Final Fantasy X-2
GT4
GTA double pack
Kingdom Hearts 2
Metal Gear Solid 3
Silent Hill 4: The room
Dank aan chocobo voor het bovenstaande
Misschien speciale aandacht voor mensen die interesse hebben in Beyond Good & Evil. Deze is 25 euro bij eplaza.com.
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 09-01-2004 13:10]
quote:Die heb ik uitgespeeld. Meesterlijke game!
Op vrijdag 9 januari 2004 11:11 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb nu eindelijke prince of persia
quote:hoe lang heb je er over gedaan?
Op vrijdag 9 januari 2004 11:18 schreef Hakkert het volgende:[..]
Die heb ik uitgespeeld. Meesterlijke game!
quote:Ik geloof dat ik er 13 uur over heb gedaan. Kijk ff in PoP topic om te zien hoe je de originele PoP krijgt dat weet ik zo niet
Op vrijdag 9 januari 2004 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
hoe lang heb je er over gedaan?
en hoe kon je de originele prince of persia krijgen?
quote:Sorry
Op vrijdag 9 januari 2004 12:19 schreef nikanoru het volgende:
En weer geen Suffering en geen Silent Hill 4: The Room.
quote:ok bedankt.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:22 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik geloof dat ik er 13 uur over heb gedaan. Kijk ff in PoP topic om te zien hoe je de originele PoP krijgt dat weet ik zo niet
quote:Dat muurlopen is ZOOO cool..
Op vrijdag 9 januari 2004 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
ok bedankt.
't is echt een vet spel!!! ziet er mooi uit, lekker sfeervol en speelt erg lekker
Controls van XIII zijn wel ok, moet er alleen wel heel erg aan wennen.
quote:Spel lijkt me niet zo en ik hoor er ook niet echt supergoede dingen over... Het ziet er wel errug stoer uit!
Op vrijdag 9 januari 2004 15:05 schreef Kremers het volgende:
Ja, ik zal er straks ook maar eens mee gaan beginnen, gister vooral XIII gespeeld.Controls van XIII zijn wel ok, moet er alleen wel heel erg aan wennen.
[spam][TK] JakII en Hardware: Online Arena (PS2)[/spam]
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 09-01-2004 15:39]
quote:kijk dat soort spam, daar hou ik nou van
Op vrijdag 9 januari 2004 15:33 schreef Kremers het volgende:
Vreemd, hij krijgt hele hoge scores in de gamebladenNou ja, ik vind hem iig erg leuk
quote:Net de eigenaar geworden van deze Jak2
Op vrijdag 9 januari 2004 15:33 schreef Kremers het volgende:
Vreemd, hij krijgt hele hoge scores in de gamebladenNou ja, ik vind hem iig erg leuk
quote:Heiden
Op vrijdag 9 januari 2004 16:47 schreef Hakkert het volgende:
Coole art.. Game lijkt me alleen nix
quote:Altijd rebels he
Op vrijdag 9 januari 2004 16:50 schreef Jebus het volgende:[..]
Heiden
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 16:46 schreef Jebus het volgende:
Art van de komende Castlevania, lament of innocence:
quote:Hij ligt al helemaal klaar om verstuurd te worden
Op vrijdag 9 januari 2004 16:36 schreef Hakkert het volgende:[..]
Net de eigenaar geworden van deze Jak2
...
quote:Oke dan. Het is volgens mij echt een supergame!
Op vrijdag 9 januari 2004 17:16 schreef Kremers het volgende:[..]
Hij ligt al helemaal klaar om verstuurd te worden
quote:Gewoon uitspelen, toen had ik 'm geunlocked.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
hoe lang heb je er over gedaan?
en hoe kon je de originele prince of persia krijgen?
quote:Komt toch niet naar Europa, deel 3 niet eens kunnen doen
Op zaterdag 10 januari 2004 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Suikoden IV
quote:Importeren dan he, maar eerst even afwachten voordat we gaan gissen vind je niet
Op zaterdag 10 januari 2004 09:18 schreef twi het volgende:[..]
Komt toch niet naar Europa, deel 3 niet eens kunnen doen
quote:Ziet er wel nice uit!
Op zaterdag 10 januari 2004 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Suikoden IV
Controls heb ik nu aardig onder de knie, vrij snel al, dus dat een FPS niet speelbaar op een console is is onzin
Wou hem vanmiddag kopen maar me zus had me Free-ID mee.
Zit echt te wachten die game.
Destruction Derby Arena's zuigt idd. Slecht afgewerkt, klote besturing. Neuh, nog steeds geen hele goede online titels op de PS2...
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 18:05 schreef JK het volgende:
Heb net Beyond Good & Evil gekocht. 16,99 bij FRS !
Maarja, dan wel met FreeID en een platenbon van 10 euro die ik nog van de kerst hadDestruction Derby Arena's zuigt idd. Slecht afgewerkt, klote besturing. Neuh, nog steeds geen hele goede online titels op de PS2...
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:20 schreef kulandra het volgende:
Ik heb Beyond Good and Evil ook voor 30 euro gekocht. Tot nu toe (zo'n 3 uur gespeeld) vind ik het een erg leuke game. Beetje foto's maken, rondcruisen, vechten, puzzeltjes. Magisch sfeertje, leuke graphics in breedbeeldformaat. Als je dus geen breedbeeld hebt (zoals ik) heb je dus wel 2 zwarte balken. Ik vind het nu wel een beeeetje eentonig worden, maar ik vind het zeker een aanrader.
quote:Ik heb 'm denk ik 15 minuten gespeeld. Erg leuk, je kan wel beetje merken dat PoP Sands of Time met dezelfde engine werkt. de Jade engine
Op zaterdag 10 januari 2004 21:25 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik ben erg benieuwd naar de game. Wel jammer van die balken.. Zit er geen optie in ofzo om het beeld te veranderen ?
Er is een bepaalde widescreen optie die je kan wijzigen, heb dat niet gewijzigd, ik stoorde me niet aan de zwarte balken.
Raar dat ie nu zo goedkoop is hoor, zou dat echt door Amerika komen? Weer een goed voorbeeld dat Amerikanen raar zijn
quote:Hij is zo goedkoop omdat het spel slecht verkoopt. In de States is die ook afgeprijsd. Reden is onbekend aangezien het spel goede cijfers krijgt. Misschien in de verkeerde periode released ?Ik wil hem ook nog gaan kopen
Op zondag 11 januari 2004 01:31 schreef JK het volgende:[..]
Ik heb 'm denk ik 15 minuten gespeeld. Erg leuk, je kan wel beetje merken dat PoP Sands of Time met dezelfde engine werkt. de Jade engine
Vond 'm tot nu toe leuk, zelfs met Nederlandse audio
![]()
Er is een bepaalde widescreen optie die je kan wijzigen, heb dat niet gewijzigd, ik stoorde me niet aan de zwarte balken.
Raar dat ie nu zo goedkoop is hoor, zou dat echt door Amerika komen? Weer een goed voorbeeld dat Amerikanen raar zijn
Features
Produced by Noritada Matsukawa and the award winning team behind Suikoden III
Story and Character Designs by Junko Kawano from the original Suikoden
Strategic battle systems allow players to attack or cast magic spells with help from other party members
Superior quality cut-scenes with dynamic lighting effects enhance the story
Recruit members of the 108 stars and create a base from the ground up
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suikoden4_010904_01_qtlow.mov
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 11-01-2004 09:32]
quote:Ow mooi je kan het dus wel veranderen
Op zondag 11 januari 2004 01:31 schreef JK het volgende:[..]
Ik heb 'm denk ik 15 minuten gespeeld. Erg leuk, je kan wel beetje merken dat PoP Sands of Time met dezelfde engine werkt. de Jade engine
Vond 'm tot nu toe leuk, zelfs met Nederlandse audio
![]()
quote:PoP verkoopt ook slecht in Amerika. Snap er echt niets van, dit zijn twee goede spellen. Mogen ze wel vaker doen, nieuwe spellen sterk afprijzen. Slechte spellen blijven altijd duur... en er zit nog wel eens bagger tussen... en voor 16,99 doe ik nooit een miskoop
Op zondag 11 januari 2004 07:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hij is zo goedkoop omdat het spel slecht verkoopt. In de States is die ook afgeprijsd. Reden is onbekend aangezien het spel goede cijfers krijgt. Misschien in de verkeerde periode released ?Ik wil hem ook nog gaan kopen
quote:Is inderdaad gek, ik snap ook niet dat mensen nog steeds geld betalen voor een auto terwijl je er net zo goed eentje kunt stelen op straat.
Op zondag 11 januari 2004 13:48 schreef Alexander_De_Grote het volgende:
In een topic die van mij gesloten is zei iemand dat het laf is om een omgebouwde spelcomputer te kopen. Maar waarom dan? En het is toch een stuk beter dan steeds 70 euro te betalen voor een spel. Ik snap niet dat ze zo onvoostelbaar veel geld vragen voor een spelletje. En ik snap ook niet waarom mensen hun computer niet laten ombouwen, heeft dat een reden?
quote:1: Als iedereen gaat lopen kopieëren komen er geen nieuwe inovatie spellen uit, want ze krijgen geen inkomsten binnen.
In een topic die van mij gesloten is zei iemand dat het laf is om een omgebouwde spelcomputer te kopen. Maar waarom dan? En het is toch een stuk beter dan steeds 70 euro te betalen voor een spel. Ik snap niet dat ze zo onvoostelbaar veel geld vragen voor een spelletje. En ik snap ook niet waarom mensen hun computer niet laten ombouwen, heeft dat een reden?
2.Dan moet je maar een CC aanvragen of lenen, dan koop je ze voor ¤43/47
quote:Ja dat zei ik !
Ik geef je wel gelijk dat 70 euro veelste veel is en dat de armere gezinnen in NL zo eerder geneigd zijn om een console om te bouwen.
Denk je dat ik van de dik 50 PS2 titels en de 9 gamecube titels (1e gekocht net na de kerst en de 9e gister) dik 70 euro neerleg?
Nope. Ga op zoek naar koopjes, is nog veel leuker! Is het in Nederland te duur? Dan kijk ik op www.play.com en bestel ik het daar.
Nu heb je bij Dixons Metal Gear Solid 2:Substance voor 15 euro (Bisonspoor, Maarssen - Amersfoort was nog 30 euro). Voor die 15 euro ga je 'm toch niet kopieren ?
Heeft ook nog wat, zo'n kast vol originele titels. En het mooiste van alles, heb je het uitgespeeld of vind je ze niet meer leuk? Gewoon verkopen, levert altijd nog geld op, hoe langer je wacht, hoe meer het waard wordt !
Maar ik heb liever geen slotje op deze topic, dus ik houd er verder over op
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:26 schreef JK het volgende:[..]
Ja dat zei ik !
Waarom ? Omdat je gewoon hoort te betalen voor je spellen. Net zoals dat je niet zonder te betalen de supermarkt uit loopt.
Mensen werken er hard voor en op deze manier blijven er goede titels komen. Er komt ook zat rotzooi uit wat z'n geld niet waard is, maar test dan eerst voor je koopt...Ik geef je wel gelijk dat 70 euro veelste veel is en dat de armere gezinnen in NL zo eerder geneigd zijn om een console om te bouwen.
Denk je dat ik van de dik 50 PS2 titels en de 9 gamecube titels (1e gekocht net na de kerst en de 9e gister) dik 70 euro neerleg?Nope. Ga op zoek naar koopjes, is nog veel leuker! Is het in Nederland te duur? Dan kijk ik op www.play.com en bestel ik het daar.
Nu heb je bij Dixons Metal Gear Solid 2:Substance voor 15 euro (Bisonspoor, Maarssen - Amersfoort was nog 30 euro). Voor die 15 euro ga je 'm toch niet kopieren ?
Heeft ook nog wat, zo'n kast vol originele titels. En het mooiste van alles, heb je het uitgespeeld of vind je ze niet meer leuk? Gewoon verkopen, levert altijd nog geld op, hoe langer je wacht, hoe meer het waard wordt !
Maar ik heb liever geen slotje op deze topic, dus ik houd er verder over op
quote:Deel 1 is in storymode heel erg kort. Tegen elkaar is erg leuk maar het speelt wat langzaam. Ook leuk dat als je bijv een been raakt, dat ze dan langzamer zijn en dus half strompelen naar de tegenstander. En idd, met 1 tik kan je dood zijn. In elk geval zijn de arena's vrij groot en 3d. Dus soms moet je ook op een platform klimmen enz.
Op zondag 11 januari 2004 16:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me nieuwste aanwinst wordt Bushido Blade, een vecht game uit 97 als ik het goed hebt van Squaresoft.
Leuke hieraan is dat je met een steek dood kan zijnHeb gisteren Last Samurai gezien en werdt dus wel enthousiast om hem te kopen,..er is ook nog een deel 2, even kijken welke beter is.
Heb nog een mooie trailer van deel 1 op een demo cd staan van jaren geleden,.. zal ff kijken of ik hem kan rippen, erg leuk filmpje
quote:Heb ff op IGN gekeken, deel 1 schijnt beter te zijn. FF zoeken op ebay dus
Op zondag 11 januari 2004 17:12 schreef JK het volgende:[..]
Deel 1 is in storymode heel erg kort. Tegen elkaar is erg leuk maar het speelt wat langzaam. Ook leuk dat als je bijv een been raakt, dat ze dan langzamer zijn en dus half strompelen naar de tegenstander. En idd, met 1 tik kan je dood zijn. In elk geval zijn de arena's vrij groot en 3d. Dus soms moet je ook op een platform klimmen enz.
quote:wat is een cc?
Op zondag 11 januari 2004 14:12 schreef Kremers het volgende:[..]
1: Als iedereen gaat lopen kopieëren komen er geen nieuwe inovatie spellen uit, want ze krijgen geen inkomsten binnen.
2.Dan moet je maar een CC aanvragen of lenen, dan koop je ze voor ¤43/47
quote:Een CreditCard.. Dan kan je games op internet bestellen en die zijn vaak goedkoper
Op zondag 11 januari 2004 20:09 schreef Alexander_De_Grote het volgende:[..]
wat is een cc?
quote:Ik heb ook geen mohaa.. is op de pc leuk multiplayer, maar op de console
Op maandag 12 januari 2004 19:54 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem pas ook gekocht voor ¤30,-
Echt een meesterlijke game
Ik snap niet dat mensen massaal die ea spellen zoals moh: rising sun blijven kopen terwijl er zoveel betere spellen uitkomen
quote:
Bron: http://main.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=16377
Konami Europe heeft vandaag bevestigd dat Suikoden 4 naar Europa komt. Een exacte datum wisten de beste heren niet te noemen. Wel maakten ze duidelijk dat het spel in het fiscale jaar van 2004/2005 in Europa moest uitkomen.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 09:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Konami Europe heeft vandaag bevestigd dat Suikoden 4 naar Europa komt. Een exacte datum wisten de beste heren niet te noemen. Wel maakten ze duidelijk dat het spel in het fiscale jaar van 2004/2005 in Europa moest uitkomen.
quote:Die ziet er nice uit!
Op dinsdag 13 januari 2004 09:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gisteravond Broken sword: Sleeping dragon op tv gezien en leek me best een leuke advanture om te spelen
Daarnaast ook metal arms en die lijkt me ook wel leuk alleen net iets teveel FPS en wat te weinig platform.
ja ja ik heb gammo gezien
quote:Okee verhaal was misschien een beetje cliche maar zeker te volgen. En naar mijn mening had ik niet meer moeite met de bazen van mgs1. Hoelang deed je erover?
Op dinsdag 13 januari 2004 13:35 schreef Opie het volgende:
Nou, gisteren MGS 2 Sons Of Liberty uitgespeeld. Waarvan ik eerst dacht.. 'zo slecht is hij nog niet'. Maar nu heb ik zoiets van 'was dit het nou?'. Compleet onlogisch, niet te volgen, verhaal. Daar komt ook nog eens bij dat de bosses véél te simpel zijn en niet eens in de buurt komen van MGS1.
quote:Ik deed zo'n 14 uur over MGS2.
Op dinsdag 13 januari 2004 14:20 schreef Jebus het volgende:[..]
Okee verhaal was misschien een beetje cliche maar zeker te volgen. En naar mijn mening had ik niet meer moeite met de bazen van mgs1. Hoelang deed je erover?
quote:officiële bericht
Konami of Europe has confirmed the latest installment of its best-selling Suikoden series will be released across Europe within the 2004/2005 fiscal period. A sprawling role-playing game, Suikoden IV marks a huge step forward for the series, with a fantastic 3D play area populated by an incredible 100+ heroes and villains.
The release of Suikoden IV sees the popular series make its PlayStation 2 debut in Europe, and Producer Noritada Matsukawa and his award-winning team have pulled out all the stops to produce an absorbing role-playing title wherein the player guides a party of heroes through a number of missions, facing an increasing danger as they explore.
The plot of Suikoden IV is a closely guarded secret, but Matsukawa-san has revealed he is working with Junko Kawano who was part of the original Suikoden team on the fourth games story and character designs. The games basis revolved around the mysterious Rune of Punishment, but he also disclosed that the series famed 108 Stars of Destiny are poised to return, and can be recruited to join the players cause. While the plot remains a secret, though, the gameplay has been massively reworked, with the familiar 2D views of the original games replaced by vast and rich 3D environments. In another first, Suikoden IV also takes the player on to the high seas, as they traverse the game world to distant shores.
The new aesthetic make-over is similarly enhanced by new dynamic lighting effects, while the many monsters, would-be allies and adversaries the group faces are highly-detailed polygon figures. Suikoden IV also benefits from the series most advanced combat system to date, with the team pooling their spell-casting and weapon-based skills to counter the games larger foes, while a myriad of new combination attacks are possible all of which are shown via a roaming camera.
Suikoden IV is certain to be one of the most engrossing and varied role-playing games of the coming year. Its predecessors have been listed in the Top 100 lists of a number of publications, and this epic is guaranteed to enjoy similar acclaim.
Volgende maand komt Star Ocean 3: till the end of time uit:
Trailer: http://starocean.net/movie/psp_l.html
Damn wat ziet dat er vet uit. Als je ook maar een greintje van Final Fantasy houdt moet je dit echt ff checken. Minstens net zo mooi als FF.
Zijn er trouwens al meer mensen met DD: Arena? Ik zit er aan te denken om hem te kopen.
quote:'zo slecht is hij nog niet'......'zo slecht is hij nog niet'...... MGS is een meesterlijk game
Op dinsdag 13 januari 2004 13:35 schreef Opie het volgende:
Nou, gisteren MGS 2 Sons Of Liberty uitgespeeld. Waarvan ik eerst dacht.. 'zo slecht is hij nog niet'.
quote:Dit is eerder een indicatie je eigen game gedrag, niet opletten en door raggen dus. wat een juweelte als MGS2 op tjourie tjourie doet lijken
Maar nu heb ik zoiets van 'was dit het nou?'. Compleet onlogisch, niet te volgen, verhaal.
quote:Het zijn ook niet de bosses die het spel maken, maar juist het sneaken.Ze hem maar eens op extreme european
Daar komt ook nog eens bij dat de bosses véél te simpel zijn en niet eens in de buurt komen van MGS1.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:04 schreef anima het volgende:'zo slecht is hij nog niet'......'zo slecht is hij nog niet'...... MGS is een meesterlijk game
Ja het is een goede game. Wat ik wel erg jammer vond dat je die hele tutorial door moet lopen aan het begin.
Hier heb ik me aan zitten ergeren. Begin je als Snake moet je daarna de tutorial doen met raiden
Dit is eerder een indicatie je eigen game gedrag, niet opletten en door raggen dus. wat een juweelte als MGS2 op tjourie tjourie doet lijkenEr waren te veel en te lange conversaties om alles te volgen.
Vanaf het moment dat je in dat apparaat komt (ben ff naam vergeten) is het helemaal een ramp
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:16 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
quote:Stoer,...
Op dinsdag 13 januari 2004 16:42 schreef Jebus het volgende:
Nog mee goed RPG nieuwsVolgende maand komt Star Ocean 3: till the end of time uit:
Trailer: http://starocean.net/movie/psp_l.html
Damn wat ziet dat er vet uit. Als je ook maar een greintje van Final Fantasy houdt moet je dit echt ff checken. Minstens net zo mooi als FF.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog meer RPG's
quote:Je moet toegeven dat het verhaal op het einde wel een beetje wazig werd.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:28 schreef Hakkert het volgende:[..]
... De cutscenes zijn soms wat lang, maar dat is juist ook wat het zo mooi maakt! Je moet geen haast hebben om een game uit te spelen, maar je moet genieten
. De reden dat jij het niet kon volgens is denk ik eerder dat je tijdens de gesprekken wat anders bent gaan doen ofzo, omdat het te lang duurde. Ik heb hem uitgespeeld en het verhaal was nou niet echt moeilijk
nu is mn vraag, heb alle controllers dit in het begin ofzo? of hebben meer mensen dit die net een nieuwe controller gekocht hebben?
quote:ik heb meerdere dual shock controllers, en bij geen enkele heb ik dat probleem...
Op dinsdag 13 januari 2004 17:38 schreef Cardinoz het volgende:
ik heb ff een probleem. vorige week heb ik een nieuwe dual shock 2 controller gekocht en het 'X' knopje reageert soms niet goed. dit is vooral lastig bij racegames, omdat de auto dan ineens ophoudt met gasgeven.
ik ben dus gister terug geweest naar de winkel en heb daar een nieuwe controller gekregen. maar nu heb ik dus weer precies tzelfde probleem met deze :snu is mn vraag, heb alle controllers dit in het begin ofzo? of hebben meer mensen dit die net een nieuwe controller gekocht hebben?
quote:Ik las het op de nedgame site, er stond niks over import. Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is met releasedates?
Op dinsdag 13 januari 2004 17:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Stoer,...
Komt die dan Pal ?
quote:ehmm nee
Op dinsdag 13 januari 2004 17:37 schreef peristilius het volgende:[..]
Je moet toegeven dat het verhaal op het einde wel een beetje wazig werd.
quote:Het was echt een ramp op het moment dat je in dat ding kwam (ja naam vergeten nog steeds).
Op dinsdag 13 januari 2004 18:03 schreef Hakkert het volgende:[..]
ehmm nee
quote:Vond het nog net te volgen maar ben het wel met je eens.
Op dinsdag 13 januari 2004 18:14 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Het was echt een ramp op het moment dat je in dat ding kwam (ja naam vergeten nog steeds).
Daarvoor was het allemaal nog wel te volgen maar daarna echt niet meer.
quote:Arsenal Gear? Vooral leuk dat je ook in een kamer "arsenal gear rectum" kwam
Op dinsdag 13 januari 2004 18:16 schreef peristilius het volgende:[..]
Vond het nog net te volgen maar ben het wel met je eens.
Vond het wel een stoer spel overigens.
Hoe heet dat ding ook al weer?
quote:Dat was echt erg.
Op dinsdag 13 januari 2004 18:19 schreef Jebus het volgende:[..]
Arsenal Gear? Vooral leuk dat je ook in een kamer "arsenal gear rectum" kwam
Op een gegeven moment d8 ik vast te zitten. uit frustatie opnieuw geprobeerd( en nog 10 andere keren) Bleek dus dat ik gewoon moest wachten op die domme codec dingen.
quote:Jaa dat was vervelend, begon al aan mijn ps2 te twijfelen.
Op dinsdag 13 januari 2004 18:21 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Dat was echt erg.
Op een gegeven moment d8 ik vast te zitten. uit frustatie opnieuw geprobeerd( en nog 10 andere keren) Bleek dus dat ik gewoon moest wachten op die domme codec dingen.
quote:ik ook
Op dinsdag 13 januari 2004 18:25 schreef peristilius het volgende:[..]
Jaa dat was vervelend, begon al aan mijn ps2 te twijfelen.
Opzich wel erg dom bedacht dat je verder moet gaan door niks te doen
quote:Ze hadden de wachttijd in ieder geval wel iets korter mogen maken, ik stond daar een kwartier niks te doen tot er iets gebeurde
Op dinsdag 13 januari 2004 18:30 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
ik ook
Opzich wel erg dom bedacht dat je verder moet gaan door niks te doen
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_121903_slayer_qtlow.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_121903_marksman_qtlow.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_nooseman_010704_qtlow.mov
quote:`
Op dinsdag 13 januari 2004 17:04 schreef anima het volgende:[..]
'zo slecht is hij nog niet'......'zo slecht is hij nog niet'...... MGS is een meesterlijk game
[..]Dit is eerder een indicatie je eigen game gedrag, niet opletten en door raggen dus. wat een juweelte als MGS2 op tjourie tjourie doet lijken
[..]Het zijn ook niet de bosses die het spel maken, maar juist het sneaken.Ze hem maar eens op extreme european
Als ik iets niet doe, dan is het rammen op die button. Ik heb ALLE codec gesprekken gevolgt mét audio. Maar het is allemaal zo ontiegelijk ver gezocht. Vaag gelul over DNA, opgezette complotten ivm Shadow Moses, The Patriots en natuurlijk dat eindeloze cliche gelul tussen Jack en Rose.
Leuk dat je over het 'geweldige' sneaken begint, maar 10 uur lang rond dolen in een inspiratieloos oil platform is ook geen lolletje vergeleken met de prachtige omgevingen in MGS1. Je loopt de gehele game van strut naar strut om dat ene wapen/item te halen wat je toevallig nodig hebt.
Het enige moment dat je echt sfeer proeft in de game is met Solid Snake op die tanker. Die kletterende regen, dat druilerige uitzicht. Heerlijk.
Vervolgens mag je daarna met Raiden (wat ik overigens wel een top character vind) door saaie grauwe gangen lopen op zoek naar wat bommetjes. Dat zwemmen met Emma was een spannende aanvulling, met natuurlijk later de prachtige cutscene spoiler:
Maar waar ik bij MGS1 vaak met open mond zat te kijken en met het zweet tussen de bilnaad zat te gamen, had ik hier telkens het gevoel van 'dit heb ik allemaal al eens eerder gedaan'.
Zeg nou zelf, dat Dead Cell team is toch om je dood te lachen.
Vamp is wel okee, maar als ie na de zoveelste keer weer levend opduikt heb je ook zoiets van hou nou maar op.
Fortune is helemaal tenenkrommend. Constant een preek over hoe ze graag dood wil en dan achteraf "oeh noeh!! it wuz all just this little device!! doh!".
Fatman is redelijk, maar ook belachelijk makkelijk te verslaan en wat helemaal tegenviel is dat er geen gevecht met de fantastische Revolver Ocelot in de game zit.
In plaats daarvan zit je opgezadelt met Solidus, die opzich een mooi design heeft, maar ook puur door ronddraaien en button bashen met je zwaard te verslaan is.
Nee, geef mij maar MGS1.
quote:Mag ik u Metal Gear Solid : Twin Snakes aanbieden?
Op woensdag 14 januari 2004 00:41 schreef Opie het volgende:[..]
Nee, geef mij maar MGS1.
Ik heb gezien wat ze met Resident Evil 1 hebben gedaan op de NGC, dat moet met Metal Gear Solid dan ook zeker wel goed komen.
MGS2 Substance moet ik nog steeds uitspelen, maar ik zit op die Struts en vind er geen ruk meer aan eigenlijk. Zal 'm binnenkort wel uitspelen. En dan nog alle missies op de bonus dvd.
En natuurlijk halverwege of in Q3 MGS3 ! En dan is de kous af geloof ik.
quote:En aangezien ik geen Gamecube heb, hoop ik nog steeds heel stilletjes dat die remake ook voor de PS2 uitkomt. Maar dat zal wel niet...
Op woensdag 14 januari 2004 01:02 schreef JK het volgende:[..]
Mag ik u Metal Gear Solid : Twin Snakes aanbieden?
Gelukkig alleen op de Gamecube. Totale remake, wat verbeteringen en eigenschappen van deeltje 2 in deeltje 1.
1 maart komt ie uit en raad eens wie 'm dan zo snel mogelijk als de sodemieter bij Mediamarkt vandaan haalt? Juist. Moi!Ik heb gezien wat ze met Resident Evil 1 hebben gedaan op de NGC, dat moet met Metal Gear Solid dan ook zeker wel goed komen.
MGS2 Substance moet ik nog steeds uitspelen, maar ik zit op die Struts en vind er geen ruk meer aan eigenlijk. Zal 'm binnenkort wel uitspelen. En dan nog alle missies op de bonus dvd.
En natuurlijk halverwege of in Q3 MGS3 ! En dan is de kous af geloof ik.
quote:Jij hebt zeker op easy/normal gespeeld. Anders is solidus echt niet met button bashen te verslaan hoor
Op woensdag 14 januari 2004 00:41 schreef Opie het volgende:
Nee, geef mij maar MGS1.
EDIT: lama, thoom.nl
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_101603_02_free.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_101603_03_free.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_101603_04_free.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_101603_05_free.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_101603_06_free.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_101603_07_free.mov
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/suffering_101603_08_free.mov
Dus ik moet een PS2 multitap hebben. En wat ik heb begrepen kun je op een PS2 multitap tenminste 4 controllers aansluiten.
Nu vind ik die prijzen van een officiële tap bizar hoog. Iets van ¤ 45,-
Er zijn nu ook van die onofficiële taps, zowel met een verticale base als een losse.
Mijn vragen: Kun je nu PS2 games met zo'n on-officiële tap spelen, met tenminste 4 spelers?
Andere vraag: Welke spellen kun je met meerderen spelen? Twisted Metal, Barbarian en wat nog meer? Het liefst iets om met z'n vieren te vechten met/tegen elkaar. Ook partygames in de zin van Mario Party (GC) of Sonic Party (DC), alhoewel ik over My Street alleen maar slecht nieuws heb gelezen.
En nee, ik ga niet een GC of Xbox kopen.
quote:Jak2 is binnen
Op woensdag 14 januari 2004 16:32 schreef Kremers het volgende:
Pro Evolution Soccer 3, Soul Calibur II
quote:Auto Modellista & Hitman 2 binnen
Op woensdag 14 januari 2004 18:15 schreef Hakkert het volgende:[..]
Jak2 is binnen
Jak2 wacht ik nog steeds op tot dat ie weer bij de MediaMarkt ligt. Misschien zaterdag even kijken, of volgende week als mn loon is gestort. Schijnt veel lastiger te zijn dan deel 1. Maargoed, deel 1 was echt piece of cake, op wat lastige stukjes na.
quote:Mooi, veel plezier ermee
Op woensdag 14 januari 2004 18:15 schreef Hakkert het volgende:[..]
Jak2 is binnen
Ik ga straks maar weer PES3 spelen Is echt frustrerend moeilijk soms
quote:Ik had ook nog wel eens moeite met Jak1
Op woensdag 14 januari 2004 19:50 schreef JK het volgende:[..]
Auto Modellista & Hitman 2 binnen
Ohja en PacMan World 2 (geruild voor een ander spel uit mijn grote collectie)
Jak2 wacht ik nog steeds op tot dat ie weer bij de MediaMarkt ligt. Misschien zaterdag even kijken, of volgende week als mn loon is gestort. Schijnt veel lastiger te zijn dan deel 1. Maargoed, deel 1 was echt piece of cake, op wat lastige stukjes na.
quote:Ik oordeel een game niet op de hard difficulty, maar op de normal mode. En ik bedoel ook niet letterlijk button bashen a la Mortal Kombat, maar dat zwaardvechten zat geen enkele strategie in. Puur met die stick raggen en rond Solidus heen draaien.
Op woensdag 14 januari 2004 11:48 schreef Jebus het volgende:[..]
Jij hebt zeker op easy/normal gespeeld. Anders is solidus echt niet met button bashen te verslaan hoor
quote:Das ook een strategie
Op woensdag 14 januari 2004 22:56 schreef Opie het volgende:[..]
Ik oordeel een game niet op de hard difficulty, maar op de normal mode. En ik bedoel ook niet letterlijk button bashen a la Mortal Kombat, maar dat zwaardvechten zat geen enkele strategie in. Puur met die stick raggen en rond Solidus heen draaien.
quote:Ja heb ik van gehoord, schijnt ontzettend vet te zijn. Ware het niet dat het hier nooit uitkomt
Op vrijdag 16 januari 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand hier ooit gehoord van Disgaea: Hour of Darkness? Is een spel in de stijl van Final Fantasy Tactics. En de VS krijgt dit spel erg hoge cijfers.http://ps2.ign.com/articles/435/435365p1.html
Komen er nog goede titels binnen nu en 2 maanden? Zo effe langs de mediamarkt. Kijken of daar nog wat leuks ligt. Tenminste normale prijzen ipv al die dure gamesites die onderling ruzie met elkaar hebben
BTW : Wie Metal Gear Solid Substance (dus met bonusdisc enz) nog niet heeft en in de buurt van Utrecht woont... ga naar de Dixons in Maarssen (Bisonspoor, treinstation om de hoek) want daar is dus MGS2:Substance 14,99 euro, er lagen gister nog 3 of 4 exemplaren. Er zijn er maar weinig die 'm voor 14,99 weg doen, in Utrecht zelf blijft ie 30 euro.
quote:Met een beetje mazzel komt in maart The Suffering!
Op zaterdag 17 januari 2004 12:55 schreef JK het volgende:
Loopt lekker storm, dit topicKomen er nog goede titels binnen nu en 2 maanden? Zo effe langs de mediamarkt. Kijken of daar nog wat leuks ligt. Tenminste normale prijzen ipv al die dure gamesites die onderling ruzie met elkaar hebben
BTW : Wie Metal Gear Solid Substance (dus met bonusdisc enz) nog niet heeft en in de buurt van Utrecht woont... ga naar de Dixons in Maarssen (Bisonspoor, treinstation om de hoek) want daar is dus MGS2:Substance 14,99 euro, er lagen gister nog 3 of 4 exemplaren. Er zijn er maar weinig die 'm voor 14,99 weg doen, in Utrecht zelf blijft ie 30 euro.
quote:Waarom woon ik daar niet
Op zaterdag 17 januari 2004 12:55 schreef JK het volgende:
Loopt lekker storm, dit topicKomen er nog goede titels binnen nu en 2 maanden? Zo effe langs de mediamarkt. Kijken of daar nog wat leuks ligt. Tenminste normale prijzen ipv al die dure gamesites die onderling ruzie met elkaar hebben
quote:Verkopen ?
Op zaterdag 17 januari 2004 14:21 schreef DaMSWer het volgende:
Whoehoeeeee, ratchet & clank 2 uitgespeeld net
quote:hehehe, nee, net als deeltje 1 hou ik deze ook gewoon
Op zaterdag 17 januari 2004 17:17 schreef Hakkert het volgende:
Verkopen ?
WWX: Rumble Rose (PS2)
Neo Contra (PS2)
Nanobreaker (PS2)
I-Ninja (PS2)
Kill.Switch (PS2)
Downhill Domination (PS2)
?
quote:Neo Contra, I-Ninja en Kill Switch. Al moet je denk ik wel liefhebber zijn van Neo Contra en I-Ninja. Kill Switch zal denk ik best wel aardig verkopen.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten er (verwachte) toppers in dit rijtje:WWX: Rumble Rose (PS2)
Neo Contra (PS2)
Nanobreaker (PS2)
I-Ninja (PS2)
Kill.Switch (PS2)
Downhill Domination (PS2)?
Neo Contra lijkt me (naamsgewijs) een opvolger / remake van het oude Contra?
quote:Sequel op Contra ja. Contra is nog niet zo oud, jaartje oud denk ik.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal eens wat previews doornemen, waar het over gaat enzoNeo Contra lijkt me (naamsgewijs) een opvolger / remake van het oude Contra?
quote:Dat was vet!!!!! met die commando rennen en knallen
Op zaterdag 17 januari 2004 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oei ! Wat zeg je nuContra niet oud?http://www.vgmuseum.com/images/nes/01/contra.html
quote:Nope
Op zaterdag 17 januari 2004 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten er (verwachte) toppers in dit rijtje:WWX: Rumble Rose (PS2)
Neo Contra (PS2)
Nanobreaker (PS2)
I-Ninja (PS2)
Kill.Switch (PS2)
Downhill Domination (PS2)?
Verder kijk ik eig alleen uit naar Syphon Filter en GT4, en dan heb ik het alleen over 1e helft dit jaar, weet nl. niet wat er de 2e helft uitkomt
quote:En FFX-2 dan ?
Op zaterdag 17 januari 2004 21:49 schreef Kremers het volgende:
kill.swicth ziet er wel aardig uitVerder kijk ik eig alleen uit naar Syphon Filter en GT4, en dan heb ik het alleen over 1e helft dit jaar, weet nl. niet wat er de 2e helft uitkomt
quote:De PS2 versie is ongeveer een jaar oud... tuurlijk is de NES versie ouder. Dat geldt voor zoveel spellen....
Op zaterdag 17 januari 2004 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oei ! Wat zeg je nuContra niet oud?http://www.vgmuseum.com/images/nes/01/contra.html
quote:Neej, niet voor mij bestemd
Op zaterdag 17 januari 2004 22:01 schreef Hakkert het volgende:[..]
En FFX-2 dan ?
quote:Is nice hoor!
Op zaterdag 17 januari 2004 23:49 schreef Kremers het volgende:[..]
Neej, niet voor mij bestemd
quote:waarom zou je in godsnaam eerst PES2 halen? haal gewoon meteen PES3 die is veel beter.
Op zondag 18 januari 2004 10:57 schreef mordradead het volgende:
ik speel pro evolution soccer 1, deel 2 was er niet en ik moest er toch eentje hebben, het beval me wel maar een groot verschil in vergelijking met iss pro evolution 2, als ik dit goed kan haal ik deeltje 2 wel en daarna deeltje 3
quote:waarom?? nou omdat ik dan eerst een heleboel uurtjes pes2 erop heb zitten en daarbij nog eens pes3 uurtjes en trouwens hij kost ook nog eens de helft van 3
Op zondag 18 januari 2004 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
waarom zou je in godsnaam eerst PES2 halen? haal gewoon meteen PES3 die is veel beter.
quote:RPG's hou ik nooit zo lang vol, na een tijdje heb ik er genoeg van, beetje zonde van het geld om hem dan te kopen
Op zondag 18 januari 2004 11:54 schreef Hakkert het volgende:[..]
Is nice hoor!
quote:ja oke maar waarom zou je een mindere versie van een spel spelen als er al een zwaar verbeterde versie verkrijgbaar is.
Op zondag 18 januari 2004 12:04 schreef mordradead het volgende:[..]
waarom?? nou omdat ik dan eerst een heleboel uurtjes pes2 erop heb zitten en daarbij nog eens pes3 uurtjes en trouwens hij kost ook nog eens de helft van 3
quote:En die koop ik dan weer niet
Op zondag 18 januari 2004 13:30 schreef Kremers het volgende:[..]
RPG's hou ik nooit zo lang vol, na een tijdje heb ik er genoeg van, beetje zonde van het geld om hem dan te kopen
Ik spaar mijn geld dan liever op voor GT4 met stuur
quote:Ik zelf zou voor de PS2+WRC3 gaan. (World Rally Championship)
Op zaterdag 17 januari 2004 22:05 schreef rockstah het volgende:
welke ps2+game bundel is nu het best?
PLAYABLE
- Arc: Twilight of the Spirits
- Castlevania: Lament of Innocence
- Ford Racing 2
- I-Ninja
- Maximo vs. Army of Zin
- Metal Arms: Glitch in the System
- Rogue Ops
- SSX 3
- Worms 3D
VIDEO
- Forbidden Siren
- Kill.Switch trailer
- Alias
- Jet Li in Rise to Honour
- NBA Jam
- SWAT GST
- The Hulk trailer
- WRC3
DOWNLOADER
- Jak II: Renegade
- Chaos Legion
- The Mark of Kri
- Ford Racing 2
- Return to Castle Wolfenstein
- Beyond Good & Evil
- James Bond 007 Nightfire
Ben benieuwd naar de demo's van Castlevania: Lament of Innocence, I-Ninja, Maximo vs. Army of Zin, Metal Arms: Glitch in the System en
SSX 3
quote:Opm2 is duur.
Op maandag 19 januari 2004 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De playable demo's zijn goed ! Misschien dat ik hem wel weer eens koop.
quote:Geen geld toch
Op dinsdag 20 januari 2004 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
laat maar ik heb XIII net besteld voor 26 euro
quote:Tja, als je 13 jaar oud bent wel ja. Wat is nou 7 euro incl. cd? Heel goedkoop want je koopt ook consolebladen voor 10 euro zonder CD. Doe mij dan maar met ! 7 euro duur.... zoek een krantenwijk joh !
Op dinsdag 20 januari 2004 10:19 schreef peristilius het volgende:[..]
Opm2 is duur.
Moet je op games veel invoer rechte betalen?
quote:Heel veel invoerrechtgeld !!!! Wel 0 euro !!!
Op dinsdag 20 januari 2004 19:48 schreef Mr.G het volgende:
Hmm hoe zijn die extra kosten van play.com? Ik heb eens wat uit de us laten komen en dat kosten me 30 € invoer shitz. Maar was nog steeds goedkoper.Moet je op games veel invoer rechte betalen?
quote:Nee,.. meestal niet, totdat ze je pakketje te pakken krijgen een keer
Op dinsdag 20 januari 2004 19:48 schreef Mr.G het volgende:
Moet je op games veel invoer rechte betalen?
quote:punt 1. ik ben 14
Op dinsdag 20 januari 2004 19:40 schreef JK het volgende:[..]
Tja, als je 13 jaar oud bent wel ja. Wat is nou 7 euro incl. cd? Heel goedkoop want je koopt ook consolebladen voor 10 euro zonder CD. Doe mij dan maar met ! 7 euro duur.... zoek een krantenwijk joh !
quote:Koop dan niks.
Op woensdag 21 januari 2004 16:00 schreef peristilius het volgende:[..]
punt 1. ik ben 14
punt 2. ik heb geld nodig voor meer dan alleen consoles bladen
punt 3. koop wel een pu, minder duur en ach dan maar geen demo's
quote:Het scheelt maar 3 euro, daar ga je toch niet dood van? Heb je veel meer lol van. Morgen verwacht ik 'm. Ben benieuwd
Op woensdag 21 januari 2004 16:00 schreef peristilius het volgende:[..]
punt 3. koop wel een pu, minder duur en ach dan maar geen demo's
quote:puntje 4. heb ook een pc en gba enzo wil ook graag ander console nieuws volgen.
Op woensdag 21 januari 2004 20:24 schreef JK het volgende:[..]
Het scheelt maar 3 euro, daar ga je toch niet dood van? Heb je veel meer lol van. Morgen verwacht ik 'm. Ben benieuwd
quote:Meeste zie ik wel hier of op een website. Heb zelf ook meerdere consoles, koop af en toe PU. En heb dus abonnement op OPM2
Op woensdag 21 januari 2004 22:38 schreef peristilius het volgende:[..]
puntje 4. heb ook een pc en gba enzo wil ook graag ander console nieuws volgen.
En PC games? Alleen BF1942... meer niet.
quote:Mwaaa...Raiden sucked en het verhaal wordt op het laatst te wazig.
Op donderdag 22 januari 2004 00:11 schreef Chocobo het volgende:
Ben weer met MGS2 bezig,... godver wat goed
quote:Ja kan je wel zeggen ja.... wordt er helemaal gek van !!! Heb nu anderhalf uur doelloos rondgelopen en het begint me een beetje de nek uit te hangen.
Op donderdag 22 januari 2004 09:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mwaaa...Raiden sucked en het verhaal wordt op het laatst te wazig.
spoiler:
quote:spoiler:
Op donderdag 22 januari 2004 10:29 schreef JK het volgende:[..]
Ja kan je wel zeggen ja.... wordt er helemaal gek van !!! Heb nu anderhalf uur doelloos rondgelopen en het begint me een beetje de nek uit te hangen.
spoiler:
Ik zit op dat platform in de zee en moet de odorless bom vinden, maar bij 1 strutt met een harrier erop zie ik nog op de map een B staan, dus daar moet nog een bom zijn. Niet te vinden... behalve dan met sensor A, dan ligt die Harrier helemaal op. Ja, vind je het gek?
Met sensor B alle strutts afgelopen. Niets te vinden... moet je daar nou mee. Al op gamefaqs gekeken, als je sensor b pakt moet je meteen als de sodemieter naar een andere strutt gaan. Maar ik had sensor b gepakt en er kwam dus geen tussenfilmpje.... anderhalf uur dus rondgehuppelt... zag nog wel die Olga die naar beneden sprong, de zee in, maar die is ook pleite. Wie weet raad ?
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 22-01-2004 18:15]
Dat moest ik even kwijt, kom niet voorbij die tyfus General Stadwell in XIII
quote:Zal effe geen spoiler tags gebruiken anders wordt het hier zo geel.
Op donderdag 22 januari 2004 12:03 schreef Hakkert het volgende:[..]
spoiler:
Tis ff geleden, maar volgens mij moet je die bom idd wel kunnen vinden met een sensor. Weet alleen niet meer welke ( lag die niet in de keuken ofzo in de voorraadkast? )
quote:Ah oke.. ja zoals ik al zei tis al een tijd geleden dat ik hem had uitgespeeld.
Op donderdag 22 januari 2004 23:10 schreef JK het volgende:[..]
Zal effe geen spoiler tags gebruiken anders wordt het hier zo geel.
Wat jij bedoelt is B en die heb ik al.
quote:Ja, ok logisch natuurlijk
Op donderdag 22 januari 2004 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is Jpn een andere regio dan de US ja
Één van de weinige games waarvoor ik echt de moeite heb genomen om hem uit te spelen Nu kan ik me gaan richten op PoP
Edit: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=120247 Maar goed dat je hem niet bij MM gekocht hebt JK
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 23-01-2004 01:02]
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:49 schreef Kremers het volgende:
XIII uitgespeeldVerrasend einde, dat wel, maar Number I had ik al zo'n idee van
Één van de weinige games waarvoor ik echt de moeite heb genomen om hem uit te spelen
Nu kan ik me gaan richten op PoP
Edit: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=120247Maar goed dat je hem niet bij MM gekocht hebt JK
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:43 schreef Kremers het volgende:
Gister bijna gedaan, maar tis zo'n gedoe, en je moet ze wel kwijtraken natuurlijk
quote:Ik wil het niet horen!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:46 schreef Kremers het volgende:
Zo, net XIII voor ¤35 verkocht, best een goed idee eig, gewoon een poaar exemplaren JAKII, XIII en PoP kopen en deze dan voor ¤37,50 incl. via marktplaats verkopen
Gister bijna gedaan, maar tis zo'n gedoe, en je moet ze wel kwijtraken natuurlijk
quote:hehehe ik loop je maar te stangen
Op vrijdag 23 januari 2004 16:58 schreef Kremers het volgende:
Tja, ik kan er toch ook niets aan doen dat JAKII nu ineens goedkoper is dan toen jij hem van mij kocht, ik heb er ets van ¤55 voor betaald
Ach, als je nou zelf 3 exemplaren koopt en ze verkoopt met ¤10 winst heb je JAKII gratis
quote:Ik vind Raiden best ok
Op donderdag 22 januari 2004 09:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mwaaa...Raiden sucked en het verhaal wordt op het laatst te wazig.
Vele nieuwe GT4 shots zijn uit.
The Suffering reclame
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_suffering_4.html
quote:Komt die weer
Op zaterdag 24 januari 2004 14:31 schreef nikanoru het volgende:
Feast your eyes on this!The Suffering reclame
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_suffering_4.htmlhttp://gametrailers.com/gt_vault/t_suffering_tv.html
Heb de movies bekeken... tis stoer !
quote:Holy sh*t!!!
Op zaterdag 24 januari 2004 06:07 schreef michelos het volgende:
Vele nieuwe GT4 shots zijn uit.
quote:Een prachtige replay engine
Op zaterdag 24 januari 2004 16:31 schreef P-Style het volgende:[..]
Holy sh*t!!!
Is d...d...dat realtime?!?
quote:Ik zie trouwens wel ineens dat dat beeld veel te hoog is om een in-game plaatje van 640x512 te kunnen zijn.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een prachtige replay engine
quote:Is ook gewoon gerendered en dus absoluut niet realtime. Ach, grafisch zal het wel allemaal prima zijn. GT3 zag er ook geweldig uit.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:36 schreef P-Style het volgende:[..]
Ik zie trouwens wel ineens dat dat beeld veel te hoog is om een in-game plaatje van 640x512 te kunnen zijn.
Ben effe bezig met de OPM2 demo dvd... eindelijk weer eens leuke demo's na 2 maanden. Voorheen maar 1 of 2 leuke demo's.
Zit dus veel leuks tussen, maar het meeste is niet de volle prijs waard vind ik.
quote:Het is gewoon achtergrond, maar absoluut niet alleen replay-only. Dit zie je ook in-game, check the gameplay-movies maar van dat level. Die Canyons zijn dus geen poly's, maar foto's die bijna feilloos met de scenery op elkaar afgestemd zijn. Check de zandweg maar waar die auto op rijdt, dat zijn weer wel poly's.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:31 schreef P-Style het volgende:Holy sh*t!!!
Is d...d...dat realtime?!?
Polyphony weet gewoon met heel slimme technieken telkens weer een bijna-perfecte illusie op te wekken dat je met een levensechte race te maken hebt.
quote:En dat doen ze héél netjes... maar toch vind ik dat ze die lelijke "kartonnen" mannetjes langs de weg beter weg hadden kunnen laten! Neem nou GT3... schitterend spel! Zelf nu, anno 2004 nog! Maar dan staan er ineens van die oerlelijke platte plaatjes langs de weg te juichen!
Op zaterdag 24 januari 2004 18:32 schreef michelos het volgende:
Polyphony weet gewoon met heel slimme technieken telkens weer een bijna-perfecte illusie op te wekken dat je met een levensechte race te maken hebt.
Die mannetjes zitten dus ook weer in GT4. Ik heb gehoord dat ze nu wat mooier zijn... maar laat ze liever weg en wacht tot de PS3 er is, dan kun je tenminste polygone mannetjes langs de weg plaatsen!
quote:hehe eindelijk.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Komt die weer
![]()
Heb de movies bekeken... tis stoer !
geyl geyl!!
www.konami.co.jp/movie/0460/0460_300k.asx
bewegende beelden van o.a Silent Hill 4!
quote:Heb me dat ook afgevraagd maar toen ik de GT4-movies zag moet ik toch zeggen dat dat nauwelijks te zien is. Als het een slakkerace zou zijn dan heb je een punt, dan zie je misschien wel te erg dat het te fake is omdat je er goed op kunt letten. Maar als je op racesnelheid erlangs flitst valt het allemaal bijna niet op, tenzij je er echt heel close op gaat letten. 3D is in principe altijd beter ja, maar zolang zij het publiek en de camera's dusdandig positioneren dat je weinig fakeheid ziet, maakt het weinig uit. Zoals ik al zei, ze moeten er alles aan doen om de illusie te wekken dat je naar een echte race kijkt of die speelt, en dat zit hem in 100'den details.
Op zaterdag 24 januari 2004 18:55 schreef P-Style het volgende:En dat doen ze héél netjes... maar toch vind ik dat ze die lelijke "kartonnen" mannetjes langs de weg beter weg hadden kunnen laten! Neem nou GT3... schitterend spel! Zelf nu, anno 2004 nog! Maar dan staan er ineens van die oerlelijke platte plaatjes langs de weg te juichen!
Die mannetjes zitten dus ook weer in GT4. Ik heb gehoord dat ze nu wat mooier zijn... maar laat ze liever weg en wacht tot de PS3 er is, dan kun je tenminste polygone mannetjes langs de weg plaatsen!
Van de andere kant moet ik nog zien wat de toegevoegde waarde daarvan is op de langere termijn, en of het niet gaat vervelen. Het lijkt me wel duidelijk dat geanimeerd publiek dat zwaait en als echt rally-gek-volk de weg op rent vlakvoor jij aankomt beter overkomt als realisme dan een lege uitgestorven setting mits dit goed gedaan is. Ik denk toch wel dat het een van de aspecten is die bijdragen aan verbetering. Ze zijn in ieder geval de eerste qua racegames met een dergelijke manier van animatie's met het publiek zover ik weet. Het blijft meestal beperkt tot volle tribunes die zelden geanimeerd zijn. Vraag me ook af of er uberhaupt al ergens een racegame uitgebracht is die volledig 3D publiek heeft.
quote:Ik geloof van niet... ik denk dat we daarvoor moeten wachten tot de volgende generatie consoles/videokaarten voor pc's.
Op zaterdag 24 januari 2004 19:38 schreef michelos het volgende:
Vraag me ook af of er uberhaupt al ergens een racegame uitgebracht is die volledig 3D publiek heeft.
Kan echt niet wachten tot ik GT4 heb, hele dag PS2'en wordt dat denk ik
Ik heb Silent Hill ooit op de PSX gespeeld, was wel leuk alleen helaas nooit uitgespeeld.
Ik zit nu met Silent Hill 2 in een ziekenhuis waar ik een meisje achtervolg.
Wel grappig dat ik in een week verder ben gekomen dan die vriend waarvan ik 'm heb geleend. Hij heeft 'm notabene al meer dan een half jaar en is nog niet eens voorbij de 1e boss met die Pyramide kop.
Wel leuk spel.. alleen niet 's nachts spelen met een hoofdtelefoon op. Dat heb ik geprobeerd maar hield het niet langer dan een kwartier uit.
quote:Je mocht wìllen dat je Silent Hill ooit op de PSX hebt gespeeld!
Op zaterdag 24 januari 2004 23:25 schreef Opie het volgende:
Ik heb Silent Hill ooit op de PSX gespeeld...
quote:GT4 is de reden dat ik mijn netwerk-adapter heb gekocht! Jammer dat ik nog zo lang moet wachten op GT4...
Op zaterdag 24 januari 2004 23:15 schreef Kremers het volgende:
Wat boeien die mannetjes langs de weg nou, ik wil gewoon scheuren
Kan echt niet wachten tot ik GT4 heb, hele dag PS2'en wordt dat denk ik
Vind dat er verder dat er tot nu toe maar weinig (geen) online spellen zijn die het kopen waard zijn.
Dus gewoon met Ferrero, Federer, Roddick, Blake, Kuerten, Schalken en van Lottum.
quote:Leuk ding
Op zaterdag 24 januari 2004 23:38 schreef P-Style het volgende:[..]
Je mocht wìllen dat je Silent Hill ooit op de PSX hebt gespeeld!
quote:Daar heb ik HEEL HEEL HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg lang over gedaan.
Op zondag 25 januari 2004 12:17 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand hoe ik verder kom met Prince of Persia?
ik zit nu op 93% en volgens mij moet ik ergens naar beneden springen via de muren maar dat lukt me niet.
Was in staat om bijna het spel in 2en te breken. Dit is dus een minpunt in het spel, omhoog walljumpen gaat prima, naar beneden niet.
Zo deed ik het :
Walljump 2x naar beneden (dus dat je dan tegen de toren aan springt waar je als eerste tegen aan hangt voordat je gaat walljumpen) laat je dan dood vallen. Dan is je spawnpunt precies voor de deur waar je neer moet komen. Wat was ik blij dat die 'bug' erin zit, anders had ik 'm nooit uitgespeeld. De rest is piece of cake. Je speelt 'm dan zo uit
Heb er volgens mij dik een uur of anderhalf uur over gedaan en toen viel ik dood en stond ik voor de deur ipv dat hele stuk ervoor weer te doen.
Suc6, moet lukken .
quote:Hoeveel uur zit je nu, nu je richting het einde gaat ?
Op zondag 25 januari 2004 12:17 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand hoe ik verder kom met Prince of Persia?
ik zit nu op 93% en volgens mij moet ik ergens naar beneden springen via de muren maar dat lukt me niet.
quote:Euh of jij zit bij een ander stuk, maar het was 93% dacht ik. Zal effe in spoiler zeggen wat je zou moeten doen :
Op zondag 25 januari 2004 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet
je zegt dat ik 2x naar beneden moet walljumpen, maar hoe doe ik dat?
spoiler:
Of ben je daar niet ?
Heb helaas geen screenshots voor je
quote:Nou dan weet ik het niet
Op zondag 25 januari 2004 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij hebben we het over een ander stukje
misschien dat wat jij bedoelt wat verder is want het kan namelijk ook dat je ipv naar beneden naar boven moet walljumpen, alleen als je hoger komt dan staan de muren weer verder van elkaar af zodat je er niet tussen kan walljumpen, je kan er wel aan een richel hangen maar je kan hier niet op klimmen omdat het schuin afloopt. Weet jij waar ik zit en wat ik moet doen?
Straks maar weer proberen, tis wel een meesterlijk spel
quote:ja uit zo'n visioen bleek dat ik niet naar beneden maar naar boven moest walljumpen maar als je eenmaal hoger komt dan wordt de ruimte tussen de 2 muren groter en zijn er alleen 2 aflopende richels waarop je niet kunt staan maar alleen aan kunt hangen.
Op zondag 25 januari 2004 16:47 schreef JK het volgende:[..]
Nou dan weet ik het niet
www.gamefaqs.com , dan kan je precies zien waar je zit
BTW de meeste informatie kan je ook uit die visioenen halen.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:54 schreef Kremers het volgende:
Hij is best frusti idd, dat PoPZit nu op 5% en moet naar beneden om aan zo'n stok te hangen, maar flikker er steeds naast
Straks maar weer proberen, tis wel een meesterlijk spel
quote:Vind Jak 2 goede moeilijkheidsgraad, niet te simpel maar ook weer niet onmogelijk. Leuk spel, het enige spel in een jaar waar ik de volle prijs voor heb betaald. Volgende maand koop ik FF X-2 ook voor de volle prijs, ik word arm
Op zondag 25 januari 2004 19:00 schreef Hakkert het volgende:[..]
![]()
... tis ff wennen, maar echt niet moeilijk
.. Vind Jak 2 trouwens direct al best moeilijk
quote:2 spellen per jaar kopen en nog te weinig geld hebben?
Op zondag 25 januari 2004 19:24 schreef peristilius het volgende:[..]
Vind Jak 2 goede moeilijkheidsgraad, niet te simpel maar ook weer niet onmogelijk. Leuk spel, het enige spel in een jaar waar ik de volle prijs voor heb betaald. Volgende maand koop ik FF X-2 ook voor de volle prijs, ik word arm
quote:2 spellen voor de volle prijs, de rest voor ¤30,- ofzo, ben ook maar een werkloos kind
Op zondag 25 januari 2004 19:27 schreef Tain het volgende:[..]
2 spellen per jaar kopen en nog te weinig geld hebben?
quote:Mhwa, ik ben dit soort spellen niet echt gewend, speel meer sport en race games
![]()
Heb nu die defensie geactiveerd, dan krijg je het echte PoP, met die bewegende spikes, en spikes die uit de grond schieten
quote:Jak 2,... die moet ik ook nog gamen. Wacht wel even totdat die platinum is
![]()
quote:Nou ik ben begonnen er mee en direct het eerste stukje wat ik moest doen was ik al 15 keer dood
Op maandag 26 januari 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jak 2,... die moet ik ook nog gamen. Wacht wel even totdat die platinum is
quote:Ik sla hem over, dat hele GTA-achtige gedoe staat me tegen. Ik speel deel 1 nog wel een keertje!
Op maandag 26 januari 2004 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Jak 2,... die moet ik ook nog gamen. Wacht wel even totdat die platinum is
quote:Spel wordt toch beschouwd als zeer origineel en schijnt grafisch god te zijn. Ik snap je punt wel maar wil het gegamed hebben
Op maandag 26 januari 2004 09:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik sla hem over, dat hele GTA-achtige gedoe staat me tegen. Ik speel deel 1 nog wel een keertje!
quote:Het vereist een behoorlijke dosis geduld, maar dan hebben we straks ook wat! Ik zit nu al zo lang te wachten op 3.
Op zondag 25 januari 2004 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Onimusha 3
Smots you've got mail
[Dit bericht is gewijzigd door lurf_doctor op 26-01-2004 10:41]
quote:en mail terug!
Op maandag 26 januari 2004 10:33 schreef lurf_doctor het volgende:
ff ontopic (hoewel het gaat wel over PS2)Smots you've got mail
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:17 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nou ik ben begonnen er mee en direct het eerste stukje wat ik moest doen was ik al 15 keer dood
![]()
![]()
Met PoP nu een stuk verder, is echt een stuk beter dan XIII, de moves van die gast
Dit wordt denk ik één van de weinige games die ik niet verkoop nadat ik hem heb uitgespeeld
Oh jah, nog even een voor play.
Chocobo: Het gaat je om de prijs? Voor 17.99pond ligt JAKII bij play.com hoor , nog goedkoper dan platinum games uit NL
quote:Ik moest even die sprongtechniek even onder de knie krijgen.. ik sprong altijd te kort en dan flikkerde ik weer naar beneje
Op maandag 26 januari 2004 14:54 schreef Kremers het volgende:[..]
Zelfs ik kreeg dat niet voor elkaar
Met PoP nu een stuk verder, is echt een stuk beter dan XIII, de moves van die gast
Dit wordt denk ik één van de weinige games die ik niet verkoop nadat ik hem heb uitgespeeld
Oh jah, nog even een
voor play.
Chocobo: Het gaat je om de prijs? Voor 17.99pond ligt JAKII bij play.com hoor
, nog goedkoper dan platinum games uit NL
Ben benieuwd
quote:yez,
Op maandag 26 januari 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt Arc al? Ik krijg hem als het goed is ook zeer binnenkort dus![]()
Ben benieuwd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja...
Lijkt een beetje een Mario Kart kloon dus
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:54 schreef Kremers het volgende:Chocobo: Het gaat je om de prijs? Voor 17.99pond ligt JAKII bij play.com hoor
, nog goedkoper dan platinum games uit NL
quote:Eh?
Op maandag 26 januari 2004 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goede site voor screenshots trouwens SmotsThnx.
quote:DD Arena's : Meteen in de prullenbak gooien.
Op maandag 26 januari 2004 16:15 schreef Smots het volgende:
verse aanwas:Destruction Derby Arenas Arc: Twilight of the spirits Bukkazoom Zegt me niks, misschien een bukkake-game?
Heb ik JAK2 bij OPM2 genomen, issie nu 25 eur bij play. Boutzooi. Had dus beter WRC3 dan kunnen nemen. Ach, maakt ook niet uit.
quote:Jak 2 is MOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIII
Op maandag 26 januari 2004 23:24 schreef JK het volgende:[..]
Heb ik JAK2 bij OPM2 genomen, issie nu 25 eur bij play. Boutzooi. Had dus beter WRC3 dan kunnen nemen. Ach, maakt ook niet uit.
quote:Beide games scoren erg hoog maar ik zou dan toch voor Suikoden gaan. Zou mij meer aanspreken
Op maandag 26 januari 2004 19:07 schreef Jebus het volgende:
Ok ff een vraagje voor degenen met een Amerikaanse Ps2. Zijn spellen als Xenosaga, Suikoden III, legaea hour of darkness ed het waard om zo'n ding aan te schaffen? Of vallen al die RPG's nog steeds in het niet bij de Final Fantasy's.
Die gevechten zijn ook best lastig, je moet goed uitkijken dat je niet ineens omringt wordt door vijanden, want dan ben je meestal de lul
quote:Cool spel he!.. ik heb er geloof ik 13 of 14 uur over gedaan om hem uit te spelen dus dat lukt je nog wel een keertje
Op dinsdag 27 januari 2004 16:15 schreef Kremers het volgende:
Zo, ff 2 dagen flink zitten gamen, zit nu al op 50% van PoPAf en toe moet ik goed kijken omdat ik niet zo 123 zie hoe ik verder moet komen, maar meestal kom ik er na een paar valpartijen dan wel achter
Die gevechten zijn ook best lastig, je moet goed uitkijken dat je niet ineens omringt wordt door vijanden, want dan ben je meestal de lul
Castelvania is erg sfeervol! Cool gedaan voor een hack 'n slash!
SSX3 kan ik niet veel over zeggen nog... Je glijdt naar beneden, springt wat, trucked wat, en that's it
quote:SSX3 is toch beter dan SSX die ik had. Hier kan ik tenminste de boel goed besturen... vind het een goeie demo dvd...
Op woensdag 28 januari 2004 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag gespeeld Castelvania en SSX3 demo'sCastelvania is erg sfeervol! Cool gedaan voor een hack 'n slash!
SSX3 kan ik niet veel over zeggen nog... Je glijdt naar beneden, springt wat, trucked wat, en that's it
Castlevania vond ik wat tegenvallen, maarja dat komt omdat dat me niet trekt.
I-Ninja is erg relaxt, Ford Racing 2 is mij zeer meegevallen, die ga ik denk ik dus wel kopen voor 15 eurootjes. Maximo 2, Metal Arms.. prima titels. Rogue Ops is niet echt super en Worms 3d.. wat een boutbesturing.
Ben in elk geval blij met deze demo's, de afgelopen maanden vielen over het algemeen erg tegen.
Zo morgen denk ik een Xploder v4Pro kopen. Kan ik eindelijk savegames backuppen naar m'n HD ipv dat ik 2 of 3 nieuwe memorycards moet kopen.
Arc demo héél even gespeeld, maar gestopt omdat ik het spel zelf wil spelen.
PS1 mem cards kunnen gewoon in de PS2
quote:Je bent een schat
Op woensdag 28 januari 2004 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS1 spellen op een PS1 memory card.
PS2 op een PS2 mem card.PS1 mem cards kunnen gewoon in de PS2
Dan hoef ik dus geen PS1 te kopen, maar koop ik over een tijdje gewoon een PS2 en speel daar wel PS 1 spellen op
quote:Werkt prima
Op woensdag 28 januari 2004 21:02 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Je bent een schat
Dan hoef ik dus geen PS1 te kopen, maar koop ik over een tijdje gewoon een PS2 en speel daar wel PS 1 spellen op
quote:
Shadow of Rome is the latest game from Capcom that aims to serve up a small slice of the action and intrigue of Rome during the reign of Julius Caesar.Shadow of Rome's story is set in the year 48 BC. The leadership of the Roman Empire has been tarnished by political corruption, and Roman society has been overrun by unruliness and violence. Julius Caesar advocates for drastic reform to restore the republic to its former glory, but he is met with opposition. However, being the stubborn sort, old Julius keeps on pressing for change. Unfortunately, as any history buff can tell you, things don't work out quite like he'd hoped. Caesar is murdered before the changes he had advocated could be implemented. As the news of the head of state's demise starts to spread, a soldier named Agrippa rushes back to Rome to be faced with even worse news. Agrippa's father, Uesnius, who was a close advisor to Caesar, is the accused murderer. Unlike today's poky court system, the Roman judicial system keeps a pretty brisk pace and slates Uesnius for public execution by the winner of the next gladiatorial event, which is coming up fast. Anxious to keep his father alive, Agrippa sets out to prove his innocence and uncover the truth about Caesar's assassination. Thankfully Agrippa isn't in this alone. He has the help of his best friend, Octavius, and a freed female gladiator named Claudia. As you'd expect, the road to help Uesnius is a long one, chock-full of murder, intrigue, false accusations, and a whole lot of spilled blood in gladiatorial combat. An interesting twist to the narrative is the extended cast of characters you'll interact with, which will include actual historical figures.
http://www.gamespot.com/ps2/action/shadowofrome/preview_6087112.html
http://www.gamespot.com/ps2/action/samuraijack/preview_6087025.html
Hopen dat er nog een lading komt, leuk spel voor heel weinig geld.
Anders moet ik 'm voor 20 euro bij E-Plaza halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |