht dat het kindje nog laaaang niet ingedaald zou zijn en nog lekker met zijn/haar koppie ergens bovenin zit... zo niet, dan trek ik mijn opmerking gelijk in
Op maandag 12 januari 2004 22:23 schreef moussy het volgende:[..]
Sinds wanneer doe jij aan inwendige onderzoeken?
![]()
quote:ja, we zijn gister flink tekeer gegaan hier beneden, dus ik heb meteen maar even van de situatie gebruik gemaakt om een fotootje te maken..
Op maandag 12 januari 2004 22:26 schreef melonovy het volgende:
Oh BTW, LadyS. je keuken is prachtig en netjes opgeruimd) Laat je man er maar lekker veel in koken!!
quote:you wild thing!!
Op maandag 12 januari 2004 22:28 schreef LadyS het volgende:[..]
ja, we zijn gister flink tekeer gegaan hier beneden,
nu kan het nog lekker ongestoord...
...
ja, schoonmaken ja,
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:35 schreef melonovy het volgende:[..]
you wild thing!!
nu kan het nog lekker ongestoord...
...
ja, schoonmaken ja,
tot de volgende keer!
Ik schaam me een beetje
: door de uh.... recente ontwikkelingen
heb ik geen tijd gehad om de laatste drie hoofdstukken van mijn boek te lezen voor het tentamen overmorgen, omdat ik me vooral op het tentamen van vandaag heb geconcentreerd dit weekend
Nu heb ik dus een samenvatting gekocht, geheel tegen al mijn principes in.......
Ik heb vannacht gedroomd dat ik ging bevallen
Het was een meisje geworden
quote:En wat dan als je droomt dat je een varkentje krijgt
Op dinsdag 13 januari 2004 13:24 schreef Rottdog het volgende:
ze zeggen dat als je droomt over het "geslacht" van je kind het ook zo is dus wie weet LadyS
quote:Dan krijg je een varkentje
Op dinsdag 13 januari 2004 18:05 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
En wat dan als je droomt dat je een varkentje krijgt
quote:Vink nog niet zo gek in jouwn geval
Op dinsdag 13 januari 2004 18:05 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
En wat dan als je droomt dat je een varkentje krijgt
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:06 schreef Rottdog het volgende:[..]
Vink nog niet zo gek in jouwn geval
een klein lief everzwijntje past wel tussen de rest van de beestjes hihihihihi
Dat had ik trouwens laatst gedroomd (tja, waar het hart vol van is)... ik was bevallen van een prachtig jongetje. Krijg ik mijn eigen kat in mijn armen ![]()
Vandaar, Rewimo, mijn bezorgdheid
quote:Nee, een Bram
Op dinsdag 13 januari 2004 18:23 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dan krijg je een varkentje
![]()
Ooit hoop ik een huis te hebben met flink wat grond eromheen en dan wil ik een varkentje....Of 2. En zo'n mini-peerdje (of 2) en kippen en eendjes (voor bij de vijver) en een heleboel katten en fretjes en geitjes en schaapjes. En een moestuin en een berg kotertjes ![]()
Ben gauw tevreden
quote:En dan ga ik bij
Op dinsdag 13 januari 2004 19:09 schreef Spindizzy het volgende:
Varkentjes zijnOoit hoop ik een huis te hebben met flink wat grond eromheen en dan wil ik een varkentje....Of 2. En zo'n mini-peerdje (of 2) en kippen en eendjes (voor bij de vijver) en een heleboel katten en fretjes en geitjes en schaapjes. En een moestuin en een berg kotertjes
Ben gauw tevreden
Vandaag namelijk tijdens de huizenjacht maar eens gekeken naar waar we het liefst zouden wonen.... de kosten hier in de regio liggen ongeveer op ¤ 1.250.000
dat wordt een jaartje sparen... of vierhonderd jaar of zo
Ach, na lang wikken en wegen zit ik er toch over te denken om de advocatuur in te gaan... mijn advocaat heeft een netto uurloon van ¤ 200, met 1/4 ben ik al tevreden
quote:Doe mij dan ook maar zo'n varkentje
Op dinsdag 13 januari 2004 19:09 schreef pluisje het volgende:[..]
Nee, een Bram
Bram is
quote:Is goed hoor...
Op dinsdag 13 januari 2004 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:En dan ga ik bij
Spindizzy
wonen...
Al wel wat leuke (betaalbaardere) huisjes gezien?
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:18 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Is goed hoor...
Al wel wat leuke (betaalbaardere) huisjes gezien?
Mijn schoonmoeder had trouwens ook wel het voorstel gedaan dat we dan bij haar konden komen wonen
, dan kon zij het huis snel verkopen. Nou, geen sprake van
, ik heb haar van harte uitgenodigd het nu te verkopen, koop breekt namelijk geen huur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |