jeetje, dat is inderdaad een gedoe (kan voor mij nog leuk worden met werk enzo)quote:Op maandag 14 juni 2004 12:03 schreef Angel22 het volgende:
Ik hoop dat dat nu doorkomt bij hem want dit is ook nix om iedere keer daar heen te moeten om hem te verschonen.
Een juf heeft in haar eentje een hoop kindjes onder haar hoede. Ze kan dan niet uitgebreid luiers staan verschonen. Ik snap de regels wel. En voor de kinderen is het ook een mooi pressiemiddel, want ze willen over het algemeen wel naar school, dan moeten ze er ook wat voor over hebben. En een keertje een ongelukje is niet erg, maar structureel twee luiers per ochtend verschonen en dat bij meerdere kinderen zou ik ook niet zien zitten.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:33 schreef Jessicaa het volgende:
Ik denk dat menig kind toch wel doorheeft dat er een gat in zijn/haar luier zit. Bo merkt het al als hij gewoon een beetje scheef zit bijvoorbeeld. Ik snap best dat er regels meoeen zijn, maar die paar kinderen waarvan het poepen gewoon nog niet gaat op de wc om daar nu steeds de ouders van te bellen vind ik best belachelijk. Dalijk word eht nog een obsessie voor Damon. Ik zou er wel mee uitkijken hoor. Want je moet poepen anders mag je niet naar school komt best rot over (ook al is het in werkelijkeheid wel zo ) en inderdaad je zult denken he kindje naar school ik kan weer lekker een paar uurtjes werken. Gaat het niet omdat je kindje niet op de wc poept.
Go damey, go damey!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 18:29 schreef Angel22 het volgende:
DAMEY HEEFT OP DE WC GEPOEPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik moet hier vaker om raad vragen... dan gaat ie het meteen doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik stond te koken en hoor ineens damey zeggen mamma ik moet poepen... ik hup naar de wc. En wel hoor 1 hele keutel!!!!!!![]()
![]()
Ik heb hem helemaal de hemel in geprezen en heb hem opa en oma laten bellen om het te vertellen. Hij was zo trots!!! Ik ook
Ben ik an sich helemaal met je eens, maar soms kan het kinderen net over het laatste punt heenhelpen. Mijn achternichtje was 'in haar hoofd' zindelijk, wist precies wanneer er wat aankwam, maar wilde niet op de wc en per se een luier aan. In een 'meidengesprek' ze was zeeeer vroeg wijs voor haar leeftijdquote:Op maandag 14 juni 2004 14:04 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben niet zo voor pressiemiddelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |