abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16100321
Jerruh, er bestaat ook iets als lurken he en als je al als mod verandert, dan gaat dat geleidelijk dus zo gezien kwam Ajuu hier midden in het 'veranderingsproces'.
pi_16100426
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:

[..]

,,Buiten is het koud en donker. Binnen zit Ajuu te wachten op de persoon die zijn leven zal verrijken...."

ik ging naar de kapper vanmorgen.
er was een man die op zijn beurt wachtte.
voor de rest deed hij vrij weinig.
de turkse kapper praatte over zijn vakantie.
hij ging naar turkije voor 485 euro.
"dat is niet duur voor vier dagen"
de man die zat te wachten zei:
"geld en werken zijn het belangrijkste"
ja, zei de kapper toen, dat is ook zo.

vrijdag 9 januari 2004 @ 14:02:12 #78
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16100551
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:55 schreef Waxxer het volgende:
Jerruh, er bestaat ook iets als lurken he en als je al als mod verandert, dan gaat dat geleidelijk dus zo gezien kwam Ajuu hier midden in het 'veranderingsproces'.
heb je me in al mijn 31000 posts gezien? .
Mijn omgang met bart, touch, vlarp en DM bijvoorbeeld zijn nauwelijks tot niet veranderd, ik heb eerlijk gezegd nog evenveel lol als eerst, heb nog steeds de meest onzinnige posts en baggertopics als 2 maanden geleden, draag nog steeds dezelfde mening uit als ik altijd deed en ik heb altijd dezelfde semi-serieuze posts en topics gehad, zoals Antibaggertopic? (en check eens de search, topicstarter Jerruh en dan bijvoorbeeld ONZ, er gaat een wereld voor je open! . )

Ik vind mezelf niet zo veranderd, maar ik denk dat voor mensen die me nu leren kennen, ik hard overkom, en dat is minder geweest, maar dat heeft niets te maken met het krijgen van de moderatorsfuncties. (die pas ik alleen toe in mijn te modden subfora)

owja, ik ben trouwens vaste reviewer geworden .

put
your
clothes
on!
pi_16100625
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:02 schreef Jerruh het volgende:

[..]

maar ik denk dat voor mensen die me nu leren kennen, ik hard overkom,

dat bedoelde ik
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:05:44 #80
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16100662
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:04 schreef ajuu het volgende:

[..]

dat bedoelde ik

awwwwww .
leer er mee leven .
*just kidding*
put
your
clothes
on!
pi_16100749
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:05 schreef Jerruh het volgende:

[..]

awwwwww .
leer er mee leven .
*just kidding*

ik wist het, toen ik op "invoeren" ging drukken: nu krijg ik toch een jerruh-reply!
en ik dacht nog : niet drukken, ajuu, praat niet over dingen waar je de ballen van af weet.

jeruuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

ajuu bad quishy!

[Dit bericht is gewijzigd door ajuu op 09-01-2004 14:14]

pi_16100774
[quote]Op vrijdag 9 januari 2004 14:08 schreef ajuu het volgende:

[..]

?

oei

pi_16100964
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:02 schreef Jerruh het volgende:

[..]

heb je me in al mijn 31000 posts gezien? .
Mijn omgang met bart, touch, vlarp en DM bijvoorbeeld zijn nauwelijks tot niet veranderd, ik heb eerlijk gezegd nog evenveel lol als eerst, heb nog steeds de meest onzinnige posts en baggertopics als 2 maanden geleden, draag nog steeds dezelfde mening uit als ik altijd deed en ik heb altijd dezelfde semi-serieuze posts en topics gehad, zoals Antibaggertopic? (en check eens de search, topicstarter Jerruh en dan bijvoorbeeld ONZ, er gaat een wereld voor je open! . )

Ik vind mezelf niet zo veranderd, maar ik denk dat voor mensen die me nu leren kennen, ik hard overkom, en dat is minder geweest, maar dat heeft niets te maken met het krijgen van de moderatorsfuncties. (die pas ik alleen toe in mijn te modden subfora)

owja, ik ben trouwens vaste reviewer geworden .

Jajaja, ik weet alle 31.000 posts zo op te noemen

Nee maar je denkt teveel door n.a.v. mijn woorden. Wat ik bedoel te zeggen is dat je oplettender bent geworden, en als je ergens op wilt reageren met meer en ook hardere argumenten komt. En DAT kan wel eens verkeerd vallen. Dat is het enige, eigenlijk. Het is niet zo dat je enorm verbazingwekkend veel veranderd bent, maar (en dit bedoel ik niet negatief) het komt op mij persoonlijk over dat je meer met een wijzend vingertje fokt

vrijdag 9 januari 2004 @ 14:18:48 #84
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16101069
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:15 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Jajaja, ik weet alle 31.000 posts zo op te noemen

Nee maar je denkt teveel door n.a.v. mijn woorden. Wat ik bedoel te zeggen is dat je oplettender bent geworden, en als je ergens op wilt reageren met meer en ook hardere argumenten komt. En DAT kan wel eens verkeerd vallen. Dat is het enige, eigenlijk. Het is niet zo dat je enorm verbazingwekkend veel veranderd bent, maar (en dit bedoel ik niet negatief) het komt op mij persoonlijk over dat je meer met een wijzend vingertje fokt

ok .
ahc zolang da wijsvingertje maar nergens anders zit .
put
your
clothes
on!
pi_16101226
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ok .
ahc zolang da wijsvingertje maar nergens anders zit .

Daarom en ietsje vaker het vingertje intrekken en het is helemaal puik schop je mensen niet tegen het zere been en is het riosico dat je 'over the top' gaat weer een stuk kleiner. Net zoals ik mij in moet houden over de wintersport en de parkiet
pi_16101359
In dit topic is altijd al een soort scheiding geweest tussen de "jonkies" tot 25 jaar, en de ouwe knarren van 25+. . Wat me opvalt is dat Jerruh meer lijkt te reageren op de ouwe knarren, dan in het begin. En jerruh zegt niet meer om de andere post in een bijzin dat hij bi is. .
pi_16101382
Oh, en jerruh maakt minder spelfouten.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:31:58 #88
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16101397
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, en jerruh maakt minder spelfouten.
LOL
pi_16101488
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:31 schreef Twoflower het volgende:

[..]

LOL

Dat viel me op. .
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:36:14 #90
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16101535
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:35 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat viel me op. .

Ja, nu je het zegt... Je hebt helemaal gelijk. Het was mij niet zo opgevallen eigenlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het meeste hier niet heel aandachtig meer lees. Snel er doorheen bladeren, en ik ben 'bij' genoeg...
pi_16101571
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:36 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ja, nu je het zegt... Je hebt helemaal gelijk. Het was mij niet zo opgevallen eigenlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het meeste hier niet heel aandachtig meer lees. Snel er doorheen bladeren, en ik ben 'bij' genoeg...

wist je al dat ik....

vrijdag 9 januari 2004 @ 14:39:07 #92
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16101645
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

wist je al dat ik....

JA, DAT WIST IK!

Sorry, uit frustratie bleef mijn shift ff hangen...

vrijdag 9 januari 2004 @ 14:39:31 #93
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16101665
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:30 schreef Great_Expectations het volgende:
In dit topic is altijd al een soort scheiding geweest tussen de "jonkies" tot 25 jaar, en de ouwe knarren van 25+. . Wat me opvalt is dat Jerruh meer lijkt te reageren op de ouwe knarren, dan in het begin. En jerruh zegt niet meer om de andere post in een bijzin dat hij bi is. .
Ik wordt al oud .
en ik begin mensen gewoon te waarderen enzo .
alhoewel ik niks leuker vind dan rebels doen samen met bart of touch !

ën da bi betreft: da viel best mee hoor !
moeten jullie het maar beter onthouden .

put
your
clothes
on!
pi_16101933
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:39 schreef Twoflower het volgende:

[..]

JA, DAT WIST IK!

Sorry, uit frustratie bleef mijn shift ff hangen...

oehhhhh je bent nog sneller op de kast te krijgen dan ik!! ssssshhhhhh je moet nog 1,5 uur!!
pi_16102092
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

wist je al dat ik....

Wintersport. Parkiet. Skieën. Parskieën. Wintersparkiet. Ik skie, jij sparkiet, wij wintersparkieten. Jij gaat op wintersparkiet om te sparkietskieën. .

[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 09-01-2004 14:52]

vrijdag 9 januari 2004 @ 14:52:55 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16102111
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat mij opvalt is dat hij zich nog niet heeft herkend in ook maar 1 opmerking die geplaatst is maar dat hij bij iedere opmerking in de verdediging schiet met tegenargumenten waaruit volgens hem blijkt dat het niet zo is.

Down boy!

Is Jerruh veranderd? Uuuuuhm... mwah. Beetje misschien. Af en toe wat opmerkingen over het al dan niet hebben van serieuze onderwerpen in een reeks in ONZ of het posten buiten HOMO... maar verder vin'k 't meevallen.

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_16102152
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat hij zich nog niet heeft herkend in ook maar 1 opmerking die geplaatst is maar dat hij bij iedere opmerking in de verdediging schiet met tegenargumenten waaruit volgens hem blijkt dat het niet zo is.

Jaja, maar dat deed-ie altijd al, dus daarin is-ie niet veranderd. .
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:59:24 #98
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_16102312
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:54 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Jaja, maar dat deed-ie altijd al, dus daarin is-ie niet veranderd. .

*bombrief maakt*
ben je allergisch voor anthrax? .

ik herken me er een beetje in, heb ik al gezegd hoor . Ik vind het trouwens al dapper genoeg van mezelf dat ik om meningen vraag. .

maar ik zeg wel dat het in dit homotopic sowieso een trend is om in de verdediging te schieten bij een kritiek punt, want ik heb het stephan ook al regelmatig zien doen .

al met al, we're human.... voor een groot deel .

put
your
clothes
on!
pi_16102360
Ik ziet hier voor het venster
Me stierlijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was
Dan konden we samen spelen!

vrijdag 9 januari 2004 @ 15:01:11 #100
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16102366
goeiemiddag people!

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')