quote:waar had je ergens getankt op de kenedy laan of bij het zieken huis of bij de bp bij vd burgt
Op vrijdag 9 januari 2004 13:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik zat dus vanmiddag zonder benzine in eindhoven.
Geen geld op zak (portomenee vergeten) gelukkig kon ik 10 euro krijgen van een vriendelijke voorbijganger, en stort ik die 10 euro ook echt terug op zijn rekening.
Ik voor die 10 euro een jerrykan met benzine gekocht, en deze als extra veiligheid in een doos gestopt en dicht gebonden met electriciteitskabel.
Ik loop dat pokke eind met die doos weer terug, kom ik op de Echternachlaan een collega tegen die mij een lift gaf naar mijn auto.
Ik stap uit, en groet hem, en op het moment dat hij wegrijdt realiseer ik mij ineens dat die doos nog op de Echternachlaan staat. Ik ben nu weer op mijn werk, en rij zo met iemand anders mee naar die straat in de hoop dat die doos met die jerrycan er nog staat.
Wat een kut dag vandaag zeg.
Ook grappig: Lees doos als zijn vriendin . (deed ik de eerste keer
).
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 09-01-2004 13:56]
quote:hahahaha.... wel redelijk veel pech achter elkaar..
Op vrijdag 9 januari 2004 13:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik zat dus vanmiddag zonder benzine in eindhoven.
Geen geld op zak (portomenee vergeten) gelukkig kon ik 10 euro krijgen van een vriendelijke voorbijganger, en stort ik die 10 euro ook echt terug op zijn rekening.
Ik voor die 10 euro een jerrykan met benzine gekocht, en deze als extra veiligheid in een doos gestopt en dicht gebonden met electriciteitskabel.
Ik loop dat pokke eind met die doos weer terug, kom ik op de Echternachlaan een collega tegen die mij een lift gaf naar mijn auto.
Ik stap uit, en groet hem, en op het moment dat hij wegrijdt realiseer ik mij ineens dat die doos nog op de Echternachlaan staat. Ik ben nu weer op mijn werk, en rij zo met iemand anders mee naar die straat in de hoop dat die doos met die jerrycan er nog staat.
Wat een kut dag vandaag zeg.
quote:Wat heb je daar allemaal voor moeten doen?
gelukkig kon ik 10 euro krijgen van een vriendelijke voorbijganger
quote:hahaha!! dikke pret
Op vrijdag 9 januari 2004 13:57 schreef Webby het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=257608&c=13
quote:ow...
Op vrijdag 9 januari 2004 13:57 schreef Webby het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=257608&c=13
Kutlemming, dacht al, kan toch niet allemaal waar zijn .
quote:Die doos was waarschijnlijk niet groot, want jerrycan met benzine van 10 euro kan ook niet groot zijn..
Op vrijdag 9 januari 2004 13:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Whaha dat is geen ongeluk of pech dat is gewoon stom!!!
Wie vergeet er nou zo'n grote doos?!!!
quote:lmao
Op vrijdag 9 januari 2004 13:55 schreef WattaFakka het volgende:!
Ook grappig: Lees doos als zijn vriendin
. (deed ik de eerste keer
).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |