quote:en nu? geneukt al maande relatie?
op maandag 12 januari 2004 14:10 schreef archeodude het volgende:
echt wel....en wat een lekkere meid was dat zeg.....lang bruin haar, grijzig/blauwe ogen, rond de 1.80.....
ik: "moah, doe maar niet"
ik kom teruglopen uit de toiletten en ben druk bezig mezelf tussen een muur en een bar door te manouvreren. wordt ik op een gegeven moment vastgezet tussen 2 stel benen van 2 meiden, met de mededeling dat ze er 1 hebben. ik met mijn domme kop, heb daar geen aandacht aan besteed en heb gevraagd of ik er langs mocht. nou, het was dat ze bier op had, want anders had ik niet weg gemogen. dus ik zeg: "dan had ik hier zeker de hele avond vastgezeten", zegt zij: "ja, dat klopt". ik:" dan ben ik blij dat je bier ophebt, dan kan ik tenminste doorlopen naar mijn vrienden toe......" en ben zo verder gelopen.
quote:maar eh, wat zou ik hier nu mee doen? gewoon ff de date regelen of gewoon meteen afkappen? en relatie met haar hoef ik toch niet en nuchter zou ik zeker niet op haar vallen. of ze moet 10 kilo afvallen en 20cm groeien. val meer op lange slanke vrouwen.
op maandag 12 januari 2004 11:56 schreef den_haag het volgende:
ik heb nog een soort blunder van afgelopen weekend. en hier zit meteen een leuke gewetensvraag aan vast.
was samen met een paar teamgenoten aan het stappen. het bier vloeide weer zeer rijkelijk en het bleef zo de hele avond doorgaan. om de zoveel tijd veranderde we weer van kroeg. tot we bij ons eindpunt aankwamen.ik sta daar een beetje wat te dansen en te drinken komt er opeens een leuk meisje naar me toe. ik denk: dat is mooi makkelijk
komt ze met het zinnetje: ken je die en die nog? ze is er vanavond ook en ze vind je nog steeds leuk.ik praat nog wat met dat eerst meisje om te zien over wie we het hebben en van wanneer ik dat vriendinnetje heb ontmoet.
ze is zo vriendelijk (en naief) om haar aan te wijzen en te vertellen waar ik haar van ken.het bleek dat ik haar tijdens de feest van een paar maanden geleden heb 'versiert' toen ik zo lam als een garnaal was en een beetje met haar gezoend heb.
ik kon me de volgende dag weinig herrineren en dat vond ik niet zo erg, erg bijzonder was het allemaal niet. behalve dan dat het niet ver kwam met haar omdat ze al een vriendje had, altijd leuk als ze daar tijdens het zoenen meekomen.en nu blijkt dat ze de hele tijd gek op me is gebleven en enorm blij is me weer te zien. nu was ik weer erg lam en dan heb ik meestal wel zin om te zoenen (en/of meer). het maakt me dan meestal niet enorm veel uit hoe dat meisje eruit ziet of wat ze doen. zolang ze niet lelijk is of vet dan is het best. deze was zeker niet lelijk en niet vet (vol-slank is een betere term, ze heeft als stewardess gewerkt dus dan kan je niet te rond zijn) maar het probleem is voor het lengteverschil. ik ben over de 2m en zij is 1.60 of zo (stewardesslengte he). voor een avondje kan het wel (en ze hadden bij die tent een handige verhoging zodat ik niet hoefde te bukken) maar toch.
het vervelende voor mij is het volgende:
ze heeft nog steeds diezelfde vriend maar die zit op dit moment is het buitenland. nu wil ze het uit gaan maken met die vriend om met mij wat te beginnen maar dat zie ik niet echt zitten.vind het een beetje een blunder van mijzelf dat ik toch met haar gezoend en beloofd heb met haar uit eten te gaan. zo'n lengteverschil is gewoon gênant en erg onhandig. en verder voel ik echt niks voor haar, iets wat wel handig is als je een relatie wilt beginnen. bijkomend iets is dat ik wel verliefd ben op een ander meisje en druk doende ben daarmee wat af te spreken (dit kan nog wel een maandje duren, wonen allebei aan een andere kant van het land).
zit nu nog te twijfelen of ik haar zou bellen om te zeggen dat ze het niet uit moet maken met dat vriendje of gewoon niks van me te laten horen. maar dat laatste vind ik een beetje laf. of zal ik me nog een avondje vermaken en dan er mee stoppen
sorry voor de crappy stijl waarin dit geschreven is. ben aan het werk
ps. het is niet een of ander jong dom schaapje. ze is 26 dus ze zal waarschijnlijk een serieuze relatie willen.
quote:hmm, ja bij ons is het nog net te doen met zoenen, maar 10cm meer, dat is inderdaad niet meer te doen denk ik
op maandag 12 januari 2004 13:27 schreef den_haag het volgende:
maar eh, tel er bij mij nog meer dan 10cm bovenop.
quote:nou prima, als ze je smaak niet is dan is het einde verhaal natuurlijk.
en ze heeft niet het figuur wat ik leuk vind, het mag wat slanker. nog iets meer en ze is een![]()
val meer op slanke vrouwen, ze mogen zelfs een wasbordje hebben van mij. maar niet te veel spier, dat is niet mooi bij een vrouw.
quote:moet nog even kijken of ik dat dinertje doe. sushi eten is nooit verkeerd. doe alleen niet al te nieuwe kleren aan want soja-saus is er moeilijk uit te wassen als ze boos wordt.
op maandag 12 januari 2004 15:53 schreef lamer_deluxe het volgende:[..]
hmm, ja bij ons is het nog net te doen met zoenen, maar 10cm meer, dat is inderdaad niet meer te doen denk ik
[..]nou prima, als ze je smaak niet is dan is het einde verhaal natuurlijk.
misschien als je nog uit eten gaat met haar, nog wat vriend(in)en meenemen ofzo.
maar zoals je zelf ook al zegt. 50cm lengteverschil is gewoon ietsjes te veel van het goede. moet dat maar subtiel duidelijk maken tijdens het dinertje. hoop alleen dat ze het nog niet uit gemaakt heeft met haar vriend. wel lullig voor die gast. hij zit in azie voor zijn stage of zo en zijn vriendin begint een relatie met een ander. ach ja, sucks to be you zeggen we dan maar.
om de score bij te houden: 1 voor diner - 0 tegen
quote:god wat ben ik blij dat ik dat meisje niet ben zeg.
op maandag 12 januari 2004 16:08 schreef den_haag het volgende:[..]
moet nog even kijken of ik dat dinertje doe. sushi eten is nooit verkeerd. doe alleen niet al te nieuwe kleren aan want soja-saus is er moeilijk uit te wassen als ze boos wordt.
maar zoals je zelf ook al zegt. 50cm lengteverschil is gewoon ietsjes te veel van het goede. moet dat maar subtiel duidelijk maken tijdens het dinertje. hoop alleen dat ze het nog niet uit gemaakt heeft met haar vriend. wel lullig voor die gast. hij zit in azie voor zijn stage of zo en zijn vriendin begint een relatie met een ander. ach ja, sucks to be you zeggen we dan maar.
om de score bij te houden: 1 voor diner - 0 tegen
quote:nee....dat was het eigenlijk wel....
op maandag 12 januari 2004 14:38 schreef bietelboer het volgende:[..]
en nu? geneukt al maande relatie?
quote:niet goed aangepakt dan!
op maandag 12 januari 2004 17:02 schreef archeodude het volgende:[..]
nee....dat was het eigenlijk wel....
quote:weet ik...ben zelfs naar naam vergeten....
op maandag 12 januari 2004 17:07 schreef bietelboer het volgende:[..]
niet goed aangepakt dan!
maar ok, hoe zal een pro als jij dat aanpakken?
quote:dat is beroeps geheim
op maandag 12 januari 2004 17:09 schreef archeodude het volgende:[..]
weet ik...ben zelfs naar naam vergeten....
dus ja, vette blunder...
maar ok, hoe zal een pro als jij dat aanpakken?
quote:oh my god, dat is echt heel stom
op maandag 12 januari 2004 15:36 schreef smoonshine het volgende:
afgelopen zaterdag:ik kom teruglopen uit de toiletten en ben druk bezig mezelf tussen een muur en een bar door te manouvreren. wordt ik op een gegeven moment vastgezet tussen 2 stel benen van 2 meiden, met de mededeling dat ze er 1 hebben. ik met mijn domme kop, heb daar geen aandacht aan besteed en heb gevraagd of ik er langs mocht. nou, het was dat ze bier op had, want anders had ik niet weg gemogen. dus ik zeg: "dan had ik hier zeker de hele avond vastgezeten", zegt zij: "ja, dat klopt". ik:" dan ben ik blij dat je bier ophebt, dan kan ik tenminste doorlopen naar mijn vrienden toe......" en ben zo verder gelopen.
quote:even op een rij:
op maandag 12 januari 2004 15:41 schreef den_haag het volgende:[..]
maar eh, wat zou ik hier nu mee doen? gewoon ff de date regelen of gewoon meteen afkappen? en relatie met haar hoef ik toch niet en nuchter zou ik zeker niet op haar vallen. of ze moet 10 kilo afvallen en 20cm groeien. val meer op lange slanke vrouwen.
ps. het is niet een of ander jong dom schaapje. ze is 26 dus ze zal waarschijnlijk een serieuze relatie willen.
- jij ziet haar niet zitten
- zij wil haar relatie verbreken vanwege jou
lijkt me niet zo moeilijk toch?
afkappen en niks mee beginnen
quote:inderdaad wat dom
op maandag 12 januari 2004 15:36 schreef smoonshine het volgende:
afgelopen zaterdag:ik kom teruglopen uit de toiletten en ben druk bezig mezelf tussen een muur en een bar door te manouvreren. wordt ik op een gegeven moment vastgezet tussen 2 stel benen van 2 meiden, met de mededeling dat ze er 1 hebben. ik met mijn domme kop, heb daar geen aandacht aan besteed en heb gevraagd of ik er langs mocht. nou, het was dat ze bier op had, want anders had ik niet weg gemogen. dus ik zeg: "dan had ik hier zeker de hele avond vastgezeten", zegt zij: "ja, dat klopt". ik:" dan ben ik blij dat je bier ophebt, dan kan ik tenminste doorlopen naar mijn vrienden toe......" en ben zo verder gelopen.
begrijp alleen drukgedrukte zin nit
quote:die dikgedrukte zin kwam op mij irl ook een beetje vreemd over. ze zei het ook tegen haar vriendin, dus het zal wel een onderling iets zijn.
op maandag 12 januari 2004 19:35 schreef #ANONIEM het volgende:[..]
inderdaad wat dom
begrijp alleen drukgedrukte zin nit
quote:dat zei ik helemaal niet
op zondag 11 januari 2004 12:16 schreef nuek het volgende:
versierblunder:hem 3x niet verstaan terwijl hij zegt 'ik wil zo graag met je zoenen'
quote:
op maandag 12 januari 2004 20:09 schreef mr.noodle het volgende:[..]
dat zei ik helemaal niet
, ik vroeg wanneer je m'n huis kwam boenen...
quote:
op maandag 12 januari 2004 17:45 schreef master-jip het volgende:
al een half jaar werkt een leuke meid bij mij op het werk en we kunnen het goed vinden. keertje na werktijd naar haar huis geweest, wat drinken, gezellig uiteten......
opnieuw afspreken om een filmpje te gaan pakken nadat ik terug kwam van 2 weken egypte. na het filmpje nog wezen stappen, later nog even bij mij wat gedronken.
bij het weggaan kwam dan eindelijk het lang verwachtte zoenmoment. zegt ze "jammer nu moet ik weg, is namelijk nog een drie kwartier rijden naar huis". in plaats van dat ik zeg "joh, waarom blijf je noet hier slapen?", zeg ik "ja, jammer he......"
quote:ach ja, was te proberen...leuk weer iemand uit enschede
op maandag 12 januari 2004 20:23 schreef nuek het volgende:[..]
supergrap van de week!
helaas spraken mijn vriend en ik destijds engels
quote:ja, dus
op maandag 12 januari 2004 17:45 schreef master-jip het volgende:
al een half jaar werkt een leuke meid bij mij op het werk en we kunnen het goed vinden. keertje na werktijd naar haar huis geweest, wat drinken, gezellig uiteten......
opnieuw afspreken om een filmpje te gaan pakken nadat ik terug kwam van 2 weken egypte. na het filmpje nog wezen stappen, later nog even bij mij wat gedronken.
bij het weggaan kwam dan eindelijk het lang verwachtte zoenmoment. zegt ze "jammer nu moet ik weg, is namelijk nog een drie kwartier rijden naar huis". in plaats van dat ik zeg "joh, waarom blijf je noet hier slapen?", zeg ik "ja, jammer he......"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |