quote:studentes
op zondag 25 januari 2004 15:35 schreef cybersailor het volgende:
een paar weken geleden:ik op een studentenfeestje, op een gegeven moment beetje gerel aan de bar, veel duwen en trekken, wel gewoon vriendschappelijk, komt er een meisje aan m'n nek hangen, ok ik blijven staan, gewoon beetje doorrellen, maar ze bleef maar terug komen. na een tijdje sta ik naast haar aan de bar, beetje slap te lullen, zegt ze: "ik wil eigenlijk naar huis, maar er wil niemand mee" ik antwoord "ja das dan jammer dan zul je nog even moeten wachten" |-(
loopt ze weg, minuutje later komt ze nog even met een vriendin langs "ik ga er vandoor, misschien tot een volgende keer" en op dat moment trekt ze haar truitje omhoog en laat haar tieten zien, en terwijl ze mij beduusd achter laat rennen ze de deur uit
dus ik zeg. mag ik zo een balon hebben? ja hoor zegt ze. dus ik zeg. weet je wat. jij krijgt een balon van mij nee zegt ze hoef ik niet. ik zeg. jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) kind in paniek. ja nee ik kan niet. ik ben aan het werk? ja lekker belangrijk zeg ik. gewoon aan pakken. en toen ben ik weg gelopen
peurac heeft me mee gemaakt. en kan jullie dus vertellen of de verhalen van mij overdreven zijn of niet
quote:je moet ook niet praten. van een meisje geleerd. en het werkt
op zondag 25 januari 2004 12:17 schreef silentchaos het volgende:
gister, actie van een vriend van me....hij zegt: zal ik naar dat meisje toegaan en zeggen dat je met haar wil praten?
nou dat mocht'ie wel doen, dus hij naar een meisje toe hij zegt: die jongen daar wil graag kennis met je maken...
zij: leuk!
en ze loopt weg, hahahaha
quote:die kerel is nog erger dan ik dacht
op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef ook_gek het volgende:
nou oke afgelopen zondag een meeting van pta. ergens bij een mac in duiven of zo. ik bestel daar wat eten. en er staat een meisje van denk zo kleine 14 a 15 jaar oud ons te helpen. kijkt ze toch saggo zegdus ik zeg. mag ik zo een balon hebben? ja hoor zegt ze. dus ik zeg. weet je wat. jij krijgt een balon van mij
nee zegt ze hoef ik niet. ik zeg. jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) kind in paniek. ja nee ik kan niet. ik ben aan het werk? ja lekker belangrijk zeg ik. gewoon aan pakken. en toen ben ik weg gelopen
peurac heeft me mee gemaakt. en kan jullie dus vertellen of de verhalen van mij overdreven zijn of niet
vooral bij de chinees man, da was geen versier blunder (hoewel, haarschoonmoeder je geweldig vond ondanks dat je dr zat afte zeiken onder t oog van 14 man )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |