abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2004 @ 00:30:57 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16088067
Game on....

Allez Standard

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16089081
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
Game on....

Allez Standard

Allez Brugge
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16107287
Mbo Mpenza allicht vandaag van Club

De strijd om Mbo Mpenza lijkt zich te gaan beslissen in het voordeel van Club Brugge. De landskampioen zou de Moeskroense aanvaller het aantrekkelijkste voorstel willen doen.

Algemeen directeur Antoine Vanhove onderhandelde gisteren urenlang met Laurent Denis, de advocaat van de speler. Als Mbo speelgerechtigd wil zijn voor de eerste wedstrijd na de winterstop uit bij Genk, zal hij vandaag zijn handtekening dienen te zetten. Club maakte een officieel bod van twee miljoen euro en biedt Mpenza een riant contract. Anderlecht houdt zich officieel afzijdig, maar duidt er wel op dat het volgend seizoen meer kans maakt dan Club om in de Champions League aan te treden.

De salariseisen van Mpenza zijn zeer zwaar. Mbo eist minimum 750.000 euro bruto per jaar. Club wou hier eerst niet op ingaan, maar die situatie lijkt veranderd. Club moest Trabzonspor nog steeds 2,5 miljoen euro voor de transfer van Rune Lange. Maar de FIFA heeft nu beslist dat Club niets moet betalen. Blauw-zwart had dit geld reeds aan de kant gezet. Het kan nu dus meteen gebruikt worden voor de aanwerving van Mbo Mpenza. De speler zelf trekt vandaag naar het Jan Breydelstadion. Naar alle verwachtingen zal hij daar een contract van vier seizoenen tekenen.

Sportief gezien zou Mbo een overstap naar Anderlecht overwegen. Maar de Brusselaren kunnen niet opbieden tegen het Brugse geld dankzij het positieve nieuws van de FIFA i.v.m de transfer van Rune Lange. Bovendien is men er bij Club nog altijd van overtuigd dat mits een sterkte terugronde (met Mbo Mpenza) de tweede plaats nog mogelijk is. Club moet dan 10 punten op 17 speeldagen goedmaken op Standard.

Mornar naar Ancona?

Het Italiaanse Ancona en Ivica Mornar hebben een akkoord bereikt, de rode lantaarn van de Serie A. Anderlecht en de Italiaanse hebben wel nog niet met elkaar gepraat. Ancone zou Mornar een contract aanbieden van 3,5 jaar. Enkel van Wolverhampton zou er een officieel bod binnengekomen zijn voor de kroaat.

pi_16115403
Anderlecht heeft zich ondertussen teruggetrokken (althans... dat beweren ze) en wil Mbo Mpenza voorlopig niet meer aantrekken. De voorzitter van Moeskroen heeft daarna het bod van Club Brugge aanvaard en heeft de club de toestemming gegeven om met Mbo te praten over een contract.

Club Brugge liet wel weten dat ze pas volgende week gaan onderhandelen. Waarom ze dat doen weet ik niet? Wachten tot Anderlecht opnieuw mee wil doen ofzo?

vrijdag 9 januari 2004 @ 22:57:19 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_16116080
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:42 schreef Afunados het volgende:
Mornar naar Ancona?

Het Italiaanse Ancona en Ivica Mornar hebben een akkoord bereikt, de rode lantaarn van de Serie A. Anderlecht en de Italiaanse hebben wel nog niet met elkaar gepraat. Ancone zou Mornar een contract aanbieden van 3,5 jaar. Enkel van Wolverhampton zou er een officieel bod binnengekomen zijn voor de kroaat.

Hij zou ook naar Glasgow Rangers kunnen en hij kan ook voor 2 jaar bij Anderlecht bijtekenen. Het kan nog alle kanten op.

Ik zou het trouwens wel verrassend vinden als Mpenza naar Brugge ging. Ik had toch eerder Anderlecht of Standard (of eventueel een buitenlandse ploeg) verwacht. Het lijkt mij gewoon geen Brugge-speler.

[Dit bericht is gewijzigd door SaintOfKillers op 10-01-2004 11:37]

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_16123379
Ik zou het ook verrassend vinden, maar als het zo ver (en dat is het nog lang niet) is zal ik het niet erg vinden.
pi_16265261
Grote verrassing bij het Gala van de Gouden Schoen: Aruna Dindane leidt voorlopig met 198 punten. Er zijn nog twee stemrondes te gaan:

1.A.Dindane (Anderlecht) 291 punten
2.T.Simons (Club Brugge) 93
3.W.Baseggio (Anderlecht) 77
4.N.Jestrovic (Anderlecht) 61
5.W.Sonck (Racing Genk) 57
6.M.Mpenza (Moeskroen) 37
7.C.Roussel (Bergen) 36
8.V.Kompany (Anderlecht) 31
9.R.Kristinsson (Lokeren) 25
10.N.Ceh (Club Brugge) 25

pi_16266029
Einduitslag:
1. Aruna Dindane 494 p.
2. Walter Baseggio 116
3. Mbo Mpenza 109
4. Timmy Simons 99
5. Vincent Kompany 77
6. Nenad Jestrovic 61
7. Wesley Sonck 57
8. Philippe Clement 57
9. Dany Verlinden 43
10. Cédric Roussel 36
pi_16266295
Terecht
pi_16267101
Enigzins verrassend, maar niet geheel onterecht. Aruna heeft een goed seizoen gedraaid
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 14 januari 2004 @ 22:35:52 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16267293
waarom is het verrassend, wie had er anders moeten winnen?

vind het een terechte winnaar, Kompany is nog te jong voor zo'n prijs.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_16268272
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:35 schreef mitt het volgende:

vind het een terechte winnaar, Kompany is nog te jong voor zo'n prijs.

En speelt pas sinds de zomer bij de selectie. Als hij zijn zo blijft voetballen, is de Gouden Schoen volgend jaar absoluut zeker voor hem..
  woensdag 14 januari 2004 @ 23:10:05 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_16268652
Ik heb die Kompany nog niet echt vaak live zien voetballen, maar is die echt nou zo wereldtop (nu al ) of gaat ie dat zeker weten worden?

En wat voor type is het..

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 14 januari 2004 @ 23:13:29 #14
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16268786
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:10 schreef mitt het volgende:
Ik heb die Kompany nog niet echt vaak live zien voetballen, maar is die echt nou zo wereldtop (nu al ) of gaat ie dat zeker weten worden?

psssst...Mitt....heb de goede antwoorden van de sportquiz (sportweek) gepost !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_16268846
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:10 schreef mitt het volgende:

Wereldtop nog zeker niet, maar hij heeft het wel in zich. Hij is een verdediger/verdedigende middenvelder met een briljant inzicht en een meer dan behoorlijke traptechniek. Je kan hem vergelijken met Koeman en ik denk dat hij best wel eens het niveau van Koeman kan gaan halen over een aantal jaren
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16268990
quote:
Was beetje sarcastisch... Aruna was de grote topfavoriet.
pi_16269273
Ik verwacht veel van Kompany. Hij heeft alles wat een topverdediger zich kan wensen(overzicht, goede pass, hard in de duels, overtuiging) en kon nu al makkelijk mee in de CL met Anderlecht, terwijl hij pas 17 is..

Er kan natuurlijk vanalles gebeuren, maar ik denk dat Kompany gaat uitgroeien tot de beste verdediger van Europa.

pi_16279402
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:24 schreef Afunados het volgende:
Ik verwacht veel van Kompany. Hij heeft alles wat een topverdediger zich kan wensen(overzicht, goede pass, hard in de duels, overtuiging) en kon nu al makkelijk mee in de CL met Anderlecht, terwijl hij pas 17 is..

Er kan natuurlijk vanalles gebeuren, maar ik denk dat Kompany gaat uitgroeien tot de beste verdediger van Europa.

Hij heeft het idd in zich, maar hij maakt nog wel een hoop fouten. Maar hij is daarbij ook pas 17.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16290747
Laten we hopen, zou wel leuk zijn. Eens een Belg bij Manchester.
pi_16340705
Club Brugge begint de tweede seizoenshelft in stijl met een 1-0 nederlaag bij Genk.

[Dit bericht is gewijzigd door zjroentje op 17-01-2004 14:27]

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16341916
Kloothommels van Genk. Zoveel geluk.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:26:53 #22
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16341940
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:25 schreef Heero het volgende:
Kloothommels van Genk. Zoveel geluk.
Hey Calimero

Ik ga dadelijk even kijken hoe Les Rouches de voorsprong op Brugge even naar 13 punten punten brengen

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 16:24:21 #23
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16343234
Heb zin in morgen. Antwerp - Anderlecht...schijnen nog lekker ouderwetse taferelen te zijn daar. Bier (jupiler) in het stadion...

Zal eens kijken of ik wat leuke foto's kan maken...

A.M.A.B
pi_16346177
Tja calimero... als je ziet hoe die domme kerel twee goals onterecht afkeurt kan je wel moeilijk anders.

Misschien is een jaartje UEFA-Beker wel beter, kunnen we binnenkort lachen als Standard al in juli Europees uitgeschakeld wordt door Rapid Boekarest of CSKA Moskou.

zaterdag 17 januari 2004 @ 18:36:01 #25
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_16346629
Het is wel altijd wat met Club Brugge. Afgekeurde goals.... ze vergeten wel dat ze voor de zoveelste keer ook enorm slecht hebben gespeeld.

Maar ja, het zal beteren wanneer Mendoza weg is, dan maken ze namelijk helemaal geen goals meer. Ze staan maar 5 puntjes voor op de nummer 10, misschien dat ze dat willen, dan staan ze toch nog bovenaan in de 2de kolom. En op Mbo Mpenza moeten ze ook niet rekenen, want uit die soap van de laatste weken concludeer ik dat hij zelf eigenlijk helemaal niet naar Brugge wil, maar veel liever naar Anderlecht of het buitenland.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')