hem 3x niet verstaan terwijl hij zegt 'ik wil zo graag met je zoenen'
was in gesprek met een meisje wat ik al een tijdje ken (natuurlijk in mijn stamdiscotheek ) ennuh gewoon gezellig gepraat en wat gedanst. gepraat over dat onbereikbare mensen het leukst zijn en daar was ze het mee eens
, verder nog over dat als je met iemand wil zoenen, vond zij dat je het langzaam op moest bouwen, eerst gewoon gedag zeggen (omdat je diegene via via kent) en vervolgens is een keer een gesprekje beginnen, zoals jij en ik nu doen zei ze nog erbij. en daarna zie je wel verder...
nou als het een hint was dan ben ik heel erg benieuwd wat er over 2 weken gaat gebeuren (volgende week is ze er niet )
ben wezen skiën. zit ik daar. hoor ik een meisje zeggen. ik wil nou wel eens een bloemetje hebben. dus ik stuur een klein kind met een bloemetje naar haar toe. (zo bloemstukje op tafel) dus dat kleine kind zegt nog van. dat is van die jongen daar. dus dat meisje zwaaien. zegt dus op een gegeven moment loopt dat meisje langs. zegt dat kleine kind. zie je nou wel dat het een zee koe is daar sta je dan
ze was wel te jong overgens.
quote:
op zondag 11 januari 2004 15:17 schreef ook_gek het volgende:
zie je nou wel dat het een zee koe is![]()
quote:verpest jij het niet, dan doet iemand anders het wel voor je
op zondag 11 januari 2004 15:17 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen versierblunders gehad(wilde niet echt iets van haar)
ben wezen skiën. zit ik daar. hoor ik een meisje zeggen. ik wil nou wel eens een bloemetje hebben. dus ik stuur een klein kind met een bloemetje naar haar toe. (zo bloemstukje op tafel) dus dat kleine kind zegt nog van. dat is van die jongen daar. dus dat meisje zwaaien. zegt dus op een gegeven moment loopt dat meisje langs. zegt dat kleine kind. zie je nou wel dat het een zee koe is
daar sta je dan
ze was wel te jong overgens.
gelijk dikke ruzie dus, en ik heb die 2 meiden nooit meer gesproken
quote:nou, toen ik mijn ogen weer open deed stond die 1e vriendin er dus weer, die was een beeeetje pissed haha.
op zondag 11 januari 2004 15:40 schreef webdevel het volgende:
met wat geluk had het nog wat gezelliger afgelopen voor je
quote:toch niet in de time out hè?
op zondag 11 januari 2004 12:16 schreef nuek het volgende:
versierblunder:hem 3x niet verstaan terwijl hij zegt 'ik wil zo graag met je zoenen'
quote:neej! (was jij dat?
op zondag 11 januari 2004 16:51 schreef cex het volgende:[..]
toch niet in de time out hè?
quote:dat zijn altijd hints dat ze graag willen dat je die vriend in elkaar slaat zodat ze wel dichter op je kan dansen
ja hoor het was weer zover. een meid kwam af en toe beetje dichterbij dansen maar niet tegen me aan ofzo verder, beetje kijken af en toe, maar ik maar afvragen of ze nou wel of niet geinteresseerd zou zijn. en toen was daar een andere gast![]()
quote:in de time out maakte ik inderdaad de andere kant van het verhaal mee
op zondag 11 januari 2004 18:10 schreef nuek het volgende:[..]
neej! (was jij dat?
)
was wel lullig omdat ie behoorlijk verlegen is
quote:aw, ik zal nogmaals sorry zeggen tegen mijn vriend om jou goed te doen.
op zondag 11 januari 2004 19:21 schreef cex het volgende:[..]
in de time out maakte ik inderdaad de andere kant van het verhaal mee
quote:
op zondag 11 januari 2004 15:38 schreef et-cetera het volgende:
omdat ik vaak hard moet lachen als ik deze topics lees, nu ook eens een verhaaltje van mij uit de oude doos...
een jaar of 5 / 6 geleden gingen we naar rowwenheze. natuurlijk hadden we toen heel veel gedronken (ik was toen 16). op een gegeven moment komen we een paar meiden tegen van school. ze zaten een klas lager, ze waren best leuk en lekker![]()
ze waren ongeveer even groot, hadden allebei donker blond haar.
na een tijdje praten -voor zover dat nog ging- zoende ik met een van die meiden. ik had nog even met haar staan kleffen, en daarna moest ik naar de wc..
even later kom ik terug, zie ik die meid in haar eentje staan. ik loop op haar af en geef haar gelijk een tongzoen...
wat bleek, dat bleek dus haar vriendin te zijn![]()
![]()
gelijk dikke ruzie dus, en ik heb die 2 meiden nooit meer gesproken
eenmaal thuis.. blijkt dat ze dus mijn huistelefoonnummer opgezocht in de telefoongids.. zegt ze: "jaa hoi met mij, ken je me nog..." ik heb maar net gedaan of ze verkeerd verbonden was
* me_wesley heeft vrijdag schoolfeest. lijkt me sterk als daar niks misgaat, dus tot zaterdagmiddag jongens
had gisteren feest omdat mun ouders 25 waren getrouwd. ik mocht wat vrienden uitnodigen aangezien ik er nie echt zin had om de hele avond bij mun familie te zitten dus ik kom daar binnen en zie een serveerster en ik meteen iets van *zwijmel*
maja ben nou nie echt spraakzaam als het om vrouwen gaat. maja de avond vorderde en ik kreeg oogcontact met haar, wat mun vrienden dus doorkregen. dus elke keer als ik ff naar een andere tafel was ofzo gingen zij haar helemaal uithoren
we kregen steeds meer oogcontact enzo, ik had inmiddels al 3x zoveel gedronken als ik normaal doe, da krijg als je niet hoeft te betalen
maar nog durfde ik nog niks te doen
en ik had echt het id dat er wederzijdse gevoelens waren, maja.
aan het eind van de avond nog wel met de eigenarese zitten praten, dus nu weet ik wel op welke dagen ze in het cafe wat bij de zaal zit werkt
dus ik weet al waar ik binnenkort een keertje langs ga
quote:dus de blunder komt nog?
op zondag 11 januari 2004 23:04 schreef masuyo het volgende:
nou mun eerste post in deze reeks, niet echt een blunder maar gewoon een beetje erg verlegen zijn.
<cut>
quote:wie weet?
op zondag 11 januari 2004 23:07 schreef nuek het volgende:[..]
dus de blunder komt nog?
quote:aha, dus daar gaan we binnekort met de klas heen, zullen we die dame eens keuren
op zondag 11 januari 2004 23:04 schreef masuyo het volgende:
nou mun eerste post in deze reeks, niet echt een blunder maar gewoon een beetje erg verlegen zijn.had gisteren feest omdat mun ouders 25 waren getrouwd. ik mocht wat vrienden uitnodigen aangezien ik er nie echt zin had om de hele avond bij mun familie te zitten
dus ik kom daar binnen en zie een serveerster en ik meteen iets van *zwijmel*
maja ben nou nie echt spraakzaam als het om vrouwen gaat. maja de avond vorderde en ik kreeg oogcontact met haar, wat mun vrienden dus doorkregen. dus elke keer als ik ff naar een andere tafel was ofzo gingen zij haar helemaal uithoren
we kregen steeds meer oogcontact enzo, ik had inmiddels al 3x zoveel gedronken als ik normaal doe, da krijg als je niet hoeft te betalen
maar nog durfde ik nog niks te doen
en ik had echt het id dat er wederzijdse gevoelens waren, maja.
aan het eind van de avond nog wel met de eigenarese zitten praten, dus nu weet ik wel op welke dagen ze in het cafe wat bij de zaal zit werkt
![]()
dus ik weet al waar ik binnenkort een keertje langs ga
quote:
op zondag 11 januari 2004 23:24 schreef _the_general_ het volgende:[..]
aha, dus daar gaan we binnekort met de klas heen, zullen we die dame eens keuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |