Ja die 9 keer snap ik nog steeds niet. Ik heb erop aankleden en weer eraf gedaan en dat 9 keer en als ze dan zat dan 3 min ofzo laten zitten. Ben je al gauw een half uur verder pfff.
Maar goed hou je vast ze heeft het 1 keer op het potje gedaan!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Trommels, vlaggetjes enz
![]()
Ook wel logisch als ze er zo vaak op zit, hahahahaha. Ze vond eht eng toen ze ging plassen want ze riep me toen ze er op zat. Maar was bere trots dat het gelukt was. Daarna mocht ze oma belleb hebben we gedanst op o ja lele enz enz. En daarna heeft ze nog 4 ongelukjes gehad
![]()
En ik ben het helemaal zat hahahahaha. Maar Bo nog niet echt geloof ik. Die raakt er wel een beejej door het dolle van. Het is TE veel voor dr. Ook merk ik dat ze het nog niet voelt aankomen. Want ze stond ook ineens te plassen toen ze met dr pop bezig was en speelde gewoon verder, pas toen ze het op haar voetjes voelde schrok ze. En 1 keer zat ze op een hoge stoel en moest plassen, toen schrok ze en sprong ze heel snel van de stoel zo plat op dr lijfje
Ze ligt nu met luier aan in bed. Ze zal wel lekker slapen (en poepen, want dat moest ze ook, maar ik merkte dat ze dat niet durfde en op ging houden) Als ze wakker is kap ik er lekker mee en doe ik weer gewoon een luier om bij haar. Als ze zelf op eht potje wil weer en geen luier om wil dan vind ik het ook prima overgens. En anders proberen we het volgende week wel weer een keer. Maar ik denk dat het gewoon te vroeg is.
Gerard was al blij dat hij naar zijn werk kon
![]()
Bo belt oma haar held nadat er een plasje in t potje zit waar ze nog lekker op zit te broeden
![]()
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!