quote:nee, inderdaad
op maandag 12 januari 2004 16:08 schreef den_haag het volgende:
moet nog even kijken of ik dat dinertje doe. sushi eten is nooit verkeerd.
quote:ja, mijn idee is dan een beetje om haar geleidelijk te laten realiseren dat een relatie er niet inzit. dus vooral niet te enthousiast overkomen en als je vrienden meeneemt krijgt ze een beetje het idee dat ze gewoon een van je vrienden is.
doe alleen niet al te nieuwe kleren aan want soja-saus is er moeilijk uit te wassen als ze boos wordt.maar zoals je zelf ook al zegt. 50cm lengteverschil is gewoon ietsjes te veel van het goede. moet dat maar subtiel duidelijk maken tijdens het dinertje. hoop alleen dat ze het nog niet uit gemaakt heeft met haar vriend. wel lullig voor die gast. hij zit in azie voor zijn stage of zo en zijn vriendin begint een relatie met een ander. ach ja, sucks to be you zeggen we dan maar.
om de score bij te houden: 1 voor diner - 0 tegen
aan de andere kant kun je ook gewoon in een keer uitleggen dat je het niet ziet zitten. veel moeilijker maar wel veel sneller en dan meteen duidelijk voor alle partijen. mensen kunnen namelijk heel erg lang valse hoop koesteren, dus dan is duidelijkheid voor haar ook het beste.
quote:omg
op dinsdag 13 januari 2004 03:26 schreef rog het volgende:
ik heb in een dronken bui op 't cs midden in de nacht een stewardess op een afstandje voor lekker ding uitgemaakt.. beetje fluiten enzo.. keek ze om: was het mijn zus.
quote:
ik heb in een dronken bui op 't cs midden in de nacht een stewardess op een afstandje voor lekker ding uitgemaakt.. beetje fluiten enzo.. keek ze om: was het mijn zus.
quote:wat was haar reactie dan?
quote:hahaha
quote:hahaha ook al zon blunder
op dinsdag 13 januari 2004 09:30 schreef ook_gek het volgende:
ik ken wel iemand die nogal dronken was. en op een gegeven moment zegt ze. zo ik heb een lekkere gozer gezien. ik loop er op af en pak hem vol op z,n bek. voor ik wat kon zeggen was het al gebeurd. komt ze terug met een heel duf gezicht. jep het was haar neef........
dus paar dagen later hij bellen waar wij bij waren. en ja hoor. hallo met wim
je had die gozer z,n kop moeten zien. hij wist niet veel meer. en dacht dat we een geintje maakte
quote:heb ik weleens gehad met 'n nichtje van me
op dinsdag 13 januari 2004 09:30 schreef ook_gek het volgende:
ik ken wel iemand die nogal dronken was. en op een gegeven moment zegt ze. zo ik heb een lekkere gozer gezien. ik loop er op af en pak hem vol op z,n bek. voor ik wat kon zeggen was het al gebeurd. komt ze terug met een heel duf gezicht. jep het was haar neef........
quote:ter info, ik ben 2,02 m. en mijn vriendin is 1,62 m. en we hebben er allebei geen probleem / moeite mee en ook de omgeving accepteerd het volledig, dus dit is iets waar je zeker niet over zou moeten twijfelen.. just go for it!
op maandag 12 januari 2004 11:56 schreef den_haag het volgende:
knip
quote:strakke actie!
quote:als je echt verliefd ben zie je de lengte van een persoon echt niet meer.
op dinsdag 13 januari 2004 09:56 schreef r-tech het volgende:[..]
ter info, ik ben 2,02 m. en mijn vriendin is 1,62 m. en we hebben er allebei geen probleem / moeite mee en ook de omgeving accepteerd het volledig, dus dit is iets waar je zeker niet over zou moeten twijfelen.. just go for it!
quote:wtf? bij een serieuze relatie gaat t om t innerlijk hoor!
op maandag 12 januari 2004 15:53 schreef lamer_deluxe het volgende:[..]
[..]
nou prima, als ze je smaak niet is dan is het einde verhaal natuurlijk.
misschien als je nog uit eten gaat met haar, nog wat vriend(in)en meenemen ofzo.
quote:ja, leuk, maar zo werkt het meestal niet helemaal. in de allereerste plaats wordt je aangetrokken door het uiterlijk, of dit nu puur het uiterlijk is, of de uitstraling. daarna kijk je of je met elkaar klikt en of je goed met elkaar kunt opschieten. en daarna kijk je of je samen door problemen heen kunt komen.
op dinsdag 13 januari 2004 11:50 schreef wurm het volgende:
wtf? bij een serieuze relatie gaat t om t innerlijk hoor!
toevallig is m'n vrouw hier een uitzondering op, omdat een vriendin van mij al heel veel over mij had verteld voordat ze me ooit had gezien die vriendin beweerde dat ze al verliefd leek voordat ze me ooit had gezien, zoiets kan ik me onmogelijk voorstellen.
maar een mooi uiterlijk zonder uitstraling of met een lelijk karakter is natuurlijk niks. "van een mooi bord kun je niet eten" zei m'n opa altijd (die zelf een vrouw had die op een filmster leek).
quote:guess what the problem is
op dinsdag 13 januari 2004 10:41 schreef nuek het volgende:[..]
als je echt verliefd ben zie je de lengte van een persoon echt niet meer.
quote:geweldig!
quote:het was een zaterdagnacht en ik had dus net een hamburger van de bk op en zij ging naar schiphol.
op dinsdag 13 januari 2004 09:24 schreef bietelboer het volgende:[..]
wat was haar reactie dan?
ze kon er wel om lachen.
vakantie, ik heb zojuist met een meisje. blijkt dat ik haar eerste vriendje was, ondaks dat ze er toch wel leuk uitzag.
diezelfde avond:
zij:zeg mijn broer heeft wel eens gezegd dat hij ontmaagd was op de eerste dag dat hij een vriendin had.
ik: oh, ja dat kan he.
gvd kan me nog voor mijn kop slaan.
quote:idem hier, 1.63 en 1.92
op maandag 12 januari 2004 21:48 schreef voodoolady het volgende:
"zo'n lengteverschil is gewoon gênant en erg onhandig" het werkt anders prima voor m'n vriend en mij hoor...
quote:ik houd meestal de stelregel an dat als ze binnen 15 cm komen dan niet nadenken en gewoon doen. ze staan anders toch in de weg.
op zondag 11 januari 2004 17:47 schreef southernsun het volgende:
ja hoor het was weer zover. een meid kwam af en toe beetje dichterbij dansen maar niet tegen me aan ofzo verder, beetje kijken af en toe, maar ik maar afvragen of ze nou wel of niet geinteresseerd zou zijn. en toen was daar een andere gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |