Wowquote:Op maandag 22 maart 2004 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt hoor, maar we hebben hier zelfs de eerste droge nacht achter de rug! Ongelooflijk...Niet dat ik hem vanavond al zonder luier te slapen leg uiteraard
Nog even en je hebt er geen omkijken meer naarquote:Op maandag 22 maart 2004 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt hoor, maar we hebben hier zelfs de eerste droge nacht achter de rug! Ongelooflijk...Niet dat ik hem vanavond al zonder luier te slapen leg uiteraard
quote:Op maandag 22 maart 2004 09:09 schreef daniman het volgende:
[..]
Nog even en je hebt er geen omkijken meer naar
Kan wel, als je zelf naar bed gaat 'm een plasje laten doen.quote:Op maandag 22 maart 2004 07:21 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2004 09:09 schreef daniman het volgende:
[..]
Nog even en je hebt er geen omkijken meer naar
Nee, het stickersysteem is afgelopenquote:Op maandag 22 maart 2004 12:31 schreef Karin het volgende:
Wat goed Christan![]()
Krijgt hij nu nog steeds stickers en dan een kadootje? Dan ben je over een paar weken arm
grapjasquote:Op maandag 22 maart 2004 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inderdaad, hij kan al bijna op kamers nu
![]()
geintje daniman
Leuke foto!!! En wat stoer!quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:32 schreef Rewimo het volgende:
Even gek doen in mijn stoere Bob-ondergoed
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |