abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16577252
quote:
op zondag 25 januari 2004 15:35 schreef cybersailor het volgende:
een paar weken geleden:

ik op een studentenfeestje, op een gegeven moment beetje gerel aan de bar, veel duwen en trekken, wel gewoon vriendschappelijk, komt er een meisje aan m'n nek hangen, ok ik blijven staan, gewoon beetje doorrellen, maar ze bleef maar terug komen. na een tijdje sta ik naast haar aan de bar, beetje slap te lullen, zegt ze: "ik wil eigenlijk naar huis, maar er wil niemand mee" ik antwoord "ja das dan jammer dan zul je nog even moeten wachten" |-(
loopt ze weg, minuutje later komt ze nog even met een vriendin langs "ik ga er vandoor, misschien tot een volgende keer" en op dat moment trekt ze haar truitje omhoog en laat haar tieten zien, en terwijl ze mij beduusd achter laat rennen ze de deur uit

studentes
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:48:05 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16637657
nou oke afgelopen zondag een meeting van pta. ergens bij een mac in duiven of zo. ik bestel daar wat eten. en er staat een meisje van denk zo kleine 14 a 15 jaar oud ons te helpen. kijkt ze toch saggo zeg

dus ik zeg. mag ik zo een balon hebben? ja hoor zegt ze. dus ik zeg. weet je wat. jij krijgt een balon van mij nee zegt ze hoef ik niet. ik zeg. jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) kind in paniek. ja nee ik kan niet. ik ben aan het werk? ja lekker belangrijk zeg ik. gewoon aan pakken. en toen ben ik weg gelopen

peurac heeft me mee gemaakt. en kan jullie dus vertellen of de verhalen van mij overdreven zijn of niet

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:50:20 #253
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_16637719
quote:
op zondag 25 januari 2004 12:17 schreef silentchaos het volgende:
gister, actie van een vriend van me....hij zegt: zal ik naar dat meisje toegaan en zeggen dat je met haar wil praten?
nou dat mocht'ie wel doen, dus hij naar een meisje toe hij zegt: die jongen daar wil graag kennis met je maken...
zij: leuk!
en ze loopt weg, hahahaha
je moet ook niet praten. van een meisje geleerd. en het werkt
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_16637741
quote:
op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef ook_gek het volgende:
nou oke afgelopen zondag een meeting van pta. ergens bij een mac in duiven of zo. ik bestel daar wat eten. en er staat een meisje van denk zo kleine 14 a 15 jaar oud ons te helpen. kijkt ze toch saggo zeg

dus ik zeg. mag ik zo een balon hebben? ja hoor zegt ze. dus ik zeg. weet je wat. jij krijgt een balon van mij nee zegt ze hoef ik niet. ik zeg. jawel je zal hem aan nemen. ( best druk bij die mac) kind in paniek. ja nee ik kan niet. ik ben aan het werk? ja lekker belangrijk zeg ik. gewoon aan pakken. en toen ben ik weg gelopen

peurac heeft me mee gemaakt. en kan jullie dus vertellen of de verhalen van mij overdreven zijn of niet

die kerel is nog erger dan ik dacht niet normaal gek

vooral bij de chinees man, da was geen versier blunder (hoewel, haarschoonmoeder je geweldig vond ondanks dat je dr zat afte zeiken onder t oog van 14 man )

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16638071
gister bizar in de bus:
sta in de bus, zo'n lijn 11 in utrecht superdruk ik staan, meisje wat zo'n 3 meter verderop zit kijkt me zo'n 10 sec. strak aan als ik binnenkom, en dan lijkt ze iets te fluisteren, maarja nogal druk in die bus dus. later tijdens de rit blijft ze kijken, iig elke keer als ik haar kant opkijk kijkt ze al naar mij... ik zit me dus te bedenken, ze wil blijkbaar wel iets van me... ik ga haar aanspreken als ik de bus uitstap, zijn we dus bij t eindpunt, stap bijna tegelijk met haar uit de bus ze kijkt me nog een keer aan en loopt dan snel weg... ik: wtf als je iets van me wil waarom loop je dan weg dacht ik, had ik nou maar snel iets weten te zeggen, maar ik was met stomheid geslagen...
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
pi_16638102
vol

hier verder
versierblunders deel 11

Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')