abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16148202
hmmm helaas ik heb wel een hele mooie dame gezien maar daar kreeg ik geen oog contact mee dus dan durf ik er verder ook niet op af te stappen. ik moet wel iets van wederzijdse intresse zien voor ik op iemand afstap
Jupiler is goed
  zondag 11 januari 2004 @ 12:11:58 #27
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_16148780
* marcellica heeft met nieuwjaar een meisje zeker 5 keer gevraagd of hij haar al een zalig nieuwjaar had gewenst....
Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
  zondag 11 januari 2004 @ 12:16:26 #28
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16148873
versierblunder:

hem 3x niet verstaan terwijl hij zegt 'ik wil zo graag met je zoenen'

Proud Powerpauper
  zondag 11 januari 2004 @ 12:27:31 #29
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_16149117
beetje jammer niet gelukt.. voor nix gaan stappend dus heheh
Bla Bla Bla :P
  zondag 11 januari 2004 @ 13:11:45 #30
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16150101
ik heb wel een verhaal maar dat is geen echte blunder....

was in gesprek met een meisje wat ik al een tijdje ken (natuurlijk in mijn stamdiscotheek ) ennuh gewoon gezellig gepraat en wat gedanst. gepraat over dat onbereikbare mensen het leukst zijn en daar was ze het mee eens , verder nog over dat als je met iemand wil zoenen, vond zij dat je het langzaam op moest bouwen, eerst gewoon gedag zeggen (omdat je diegene via via kent) en vervolgens is een keer een gesprekje beginnen, zoals jij en ik nu doen zei ze nog erbij. en daarna zie je wel verder...
nou als het een hint was dan ben ik heel erg benieuwd wat er over 2 weken gaat gebeuren (volgende week is ze er niet )

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 11 januari 2004 @ 15:17:56 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16153211
ik heb geen versierblunders gehad (wilde niet echt iets van haar)

ben wezen skiën. zit ik daar. hoor ik een meisje zeggen. ik wil nou wel eens een bloemetje hebben. dus ik stuur een klein kind met een bloemetje naar haar toe. (zo bloemstukje op tafel) dus dat kleine kind zegt nog van. dat is van die jongen daar. dus dat meisje zwaaien. zegt dus op een gegeven moment loopt dat meisje langs. zegt dat kleine kind. zie je nou wel dat het een zee koe is daar sta je dan

ze was wel te jong overgens.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16153593
quote:
op zondag 11 januari 2004 15:17 schreef ook_gek het volgende:
zie je nou wel dat het een zee koe is
pi_16153783
quote:
op zondag 11 januari 2004 15:17 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen versierblunders gehad (wilde niet echt iets van haar)

ben wezen skiën. zit ik daar. hoor ik een meisje zeggen. ik wil nou wel eens een bloemetje hebben. dus ik stuur een klein kind met een bloemetje naar haar toe. (zo bloemstukje op tafel) dus dat kleine kind zegt nog van. dat is van die jongen daar. dus dat meisje zwaaien. zegt dus op een gegeven moment loopt dat meisje langs. zegt dat kleine kind. zie je nou wel dat het een zee koe is daar sta je dan

ze was wel te jong overgens.

verpest jij het niet, dan doet iemand anders het wel voor je
  zondag 11 januari 2004 @ 15:38:02 #34
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_16153816
omdat ik vaak hard moet lachen als ik deze topics lees, nu ook eens een verhaaltje van mij uit de oude doos...
een jaar of 5 / 6 geleden gingen we naar rowwenheze. natuurlijk hadden we toen heel veel gedronken (ik was toen 16). op een gegeven moment komen we een paar meiden tegen van school. ze zaten een klas lager, ze waren best leuk en lekker
ze waren ongeveer even groot, hadden allebei donker blond haar.
na een tijdje praten -voor zover dat nog ging- zoende ik met een van die meiden. ik had nog even met haar staan kleffen, en daarna moest ik naar de wc..
even later kom ik terug, zie ik die meid in haar eentje staan. ik loop op haar af en geef haar gelijk een tongzoen...
wat bleek, dat bleek dus haar vriendin te zijn

gelijk dikke ruzie dus, en ik heb die 2 meiden nooit meer gesproken

My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_16153886
met wat geluk had het nog wat gezelliger afgelopen voor je
  zondag 11 januari 2004 @ 15:41:57 #36
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_16153924
quote:
op zondag 11 januari 2004 15:40 schreef webdevel het volgende:
met wat geluk had het nog wat gezelliger afgelopen voor je
nou, toen ik mijn ogen weer open deed stond die 1e vriendin er dus weer, die was een beeeetje pissed haha.
achteraf vond ik het echt jammer, was een hele leuke meid..
maar ik kan er wel om lachen
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_16156388
quote:
op zondag 11 januari 2004 12:16 schreef nuek het volgende:
versierblunder:

hem 3x niet verstaan terwijl hij zegt 'ik wil zo graag met je zoenen'

toch niet in de time out hè?
  zondag 11 januari 2004 @ 17:47:39 #38
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_16158244
ja hoor het was weer zover. een meid kwam af en toe beetje dichterbij dansen maar niet tegen me aan ofzo verder, beetje kijken af en toe, maar ik maar afvragen of ze nou wel of niet geinteresseerd zou zijn. en toen was daar een andere gast
  zondag 11 januari 2004 @ 18:10:27 #39
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16158974
quote:
op zondag 11 januari 2004 16:51 schreef cex het volgende:

[..]

toch niet in de time out hè?

neej! (was jij dat? )
was wel lullig omdat ie behoorlijk verlegen is
Proud Powerpauper
pi_16159493
quote:
ja hoor het was weer zover. een meid kwam af en toe beetje dichterbij dansen maar niet tegen me aan ofzo verder, beetje kijken af en toe, maar ik maar afvragen of ze nou wel of niet geinteresseerd zou zijn. en toen was daar een andere gast
dat zijn altijd hints dat ze graag willen dat je die vriend in elkaar slaat zodat ze wel dichter op je kan dansen serieus probeer maar eens
pi_16161851
quote:
op zondag 11 januari 2004 18:10 schreef nuek het volgende:

[..]

neej! (was jij dat? )
was wel lullig omdat ie behoorlijk verlegen is

in de time out maakte ik inderdaad de andere kant van het verhaal mee
  zondag 11 januari 2004 @ 19:23:25 #42
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16161958
quote:
op zondag 11 januari 2004 19:21 schreef cex het volgende:

[..]

in de time out maakte ik inderdaad de andere kant van het verhaal mee

aw, ik zal nogmaals sorry zeggen tegen mijn vriend om jou goed te doen.
Proud Powerpauper
pi_16167659
quote:
op zondag 11 januari 2004 15:38 schreef et-cetera het volgende:
omdat ik vaak hard moet lachen als ik deze topics lees, nu ook eens een verhaaltje van mij uit de oude doos...
een jaar of 5 / 6 geleden gingen we naar rowwenheze. natuurlijk hadden we toen heel veel gedronken (ik was toen 16). op een gegeven moment komen we een paar meiden tegen van school. ze zaten een klas lager, ze waren best leuk en lekker
ze waren ongeveer even groot, hadden allebei donker blond haar.
na een tijdje praten -voor zover dat nog ging- zoende ik met een van die meiden. ik had nog even met haar staan kleffen, en daarna moest ik naar de wc..
even later kom ik terug, zie ik die meid in haar eentje staan. ik loop op haar af en geef haar gelijk een tongzoen...
wat bleek, dat bleek dus haar vriendin te zijn

gelijk dikke ruzie dus, en ik heb die 2 meiden nooit meer gesproken

Wel lekker blijven plakken hè?
pi_16168731
hmm ik heb nog niet echte versierblunders...op de camping in een dronkenbui ooit staan zoenen met een lelijk iemand, die de rest van de vakantie achter me aankwam. aangezien ze over 2 dagen weg moest vond ik het een beetje lullig om haar de waarheid te vertellen.

eenmaal thuis.. blijkt dat ze dus mijn huistelefoonnummer opgezocht in de telefoongids.. zegt ze: "jaa hoi met mij, ken je me nog..." ik heb maar net gedaan of ze verkeerd verbonden was

* me_wesley heeft vrijdag schoolfeest. lijkt me sterk als daar niks misgaat, dus tot zaterdagmiddag jongens

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16168765
houden we het wel een beetje ontopic mense

blunders ik wil blunders horen

zondag 11 januari 2004 @ 23:04:52 #46
38360 masuyo
Where will you go
pi_16170142
nou mun eerste post in deze reeks, niet echt een blunder maar gewoon een beetje erg verlegen zijn.

had gisteren feest omdat mun ouders 25 waren getrouwd. ik mocht wat vrienden uitnodigen aangezien ik er nie echt zin had om de hele avond bij mun familie te zitten dus ik kom daar binnen en zie een serveerster en ik meteen iets van *zwijmel* maja ben nou nie echt spraakzaam als het om vrouwen gaat. maja de avond vorderde en ik kreeg oogcontact met haar, wat mun vrienden dus doorkregen. dus elke keer als ik ff naar een andere tafel was ofzo gingen zij haar helemaal uithoren we kregen steeds meer oogcontact enzo, ik had inmiddels al 3x zoveel gedronken als ik normaal doe, da krijg als je niet hoeft te betalen maar nog durfde ik nog niks te doen en ik had echt het id dat er wederzijdse gevoelens waren, maja.

aan het eind van de avond nog wel met de eigenarese zitten praten, dus nu weet ik wel op welke dagen ze in het cafe wat bij de zaal zit werkt

dus ik weet al waar ik binnenkort een keertje langs ga

I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  zondag 11 januari 2004 @ 23:07:40 #47
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16170228
quote:
op zondag 11 januari 2004 23:04 schreef masuyo het volgende:
nou mun eerste post in deze reeks, niet echt een blunder maar gewoon een beetje erg verlegen zijn.
<cut>
dus de blunder komt nog?
Proud Powerpauper
  zondag 11 januari 2004 @ 23:08:23 #48
38360 masuyo
Where will you go
pi_16170248
quote:
op zondag 11 januari 2004 23:07 schreef nuek het volgende:

[..]

dus de blunder komt nog?

wie weet?
pi_16170768
quote:
op zondag 11 januari 2004 23:04 schreef masuyo het volgende:

had gisteren feest omdat mun ouders 25 waren getrouwd. ik mocht wat vrienden uitnodigen aangezien ik er nie echt zin had om de hele avond bij mun familie te zitten dus ik kom daar binnen en zie een serveerster en ik meteen iets van *zwijmel* maja ben nou nie echt spraakzaam als het om vrouwen gaat. maja de avond vorderde en ik kreeg oogcontact met haar, wat mun vrienden dus doorkregen. dus elke keer als ik ff naar een andere tafel was ofzo gingen zij haar helemaal uithoren we kregen steeds meer oogcontact enzo, ik had inmiddels al 3x zoveel gedronken als ik normaal doe, da krijg als je niet hoeft te betalen maar nog durfde ik nog niks te doen en ik had echt het id dat er wederzijdse gevoelens waren, maja.

aan het eind van de avond nog wel met de eigenarese zitten praten, dus nu weet ik wel op welke dagen ze in het cafe wat bij de zaal zit werkt

dus ik weet al waar ik binnenkort een keertje langs ga

aha, dus daar gaan we binnekort met de klas heen, zullen we die dame eens keuren
  zondag 11 januari 2004 @ 23:25:02 #50
38360 masuyo
Where will you go
pi_16170786
quote:
op zondag 11 januari 2004 23:24 schreef _the_general_ het volgende:

[..]

aha, dus daar gaan we binnekort met de klas heen, zullen we die dame eens keuren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')