een hele rijke gozer had de jaguar xjr bij zich van z,n ouders.
nu komt er elke weer een meisje die echt uit is op geld. en wat blijkt ze had deze keer die gozer aan de haak geslagen. die gozer zegt. weet je wat rij jij maar naar huis. de eerste 10 meter ging top. alleen toen moest er geremd worden. ipv de rem trapte ze het gas in. nu liggen er onwijs veel pk,s in zo een auto. en ze ramt die wagen gewoon vol tegen een muur. gevolg, heel de neus weg ![]()
nou als je dat geen blunder noemt. een meisje om effe te neuken en dan dit
quote:
op maandag 12 januari 2004 01:12 schreef ook_gek het volgende:
ik stond met de portier zaterdag te praten.
en die vertelde een super verhaal.een hele rijke gozer had de jaguar xjr bij zich van z,n ouders.
nu komt er elke weer een meisje die echt uit is op geld. en wat blijkt ze had deze keer die gozer aan de haak geslagen. die gozer zegt. weet je wat rij jij maar naar huis. de eerste 10 meter ging top. alleen toen moest er geremd worden. ipv de rem trapte ze het gas in. nu liggen er onwijs veel pk,s in zo een auto. en ze ramt die wagen gewoon vol tegen een muur. gevolg, heel de neus wegnou als je dat geen blunder noemt. een meisje om effe te neuken en dan dit
@ ook_gek heb je trouwens laura nog gevonde van het weekend? ![]()
[dit bericht is gewijzigd door bietelboer op 12-01-2004 11:52]
was samen met een paar teamgenoten aan het stappen. het bier vloeide weer zeer rijkelijk en het bleef zo de hele avond doorgaan. om de zoveel tijd veranderde we weer van kroeg. tot we bij ons eindpunt aankwamen.
ik sta daar een beetje wat te dansen en te drinken komt er opeens een leuk meisje naar me toe. ik denk: dat is mooi makkelijk
komt ze met het zinnetje: ken je die en die nog? ze is er vanavond ook en ze vind je nog steeds leuk.
ik praat nog wat met dat eerst meisje om te zien over wie we het hebben en van wanneer ik dat vriendinnetje heb ontmoet.
ze is zo vriendelijk (en naief) om haar aan te wijzen en te vertellen waar ik haar van ken.
het bleek dat ik haar tijdens de feest van een paar maanden geleden heb 'versiert' toen ik zo lam als een garnaal was en een beetje met haar gezoend heb.
ik kon me de volgende dag weinig herrineren en dat vond ik niet zo erg, erg bijzonder was het allemaal niet. behalve dan dat het niet ver kwam met haar omdat ze al een vriendje had, altijd leuk als ze daar tijdens het zoenen meekomen. ![]()
en nu blijkt dat ze de hele tijd gek op me is gebleven en enorm blij is me weer te zien. nu was ik weer erg lam en dan heb ik meestal wel zin om te zoenen (en/of meer). het maakt me dan meestal niet enorm veel uit hoe dat meisje eruit ziet of wat ze doen. zolang ze niet lelijk is of vet dan is het best. deze was zeker niet lelijk en niet vet (vol-slank is een betere term, ze heeft als stewardess gewerkt dus dan kan je niet te rond zijn) maar het probleem is voor het lengteverschil. ik ben over de 2m en zij is 1.60 of zo (stewardesslengte he). voor een avondje kan het wel (en ze hadden bij die tent een handige verhoging zodat ik niet hoefde te bukken) maar toch.
het vervelende voor mij is het volgende:
ze heeft nog steeds diezelfde vriend maar die zit op dit moment is het buitenland. nu wil ze het uit gaan maken met die vriend om met mij wat te beginnen maar dat zie ik niet echt zitten.
vind het een beetje een blunder van mijzelf dat ik toch met haar gezoend en beloofd heb met haar uit eten te gaan. zo'n lengteverschil is gewoon gênant en erg onhandig. en verder voel ik echt niks voor haar, iets wat wel handig is als je een relatie wilt beginnen. bijkomend iets is dat ik wel verliefd ben op een ander meisje en druk doende ben daarmee wat af te spreken (dit kan nog wel een maandje duren, wonen allebei aan een andere kant van het land).
zit nu nog te twijfelen of ik haar zou bellen om te zeggen dat ze het niet uit moet maken met dat vriendje of gewoon niks van me te laten horen. maar dat laatste vind ik een beetje laf. of zal ik me nog een avondje vermaken en dan er mee stoppen ![]()
sorry voor de crappy stijl waarin dit geschreven is. ben aan het werk
quote:even aangaande van je quote; je moet echt niet uitgaan van lengte of leeftijd of dergelijks. al je er zéker van bent, dan moet je er echt voor gaan. maar mocht je toch je twijfels behouden... dan moet je dit gewoon verzaken. leer haar eerst beter kennen eer ze voor jou haar huidige relatie verbreekt. want mocht zij in een onbezonnen moment haar relatie verbreken, dan heeft dat geen garantie dat zij dat niet bij jou zou kunnen doen, if you catch my drift.
op maandag 12 januari 2004 11:56 schreef den_haag het volgende:
--knipperdeknip--
mijn vorige vriendin was ook maar 1.55m, en ikzelf zo'n 1.80m, en we hebben er nooit een probleem van gemaakt. en dat nastaren? tja, er werd mij wel eens gevraagd of ze m'n dochter was...
leuk mee gebabbeld, en ik had het idee dat ze mij ook wel zagen zitten. op een gegeven moment zijn zij dus bij hun huis, een boerderij in de middle of nowhere. en in plaats van te vragen of ik even zal pauzeren zeg ik tot ziens en fiets verder
.
paar dagen later presteer ik het overigens om verliefd te worden op vakantie. altijd leuk, maar niet als het "lijdend voorwerp" uit australie komt. dus na 2 dagen gezellig kletsen weer verder gefietst, zonder zelfs gezoent te hebben
.
quote:nee het was dood stil in de westwood
op maandag 12 januari 2004 10:36 schreef bietelboer het volgende:@ ook_gek heb je trouwens laura nog gevonde van het weekend?
quote:hmmzz das wel minder jah... maar goed wie weet volgende week! en anders opsporing verzocht
op maandag 12 januari 2004 12:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
nee het was dood stil in de westwood
ik heb de hele avond maar met de portier staan lullen. heb iedereen gezien die er in en uit gingmaar ze zat er niet tussen
quote:het is nog iets meer dan twijfels. ik zie gewoon echt niks in haar. en ik vond haar niet zo bloedstollend mooi dat ik me daar overheen kan zetten. voor een avondje was het leuk maar verder niks.
op maandag 12 januari 2004 12:04 schreef the_niteangyl het volgende:[..]
het gaat wel weer lekker met mij, ik haal de ene foute actie na de andere uit. vorige week nog met het jongste zusje van een vriend van me gezoend, terwijl hij naast me zat aan de bar.
quote:tering dat is ijs koud zeg
op maandag 12 januari 2004 12:36 schreef den_haag het volgende:vorige week nog met het jongste zusje van een vriend van me gezoend, terwijl hij naast me zat aan de bar.
![]()
quote:tjha ik ga het maar opgeven
op maandag 12 januari 2004 12:35 schreef bietelboer het volgende:[..]
hmmzz das wel minder jah... maar goed wie weet volgende week! en anders opsporing verzocht
![]()
quote:hahahaha strak!!!
op maandag 12 januari 2004 12:36 schreef den_haag het volgende:
het gaat wel weer lekker met mij, ik haal de ene foute actie na de andere uit. vorige week nog met het jongste zusje van een vriend van me gezoend, terwijl hij naast me zat aan de bar.![]()
[dit bericht is gewijzigd door bietelboer op 12-01-2004 12:44]
quote:opsporing verzocht!!
op maandag 12 januari 2004 12:38 schreef ook_gek het volgende:
tjha ik ga het maar opgeven
quote:dat was ook maar voor 1 nachtje (jammer genoeg, ze zag er leuk uit). ze woont aan de andere kant van het land en ze gaat binnenkort naar amerika voor een paar jaar om daar op een college te gaan studeren en te softballen (ze schijnt daar zeer goed in te zijn).
op maandag 12 januari 2004 12:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
tering dat is ijs koud zeg
respect
[..]tjha ik ga het maar opgeven
is trouwens niet de eerste keer dat ik zo'n kunstje flik. ben ook al een keer in bed geeindigd bij de zus van een vriend. hij stond toch de volgende ochtend een beetje raar te kijken toen ik hem wakker maakte ![]()
en je moet laura nog niet opgeven. kijk naar mij, die meid heeft mij ook een paar maanden onthouden.
quote:hij kon er wel om lachen. als de bekende boer met kiespijn
op maandag 12 januari 2004 12:43 schreef bietelboer het volgende:[..]
hahahaha strak!!!
zei die er niks van dan? of gaat het je hele leven achtervolgen?
hou oud was ze?
![]()
quote:hehehe ach zolang je maar schik hebt! en jah je kan um ff vertelle hoe zijn zusje neukt
op maandag 12 januari 2004 12:49 schreef den_haag het volgende:[..]
hij kon er wel om lachen. als de bekende boer met kiespijn
en haar leeftijd was niet zo erg, ze was toen net 18 volgens mij.
quote:denk dat hij het wel genoeg te horen krijgt. er waren ook aardig wat gemeenschappelijke vrienden in de kroeg die het ook allemaal mee hebben gekregen
op maandag 12 januari 2004 12:52 schreef bietelboer het volgende:[..]
hehehe ach zolang je maar schik hebt! en jah je kan um ff vertelle hoe zijn zusje neukt
als hij is irritant is, wedde dat je dan geen last meer van um hebt
quote:daar ben ik het niet mee eens. ik ben 1.90m en m'n (in ambon geboren) vrouw is 1.51m. zij valt op lange jongens en ik op kleine vrouwen. we hebben er geen problemen mee en worden er niet om nagekeken ofzo.
op maandag 12 januari 2004 11:56 schreef den_haag het volgende:
ik ben over de 2m en zij is 1.60 of zo (stewardesslengte he). voor een avondje kan het wel (en ze hadden bij die tent een handige verhoging zodat ik niet hoefde te bukken) maar toch.zo'n lengteverschil is gewoon gênant en erg onhandig.
quote:maar eh, tel er bij mij nog meer dan 10cm bovenop. en ze heeft niet het figuur wat ik leuk vind, het mag wat slanker. nog iets meer en ze is een
op maandag 12 januari 2004 13:07 schreef lamer_deluxe het volgende:[..]
daar ben ik het niet mee eens. ik ben 1.90m en m'n (in ambon geboren) vrouw is 1.51m. zij valt op lange jongens en ik op kleine vrouwen. we hebben er geen problemen mee en worden er niet om nagekeken ofzo.
gevolg: pissige reactie en nog net geen klap voor mijn muil
quote:hahahaha lol coole actie
op maandag 12 januari 2004 13:31 schreef archeodude het volgende:
heb een keer de blunder gemaakt door de meest foute openingszin te gebruiken... "ik hoorde dat jij makkelijk was, hier is een euro..."gevolg: pissige reactie en nog net geen klap voor mijn muil
quote:
op maandag 12 januari 2004 13:47 schreef bietelboer het volgende:[..]
hahahaha lol coole actie
![]()
afgelopen weekend lekker aan het feesten geweest in groningen. sta je lekker te feesten in de draaibar en heb je steeds last van die glazen die op de grond liggen.
op een gegeven moment dacht ik weer dat er een glas net achter me op de grond lag... dus ik geef met mijn half zatte kop een harde trap er tegen aan... maar het gaf niet mee dus ik zonder me te bedenken nog een hardere trap ertegen aan, gaf weer nie mee dus ik dacht van hee toch even kijken wat er op de grond ligt... ik kijk zie ik een paar schoenen... ik kijk om hoog zie ik een ongelovelijk lekker lichaam en een nog leuker gezicht... dat inmiddels niet meer zo vrolijk keek en ze liep meteen weg... zegt een vriend van me eej waar is dat meisje gebleven die net achter je stond en jou ff stond te checken... ik hmmppff
quote:strakke actie!
op maandag 12 januari 2004 13:56 schreef me784 het volgende:
oke dan nu mijn bijdrage....afgelopen weekend lekker aan het feesten geweest in groningen. sta je lekker te feesten in de draaibar en heb je steeds last van die glazen die op de grond liggen.
op een gegeven moment dacht ik weer dat er een glas net achter me op de grond lag... dus ik geef met mijn half zatte kop een harde trap er tegen aan... maar het gaf niet mee dus ik zonder me te bedenken nog een hardere trap ertegen aan, gaf weer nie mee dus ik dacht van hee toch even kijken wat er op de grond ligt... ik kijk zie ik een paar schoenen... ik kijk om hoog zie ik een ongelovelijk lekker lichaam en een nog leuker gezicht... dat inmiddels niet meer zo vrolijk keek en ze liep meteen weg... zegt een vriend van me eej waar is dat meisje gebleven die net achter je stond en jou ff stond te checken... ik hmmppff
quote:een geluk bij een ongeluk
op maandag 12 januari 2004 13:59 schreef archeodude het volgende:[..]
strakke actie!
![]()
heb wel eens met een meisje gezoend dat oorspronkelijk begon met dat we tegen elkaars hoofd stootte.... was ook wel leuk, was met leiden ontzet 2003... komt er dus zo'n knakker van een barman langs met een kartonnen bord met daarom allemaal bier, ontwijk 'em, maar stoot dus tegen het hoofd van dat meisje aan... we raakten aan de praat en voordat ik het wist (ben heel die avond bijna kwijt eerlijk gezegd...) waren we aan het zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |