abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2004 @ 09:49:25 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16122583
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:18 schreef twi het volgende:

[..]

Komt toch niet naar Europa, deel 3 niet eens kunnen doen

Importeren dan he, maar eerst even afwachten voordat we gaan gissen vind je niet
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_16125596
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Suikoden IV

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er wel nice uit!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_16128715
XIII is echt een topspel Ene keer gewoon knallen, andere keer sneaky als Splinter Cell

Controls heb ik nu aardig onder de knie, vrij snel al, dus dat een FPS niet speelbaar op een console is is onzin

pi_16129964
Wie heeft ondertussen DD: Arena's al gespeeld?

Wou hem vanmiddag kopen maar me zus had me Free-ID mee.
Zit echt te wachten die game.

Built for Speed
pi_16132243
Ik heb de demo van dat spel gespeeld, is echt een butt-game

Zit totaal geen gevoel in het spel

zaterdag 10 januari 2004 @ 18:05:56 #31
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_16132640
Heb net Beyond Good & Evil gekocht. 16,99 bij FRS !
Maarja, dan wel met FreeID en een platenbon van 10 euro die ik nog van de kerst had

Destruction Derby Arena's zuigt idd. Slecht afgewerkt, klote besturing. Neuh, nog steeds geen hele goede online titels op de PS2...

pi_16137266
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 18:05 schreef JK het volgende:
Heb net Beyond Good & Evil gekocht. 16,99 bij FRS !
Maarja, dan wel met FreeID en een platenbon van 10 euro die ik nog van de kerst had

Destruction Derby Arena's zuigt idd. Slecht afgewerkt, klote besturing. Neuh, nog steeds geen hele goede online titels op de PS2...

.. Heb je hem al gespeeld? Ik krijg hem volgende week maandag of dinsdag als het goed is
Mijn games
  zaterdag 10 januari 2004 @ 21:20:20 #33
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_16137464
Ik heb Beyond Good and Evil ook voor 30 euro gekocht. Tot nu toe (zo'n 3 uur gespeeld) vind ik het een erg leuke game. Beetje foto's maken, rondcruisen, vechten, puzzeltjes. Magisch sfeertje, leuke graphics in breedbeeldformaat. Als je dus geen breedbeeld hebt (zoals ik) heb je dus wel 2 zwarte balken. Ik vind het nu wel een beeeetje eentonig worden, maar ik vind het zeker een aanrader.
Fok! Groentje
pi_16137620
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:20 schreef kulandra het volgende:
Ik heb Beyond Good and Evil ook voor 30 euro gekocht. Tot nu toe (zo'n 3 uur gespeeld) vind ik het een erg leuke game. Beetje foto's maken, rondcruisen, vechten, puzzeltjes. Magisch sfeertje, leuke graphics in breedbeeldformaat. Als je dus geen breedbeeld hebt (zoals ik) heb je dus wel 2 zwarte balken. Ik vind het nu wel een beeeetje eentonig worden, maar ik vind het zeker een aanrader.
Ik ben erg benieuwd naar de game. Wel jammer van die balken.. Zit er geen optie in ofzo om het beeld te veranderen ?
Mijn games
  zondag 11 januari 2004 @ 01:31:17 #35
4259 JK
pi_16144387
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:25 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar de game. Wel jammer van die balken.. Zit er geen optie in ofzo om het beeld te veranderen ?

Ik heb 'm denk ik 15 minuten gespeeld. Erg leuk, je kan wel beetje merken dat PoP Sands of Time met dezelfde engine werkt. de Jade engine Vond 'm tot nu toe leuk, zelfs met Nederlandse audio

Er is een bepaalde widescreen optie die je kan wijzigen, heb dat niet gewijzigd, ik stoorde me niet aan de zwarte balken.

Raar dat ie nu zo goedkoop is hoor, zou dat echt door Amerika komen? Weer een goed voorbeeld dat Amerikanen raar zijn

zondag 11 januari 2004 @ 07:30:27 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16147076
quote:
Op zondag 11 januari 2004 01:31 schreef JK het volgende:

[..]

Ik heb 'm denk ik 15 minuten gespeeld. Erg leuk, je kan wel beetje merken dat PoP Sands of Time met dezelfde engine werkt. de Jade engine Vond 'm tot nu toe leuk, zelfs met Nederlandse audio

Er is een bepaalde widescreen optie die je kan wijzigen, heb dat niet gewijzigd, ik stoorde me niet aan de zwarte balken.

Raar dat ie nu zo goedkoop is hoor, zou dat echt door Amerika komen? Weer een goed voorbeeld dat Amerikanen raar zijn

Hij is zo goedkoop omdat het spel slecht verkoopt. In de States is die ook afgeprijsd. Reden is onbekend aangezien het spel goede cijfers krijgt. Misschien in de verkeerde periode released ?Ik wil hem ook nog gaan kopen
  zondag 11 januari 2004 @ 09:16:09 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16147203
Nieuwe Suikoden IV trailer Tijd dat dit in PAL uitgebracht wordt anders bouw ik mijn PS2 echt om Trailer duurt dik 5 minuten en het ziet er echt fantastisch uit.

Features

Produced by Noritada Matsukawa and the award winning team behind Suikoden III

Story and Character Designs by Junko Kawano from the original Suikoden

Strategic battle systems allow players to attack or cast magic spells with help from other party members

Superior quality cut-scenes with dynamic lighting effects enhance the story

Recruit members of the 108 stars and create a base from the ground up

http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suikoden4_010904_01_qtlow.mov

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 11-01-2004 09:32]

pi_16148816
quote:
Op zondag 11 januari 2004 01:31 schreef JK het volgende:

[..]

Ow mooi je kan het dus wel veranderen .. Nu nog ff afwachten wanneer ik hem krijg. Is het trouwens een lange of een korte game? Krijg Jak2 ook nog en die is wel aardig lang geloof ik. Als BGE kort is doe ik die eerst na Dark Chronicle
Mijn games
pi_16150543
PS2 is nou de enige console die ownt Nou nog wachten op nieuwe GTA dat word echt smullen
  zondag 11 januari 2004 @ 13:42:08 #40
4259 JK
pi_16150696
quote:
Op zondag 11 januari 2004 07:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hij is zo goedkoop omdat het spel slecht verkoopt. In de States is die ook afgeprijsd. Reden is onbekend aangezien het spel goede cijfers krijgt. Misschien in de verkeerde periode released ?Ik wil hem ook nog gaan kopen

PoP verkoopt ook slecht in Amerika. Snap er echt niets van, dit zijn twee goede spellen. Mogen ze wel vaker doen, nieuwe spellen sterk afprijzen. Slechte spellen blijven altijd duur... en er zit nog wel eens bagger tussen... en voor 16,99 doe ik nooit een miskoop
pi_16150840
In een topic die van mij gesloten is zei iemand dat het laf is om een omgebouwde spelcomputer te kopen. Maar waarom dan? En het is toch een stuk beter dan steeds 70 euro te betalen voor een spel. Ik snap niet dat ze zo onvoostelbaar veel geld vragen voor een spelletje. En ik snap ook niet waarom mensen hun computer niet laten ombouwen, heeft dat een reden?
pi_16150960
quote:
Op zondag 11 januari 2004 13:48 schreef Alexander_De_Grote het volgende:
In een topic die van mij gesloten is zei iemand dat het laf is om een omgebouwde spelcomputer te kopen. Maar waarom dan? En het is toch een stuk beter dan steeds 70 euro te betalen voor een spel. Ik snap niet dat ze zo onvoostelbaar veel geld vragen voor een spelletje. En ik snap ook niet waarom mensen hun computer niet laten ombouwen, heeft dat een reden?
Is inderdaad gek, ik snap ook niet dat mensen nog steeds geld betalen voor een auto terwijl je er net zo goed eentje kunt stelen op straat.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_16151378
quote:
1: Als iedereen gaat lopen kopieėren komen er geen nieuwe inovatie spellen uit, want ze krijgen geen inkomsten binnen.

2.Dan moet je maar een CC aanvragen of lenen, dan koop je ze voor ¤43/47

zondag 11 januari 2004 @ 14:26:35 #44
4259 JK
pi_16151744
quote:
Ja dat zei ik !
Waarom ? Omdat je gewoon hoort te betalen voor je spellen. Net zoals dat je niet zonder te betalen de supermarkt uit loopt.
Mensen werken er hard voor en op deze manier blijven er goede titels komen. Er komt ook zat rotzooi uit wat z'n geld niet waard is, maar test dan eerst voor je koopt...

Ik geef je wel gelijk dat 70 euro veelste veel is en dat de armere gezinnen in NL zo eerder geneigd zijn om een console om te bouwen.
Denk je dat ik van de dik 50 PS2 titels en de 9 gamecube titels (1e gekocht net na de kerst en de 9e gister) dik 70 euro neerleg?

Nope. Ga op zoek naar koopjes, is nog veel leuker! Is het in Nederland te duur? Dan kijk ik op www.play.com en bestel ik het daar.

Nu heb je bij Dixons Metal Gear Solid 2:Substance voor 15 euro (Bisonspoor, Maarssen - Amersfoort was nog 30 euro). Voor die 15 euro ga je 'm toch niet kopieren ?

Heeft ook nog wat, zo'n kast vol originele titels. En het mooiste van alles, heb je het uitgespeeld of vind je ze niet meer leuk? Gewoon verkopen, levert altijd nog geld op, hoe langer je wacht, hoe meer het waard wordt !

Maar ik heb liever geen slotje op deze topic, dus ik houd er verder over op

pi_16153278
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:26 schreef JK het volgende:

[..]

Ja dat zei ik !
Waarom ? Omdat je gewoon hoort te betalen voor je spellen. Net zoals dat je niet zonder te betalen de supermarkt uit loopt.
Mensen werken er hard voor en op deze manier blijven er goede titels komen. Er komt ook zat rotzooi uit wat z'n geld niet waard is, maar test dan eerst voor je koopt...

Ik geef je wel gelijk dat 70 euro veelste veel is en dat de armere gezinnen in NL zo eerder geneigd zijn om een console om te bouwen.
Denk je dat ik van de dik 50 PS2 titels en de 9 gamecube titels (1e gekocht net na de kerst en de 9e gister) dik 70 euro neerleg?

Nope. Ga op zoek naar koopjes, is nog veel leuker! Is het in Nederland te duur? Dan kijk ik op www.play.com en bestel ik het daar.

Nu heb je bij Dixons Metal Gear Solid 2:Substance voor 15 euro (Bisonspoor, Maarssen - Amersfoort was nog 30 euro). Voor die 15 euro ga je 'm toch niet kopieren ?

Heeft ook nog wat, zo'n kast vol originele titels. En het mooiste van alles, heb je het uitgespeeld of vind je ze niet meer leuk? Gewoon verkopen, levert altijd nog geld op, hoe langer je wacht, hoe meer het waard wordt !

Maar ik heb liever geen slotje op deze topic, dus ik houd er verder over op

.. Mee eens.. Plus 2e hands kan je ook veel spellen wel goedkoper krijgen. Ik heb ook een zooi spellen en denk dat ik gemiddeld 25 euro per spel heb neergeteld en dat is wel acceptabel vind ik.
Mijn games
pi_16156574
Me nieuwste aanwinst wordt Bushido Blade, een vecht game uit 97 als ik het goed hebt van Squaresoft.
Leuke hieraan is dat je met een steek dood kan zijn Heb gisteren Last Samurai gezien en werdt dus wel enthousiast om hem te kopen,..er is ook nog een deel 2, even kijken welke beter is.
Heb nog een mooie trailer van deel 1 op een demo cd staan van jaren geleden,.. zal ff kijken of ik hem kan rippen, erg leuk filmpje

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 11 januari 2004 @ 17:12:06 #47
4259 JK
pi_16157081
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me nieuwste aanwinst wordt Bushido Blade, een vecht game uit 97 als ik het goed hebt van Squaresoft.
Leuke hieraan is dat je met een steek dood kan zijn Heb gisteren Last Samurai gezien en werdt dus wel enthousiast om hem te kopen,..er is ook nog een deel 2, even kijken welke beter is.
Heb nog een mooie trailer van deel 1 op een demo cd staan van jaren geleden,.. zal ff kijken of ik hem kan rippen, erg leuk filmpje
Deel 1 is in storymode heel erg kort. Tegen elkaar is erg leuk maar het speelt wat langzaam. Ook leuk dat als je bijv een been raakt, dat ze dan langzamer zijn en dus half strompelen naar de tegenstander. En idd, met 1 tik kan je dood zijn. In elk geval zijn de arena's vrij groot en 3d. Dus soms moet je ook op een platform klimmen enz.
pi_16157312
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:12 schreef JK het volgende:

[..]

Deel 1 is in storymode heel erg kort. Tegen elkaar is erg leuk maar het speelt wat langzaam. Ook leuk dat als je bijv een been raakt, dat ze dan langzamer zijn en dus half strompelen naar de tegenstander. En idd, met 1 tik kan je dood zijn. In elk geval zijn de arena's vrij groot en 3d. Dus soms moet je ook op een platform klimmen enz.

Heb ff op IGN gekeken, deel 1 schijnt beter te zijn. FF zoeken op ebay dus
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_16158064
Zijn er nog meer mensen die Dark Chronicle spelen of ben ik de enige
Mijn games
pi_16163842
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:12 schreef Kremers het volgende:

[..]

1: Als iedereen gaat lopen kopieėren komen er geen nieuwe inovatie spellen uit, want ze krijgen geen inkomsten binnen.

2.Dan moet je maar een CC aanvragen of lenen, dan koop je ze voor ¤43/47

wat is een cc?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')