Zlatan Ibrahimovic blijft de gemoederen bezighouden. De nieuwe Ajax-aanwinst is in Zweden door de politie opgepakt nadat hij met zijn Mercedes 110 kilometer per uur reed waar hij maar zeventig mocht rijden. Het leverde de negentienjarige spits een boete van 215 euro op.
Ibrahimovic miste afgelopen dinsdag het competitieduel van zijn club Malmö FF tegen Hamstads BK. Trainer Michael Andersson liet hem voor straf buiten de selectie. De negentienjarige aanvaller kreeg een dag eerder, op één van zijn laatste trainingen, ruzie met reservedoelman Lee Baxter. Ibrahimovic kan het blijkbaar niet kan vinden met doelverdedigers.Twee weken geleden was het enfant terrible van Zweden ook al betrokken bij een vechtpartij met Jonnie Fedel, eveneens doelwachter
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Te zien aan z'n rijstijl hebben de neusjes eindelijk de opvolger van Kluivert gevonden. Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
quote:En Stanley Menzo. Het wordt nog wat met AGOVV
Op vrijdag 29 juni 2001 06:15 schreef tong80 het volgende:
Marcel Valk naar AGOVV.
haha....hier kan ik alleen maar om lachen!
MC_White_Sheep! voor Feyenoord tegen A...X
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 09:29 schreef MC_White_Sheep het volgende:
haha...ajakkes lijkt patent op dat soort spitsen te hebben....Eerst Kluivert die iemand doodrijdt, nu weer een of andere Zweedse spits die te hard rijdt!haha....hier kan ik alleen maar om lachen!
quote:De ex Feijemoorder Jantje Mulder, hoeveel jaar moest die ook alweer zitten, is die eigenlijk al vrij ?
haha...ajakkes lijkt patent op dat soort spitsen te hebben....Eerst Kluivert die iemand doodrijdt, nu weer een of andere Zweedse spits die te hard rijdt!haha....hier kan ik alleen maar om lachen!
quote:Pokeren met John de Wolf, schijnt ook heel erg lachen te zijn.
quote:Wat zal ik een plezier hebben als ie de winnende scoort tegen Feyenoord
Dat ie een x te hard gereden heeft zal me aan m'n reed roesten hoeft niet altijd roekeloos geweest te zijn. En je hebt ruzie en ruzie zolang t geen vechten is en alleen een xtje met een keeper boeie als ie maar ballen in de touwen achter de keeper van de tegenstander rost
Cruz? Wat ben ik blij dat die weg is bij Feyenoord zeg!
quote:Ja natuurlijk wil je dat wel! Dat houdt ze scherp!
Op vrijdag 29 juni 2001 03:11 schreef DIGGER het volgende:
Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
quote:Elke wedstrijd dus.
Op vrijdag 29 juni 2001 13:10 schreef brainovic het volgende:
Ik kan me ook nog zo'n lelijke Feyenoorder (lees:Cruz) herinneren, ook een spits, en die had ook een neusje voor het neerleggen van keepers (lees:Waterreus). En dit was dan meestal ook nog omdat ie gefrustreerd was dat het allemaal niet zo goed ging.
quote:Toch niet, daarom is mr. Dani er ook uitgewerkt.
Op vrijdag 29 juni 2001 14:29 schreef links234 het volgende:[..]
Ja natuurlijk wil je dat wel! Dat houdt ze scherp!
Lijkt me leuk als hij een soort rode kaart collector blijkt te zijn.
quote:Oeh oeh een 19-jarige jongen die net een auto onder z'n kont heeft die een keertje te hard rijdt is gelijk een reden om weer op 'de neuzen' af te geven, DIG? Tsjeum, je niveau zakt de laatste tijd wel drastisch, wat betreft creatieve Ajax-afzeikposts
Ibrahimovic weer negatief in het nieuws
Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
quote:You're fully right Twi,maar ja het is ook komkommertijd.
Op vrijdag 29 juni 2001 16:04 schreef twi het volgende:[..]
Oeh oeh een 19-jarige jongen die net een auto onder z'n kont heeft die een keertje te hard rijdt is gelijk een reden om weer op 'de neuzen' af te geven, DIG? Tsjeum, je niveau zakt de laatste tijd wel drastisch, wat betreft creatieve Ajax-afzeikposts
quote:Idd.
Op vrijdag 29 juni 2001 16:08 schreef popolon het volgende:
"Een speler naar mijn hart." zei Adriaanse na eerdergenoemd incident .....
Eindelijk weer eens een speler die zich niet aan het spruitluchtigere "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" motto houdt.
Gewoon een speler die voor kleur zorgt op en rond het veld.
En zaterdagavond gewoon lekker matten op het Rembrandts.
quote:Neenee, Ibrahimovic was aan het cruisen toe hij een potentiele klant en een prostituee een deal zag maken (prostitutie is legaal in Zweden, betalen ervoor niet ofzoiets), en knipperde met lichten en zei dat hij van de politie was. Hij achter die gast aanrijden, totdat die door had dat hij niet van de politie was.
Op vrijdag 29 juni 2001 16:08 schreef popolon het volgende:
"Een speler naar mijn hart." zei Adriaanse na eerdergenoemd incident .....
Naar aanleiding van die actie heeft Co dat gezegd.
quote:Geduld is een schone zaak.
Op maandag 27 augustus 2001 12:48 schreef KikkerBikker het volgende:
Toch evengoed nog bedankt voor het plezier dat je ons hebt gewenst met deze speler, DIGGER.
Nog 19 te gaan!
quote:en machiel? veel plezier gehad?
Op vrijdag 29 juni 2001 12:59 schreef Machiel het volgende:[..]
Wat zal ik een plezier hebben als ie de winnende scoort tegen Feyenoord
yep wishfull thinkin'
quote:Het was niet de winnende neusje!
Op maandag 27 augustus 2001 14:45 schreef Ajaxgirl het volgende:[..]
en machiel? veel plezier gehad?
:)
Bovendien, Ibrahomovic scoort 1 keer een goal die me schoonmoeder ook gemaakt zou hebben, dus dan is die bankzitter zijn 19 miljoen meteen waard
quote:1 goal tegen feyenooit is zeker minstens al 40 miljoen waard
Op maandag 27 augustus 2001 16:47 schreef DIGGER het volgende:
Dacht toch niet dat ik een grote F in me icon had staanBovendien, Ibrahomovic scoort 1 keer een goal die me schoonmoeder ook gemaakt zou hebben, dus dan is die bankzitter zijn 19 miljoen meteen waard
quote:Daar doelde ik indirect eigenlijk ook op.
Dacht toch niet dat ik een grote F in me icon had staanBovendien, Ibrahomovic scoort 1 keer een goal die me schoonmoeder ook gemaakt zou hebben, dus dan is die bankzitter zijn 19 miljoen meteen waard
quote:HOSANNA!
Op maandag 27 augustus 2001 17:24 schreef richardc het volgende:[..]
Daar doelde ik indirect eigenlijk ook op.
Dat al die Ajakkes aanhangers nu al het hosanna gaan lopen roepen in ik dus wel een beetje overdreven.
quote:wat interesseerd mij dat nou zeg
Op maandag 27 augustus 2001 14:50 schreef richardc het volgende:[..]
Het was niet de winnende neusje!
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxgirl op 27-08-2001 22:38]
quote:Ja.
Bovendien, Ibrahomovic scoort 1 keer een goal die me schoonmoeder ook gemaakt zou hebben, dus dan is die bankzitter zijn 19 miljoen meteen waard
quote:wanneer dan? tussen de schorsingen door?
Op maandag 27 augustus 2001 13:35 schreef Modderman het volgende:
Zlatan gaat zwaar roeleren, maar daar komen jullie nog wel achter....
Tja.. Is best wel leuk eigenlijk!
quote:Ten Hag??? Doe maar Van Halst,koste maar 7 Miljoen
Op dinsdag 27 november 2001 21:15 schreef Frenkie het volgende:
Zlatan, wederom een miskoop van die neuzen en opperneus Van Os voorop.
Past prima in het rijtje, Machlas, Mido, Wamberto, Vierklau, Ten Hag en ga zo maar door..Tja.. Is best wel leuk eigenlijk!
Leo Beenhakker wil Stephan Vachousek kopen, een 22-jarige spits van FK Teplice (Tsjechië). De speler denkt zelf dat de clubs (Ajax en Teplice dus) nog dit weekeinde tot overeenstemming komen, zodat hij al na de winterstop bij Ajax kan voetballen. Hij heeft ook een aanbieding van 'een club uit de Italiaanse serie A'.
Dat laatste zou ik ook zeggen, om de prijs nog een beetje op te schroeven.
quote:die bedoelde ik ook, ach het zijn beide vrije verdedigers en ze hebben allebei bij Utrecht en Twente gespeeld!
Op dinsdag 27 november 2001 21:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ten Hag??? Doe maar Van Halst,koste maar 7 Miljoen
![]()
![]()
quote:Een 22 jarige speler van FK Teplice, dat doet de concurrentie sidderen! En gelukkig had Ajax broodnodig een nieuwe aanvaller nodig. Die gaat de ongetwijfeld vele miljoenen zeker waarmaken!
Op woensdag 28 november 2001 17:21 schreef dwerg het volgende:
Binnenkort is Zlatan alweer overbodig. Samenvatting van berichtje uit het Leidsch Dagblad van vandaag:Leo Beenhakker wil Stephan Vachousek kopen, een 22-jarige spits van FK Teplice (Tsjechië). De speler denkt zelf dat de clubs (Ajax en Teplice dus) nog dit weekeinde tot overeenstemming komen, zodat hij al na de winterstop bij Ajax kan voetballen. Hij heeft ook een aanbieding van 'een club uit de Italiaanse serie A'.
Dat laatste zou ik ook zeggen, om de prijs nog een beetje op te schroeven.
quote:Maar..?? Dat is zowat de helft van de begroting van twente
Op dinsdag 27 november 2001 21:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ten Hag??? Doe maar Van Halst,koste maar 7 Miljoen
![]()
![]()
quote:Vergeet Gabrich niet
Op dinsdag 27 november 2001 21:15 schreef Frenkie het volgende:
Zlatan, wederom een miskoop van die neuzen en opperneus Van Os voorop.
Past prima in het rijtje, Machlas, Mido, Wamberto, Vierklau, Ten Hag en ga zo maar door..Tja.. Is best wel leuk eigenlijk!
quote:Vul aan..
Op woensdag 28 november 2001 21:07 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Vergeet Gabrich niet
...
quote:Gasselich
Op woensdag 28 november 2001 22:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Vul aan..
Machlas,
Mido,
Maxwell,
Wamberto,
Vierklau,
Van Halst,
Kinkladze,
Gabrich,...
Volgende week, in de villa Arena. De kickboxwedstrijd tussen................Ibrahimovic, de expert in de elleboogstoot, tegen..................MIDO, met de uitstekende trap in de benen..
Is dit nou het Ajax waar Amsterdam zo trots op is????
GEEF MIJ MAAR FEYENOORD
quote:
Op woensdag 28 november 2001 22:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Machlas,
mee eensMido,
mee eens, is geen slechte voetballer hij is alleen te langzaam om op de vleugel te spelen en dus past ie niet in het systeem van AJAXMaxwell,
te weinig gezienWamberto,
bulshit is een van de beste spelers van de eredivisieVierklau,
mee eens, reden van zijn komst is mij onduidelijkVan Halst,
mee eens, in een woord waardeloos, als er een kleedkamer 3 was dan zat hij erinKinkladze,
mee eens, is ook een goeie voetballer maar paste niet in systeem van AJAXGabrich,
zelfs feyenooit zou deze speler niet willen hebben
quote:HEt is de bedoeling dat je het rijtje aanvult, niet dat je er commentaar op hebt..
Op woensdag 28 november 2001 23:39 schreef Duiveltja het volgende:[..]
quote:Hij was altijd wel een aardige speler die alleen nooit de "finishing touch" had. Zijn passes en schoten op doel waren altijd zonder succes. Nu hij dat wat beter doet is hij een prima speler, niets meer.
Op donderdag 29 november 2001 00:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Wamberto een van de beste spelers vand e eredivisie? Ja daag... Eerst 20 jaar niks presteren, nu een paar goals maken en een van de besten zijn?
En mijn goede gevoel over Ibrahimovic is na gister aardig weg toch niet zo'n killer(qua doelpunten ) als ik dacht helaas
Weinig plezier van
quote:En je woont in A'dam......?
Op donderdag 29 november 2001 13:15 schreef Wolk het volgende:
Wie zijn de neuzen danSnap er niets van?
quote:Met neusjes wordt "JODEN" bedoelt...je weet wel..Joden hebben een grote neus,AJAX is een jodenclub...
Op donderdag 29 november 2001 13:15 schreef Wolk het volgende:
Wie zijn de neuzen danSnap er niets van?
Duidelijk???
quote:Leuke niknaam heb je.. ook zo'n vak 128-er van de nieuwe stijl...
Op donderdag 29 november 2001 14:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Met neusjes wordt "JODEN" bedoelt...je weet wel..Joden hebben een grote neus,AJAX is een jodenclub...
Duidelijk???
En Ajaks is helemaal geen jodenclub, ze hebben alleen maar een joodse voorzitter..
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 29-11-2001 14:35]
quote:Dus je bent 14 jaar, je hebt een seizoenskaart bij Ajaks en je bent een Hooligan..???
Op donderdag 29 november 2001 14:32 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nee niks nieuwe stijl...dit is het 14 jaar met een seizoenkaart dus ik denk dat dat wel meevalt....
P.S. Dat Micheal van Praag een Jood is heeft niks te maken met het feit dat AJAX een Jodenclub genoemd wordt....
" In 1941 verboden de Duitsers joden om lid te zijn van een gemengde sportvereniging. Dit goldt ook voor Ajax. Alhoewel de club al voor de oorlog de naam van een joodse club had, sloeg deze betiteling vooral op de bezoekers, die veelal afkomstig waren uit de (niet zelden joodse) middenstand in Amsterdam. "
Bron..WWW.AJAX.NL
[Dit bericht is gewijzigd door --HOOLIE-- op 29-11-2001 14:48]
quote:Ja en dus...?? Ajaks werd pas een jodenclub eind jaren 70 toen supporters van andere clubs ajakssupporters uitscholden voor joden. Dit is later een geuzennaam geworden. Maar geloof mij zelfs van Praag is niet blij met de benaming joden.. (heeft ie zelf gezegd)..
Op donderdag 29 november 2001 14:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nee pannenkoek.......je moet lezen...
Dit is het 14de jaar dat ik een seizoenkaart heb.ik heb dus helemaal niks met de "nieuwe stijl" te makenP.S. Dat Micheal van Praag een Jood is heeft niks te maken met het feit dat AJAX een Jodenclub genoemd wordt....
" In 1941 verboden de Duitsers joden om lid te zijn van een gemengde sportvereniging. Dit goldt ook voor Ajax. Alhoewel de club al voor de oorlog de naam van een joodse club had, sloeg deze betiteling vooral op de bezoekers, die veelal afkomstig waren uit de (niet zelden joodse) middenstand in Amsterdam. "
Bron..WWW.Ajax.NL
enb die jodenkruizen op vlaggen en petjes slaan al helemaal nergens op.
quote:De overige clubs in de eredivisie zijn echter weldegelijk boerenclubs.
Op donderdag 29 november 2001 14:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Leuke niknaam heb je.. ook zo'n vak 128-er van de nieuwe stijl...
En Ajaks is helemaal geen jodenclub, ze hebben alleen maar een joodse voorzitter..
quote:Ik weet dat van Praag er niet blij mee is...so what!!
Op donderdag 29 november 2001 16:16 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja en dus...?? Ajaks werd pas een jodenclub eind jaren 70 toen supporters van andere clubs ajakssupporters uitscholden voor joden. Dit is later een geuzennaam geworden. Maar geloof mij zelfs van Praag is niet blij met de benaming joden.. (heeft ie zelf gezegd)..
enb die jodenkruizen op vlaggen en petjes slaan al helemaal nergens op.
En die jodensterren op vlaggen en petjes slaat wel degelijk ergens op....het benadrukken van de Geuzennaam JODEN !!!!
quote:Ze hebben grote monden....da's nog veel erger...
Op donderdag 29 november 2001 17:58 schreef Wolk het volgende:
En ik ben niet blij met de benaming neuzen..Hebben alle joden een grote neus? Nou dan!
quote:Gelukkig zijn de Hagenezen zo bescheiden.
Op vrijdag 30 november 2001 20:35 schreef Hagenees het volgende:
Ze hebben grote monden....da's nog veel erger...
quote:Jippie vergelijk je maar met een volk die al een jaar of 50 de mensenrechten schenden.. Sufferd!
Op vrijdag 30 november 2001 20:28 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Ik weet dat van Praag er niet blij mee is...so what!!
Er zijn honderden supporters niet blij met van praag!!!En die jodensterren op vlaggen en petjes slaat wel degelijk ergens op....het benadrukken van de Geuzennaam JODEN !!!!
quote:LIEVER DAARMEE VERGELIJKEN DAN MET EEN feijenoorder...!!!!!
Op zaterdag 01 december 2001 12:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Jippie vergelijk je maar met een volk die al een jaar of 50 de mensenrechten schenden.. Sufferd!
quote:Inmiddels dus nog 16! Ik krijg weer hoop!
Op maandag 27 augustus 2001 13:40 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb een weddenschap met een maat van mij dat Zlatan er dit seizoen twintig maakt! Inzet: twee kratten bier!Nog 19 te gaan!
![]()
quote:elleboogstoten?
Op woensdag 05 december 2001 14:32 schreef Elbutre het volgende:[..]
Inmiddels dus nog 16! Ik krijg weer hoop!
quote:wat jij wil ik ben toch voor Utreg...
Op maandag 03 december 2001 09:17 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
LIEVER DAARMEE VERGELIJKEN DAN MET EEN feijenoorder...!!!!!
quote:
Op woensdag 05 december 2001 14:32 schreef SanderThomas het volgende:[..]
elleboogstoten?
Dat had ik misschien beter kunnen doen, dan was ik nu al straalbezopen geweest!
quote:Dan komen we elkaar wel tegen over een paar weken...
Op woensdag 05 december 2001 14:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
wat jij wil ik ben toch voor Utreg...
![]()
FF kijken wat ZLATAN dan presteert.....2x !!
quote:Ik weet niet of jij wel eens naar wedstrijden van andereclubs kijkt, maar ik denk dat ajaks het heel moeilijk krijgt tegen utreg..
Op donderdag 06 december 2001 09:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Dan komen we elkaar wel tegen over een paar weken...
FF kijken wat ZLATAN dan presteert.....2x !!
Utreg is op dit moment de best voetballende ploeg van Nederland.. Maar we zullen het zien op de 23e..
quote:Tuurlijk kijk ik ook naar andere wedstrijden....en inderdaad speelt utreg heel leuk voetbal(er speelt zelfs een vriend van mij daar) maar het gaat erom of ZLATAN gaat scoren daar en ik zeg daarop volmondig ...JA!!!
Op donderdag 06 december 2001 12:47 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik weet niet of jij wel eens naar wedstrijden van andereclubs kijkt, maar ik denk dat ajaks het heel moeilijk krijgt tegen utreg..
Utreg is op dit moment de best voetballende ploeg van Nederland.. Maar we zullen het zien op de 23e..
quote:Hahaha moet Ajax de 23e uit naar Utrecht?
Op donderdag 06 december 2001 16:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Tuurlijk kijk ik ook naar andere wedstrijden....en inderdaad speelt utreg heel leuk voetbal(er speelt zelfs een vriend van mij daar) maar het gaat erom of ZLATAN gaat scoren daar en ik zeg daarop volmondig ...JA!!!
Zet je caps-lock trouwens eens uit...
quote:
Op donderdag 06 december 2001 12:47 schreef Frenkie het volgende:
Utreg is op dit moment de best voetballende ploeg van Nederland.
quote:Oke wie dan wel..??
Op vrijdag 07 december 2001 11:53 schreef twi het volgende:[..]
![]()
![]()
Ik hoop voor jou dat je geen Utrecht-supporter bent
quote:Waarom? Omdat ie een keertje scoort?
Op zondag 12 mei 2002 20:21 schreef Juan Zueco het volgende:
Fantastische aankoop.J.
Wow!
quote:Ja.
Op zondag 12 mei 2002 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Waarom? Omdat ie een keertje scoort?
quote:* -roys- schreeuwt mee
Op zondag 12 mei 2002 20:22 schreef Armageddon het volgende:
Singing Zlatan Zlatan!
quote:Was wel even de winnende in de Amstelcup-finale in z'n eerste seizoen
Op zondag 12 mei 2002 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Waarom? Omdat ie een keertje scoort?
Wow!
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:30 schreef Doc het volgende:
Digger, bedankt voor je welgemeende gelukwensen.
quote:Ik hoop het van harte.
Op zondag 12 mei 2002 21:40 schreef Machiel het volgende:[..]
Was wel even de winnende in de Amstelcup-finale in z'n eerste seizoen
En omdat hij in komende seizoenen voor hetzelfde geld aan de lopende band kan gaan scoren en z'n armen leert thuis te houden, Daarom!
Ik hoop dat dit een flinke steun in de rug voor hem is.
quote:Neusje voor doelpunten.......
Op woensdag 15 mei 2002 01:43 schreef popopo het volgende:
Superjood, met een neusjevoor doelpunten...
.....zoveel heeft ie er nu ook weer niet gescoord dacht ik zo!
quote:tja...hij scoort altijd in de belangrijke wedstrijden en eigenlijk altijd in de kuip
Op woensdag 15 mei 2002 12:32 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Neusje voor doelpunten.......
.....zoveel heeft ie er nu ook weer niet gescoord dacht ik zo!
feyenoord - A.F.C.Ajax 1-2 (eerste doelpunt)
utrecht - A.F.C. Ajax 2-3 (laatste en beslissende doelpunt)
allebei in de kuip.
Voor de rest scoort hij helaas weinig, om de een of andere vage reden scoort hij sowieso ALTIJD in rotterdam, lees:
sparta - A.F.C. Ajax dit jaar! Weer zlatan!
quote:Nogmaals bedankt voor de gelukswensen
... eindelijk de opvolger van Kluivert gevonden...
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:27 schreef Doc het volgende:[..]
Nogmaals bedankt voor de gelukswensen
quote:Niet onnodig hoor.
Op dinsdag 17 september 2002 21:31 schreef CAZZO het volgende:
onnodig topickicken
Of moet ik nu een apart Zlatan topic openen
quote:Verdient ie nu wel een beetje..
Op dinsdag 17 september 2002 21:33 schreef Doc het volgende:
Of moet ik nu een apart Zlatan topic openen
quote:En volgend jaar een topic voor Thijs Houwing als ie topscorer van de CL is geworden.
Op dinsdag 17 september 2002 21:35 schreef CAZZO het volgende:
2 doelpunten van Zlatan in 1 helft is zeker een apart topic waard
Trouwens, Jack de Gier mag ook, die gun ik het wel.
Zlatan sloopt Lyon..........
whahahahah maar natuurlijk! Objectieve verslaggeving weer!
quote:spits! is van de telegraaf, nou dat zegt al genoeg......
Op woensdag 18 september 2002 10:26 schreef Magic666 het volgende:
uit de spits:Zlatan sloopt Lyon..........
whahahahah maar natuurlijk! Objectieve verslaggeving weer!
Ik heb dit al eerder gezegd, ik vind zlatan een heel statische voetballer die weinig blijk geeft van voetbalintelligentie.....de 2e goal die hij gisteren scoorde was goed, hij liep goed naar de 1e paal, vlak voor deze goal was er een identieke kans, en dan zag je dat hij helemaal verkeerd liep en niet kon scoren.
De 1e goal zat er lekker in, goed voor iemands zelfvertrouwen.....
quote:Hij was helemaal knockout, toen hij weer bijkwam wist hij alweer niet meer dat hij net gescoord had.
Zlatan Ibrahimovic heeft waarschijnlijk een hersenschudding overgehouden aan de actie waarmee hij Zweden behoedde voor een nederlaag tegen Hongarije. De eerste diagnose na de wedstrijd maakte dat duidelijk.De spits van Ajax kreeg net nadat hij de bal in het net kopte een rechtse directe van doelman Gábor Király, die compleet naast de bal stompte. Zlatan ging knock-out en moest per brancard het veld verlaten
...De spits van Ajax scoorde voor op hem vreemde wijze en met gevaar voor eigen leven..... ...Een kwartier voor tijd kwam de verdiende Zweedse goal alsnog. Ibrahimovic ging bij een hoge bal voor het doel de lucht in en won het duel met Gabor Király. De Hongaarse keeper miste de bal maar trof Ibrahimovic wel met een ferme vuistslag...
Geluk bij een ongeluk is dat Ibrahimovic even rust heeft. Zweden hoeft woensdag niet in actie te komen en Ajax speelt op zaterdag 18 oktober pas weer in de Holland Casino Eredivisie.
Hoop dat ie maar weer snel opknapt.
Zlatan een speler voor de toekomst
Leatherface, misschien is het wel leuk om de topictitel iets te veranderen
Leatherface
.
Maar even serieus. Ibrahimovic valt inderdaad erg mee de afgelopen paar weken. Goede acties en zowaar niet alleen maar frommel doelpuntjes. De beste spits van Nederland? Soms. De beste van Europa? Not in his life.
quote:super
Op zondag 15 december 2002 19:57 schreef Leatherface het volgende:
Heb op verzoek de topictitel aangepast omdat het eigenlijk niet zo'n leuke topictitel was
quote:Hij gaat wel steeds beter, vind hem in ieder geval beter dan Kezman. Hij kan meer voetballen terwijl Kezman slechts de doelpuntjes afrond.
Op zondag 15 december 2002 19:56 schreef speknek het volgende:
Geweldig, nou moeten ze verder in dit afkraak-topic.
Leatherface
.
Maar even serieus. Ibrahimovic valt inderdaad erg mee de afgelopen paar weken. Goede acties en zowaar niet alleen maar frommel doelpuntjes. De beste spits van Nederland? Soms. De beste van Europa? Not in his life.
quote:
Heb op verzoek de topictitel aangepast omdat het eigenlijk niet zo'n leuke topictitel was
quote:Wellus!
quote:Dat is inderdaad wel een nadeel, vaak buitenspel.
Op zondag 15 december 2002 19:58 schreef -En4Cer- het volgende:
Hij komt op tv over dat hij een superwedstrijd heeft gespeelt maar ik ben er geweest, en ik kan je vertellen, die gast weet niet wat buiten spel is... achter elkaar staat hij buiten spel.. voor de rest wel goede spits hoor, Ajax hé
Maarja, dat is ook een stukje scherpte
quote:Dat doelpunt van Kezman vandaag was anders een mooie hoor. En ik heb toch ook liever een spits die goals maakt ipv mooi loopt te voetballen.
Op zondag 15 december 2002 19:57 schreef drGoeroe het volgende:
[..]Hij gaat wel steeds beter, vind hem in ieder geval beter dan Kezman. Hij kan meer voetballen terwijl Kezman slechts de doelpuntjes afrond.
quote:Bij de NOS kwam het over of heel Ajax een superwedstrijd had gespeeld, Zlatan die Ooijer alle hoeken van het veld liet zien ??
Op zondag 15 december 2002 19:58 schreef -En4Cer- het volgende:
Hij komt op tv over dat hij een superwedstrijd heeft gespeelt
quote:Die frommelgoal? Laat me niet lachen zeg... En Zlatan speelde Ooijer ook gewoon compleet zoek, jammer dat ie pech had vanmiddag...
Op zondag 15 december 2002 20:38 schreef Toewan het volgende:[..]
Dat doelpunt van Kezman vandaag was anders een mooie hoor. En ik heb toch ook liever een spits die goals maakt ipv mooi loopt te voetballen.
Maar ik ben nooit fan geweest van Zlatan, dacht altijd dat Ajax na Machlas weer een dure flop had gekocht, maar met Zlatan kan het nog wel wat worden.
[..]Bij de NOS kwam het over of heel Ajax een superwedstrijd had gespeeld, Zlatan die Ooijer alle hoeken van het veld liet zien ??
quote:Ah, je bent dus bang dat hij anders scoort?
Op zondag 15 december 2002 20:18 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
Zo zie ik Zlatan toch het liefst in actie
quote:Als de 2-1 van PSV een frommelgoal was, wat is dan je mening over de 2-2 ?? Dat was toch meer een frommelgoal als je het mij vraagt.
Op zondag 15 december 2002 21:03 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Die frommelgoal? Laat me niet lachen zeg... En Zlatan speelde Ooijer ook gewoon compleet zoek, jammer dat ie pech had vanmiddag...
quote:Soms idd geef ik toe heeft nog een hele lange weg te gaan. Maar hoe jij weet dat hij nooit uit zal groeien tot de beste van Europa is me een raadsel
Op zondag 15 december 2002 19:56 schreef speknek het volgende:
quote:Maakte Zlatan die 2-2 dan? Dacht het niet ehh, en daar ging het toch om? Ik vind dat aan die goal van Kezman weinig kwaliteit zat, en dat ie niet scherp was bewees hij later nog eens.
Op zondag 15 december 2002 21:22 schreef Toewan het volgende:[..]
Als de 2-1 van PSV een frommelgoal was, wat is dan je mening over de 2-2 ?? Dat was toch meer een frommelgoal als je het mij vraagt.
Zelfs het wedstrijd-verslag van Ajax zegt het volgende: In de derde minuut kwam PSV door de individuele kwaliteit van Mateja Kezman weer op voorsprong, 1-2.
quote:Scoort nationaal? Hoeveel goals in hoeveel wedstrijden? En hoeveel goals uit hoeveel kansen? Hij verprutst zo ongelooflijk veel.
Op zondag 15 december 2002 19:55 schreef drGoeroe het volgende:Zlatan is in vorm.
Zlatan scoort Europees.
Zlatan scoort Nationaal.
Zlatan is een wereldspits
Had je gisteren beter Jan Vennegoor kunnen hebben, dat was even een lesje rendement voor de heren neuzen.
(niet dat dta een wereldspits is overigens)
quote:Alleen de doelpunten die ik zie zijn allemaal intikkers!
Op maandag 16 december 2002 13:20 schreef HeatWave het volgende:
Hij is wel veel beter gaan voetballen moet ik zeggen, ik was nooit zo gecharmeerd van zijn spel, maar de laatste tijd probeert ie goed mee te ballen, en hij scoort belangrijke goals. Jammer van die bal op de paal...
quote:Dan kijk je verkeerd.....
Op maandag 16 december 2002 13:47 schreef Gunner het volgende:[..]
Alleen de doelpunten die ik zie zijn allemaal intikkers!
Zijn laatste CL goal was erg sterk, zo beheerst, zo koeltjes
Kezman DIE maakt intikkertjes, doet ie echt heel goed hoor, respect verder, maar voetballen kan ie niet.Hij heeft een fenomenaal timingsgevoel waardoor ie altijd vrij staat.
Zlatan is heel sterk aan de bal en technisch verder heel vaardig. Maar hij zou net dat kleine beetje "kezman" moeten hebben om hem als killerspits te kunnen bestempelen.
http://www.jakobg.com/the_zlatan_movie.avi
6 minuten lang (filmpje is ook 40 mb ofzo) Zlatan hoogstandjes uit Zweden en bij Ajax.
quote:Waar lees jij dat het zlatan was die de 2e goal maakte?
Op maandag 16 december 2002 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Maakte Zlatan die 2-2 dan? Dacht het niet ehh, en daar ging het toch om? Ik vind dat aan die goal van Kezman weinig kwaliteit zat, en dat ie niet scherp was bewees hij later nog eens.
quote:Nou, dat valt ook wel weer mee hoor..
Op maandag 16 december 2002 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook Van Nistelrooij scoort alleen maar briljante doelpunten.
Maare Zlatan vind ik goed bezig...3 goaltjes in de competitie is nog wel wat weinig.
quote:prachtig filmpje
Op dinsdag 17 december 2002 18:10 schreef keeper het volgende:
Leuk filmpje:http://www.jakobg.com/the_zlatan_movie.avi
6 minuten lang (filmpje is ook 40 mb ofzo) Zlatan hoogstandjes uit Zweden en bij Ajax.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 18:10 schreef keeper het volgende:
Leuk filmpje:http://www.jakobg.com/the_zlatan_movie.avi
Zwaar mooi
Echt schitterend filmpje.
quote:Daar ging het ook niet over, het ging over de vergelijking tussen de goals van Zlatan en Kezman...
Op dinsdag 17 december 2002 18:13 schreef erikh het volgende:[..]
Waar lees jij dat het zlatan was die de 2e goal maakte?
quote:Dat was ook niet echt zo bedoeld....
Op dinsdag 17 december 2002 18:26 schreef mitt het volgende:[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee hoor..
Maare Zlatan vind ik goed bezig...3 goaltjes in de competitie is nog wel wat weinig.
DivX player van DivX 5, Media Player en WinAMP...Allemaal het zelfde
quote:hij is leuk
Op zondag 22 december 2002 14:35 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
Geript uit de Johan
Ik vind hem wel grappig maar of de humorloze paupers hem ook leuk vinden ...
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 20:48 schreef tokoboy het volgende:Voor de rest scoort hij helaas weinig, om de een of andere vage reden scoort hij sowieso ALTIJD in rotterdam, lees:
erg stoer filmpje
quote:vet filmpie
Op dinsdag 17 december 2002 21:46 schreef RAiDEN het volgende:
Hoe moet dta filmpje nu afgespeeld wordenIk hoor alleen de muziek en zie alleen het eerste frame (www.zlatan.tv presents)...
DivX player van DivX 5, Media Player en WinAMP...Allemaal het zelfde
[Dit bericht is gewijzigd door Sjwerver op 23-12-2002 19:36]
Gaat goed met Zlatan, wordt een topsits
quote:Ik vind het leuker als hij een topsPits wordt...
Op zondag 9 februari 2003 15:22 schreef GerardVanAs het volgende:
En inmiddels alweer 4 goals in 3 wedstrijdenGaat goed met Zlatan, wordt een topsits
quote:Dat komt daarna
Op zondag 9 februari 2003 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik vind het leuker als hij een topsPits wordt...
quote:
Roma blijft ondanks alles hopen op IbrahimovicNa elk doelpunt van Zlatan Ibrahimovic staan de Romeinse sportkranten weer vol met citaten van Roma over de eventuele komst van de Ajax-aanvaller. Zo ook weer na dit weekend. Maar toch komt er wat kentering in de berichtgeving. Kennelijk is men niet meer zo zeker van een transfer. "Om ons probleem in de spits op te lossen hebben we een grote en fysiek sterke spits nodig zoals Batistuta. Zo'n spits die weet wat scoren is, is Zlatan Ibrahimovic. Het zal heel moeilijk, maar niet onmogelijk, worden om hem te halen. Tenslotte moet de speler zelf ook willen", aldus de woordvoerder van AS Roma. Gezien het feit dat Ibrahimovic Roma (nog) niet hoog op zijn voorkeurslijstje heeft staan, zal het inderdaad wel heel erg moeilijk worden om hem naar Rome te lokken
Maar goed, het is een bekend probleem he, een speler maakt in de CL indruk en alles wordt weer weggekocht.
Psv heeft al een tijdje dezelfde selectie
quote:Zie hem niet graag vertrekken, en het zou ook niet slim zijn, hij kan zich nog verder ontwikkelen.
Op woensdag 12 februari 2003 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou ook niet naar Roma willenMaar goed, het is een bekend probleem he, een speler maakt in de CL indruk en alles wordt weer weggekocht.
quote:Wie wil er dan ook een speler van PiSVee
Psv heeft al een tijdje dezelfde selectie
En gelukkig maar
34 maarliefst.
6 goals in 3 wedstrijden.
quote:2x indeed
Op zaterdag 8 maart 2003 21:28 schreef keeper het volgende:
2x.
Erg goed nieuws over Zlatan, son of God
quote:
Zlatan wil tot 2008 bij Ajax blijven
ROME - Zlatan Ibrahimovic wil lang bij Ajax blijven. Zijn zaakwaarnemer deed bij technisch directeur Leo Beenhakker het voorstel het tot 2006 lopende contract open te breken en te verlengen tot 2008. Afgelopen zomer was de Zweed nog de derde spits van Ajax en probeerde de club hem te verkopen. "Hij speelt als een junior", zei trainer Ronald Koeman.Van concrete onderhandelingen met de speler en zijn manager is volgens Beenhakker nog geen sprake. "We zitten nu in een hectische fase. Ik heb gezegd dat we na PSV, komende zondag, verder kijken. Maar het mag duidelijk zijn dat er ook van onze kant interesse is in een langer contract met Ibrahimovic."
Ondanks een lichte hamstringkwetsuur gaat Ibrahimovic ervan uit dat hij woensdag met Ajax speelt in de beslissende wedstrijd van de tweede ronde van de Champions League tegen AS Roma. Hoewel fysiotherapeut Pim van Dord wat pessimistischer is. "Spierblessures zijn moeilijk te behandelen, het is nog afwachten."
Met een moeilijke blik vertelt de schutter zelf: "Ik voelde het afgelopen zondag al tijdens de warming-up voor de wedstrijd tegen Excelsior. Later ging het goed, maar in de tweede helft kreeg ik weer last."
Het slopende programma van Ajax begint zijn tol te eisen. "Al maandenlang zitten we in een ritme van twee wedstrijden in de week, zondag en woensdag, of zaterdag en dinsdag. Moe ben ik niet, maar het kost allemaal wel kracht. Al wil iedereen natuurlijk graag spelen in de Champions League, dat is makkelijk op te brengen. Maar ik merk het wel, er zit veel druk op de spieren."
Volgens Pim van Dord is dat te verklaren door de combinatie van het zware programma en het harde veld in de Amsterdam ArenA. "Het is geen toeval dat veel spelers na thuiswedstrijden last hebben van spier- en liesblessures. Maar dat is moeilijk te veranderen. Er zou eigenlijk een ander veld moeten komen, maar dan heb je eerst een heel zachte bovenlaag, dus dat zou eerst een tijdje moeten liggen voordat er op wordt gespeeld."
Behalve druk op de spieren, voelt de 21-jarige spits geen mentale druk. Hij is na het vertrek van Mido de enige centrumspits in de ploeg. Als hij wegvalt, heeft Ajax meteen een groot probleem. In de competitie scoorde hij al twaalf keer, in de Champions League was hij vijf maal trefzeker. Dit seizoen is hij eindelijk tot wasdom gekomen, nadat hij vorig jaar slechts tot zes doelpunten kwam.
"Ik voel dat ik intussen het vertrouwen heb gewonnen van iedereen", stelt Ibrahimovic nu koeltjes vast. "Daardoor voel ik ook geen druk. Ja, ik moet presteren, maar dat geldt voor iedereen. Ook toen Mido er nog was, was ik de spits, dus dat maakt voor mij geen verschil. Ik ben gewoon heel relaxed. Ik wil graag een tijd bij Ajax blijven en ik hoop dat de hele ploeg bij elkaar blijft."
quote:goed nieuws is als zlatan vandaag nog wordt verkocht ondanks de dichtzittende transfermarkt
Op dinsdag 18 maart 2003 16:26 schreef GerardVanAs het volgende:![]()
![]()
Erg goed nieuws over Zlatan, son of the paupers
[..]
quote:Jammer he...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:28 schreef CAZZO het volgende:[..]
goed nieuws is als zlatan vandaag nog wordt verkocht ondanks de dichtzittende transfermarkt
Prima nieuws zou ik zo zeggen, nu Kiwoe nog bij laten tekenen en hoppa!
quote:Mooi, AJAX heeft dus geleerd van het verleden
Zlatan and Ajax in serious contract talksAccording to the Swedish newspaper Sportbladet, Zlatan and Ajax are in talks to prolong Zlatan's contract to 2008. His current contract runs to 2006 and he has a salary of about 7 million swedish crowns (about 800k euros). If he would sign the contract the rumours say that he could double that salary. The two parties have been discussing a new contract for a long time now but it seems a critical phase has arrived. Earlier news this week suggested that they would finish the discussions after the very important upcoming game against PSV Eindhoven. A game which will decide the outcome of the Eredivise this year for shure.
quote:Ja Zlatan! Ga door. Dan word je absoluut nog eens een keer geschorst voor een wedstrijd of 8 wegens een smerige elleboog of natrappen!
Op dinsdag 18 maart 2003 17:24 schreef R.C het volgende:
Zlatan Ga verder waar je mee bezig bent Yah
Jammer dat je zo'n smerig mannetje bent, want je kan verdomd goed voetballen.
quote:Ach, hijs nog niet zo erg als van Bommel. Zlatan moet nog volwassener worden, en van Bommel gedraagt zich nog slechter en is al veel ouder dan Zlatan.
Op vrijdag 21 maart 2003 13:49 schreef Mirties het volgende:[..]
Ja Zlatan! Ga door. Dan word je absoluut nog eens een keer geschorst voor een wedstrijd of 8 wegens een smerige elleboog of natrappen!
Jammer dat je zo'n smerig mannetje bent, want je kan verdomd goed voetballen.
So who cares
quote:hahahahahaha.....
Op dinsdag 18 maart 2003 16:28 schreef CAZZO het volgende:[..]
goed nieuws is als zlatan vandaag nog wordt verkocht ondanks de dichtzittende transfermarkt
Eerst willen alle Ajax-supporters dat Zlatan verkocht wordt omdat hij het niet goed doet en nou ineens willen alle andere supporters van andere verenigingen dat hij verkocht wordt omdat het een hele goeie spits blijkt te zijn
Het is terug te zoeken dat ik altijd al achter Zlatan stond. Zoek het maar op in de Search
Ik ben blij dat ik toch gelijk heb gekregen hehehe....
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 18:52 schreef Renoud het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen over deze spits van ajax.
http://www.jakobg.com/the_zlatan_movie.avi
Ik stond wel even versteld van zijn truukjes
Zlatan
~40mb @ 7,5
via kazaa iets sneller ...
[Dit bericht is gewijzigd door TheFrankey op 29-03-2003 19:16]
bedankt voor uw tijd
quote:bron: www.zlatan.tv
1. La Manga, March 2001 (MFF)
In a friendly game against Moss Zlatan scored the 2-0 goal on his own. First he ran with the ball towards the penalty-area where he lifted the ball past a defender, back-heeled the ball on half-volley over himself and past the next Norwegian, before he finished with a perfect volley shot. Norwegian press praised Zlatan as "the best since Maradona".
quote:Owh, sorry
Op zaterdag 29 maart 2003 19:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sorry hoor jongens, maar voor de dames moet het toch ook een beetje interressant blijven:
[..]
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:33 schreef CAZZO het volgende:
Zlatan
, the best since Maradona.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:46 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Zlatan
quote:Halve doodsverwensing
Op zaterdag 29 maart 2003 19:50 schreef CAZZO het volgende:[..]
![]()
zlatan breek je been
quote:hij mag van mij ook 2 benen breken
Op zaterdag 29 maart 2003 19:50 schreef mitt het volgende:[..]
Halve doodsverwensing
![]()
quote:Die video al gedownload, CAZZO? Moet je eens doen, als je een echte voetballiefhebber bent
Op zaterdag 29 maart 2003 19:51 schreef CAZZO het volgende:[..]
hij mag van mij ook 2 benen breken
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:53 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Die video al gedownload, CAZZO? Moet je eens doen, als je een echte voetballiefhebber bent
quote:Mag ik je vragen wat je dan op dit forum doet?
Op zaterdag 29 maart 2003 19:57 schreef CAZZO het volgende:[..]
en ga het ook zeker niet doen
ik zit niet zo te wachten op een zlatanvirus in mijn pc
quote:lul niet dit was voorheen het zlatan afzeik topic
Op zaterdag 29 maart 2003 20:06 schreef Renoud het volgende:[..]
Mag ik je vragen wat je dan op dit forum doet?
Shit hey, als je alleen maar loopt de zeuren over zlatan dit zlatan dat, zlatan breek je been, ga dan liever buiten spelen ofzo..hier schiet je niets mee op. en de sfeer word er ook niet bepaald fijner door.
dus ga maar fijn spelen, dan is het weer een grote jongen..
quote:weet hij veel
Op zondag 30 maart 2003 00:22 schreef CAZZO het volgende:[..]
lul niet dit was voorheen het zlatan afzeik topic
quote:tis wel een mooie foto alleen net iets te laat afgedrukt
Op zondag 30 maart 2003 00:22 schreef Fulton het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Maak nie uit. De hersenschudding werd er niet minder van.
Op zondag 30 maart 2003 00:25 schreef CAZZO het volgende:[..]
tis wel een mooie foto alleen net iets te laat afgedrukt
quote:Aaridge gozer is het toch he
29/4/2003 - Zlatan redt club; Ajax niet naar Malmo
(Van onze verslaggever M)Volgens het Algemeen Dagblad heeft Zlatan Ibrahimovic met een financiele injectie voorkomen dat de Zweedse vierdeklasser Djurgardsbrunns failliet is gegaan. Hij is nu shirtsponsor met zijn officiele website zlatanfans.com. Ondertussen meldt een andere Zlatan fansite zlatan.net op basis van berichten in Zweedse media dat Ajax niet naar Zweden gaat voor een oefenduel. Eerder sprak Ajax daarover met de oude club van Zlatan.
quote:lol hoe durf je die gast in en een topic met El pide de oro te noemen laat staan in een zin
Op zaterdag 29 maart 2003 19:46 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Zlatan
ontopic
persoonlijk vinik die zlatan maar poep, kan nie eens veel scoren in de HCE compo en is lui als een hond, geen overzicht en het is gewoon geen killer ...
dat is soms leuke dingen kan laten zien ala maar dat ie goed genoeg is voor ajax ? neah, Mido is 30x beter, ik bedoel als ajax andere keuzes had was ie er allang uitgegooid !
15/5/2003 11:48
Marco van Basten was woensdagavond te gast bij Barend en Van Dorp. De kersverse gediplomeerde coach liet weten dat Ajax-spits Zlatan Ibrahimovic absoluut nog niet klaar is om naar Italië te vertrekken.
'Zlatan denkt dat hij er al is, maar een Ajax-spits moet elk jaar 25 goals maken', vertelde oud-spits Van Basten. 'Hij moet veel meer brengen. Ik heb hem gezegd dat hij eerst maar eens twee jaar bij Ajax moet uitblinken voor hij aan Italië moet gaan denken.'
Van Basten uitte net als Johan Cruijff kritiek op het spel van de lange Zweed. 'Net als Johan vind ik dat hij de makkelijke dingen slecht doet en de moeilijke dingen wel aardig. Hij heeft veertien doelpunten gemaakt van de 84 die Ajax er maakte, een beetje weinig voor een spits. En meeverdedigen doet hij al helemaal niet.'
Van Basten leerde Ibrahimovic kennen tijdens zijn stage bij Ajax en krijgt als lid van de technische staf mogelijk ook volgend seizoen te doen met de talentvolle aanvaller, naar wiens diensten vooral AS Roma regelmatig hengelt. 'Het is een erg leuke jongen, maar hij moet serieuzer gaan trainen. Hij speelt veel te veel voor zichzelf.'
----------------------------------------------------------------------------------------------
De arrogante Van Basten moet zijn mond eens houden over betere spelers dan hij...
quote:Van Basten ? Ja inderdaad !
Op donderdag 15 mei 2003 22:03 schreef Kike het volgende:
vervelende voetballer.
quote:
[b]Op donderdag 15 mei 2003 22:02 schreef BansheeBoy het volgendeDe arrogante Van Basten moet zijn mond eens houden over betere spelers dan hij...
zodra Zlatan 1 been krijgt van van Basten koop ik een shirt van hem
BSB, je weet toch elke keer weer te verbazen met je onzin....
quote:Volgens mij is dit het voetbal-forum...
Op donderdag 15 mei 2003 22:13 schreef HeatWave het volgende:[..]
![]()
![]()
zodra Zlatan 1 been krijgt van van Basten koop ik een shirt van hem
BSB, je weet toch elke keer weer te verbazen met je onzin....
quote:Ik vind Zlatan eigenlijk maar een poedel
Op donderdag 15 mei 2003 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Volgens mij is dit het voetbal-forum...
quote:Hhahahaahaha, hoezo
Op vrijdag 16 mei 2003 08:34 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Ik vind Zlatan eigenlijk maar een poedel
60 MB, 9 minuten lang genieten
quote:3 uur downloaden eerst
Op vrijdag 20 juni 2003 19:54 schreef GerardVanAs het volgende:
http://www.jakobg.com/video/zlatan_movie_2.avi60 MB, 9 minuten lang genieten
zijn er geen mirrors?
Ik heb echt 9 minuten zwaar genoten
quote:idd leuk filmpje
Op vrijdag 20 juni 2003 22:25 schreef GerardVanAs het volgende:
Geloof me, die uren zijn het waardIk heb echt 9 minuten zwaar genoten
quote:vrouwen en voetbal.
Op zaterdag 27 september 2003 01:23 schreef sweetgirly het volgende:
Jaja..IbrahimovicAch die Croaten kunnen gewoon goed voetballen
..en ze zijn nog leuk ook
quote:Ach, ze heeft bijna gelijk.
Op zaterdag 27 september 2003 02:08 schreef DutchGooner het volgende:[..]
vrouwen en voetbal.
quote:helemaal mee eens
Op zaterdag 27 september 2003 15:11 schreef sweetgirly het volgende:
Joegoslaven hebben gewoon gevoel voor balsporten (basketbal, voetbal, etc)..echt waar!
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:16 schreef keeper het volgende:
subtiele hint
[afbeelding]
quote:*Terugvindpost*
Op vrijdag 20 juni 2003 19:54 schreef GerardVanAs het volgende:
http://www.jakobg.com/video/zlatan_movie_2.avi60 MB, 9 minuten lang genieten
quote:LOL
subtiele hint
[afbeelding]
Ok..deze is wel wat leuker!
Rara wie is dit? Voor de echte Kroa-voetbalkenners
quote:
subtiele hint
quote:Hm
Op zaterdag 27 september 2003 15:24 schreef DutchGooner het volgende:helemaal mee eens
die Kroaten toch he
quote:Ja klopt
Op zaterdag 27 september 2003 16:54 schreef methodmich het volgende:
Dario Simic... Lijkt mij dan.
Kijken hoe goed jij zelf bent...
Een kleine Kroatië-quiz:
1) Hoe heet de spits die door Aston Villa enkele seizoenen terug met grote verhalen werd binnengehaald, maar nooit doorbrak?
2) Welke Kroatische international voetbalt in Rusland?
3) Kan doelman Stipe Pletikosa goed strafschoppen nemen?
4) Welke 2 Kroaten maakten ooit furore bij Club Brugge?
5) Welke Kroaat maakte enkele jaren terug op het EK voor jeugdploegen onder de 21 meer indruk buiten het veld, door zijn vele rondjes aan journalisten en vedettegedrag, dan erbinnen?
1) Tomislav Butina misschien?
2) Rober Jarni
3) Ik weet dat hij bij Hadjuk Split speelt en ik gok op nee!
4) Mario Stanic, Aleksander Ilic (en ook/of Dalibar Mitrovic, Bratislav Ristic)
5) Igor Stamic
Nou ben benieuwd!
De goede antwoorden:
1) Bosko Balaban (jouw antwoord, Butina, klopt niet, ook al omdat dat een doelman is)
2) Dario Srna
3) Je had de club goed, dus een half punt. Antwoord is ja, hij scoorde ooit in de Europa Cup vanaf de stip tijdens een wedstrijd.
4) Ik doelde op Robert Spehar en Mario Stanic, enkele andere van jouw antwoorden klopten ook wel, al vraag ik me af of Ristic en Ilic geen Serven zijn.
5) Dit was Jurica Vranjes.
Helaas kan ik jou geen koelkast geven!!!
Het viel me nog mee..sommige vragen wist ik wel..Mario Stanic idd, was net te laat..
Shit weer geen koelkast gewonnen
Proost Hagenees.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 23:12 schreef popolon het volgende:
Briljante 1-0
zlaten ibrahimovic
J.
P.s. Uiteraard voor DIGGER
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:32 schreef nz1900 het volgende:
Hij moet zijn ellebogen eens thuishouden, aanklager doe je werk !
En Zlatan scoort wel maar KEzman niettttttttttttttt
quote:Als Kezman 3 wedstrijden krijgt, was dit een overtreding voor minimaal 6 wedstrijden...
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:38 schreef Coelho het volgende:[..]
Als Kezman 3 wedstrijden krijgt, was dit een overtreding voor minimaal 6 wedstrijden...
Maar helaas komt hij bij het onrechtmatige gebruik ervan veel te vaak ongestraft weg.
quote:En Vennegoor idem dito.
Op maandag 27 oktober 2003 11:38 schreef Coelho het volgende:[..]
Als Kezman 3 wedstrijden krijgt, was dit een overtreding voor minimaal 6 wedstrijden...
quote:Pasanen en Escudé mogen dan ook wel
Op maandag 27 oktober 2003 12:09 schreef twi het volgende:En Vennegoor idem dito.
quote:top we schorsen gewoon heel ajax en PSV
Op maandag 27 oktober 2003 12:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Pasanen en Escudé mogen dan ook wel
quote:Goed plan
Op maandag 27 oktober 2003 12:24 schreef du_ke het volgende:
top we schorsen gewoon heel ajax en PSV. En dan groningen landskampioen
.
quote:Hij speelde prima idd. Jammer dat ie zijn acties soms te ver doorvoert
Op maandag 27 oktober 2003 13:27 schreef kamagurka het volgende:
En Zlatannetje begint steeds beter te worden...
Zou het dan uiteindelijk toch de belofte gaan worden die ons altijd werd voorspeld?
quote:Ach, zo ken ik wel meerdere spelers.. Ken jij nog echte heiligen op het veld dan?
Op maandag 27 oktober 2003 13:28 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hij speelde prima idd. Jammer dat ie zijn acties soms te ver doorvoert
quote:Was helemaal niks aan de hand. Die van Van Bommel en Vennegoor of Hesselink waren veel erger. Als Slatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdienen Van Bommel en Vennegoor of Hesselink minstens 6 wedstrijden.
quote:Als Zlatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdient v. Bommel er minstens 10. Zlatan was duidelijk niet met opzet, Venegoor ging voor de bal, was meer een ongeluk, v. Bommel was gewoon zeer schofterig bezig, wat een gore overtreding van die klootzak zeg.
Op maandag 27 oktober 2003 13:53 schreef AvispaCS het volgende:[..]
Was helemaal niks aan de hand. Die van Van Bommel en Vennegoor of Hesselink waren veel erger. Als Slatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdienen Van Bommel en Vennegoor of Hesselink minstens 6 wedstrijden.
quote:Hij wilde zich alleen maar breed maken
Op maandag 27 oktober 2003 14:00 schreef erikh het volgende:[..]
Als Zlatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdient v. Bommel er minstens 10. Zlatan was duidelijk niet met opzet, Venegoor ging voor de bal, was meer een ongeluk, v. Bommel was gewoon zeer schofterig bezig, wat een gore overtreding van die klootzak zeg.
quote:Ik bedoel idd niet de overtreding, maar wel die oevrbodige Zidane-achtige trucjes (die keer op keer mislukten).
Op maandag 27 oktober 2003 13:30 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ach, zo ken ik wel meerdere spelers.. Ken jij nog echte heiligen op het veld dan?
quote:Boehoehoe, snik snik
Op maandag 27 oktober 2003 14:00 schreef erikh het volgende:[..]
Als Zlatan hier 4 wedstrijden voor krijgt verdient v. Bommel er minstens 10. Zlatan was duidelijk niet met opzet, Venegoor ging voor de bal, was meer een ongeluk, v. Bommel was gewoon zeer schofterig bezig, wat een gore overtreding van die klootzak zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |