abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2004 @ 00:19:08 #226
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16504973
quote:
op woensdag 14 januari 2004 14:08 schreef den_haag het volgende:
toen ik vroeg wie dat was wees ze naar de linker van 2 meisjes die iets verder op stonden. en ik met me dronken kop: goh, dat is jammer. ik vind de rechter leuker
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_16507436
quote:
op woensdag 14 januari 2004 13:14 schreef hanneke1983 het volgende:
en houd iemand eens niet aan het lijntje, leren jullie het nou nooit?!
dat je elkaar gebruikt is oke, maar als iemand de ander gebruikt terwijl die ander niet die intentie heeft, dat kan niet hoor, en wees daar dan ook duidelijk in.
dat doen vrouwen net zo goed
vriend van me is na een relatie van 2 jaar erachter gekomen dat ze gigantisch had gelogen en niet alleen tegen hem.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:19:49 #228
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16515080
quote:
op vrijdag 23 januari 2004 00:19 schreef blackorchid het volgende:

[..]

vrouwen zijn evoll...

ach toe, dat hele versier gedoe is toch ook maar een spelletje

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_16520277
quote:
op donderdag 22 januari 2004 19:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee waarom zou dat moeten?
zou jij dat leuk vinden als opeens jou foto online staat?

waarom zou dat moeten?
dan hoef je em niet 25 keer op te sturen

en het zou me niet zoveel uitmaken of mn foto online wordt gezet.
maar goed het was maar een vraagje

Jupiler is goed
  vrijdag 23 januari 2004 @ 22:14:55 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16531096
ok geen blunder, want ik deed't expres, maar wel blunder voor haar...

wij in asta afgelopen donderdag... vriend van me achter de vrouwen aan zoals altijd...dus op een gegeven moment zitten er een stuk of 5 vrouwen op een bank. die vriend tegen mij: opzeker dat jij er niet bij durft te zitten en met één gaat praten...
ik: jawel hoor
dus ik loop naar die groep toe, kies het mooiste meisje uit (was wel echt een kapsoneswijf die dacht dat ze iedereen kon krijgen), ga ernaast zitten en zeg: zie je die gozer daar? hij wil wel met je praten want hij vindt je wel leuk...
zegt zij: nee, ik praat veel liever met jou
ik: ja dat zou je wel willen he?

en toen ben ik weggelopen diss voor haar

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 23 januari 2004 @ 23:00:24 #231
78230 dobey
i'm just me
pi_16532458
quote:
op vrijdag 23 januari 2004 22:14 schreef silentchaos het volgende:

wij in asta afgelopen donderdag... vriend van me achter de vrouwen aan zoals altijd...dus op een gegeven moment zitten er een stuk of 5 vrouwen op een bank. die vriend tegen mij: opzeker dat jij er niet bij durft te zitten en met één gaat praten...
dus ik loop naar die groep toe, kies het mooiste meisje uit (was wel echt een kapsoneswijf die dacht dat ze iedereen kon krijgen), ga ernaast zitten en zeg: zie je die gozer daar? hij wil wel met je praten want hij vindt je wel leuk...

jaja das een mooie .
(__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 08:54:11 #232
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_16538686
quote:

"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_16539784
quote:

vriend van mij deed/doet dat soort geintjes ook vaak. alleen versierde hij ze dan echt. en op het moment dat het meisje wou zoenen liep hij weg want hij was getrouwd.

je had het gezicht van die meisjes moeten zien elke keer.

zaterdag 24 januari 2004 @ 13:37:40 #234
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_16542656
niet een blunder van mij deze...

zitten met wat peepz van school in de irish.
hadden van tevoren mee moeten helpen op open dag.
was daar kereltje die beetje me vriendin probeerde te versieren.
dus in de pub, vriendin gaat even naar de wc, komt terug...
staat die kerel op en begint daar al dansend haar weg te versperren.
was op zich al leuk...maar toen bleek dat ie ook nog es helemaal niet kon dansen.... beetje door iederéén meteen gedist dus...
was verder een erg leuke avond.

Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  zaterdag 24 januari 2004 @ 15:07:47 #235
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16544975
nog steeds geen blunder omdat ik haar niet wou versieren, maar het was wel enorm grappig...
ik weer in de asta donderdag, die vriend van me: zie je die 2 meisjes daar?
ik: ja, jij de linker, ik de rechter

goed wij eropaf. dus ik zeg tegen die meid bij mij: die vriend van me wou zo graag met die vriendin van je praten, maar hij durfde niet alleen, dus ik moest van hem met jou praten (lekkere openingszin ).
zegt ze: oh
en ze loopt weg! hahaha, had ook niet anders verwacht aangezien het best een belediging is. zo van: ik moest met jou praten blabla...
maar ja wel lache...

zaterdag 24 januari 2004 @ 16:22:12 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16546670
quote:
op zaterdag 24 januari 2004 15:07 schreef silentchaos het volgende:
nog steeds geen blunder omdat ik haar niet wou versieren, maar het was wel enorm grappig...
ik weer in de asta donderdag, die vriend van me: zie je die 2 meisjes daar?

goed wij eropaf. dus ik zeg tegen die meid bij mij: die vriend van me wou zo graag met die vriendin van je praten, maar hij durfde niet alleen, dus ik moest van hem met jou praten (lekkere openingszin ).
zegt ze: oh
en ze loopt weg! hahaha, had ook niet anders verwacht aangezien het best een belediging is. zo van: ik moest met jou praten blabla...
maar ja wel lache...

tot dat je een keer de verkeerde tegen komt
want als je zo iets bij een vriendin van mij flikt krijg je klappen whehehe.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16546782
quote:
op zaterdag 24 januari 2004 16:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

tot dat je een keer de verkeerde tegen komt
want als je zo iets bij een vriendin van mij flikt krijg je klappen whehehe.

een paar klapjes van een vrouw is wel lekker hoor
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:27:16 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16549511
quote:
op zaterdag 24 januari 2004 16:27 schreef den_haag het volgende:

[..]

een paar klapjes van een vrouw is wel lekker hoor

dit meisje is met 2 oudere broers opgegoeid. en heeft dus al heel wat klappen gehad in haar opvoeding
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:36:13 #239
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16549677
quote:
op zaterdag 24 januari 2004 15:07 schreef silentchaos het volgende:

uhm tja..leuk spelletje
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 20:04:12 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16552049
met een beetje geluk ben ik vanavond in de westwood
pi_16552601
quote:
op zaterdag 24 januari 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
met een beetje geluk ben ik vanavond in de westwood
wijs me dan maar dat ene meisje aan dat die klapjes kan geven want er bestaat een kans dat ik vanavond ff naar de westwood ga. maar eerst naar fidlers, heb wel dorst
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:19:28 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16553861
quote:
op zaterdag 24 januari 2004 20:26 schreef den_haag het volgende:

[..]

wijs me dan maar dat ene meisje aan dat die klapjes kan geven want er bestaat een kans dat ik vanavond ff naar de westwood ga. maar eerst naar fidlers, heb wel dorst

ik weet niet eens hoe je er uit ziet
  zondag 25 januari 2004 @ 12:17:51 #243
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16564224
gister, actie van een vriend van me....hij zegt: zal ik naar dat meisje toegaan en zeggen dat je met haar wil praten?
nou dat mocht'ie wel doen, dus hij naar een meisje toe hij zegt: die jongen daar wil graag kennis met je maken...
zij: leuk!
en ze loopt weg, hahahaha
pi_16564958
quote:
op zondag 25 januari 2004 12:17 schreef silentchaos het volgende:
gister, actie van een vriend van me....hij zegt: zal ik naar dat meisje toegaan en zeggen dat je met haar wil praten?
nou dat mocht'ie wel doen, dus hij naar een meisje toe hij zegt: die jongen daar wil graag kennis met je maken...
zij: leuk!
en ze loopt weg, hahahaha
ja, hoe triest.
Strawberry Flavour..
  zondag 25 januari 2004 @ 13:36:33 #245
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16565912
quote:
op zondag 25 januari 2004 12:51 schreef -moi- het volgende:

[..]

ja, hoe triest.

ja ach, we doen't er ook om, want als je serieus wat wil dan weet iedereen dat zoiest als dit niet werkt lijkt me! t'is gewoon grappig, die reacties
pi_16568550
geen versierblunders dit x, maar wel leuk meisje ontmoet diek volgende week weer zie:)
een koe zegt boe
pi_16568704
een paar weken geleden:

ik op een studentenfeestje, op een gegeven moment beetje gerel aan de bar, veel duwen en trekken, wel gewoon vriendschappelijk, komt er een meisje aan m'n nek hangen, ok ik blijven staan, gewoon beetje doorrellen, maar ze bleef maar terug komen. na een tijdje sta ik naast haar aan de bar, beetje slap te lullen, zegt ze: "ik wil eigenlijk naar huis, maar er wil niemand mee" ik antwoord "ja das dan jammer dan zul je nog even moeten wachten" |-(
loopt ze weg, minuutje later komt ze nog even met een vriendin langs "ik ga er vandoor, misschien tot een volgende keer" en op dat moment trekt ze haar truitje omhoog en laat haar tieten zien, en terwijl ze mij beduusd achter laat rennen ze de deur uit

It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_16569907
quote:
op zondag 25 januari 2004 15:35 schreef cybersailor het volgende:
een paar weken geleden:

vette pech voor de brallende kabouter......

zondag 25 januari 2004 @ 16:39:04 #249
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_16570425
oke, weer een van mij van gisteravond. dit is zoals ik van mezelf gewent ben niet eentje van wat ik verkeerd heb gedaan, maar eentje van wat ik niet heb gedaan.

wat versieren betreft ben ik dus een absoluut schaap, en als ik de bob ben (zoals gister dus) ben ik helemaal een schaap.

ik sta dus gisteravond op de dansvloer te dansen (dat kan ik wel nuchter ) en er komt een leuk meisje langslopen met haar vriendin ofzo, ze kijkt me recht in de ogen en blijft daar staan dansen. we hebben oogcontakt enzo, en op een gegeven moment loopt ze weer weg. 5 min. later staat ze er weer..... paar minuten, en weg is ze weer. ze is iets van de 5 keer langsgekomen, mij aangapen, uitdagen (dansen met vrienin en mij aankijkend van "dit had jij kunnen zijn") etc. etc.

op een gegeven moment (ik heb dus nog nooit iets gedaan) loopt ze echt vlak bij me langs, zo vlak dus dat ik het hele contour kon voelen en wat denk je dat ik doe : precies helemaal nix toen ze dus wegwas nam ik me voor de eerst volgende keer dat ik haar weer zag haar aan te spreken. de rest van de avond heb ik dus om me heengekeken of ze nog ergens was, maar je raadt het al: niet meer gezien

damm wat is het leven toch zwaar als je een schaap bent

pi_16571691
quote:
op zondag 25 januari 2004 16:39 schreef conquestador het volgende:
oke, weer een van mij van gisteravond. dit is zoals ik van mezelf gewent ben niet eentje van wat ik verkeerd heb gedaan, maar eentje van wat ik niet heb gedaan.

wat versieren betreft ben ik dus een absoluut schaap, en als ik de bob ben (zoals gister dus) ben ik helemaal een schaap.

ik sta dus gisteravond op de dansvloer te dansen (dat kan ik wel nuchter ) en er komt een leuk meisje langslopen met haar vriendin ofzo, ze kijkt me recht in de ogen en blijft daar staan dansen. we hebben oogcontakt enzo, en op een gegeven moment loopt ze weer weg. 5 min. later staat ze er weer..... paar minuten, en weg is ze weer. ze is iets van de 5 keer langsgekomen, mij aangapen, uitdagen (dansen met vrienin en mij aankijkend van "dit had jij kunnen zijn") etc. etc.

op een gegeven moment (ik heb dus nog nooit iets gedaan) loopt ze echt vlak bij me langs, zo vlak dus dat ik het hele contour kon voelen en wat denk je dat ik doe : precies helemaal nix toen ze dus wegwas nam ik me voor de eerst volgende keer dat ik haar weer zag haar aan te spreken. de rest van de avond heb ik dus om me heengekeken of ze nog ergens was, maar je raadt het al: niet meer gezien

damm wat is het leven toch zwaar als je een schaap bent

eej je bent toch geen kloon van mij he... dit overkomt mij dus ook regelmatig als ik de bob ben...
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')