quote:Gewoon goed opletten en op www.flitsservice.nl kijken
Op vrijdag 9 januari 2004 17:36 schreef Megumi het volgende:
De girotjes zullen nog wel in de bus vallen denk ik.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:37 schreef K3 het volgende:
Ik reed altijd al te hard zonder detector, detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten.
quote:ik zit altijd bovenop die flitspalen
Ik reed altijd al te hard zonder detector, detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten.
Jaja... jij ziet een camera/flitpaal wel staan als je 140+ rijdt.
Duh......
quote:Daar heb je weinig aan als er zo'n volvo met camera achter je zit.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Gewoon goed opletten en op www.flitsservice.nl kijken
Is trouwens wel logisch wanneer Pappa je een Porsche Carrera GT3 meegeeft om boodschappen te doen en naar school te gaan...... dusja.... nog geen boetes gehad dus ff afkloppen.... ons pa maak het niks uit hoe hard ik rij.... ik betaal ze zelf dusja.....
[Dit bericht is gewijzigd door schrama op 09-01-2004 17:43]
quote:Da's waar, maar daarom ook goed in de achteruitkijkspiegel gluren...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef NewOrder het volgende:[..]
Daar heb je weinig aan als er zo'n volvo met camera achter je zit.
quote:Bij 180
Op vrijdag 9 januari 2004 17:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Da's waar, maar daarom ook goed in de achteruitkijkspiegel gluren...
quote:En het maakt hem ook niet uit dat hij een keer in beslag wordt genomen als je een keer veeeeel te hard rijdt??
Op vrijdag 9 januari 2004 17:41 schreef schrama het volgende:
Standaard te hard... erg slecht maar gebeurt toch steeds...Is trouwens wel logisch wanneer Pappa je een Porsche Carrera GT3 meegeeft om boodschappen te doen en naar school te gaan......
dusja.... nog geen boetes gehad dus ff afkloppen.... ons pa maak het niks uit hoe hard ik rij.... ik betaal ze zelf dusja.....
quote:ja net of elke auto 250 gaat en net of dat hier in nederland makkelijk gaat.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:43 schreef E- het volgende:
boven de 250 km/uur trekt die het geloof ik niet meer...
quote:
quote:dan blaas je die toch ff gezellig weg
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef NewOrder het volgende:[..]
Daar heb je weinig aan als er zo'n volvo met camera achter je zit.
quote:Dat wel maar boven de 200 km ik toch bijna noit want dat is in Nederland echt niet reeel... Maar hij weet echt wel dat ik me af en te niet aan de max speed houdt en het is tegenwoordig zo dat ze je auto nooit mogen houden.... Ons pa is zelf ook een keer aangehouden omdat hij 220+ reed met zijn vorige GT2 en na een fikse bekeuring en kostten van het meenemen en bewaren mocht hij hem weer gewoon ophalen toen hij na 2 maanden zijn rijbewijs terugkreeg :S
Op vrijdag 9 januari 2004 17:44 schreef Virus.NL het volgende:[..]
En het maakt hem ook niet uit dat hij een keer in beslag wordt genomen als je een keer veeeeel te hard rijdt??
quote:idd, tja als je geld teveel hebt dan zeg je zulke dingen, of je bent gewoon simpel...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef dufi het volgende:
" Ik reed altijd al te hard zonder detector , detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten."Jaja... jij ziet een camera/flitpaal wel staan als je 140+ rijdt.
Duh......
quote:produceert BMW tegenwoordig V6 motoren?? goh dat wist ik niet...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:50 schreef swenshady het volgende:
Hoezo boven de 200 kan in nederland niet???
Met een vriend van mij vaak zat occasions afgeracht volkswagen corrado VR6 235km/h op de nederlandse snelweg toyota celica 210km/h in NL BMW V6 210km/h in NL allemaal doordeweeks en overdag.
Gaat ecth wel makkelijk.
quote:Detectoren zijn voor mensen die liever op het verkeer om zich heen letten dan op de berm .....
quote:Als jij niet eens weet dat er ook BMW's met V6 motoren zijn moet je toch maar een beter zoeken.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:51 schreef Youp het volgende:[..]
produceert BMW tegenwoordig V6 motoren?? goh dat wist ik niet...
quote:Stoer... wel eens gehoord van de open circuit dagen in Assen die missen wij nooit en daar gaan we helemaal tot de max meej de Porsche... ik hoef die kick niet te hebben op de snelweg want ik kan niet overweg met een auto die harder dan 200 rijdt tussen allemaal verkeer.... Ik krijg een grotere kick van mensen helemaal stront trekken en driften in de bochten dan veel te hard rijden op de snelweg... no tx
Op vrijdag 9 januari 2004 17:50 schreef swenshady het volgende:
Hoezo boven de 200 kan in nederland niet???
Met een vriend van mij vaak zat occasions afgeracht volkswagen corrado VR6 235km/h op de nederlandse snelweg toyota celica 210km/h in NL BMW V6 210km/h in NL allemaal doordeweeks en overdag.
Gaat ecth wel makkelijk.
quote:pssssssst L6
Op vrijdag 9 januari 2004 17:54 schreef swenshady het volgende:[..]
Als jij niet eens weet dat er ook BMW's met V6 motoren zijn moet je toch maar een beter zoeken.
160, 170... ook waar 100 is toegestaan. Harder gaat m'n auto niet...
De combinatie GPS en radar pakt echt alles, mobiel, vast en trajectcontrole
quote:Cool lijkt me ook wel stoer ja op zo'n circuit kan je je helemaal laten gaan en keihard rijden.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:55 schreef schrama het volgende:[..]
Stoer... wel eens gehoord van de open circuit dagen in Assen die missen wij nooit en daar gaan we helemaal tot de max meej de Porsche... ik hoef die kick niet te hebben op de snelweg want ik kan niet overweg met een auto die harder dan 200 rijdt tussen allemaal verkeer.... Ik krijg een grotere kick van mensen helemaal stront trekken en driften in de bochten dan veel te hard rijden op de snelweg... no tx
quote:leuke reclame is dat he
Op vrijdag 9 januari 2004 17:58 schreef Virus.NL het volgende:
Ik rijd alleen topsnelheid (200 red ie geeneens) als ik net mijn auto heb gewassen, want dan moet ik hem even droogrijden
quote:Ja maar wel 6 cillinder
Op vrijdag 9 januari 2004 17:56 schreef Youp het volgende:[..]
pssssssst L6
quote:Ik zal het eens posten als er weer 1 aankomt maar dat is meestal net VOOR en en net NA het raceseizoen... als je op sites van zandvoort en assen kijkt zal je denk ik nou wel eens iets vinden...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:58 schreef swenshady het volgende:[..]
Cool lijkt me ook wel stoer ja op zo'n circuit kan je je helemaal laten gaan en keihard rijden.
Is zeker wel de moeite waard???
Wanneer is dat?
Maar als het nadert maak ik er een topic van!
quote:Ok cool.
Op vrijdag 9 januari 2004 18:00 schreef schrama het volgende:[..]
Ik zal het eens posten als er weer 1 aankomt maar dat is meestal net VOOR en en net NA het raceseizoen... als je op sites van zandvoort en assen kijkt zal je denk ik nou wel eens iets vinden...
Maar als het nadert maak ik er een topic van!
Volgende keer druk ik jou de weg af !!!
Lekker bijdehand hoor 180 op de snelweg !!!
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:35 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, ik trek me weinig aan van het feit dat ik nu mn radardetector niet meer achter het raam mag hangen. Vanmiddag heerlijk met 180 km/u over de A6 en A7 geblazen. Dan realiseer je je weer waar je auto voor bedoeld is.. om snel van A naar B te komen.
quote:? reclame? heb ik zeker iets gemist
Op vrijdag 9 januari 2004 17:59 schreef Youp het volgende:[..]
leuke reclame is dat he
quote:Zelfs met een motor maak je geen kans. Zij hebben namelijk nog collega's op de weg, dus vroeg of laat pakken ze je toch wel. Meestal werkt de confrontatie met de videobeelden erg verhelderend.
Op vrijdag 9 januari 2004 17:46 schreef Youp het volgende:
dan blaas je die toch ff gezellig wegmoet je wel een snelle bak hebben
of een motor natuurlijk... enige nadeel dat ze je nummerplaat hebben...
quote:stakker...
Op vrijdag 9 januari 2004 18:03 schreef skizmo het volgende:[..]
Edit: post verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door MutZ op 09-01-2004 21:17]
quote:Doe eens normaal man!
Op vrijdag 9 januari 2004 18:03 schreef skizmo het volgende:[..]
Edit: post verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door MutZ op 09-01-2004 21:17]
Edit :
In het geval van TS , je bent lekker dom bezig met 180. Als je nu gepakt wordt is het bye bye rijbewijs. Blijf gewoon onder de '50 te hard' limiet en het is een stuk gemakelijker als het een x misgaat
[Dit bericht is gewijzigd door renkie op 09-01-2004 18:33]
quote:iets van sire oid
Op vrijdag 9 januari 2004 18:03 schreef Virus.NL het volgende:[..]
? reclame? heb ik zeker iets gemist
En waar ik bekend ben...daar geef k t goede voorbeeld .
quote:t is wel mogelijk
Op vrijdag 9 januari 2004 18:13 schreef NewOrder het volgende:[..]
Zelfs met een motor maak je geen kans. Zij hebben namelijk nog collega's op de weg, dus vroeg of laat pakken ze je toch wel. Meestal werkt de confrontatie met de videobeelden erg verhelderend.
ok zeer extraam MAAR het is mogelijk en daar heb je nieteens een zwaar opgevoerde hayabusa voor nodig maar een R1 of een Fireblade of iets in die trend doet al wonderen
(een CBR600 of een R6 oid waarschijnlijk ook al)
Ik rijd eigenlijk alleen op snelwegen te hard (okee, soms ook op 80 en 100 wegen) en alleen als het rustig is. Dan is het gewoon een kwestie van opletten (op de berm welteverstaan), meestal zie je ze ruim vantevoren. Nog maar 1x een bon gehad in 5 jaar (klopt af op hout)
Heerlijk om weer een paar mensen van het noodlot af te kunnen helpen en ze te waarschuwen. Verwacht ik wel dat ik dat ook terug krijg, maar goed. Elke bekeuring minder is weer eentje .
quote:Toen je turbo boost aanzette terwijl je van de Himalaya af kwam raggen?
Op maandag 12 januari 2004 14:54 schreef LteZ het volgende:
Ik reed vanmorgen 240 met mijn Fiesta! Echt mooi! Alles schudde!
quote:Heb je zeker wel een erg optimistische teller erin zitten
[Dit bericht is gewijzigd door BlackMagic op 12-01-2004 16:44]
Rij overdag meestal rustig, dan is het toch druk. 's Avonds laat als ik terug kom over de snelweg wil ik nog wel eens een stuk 200 rijden maar dat is een uitzondering, puur om ff achter iemand aan te haken als ik zin heb, en diegene is dan mijn detector op 300meter afstand
quote:Nee joh, hij bedoelt gewoon dat ie 240km reed.....per 3 uur
Op maandag 12 januari 2004 15:38 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Heb je zeker wel een erg optimistische teller erin zitten
werkt nog beter zelfs,
En moet ik weer stevig op dat middelste pedaal drukken
quote:Ik wist niet dat er in Need for Speed een Fiesta zat.
Overigens weet de KLPD snel genoeg of je een detector aan boord hebt, ook al is ie goed verstopt. Ze volgen je gewoon een tijdje, en als je precies bij de juiste palen afremt weten zij genoeg.
quote:Op een provinciale weg niet nee
Op vrijdag 9 januari 2004 17:40 schreef dufi het volgende:
" Ik reed altijd al te hard zonder detector , detectoren zijn voor mietjes die niet op kunnen letten."Jaja... jij ziet een camera/flitpaal wel staan als je 140+ rijdt.
Duh......
Detector hangt nog altijd in de auto trouwens.
En zodra er op de snelweg een auto achter me gaat hangen, ga ik naar rechts om hem door te laten, en zo'n wagen met 2 zwarte (neej niet de huidskleur ) mensen, met her en der wat onbekende apparatuur herken je vlug als je voldoende in je achteruitkijkspiegel kijkt
quote:precies, als je geen boete wil moet je ook niet hard rijden.
Op maandag 12 januari 2004 19:17 schreef deliberator het volgende:
rij vaak genoeg te hard.
krijg ik een boete? jammer dan, niet zeuren en betalen.
ik kan ook hard rijden, dus dan kan ik ook de boete betalen
Kun je het binnenwerk van zo'n detector niet in het huisje van een mobieltje stoppen??
Dan het 'mobieltje' in een hands-free kit voor de voorruit, want je mag een mobieltje in je auto hebben.
Als ik iemand het idee geef voor een markt, wil ik een gratis exemplaar.
(of bestaat het al?? )
quote:Idd., risico van het vak!
rij vaak genoeg te hard.
Ik beschouw het persoonlijk altijd als een soort kat en muis spel, kijken of ik de palen weet te spotten
quote:OMFG!!
rij vaak genoeg te hard.
Niet weeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr
quote:maar ik let wel wat beter op. eergisteren tussen z'meer en den haag toch ff de teugels in gemoeten sinds ze fijn stonden te flitsen. net op tijd
rij vaak genoeg te hard.
quote:Als je dan zo flink bent om te hard te rijden, rij dan ook gewoon door als ze staan te flitsen!!!
Op dinsdag 13 januari 2004 10:40 schreef piere het volgende:[..]
maar ik let wel wat beter op. eergisteren tussen z'meer en den haag toch ff de teugels in gemoeten sinds ze fijn stonden te flitsen. net op tijd
Die debielen die te hard rijden en vol in de ankers gaan als ze een flitspaal oid zien zijn namelijk veel gevaarlijker dan die lui die alleen maar veel te hard rijden!!!
Onlangs werd ik s'avonds aan de kant gezet door de politie. Meteen dat ding eraf roppen en in je zak steken. Ze zagen gelukkig niets
Op snelwegen en provinciale wegen rij ik nu niet meer te hard. Verloren tijd haal ik nu in op smalle en gevaarlijke wegen binnen de bebouwde kom en in woonwijken, aangezien de pakkans daar nihil is...
Gisteren bijna geflitst.. Maar op het laatste moment zag ik hem staan.. Al schokkend kwam ik stil.. ABS werkte toch.. Weet ik oo weer waarom ABS op mijn wagen zit.. Om hard te remmen als ik iets zie
quote:Op een lasergun kunnen ze volgens mij aflezen of je een detector hebt of niet. Dus dan heb je aan verstoppen echt nix! Kost je alsnog 250 eurotjes.
Op maandag 12 januari 2004 17:20 schreef extreme het volgende:
detector zit nu achter de gril,werkt nog beter zelfs,
quote:Poe poe
Ik reed altijd al te hard ZONDER DETECTOR,
Als jij nou gewoon k3 gaat luisteren
Owja en 200 rijden gaat makkelijk ook overdag op de A 50 (2uur 's middags)
[Dit bericht is gewijzigd door Hans_worst op 18-01-2004 14:22]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |