Waarschijnlijk als reactie op het aanklagen en gezeik over de berichtgeving op GeenStijl.nl!
Mij betreft een terechte en strakke actie!!
Tenminste als het een attack is en geen technische storing...
Misschien dat er rook uit hun server komt????
[Dit bericht is gewijzigd door WefDiNaini op 09-01-2004 12:36]
quote:misschien, maar dit is WEL stijl!
Op vrijdag 9 januari 2004 12:36 schreef kennydies het volgende:
Te gekactie van GeenStijl zeker!! ..
quote:mijn idee
Op vrijdag 9 januari 2004 12:36 schreef kennydies het volgende:
Te gekactie van GeenStijl zeker!! ..
Doemaardrie is van mening dat geenstijl maar eens een flinke bekeuring moet gaan krijgen.
en terecht
Niet dat ik veel met stivoro heb, maar dit is echt heel kinderachtig allemaal.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:42 schreef doemaardrie het volgende:
Waarom geven jullie zo af op stivoro?
Die 950000 hebben zij aangerijkt gekregen van het NIPO. Toch niet de minste op onderzoeks gebied. Nee we geloven een weblog die in principe vrijwel alles doet om in de publiciteit te komen.Doemaardrie is van mening dat geenstijl maar eens een flinke bekeuring moet gaan krijgen.
quote:Zoals ik het begrepen heb:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:42 schreef doemaardrie het volgende:
Waarom geven jullie zo af op stivoro?
Die 950000 hebben zij aangerijkt gekregen van het NIPO. Toch niet de minste op onderzoeks gebied. Nee we geloven een weblog die in principe vrijwel alles doet om in de publiciteit te komen.Doemaardrie is van mening dat geenstijl maar eens een flinke bekeuring moet gaan krijgen.
Vanuit daar is dit balletje gaan rollen
Corrigeer me als ik fout zit
quote:Beetje apart om te denken dat Geenstijl dit heeft gedaan. Dat hun berichten over Stovoro aanleiding zijn geweest voor enorme bezoekersaantallen bij stivoro.nl is waarschijnlijk wel duidelijk. Maar ik denk dat ze bij Geenstijl wel zo slim zijn om geen servers direct aan te gaan vallen.
Op vrijdag 9 januari 2004 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is dat geenstijl.nl toch een clubje tragische kneuzen.Niet dat ik veel met stivoro heb, maar dit is echt heel kinderachtig allemaal.
De kracht van Geenstijl is juist dat ze volkome legale middelen gebruiken om iemand aan te pakken. Kijk dat de server van stivoro zoveel mensen niet aan kan is hun probleem.
quote:gewoon stoppen
Op vrijdag 9 januari 2004 12:46 schreef Elevation het volgende:
Maar hoe moet het nu verder met al die honderduizenden stoppers die zich op die site aangemeld hebben?
Het Grote "Er is iets down" Topic deel 8
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 09-01-2004 12:49]
quote:Ik bedoel dan ook niet deze actie, maar meer het gedoe in het algemeen, en die bedreigingen en zo zullen zeker op een of andere manier wel enig verband houden met de berichtgeving op geenstijl.
Op vrijdag 9 januari 2004 12:46 schreef Kos het volgende:[..]
Beetje apart om te denken dat Geenstijl dit heeft gedaan. Dat hun berichten over Stovoro aanleiding zijn geweest voor enorme bezoekersaantallen bij stivoro.nl is waarschijnlijk wel duidelijk. Maar ik denk dat ze bij Geenstijl wel zo slim zijn om geen servers direct aan te gaan vallen.
De kracht van Geenstijl is juist dat ze volkome legale middelen gebruiken om iemand aan te pakken. Kijk dat de server van stivoro zoveel mensen niet aan kan is hun probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |