Deze vreemde artiestennaam behoort toe aan Jason Molina die op IMO fantastische wijze allerlei muziekinvloeden (volgens audiogalaxy van o.a. Neil Young en Will Oldham (aka Bonnie 'Prince' Billy, aka the Palace Brothers)) mengt tot muziekstukjes met een geheel eigen karakter.
Er zijn helaas maar 4 nummers van hem te vinden, maar ik vind ze zo mooi dat ik de c.d.'s wil kopen (en dan met name de c.d. The Lioness)
Mijn vraag aan jullie is nu, wie kent deze muziek en wie heeft de complete c.d.('s), en is (zijn) deze net zo goed als die andere vier nummers?
dusse, stuur de rest maar Tan!
en normaal gezien maandag Magnolia
Verder heb ik een CD getiteld The Ghost, die via import binnen gekomen is en praktisch onverkrijgbaar is hier. Hoorde bij de Canadese tour.
Denk bij Songs : Ohia idd aan verstilde, akoestische songs met prachtige teksten.
anybody?
quote:Ik was er... Belachelijk korte set, helaas (50 minuten geloof ik), maar de "nieuwe" alt.country-aanpak beviel me op zich wel; al vind ik het toch minder dan pakweg The Lioness.
Op vrijdag 18 april 2003 13:32 schreef MadScientist het volgende:
vanavond ik kleine zaal, 013 tilburg....anybody?
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 19-04-2003 01:09]
het voorprogramma waren een erg wazige singer/songwriter en Bingo Trappers, die laatsten waren wel ok
ik kende van Songs: ohia alleen wat ouder werk, ik kon me niet erg inleven in de country omschakeling, maar op zich heb ik me best vermaakt
Daar word je een partij depressief van zeg! Al het sprankelende van Magnolia is weer verdwenen...
Of het erg is? Voor Jason Molina zelf wel lijkt mij, maar als luisteraar ben ik blij met de afwisseling die hij mij weet te bieden.
Oh ja, de plaat is alleen op vinyl uit, met daarin een cd'tje gestoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |