abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juni 2001 @ 12:33:22 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1113127
quote:
31-3 Thee
10-4 Digger
7-5 weerdo
23-5 Zusje
26-5 glasbak
1-6 Gaoxing
7-6 Spookvrouw
7-6 ~Anja~
13-6 Destinies_Child
19-6 Zanderrr
27-6 Esther
28-6 KingShakur
29-6 Tinkerbell
1-7 Lodi
2-7 DaBuzzz
In navolging van Het STOPPEN met roken topic ... hier het vervolg.
Ik heb sinds gisterenmorgen geen peuk meer aangeraakt, Tinkerbell net, hopelijk doet Acnaib ook mee!

Volgen:
- Sjak
- Stranger

[Dit bericht is gewijzigd door KingShakur op 02-07-2001 08:45]

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  vrijdag 29 juni 2001 @ 12:41:17 #2
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1113210
zelf al jaren terug gestopt met paffen.
Wens jullie alle succes toe ! Eerste paar weken is het moeilijkste, daarna wordt het gewoonte om NIET te roken.

Enieweei ... Sterkte !!

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_1113226
ik doe vanaf zondag mee!
pi_1113328
Ik ben ook al een maand of 4 gestopt.

Alleen zondig ik nog weleens als ik uitga of op het terras ofzo zit.

Maar gewoon door de week rook ik eigenlik niks meer.

Ik ben meer een gelegenheidsroker geworden.

pi_1113413
Ben 19 jaar en heb nog nooit gerookt hehe dat doen jullie mij niet na
pi_1113459
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:04 schreef Ultralaser het volgende:
Ben 19 jaar en heb nog nooit gerookt hehe dat doen jullie mij niet na
ik ken genoeg mensen hoor!
pi_1113465
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:04 schreef Ultralaser het volgende:
Ben 19 jaar en heb nog nooit gerookt hehe dat doen jullie mij niet na
*kuch*

* Fannetje is 21 en heeft nog nooit gerookt

  vrijdag 29 juni 2001 @ 13:19:02 #8
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1113510
komop... dit is een serieus topic, aan "ik heb nog nooit gerookt" en elkaar op die manier de loef afsteken, hebben we geen boodschap, ga maar slowchatten in Onzin dan
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  vrijdag 29 juni 2001 @ 13:25:52 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_1113545
Hee doorzetters, haal mij maar even van de lijst. Ik ben doorgegaan met roken, helaas.

Ik ga binnekort weer een nieuwe poging wagen maar dan met wat hulpmiddelen. Zo eerst maar eens langs een apotheek om te kijken wat ze me aan kunnen raden.
Ik dacht zelf aan nicotinepleisters, die kauwgom lijkt me vreselijk of valt dat mee?

Die pillen die Zusje heeft gebruikt klonken me ook goed in de oren, maar na wat navraag blijken ze toch niet zo goed voor je gezondheid te zijn. Wat waren de bijeffecten waar je last van kreeg Zusje?

Goed, de volgende poging gaat zondag of maandag van start, en heeeel misschien voegt mijn schatje zich een week later bij me

Lekker douchen!
  vrijdag 29 juni 2001 @ 13:32:51 #10
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1113594
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:25 schreef sjak het volgende:
Hee doorzetters, haal mij maar even van de lijst. Ik ben doorgegaan met roken, helaas.

Ik ga binnekort weer een nieuwe poging wagen maar dan met wat hulpmiddelen. Zo eerst maar eens langs een apotheek om te kijken wat ze me aan kunnen raden.
Ik dacht zelf aan nicotinepleisters, die kauwgom lijkt me vreselijk of valt dat mee?

Die pillen die Zusje heeft gebruikt klonken me ook goed in de oren, maar na wat navraag blijken ze toch niet zo goed voor je gezondheid te zijn. Wat waren de bijeffecten waar je last van kreeg Zusje?

Goed, de volgende poging gaat zondag of maandag van start, en heeeel misschien voegt mijn schatje zich een week later bij me


Hey Sjak, Dat komt helemaal goed, lekker je eigen tempo!
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1113623
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:25 schreef sjak het volgende:
Hee doorzetters, haal mij maar even van de lijst. Ik ben doorgegaan met roken, helaas.
quote:
Ik ga binnekort weer een nieuwe poging wagen maar dan met wat hulpmiddelen. Zo eerst maar eens langs een apotheek om te kijken wat ze me aan kunnen raden.
Zo mag ik het horen. Uit alles aan je spreekt dat je het roken echt zat bent en er vanaf wil en ik ben er van overtuigd dat het je dan ook moet kunnen lukken.
quote:
Goed, de volgende poging gaat zondag of maandag van start, en heeeel misschien voegt mijn schatje zich een week later bij me
Niet alleen jouw schatje, hier op Fok! moet je um delen Maar zou zowel een steun voor jou zijn, als ie ook stopt, alsmede voor hemzelf een goeie zaak natuurlijk. Laat Schanul dan ook zelf iets van zich horen hier?

En Sjak, voel je niet te schuldig of dipperig dat het je niet zo 'makkelijk' afgaat tot op heden als de anderen, want het is gewoon erg lastig wel hoor. Probeer al je moed en energie en inzet bijeen te schrapen voor een volgende poging en probeer tot die tijd iig je roken zo veel mogelijk te beperken, zodat de stap daluk wat minder groot is.

Suc6 iig meis!

En alle anderen, en met name ff Tinkerbell en Acnaib, ook heel veel suc6!

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1113847
Idereen heel veel suc6 met het pad naar vrijheid
x
  zaterdag 30 juni 2001 @ 11:06:18 #13
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1118148
* KingShakur kijkt ff hoe het met de anderen gaat? Met mij gaat alles prima! Alleen wennen aan het feit dat koffie en cola anders smaken...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zaterdag 30 juni 2001 @ 12:51:24 #14
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_1118418
* heelke gaat ook snel stoppen!!!!

punt is, ik moet wat te doen hebben... en minder stress... ben zo een stress roker, maar het gaat nu snel de verkeerde kant op, en dat willen we niet!

The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
  zaterdag 30 juni 2001 @ 13:08:13 #15
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1118486
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 12:51 schreef heelke het volgende:
* heelke gaat ook snel stoppen!!!!

punt is, ik moet wat te doen hebben... en minder stress... ben zo een stress roker, maar het gaat nu snel de verkeerde kant op, en dat willen we niet!


Heelke, lekker doen en hier af en toe wat van je afkleppen... zorgen dat je iets bij de hand hebt voor in je handen, een stressballetje, een pen, tandestokers....
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1118499
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:11 schreef Fannetje het volgende:
*kuch*

* Fannetje is 21 en heeft nog nooit gerookt


Waarom kuch je dan?

* Koekepan is gelegenheidsroker

Wittgenstein
  zaterdag 30 juni 2001 @ 13:29:22 #17
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1118560
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 11:06 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur kijkt ff hoe het met de anderen gaat? Met mij gaat alles prima! Alleen wennen aan het feit dat koffie en cola anders smaken...
Mijn stats :

One month, four days, 4 hours, 28 minutes and 42 seconds. 703 cigarettes not smoked, saving fl 114,71. Life saved: 2 days, 10 hours, 35 minutes.

Het wordt in sommige situaties wel lastiger om m'n gedachten er vanaf te houden...

pi_1120263
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 12:54 schreef tigershark het volgende:
Ik ben ook al een maand of 4 gestopt.

Alleen zondig ik nog weleens als ik uitga of op het terras ofzo zit.

Maar gewoon door de week rook ik eigenlik niks meer.

Ik ben meer een gelegenheidsroker geworden.


Ja, daar is op zich weinig mis mee, kleine hoeveelheid sigaretten per week. Maar ik ben bang dat als ik 1 sigaretje opsteek, onder het mom van 'gezellig', ik daarna weer vrolijk een pakje per dag ga roken.

Dus maar niet.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_1120309
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 11:06 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur kijkt ff hoe het met de anderen gaat? Met mij gaat alles prima! Alleen wennen aan het feit dat koffie en cola anders smaken...
Met mij gaat het ook prima, heb alleen het gevoel dat ik 10 kilo aangekomen ben. Is heus niet zoveel hoor, hoop ik, maar zo voel ik me. Een niet-meer-rokend-propje. Voorderest gaat het goed ja.

Gister 2 keer gehoord: 'Ah, nog eentje, om het af te leren'
3 keer: 'Niet zo ongezellig'
1 keer: 'Je bent maar een keer jong'
0 keer: 'je bent te dik geworden'

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  zaterdag 30 juni 2001 @ 20:29:46 #20
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_1120413
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 13:08 schreef KingShakur het volgende:

[..]

Heelke, lekker doen en hier af en toe wat van je afkleppen... zorgen dat je iets bij de hand hebt voor in je handen, een stressballetje, een pen, tandestokers....


hahahaha! je moest eens weten hoeveel stressballetjes,ketingkjes,bananen en andere ik al gesloopt heb!!!! hoeveel lolly's ik al gevroten heb en hoeveel bierviltjes het ongeluk hadden op mijn weg te liggen (noujah, eik gewoon recht voor mijn neus en anders zocht ik ze wel op)! en dat was allemaal voor ik rookte! hehe.. nu is dat allemaalklaar en af enzo... maarjah... echt beter is het niet... k ben nogal een neurooooot weetju!
The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 juni 2001 @ 20:30:55 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_1120418
Ik heb vandaag een zonnebril gekocht, en de opticien, die ik goed ken, vroeg of ik gestopt was met roken.

Hij staat me nog wel die bril, maar de pootjes moesten wel een klein beetje gebogen worden.

Die pondjes gaan er wel weer vanaf,


hoop ik.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 juni 2001 @ 20:32:26 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_1120426
quote:
Op zaterdag 30 juni 2001 20:29 schreef heelke het volgende:

k ben nogal een neurooooot weetju!


Nee, wist ik niet.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 1 juli 2001 @ 00:24:38 #23
12492 Destinies_Child
is (bijna) nooit sjaggie
pi_1121445
Met mij gaat het oke! Denk niet echt veel meer aan een peuk en ben ook minder gaan snoepen weer.
Idd zijn bepaalde situaties nog steeds lastig om niet naar een peuk te grijpen, maar in die gevallen ga ik snel wat anders doen of zit mezelf gek te maken met enge gedachten over zwartgeblakerde longen e.d......helpt wel (een beetje)..

* Destinies_Child gaat dapper door met niet-roken....

Kom op mensen die het moeilijk hebben!!! Als IK het kan kan IEDEREEN het!! Echt, heus waar!

-Lachen is een kalmerend middel zonder neveneffecten-
pi_1121815
Voor de mensen die wat voelen voor een alternatieve manier: er staat wat in over stoppen met roken in dit topic: hypnose-cd's en tapes

Bij mij werkt het overigens (nog) niet.

  zondag 1 juli 2001 @ 04:06:00 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1122052
Hou vol iedereen!
Een extra aanmoediging voor degenen die het erg moeilijk hebben, laat je niet gekmaken en foppen door die peuk of door rokers die je proberen over te halen om toch eentje te nemen! Jij hebt met overtuiging de wil getoont om te stoppen, ga zo vooral door!
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')