m'n moeder is net met haar bedrijfje verhuist naar een andere pand, waar er nog steeds verbouwt word. We hebben net 2 weken terug de verhuizing afgerond, kostte veel moeite etc. Nu is net het netwerk aangelegd, en nieuwe pc's gekocht, die vervolgens konden worden gebruikt om mee te werken.
Blijkt het dat een stel 'nare mensen' vannacht hebben ingebroken via het magazijn, wat nog niet is afgebouwd. Ze konden zo makkelijk via de achterkant erin, en nu zijn alle pc's gejat, en uit een minder goede pc de brander en diverse kaarten.
De verhuurder van het pand doet gvd alsof er niks aan de hand is, terwijl hij dat klotemagazijn met 1 simpele deur afsluit. Die deur is gewoon ingetrapt en zo konden ze in de ruimtes van mijn moeder.
Het magazijn is onverhuurd, daar betaald mijn moeder ook niet voor. Dat maakt het nog debieler, zij wordt bestolen omdat de verhuurder een aangrenzende ruimte onvoldoende beveiligd...
De linux server die is gejat had enorm veel belangrijke programma's erop, alles goed afgesteld etc om de boel goed te laten verlopen.. Nu is de back-up ook gewoon gejat.
Ik word hier echt naar van, ze probeert juist alles low-budget te regelen, en zeker de verhuizing naar een nieuw pand brengt veel kosten met zich mee. Laat die stoute dieven lekker gaan werken voor hun geld ipv onschuldige mensen hun spullen af te pakken.. GODVERDOMME
kanker verwijdert omdat ik geen zin heb in off-topic gejank
[Dit bericht is gewijzigd door DiviNe- op 09-01-2004 14:14]
quote:ontopic als je wil reageren, geen zin in onzinnige discussies nu
Op vrijdag 9 januari 2004 14:06 schreef JaWi het volgende:
Schelden met deze ziektes is niet verstandig
schelden met kanker doe je gewoon niet!
zo vind ik het zelfs goed voor je moeder.. aangezien zij jou heeft opgevoed!!!!
quote:Ik wil niet reageren, ik plaats alleen een opmerking. Op zich geen rare
Op vrijdag 9 januari 2004 14:07 schreef DiviNe- het volgende:[..]
ontopic als je wil reageren, geen zin in onzinnige discussies nu
quote:* Peewee stelt het ook niet op prijs,..
Op vrijdag 9 januari 2004 14:06 schreef JaWi het volgende:
Schelden met deze ziektes is niet verstandig
Ik kan wel de frustraties van de TS-er inzien. Het is tenslotte een nare bedoeling dat anderen ergens naar binnen gaan en de boel wat hun niet toehoort mee nemen,..
quote:Whahah. loser.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:08 schreef rival het volgende:
mafkees die je de bent!schelden met kanker doe je gewoon niet!
quote:LOL
quote:ik ook!
Op vrijdag 9 januari 2004 14:07 schreef Varr het volgende:
Héhéé ik ben de 10%!
quote:alle tijd he.. er was nog geen alarm geinstalleerd omdat ze er nog maar net in zat..
Op vrijdag 9 januari 2004 14:08 schreef Lucille het volgende:
Vreemd dat ze een branden en diverse kaarten uit een PC jatten. Dan gaan ze dus eerst een kast openschroeven en zo, terwijl het veel handiger is om de hele PC kast mee te nemen.
quote:het is een gehuurd pand, de eigenaar heeft volgens mij de verantwoordelijkheid..
Op vrijdag 9 januari 2004 14:10 schreef Megumi het volgende:
Jammer van je gameserver. Tja neem aan dat je verzekerd bent. En beveiliging is ook je eigen verantwoordelijkheid.
quote:Jij moet niet zo overdrijven.
ook niet echt slim
quote:grappenmaker
En nou godver kappen met dat k*nker gezeik enzo. We maken er toch niet weer een k*nkerbash topic van hè
Echt kut joh. Al je gegevens, en er zijn nu gewoon mensen die veel van je privé info zitten door te bladeren, leuk om te weten.
Je eigen bedrijf zul je dus geowon moeten afsluiten en servers staan in het algemeen toch nog weer in afgesloten ruimte, als er zoals je zegt speciale belangrijke programma's op draaien.
Kijk dat ze hebben ingebroken en de boel meegenomen is inderdaad zwaar k*t en dat je moeder nu problemen heeft ook ok. Maar alleen de verhuurder de schuld geven lijkt me iets te makkelijk en vrees dat de verzekering dat ook vind.
quote:ik overdrijf niet hoor.... hoezo overdrijf ik nou weer?
Op vrijdag 9 januari 2004 14:11 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Jij moet niet zo overdrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |