quote:Ja, maar dat waren seizoenen 1, 2 en 3. Dit is seizoen 9 ofzo?
Op donderdag 8 januari 2004 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze is wel een beetje aangekomen sinds de net5 afleveringen.
quote:done
Op donderdag 8 januari 2004 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
E.R. (Emergency Room) mag op slot.
Dit is idd seizoen 9
quote:Yup.. waarom is ze eigenlijk tijdelijk weggegaan uit ER?
Op donderdag 8 januari 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Ja, maar dat waren seizoenen 1, 2 en 3. Dit is seizoen 9 ofzo?
quote:zijn er eigenlijk dvd's van serie 1-8??
Op donderdag 8 januari 2004 22:23 schreef Dagobert het volgende:[..]
done
Dit is idd seizoen 9
quote:Seizoen 1 wel
Op donderdag 8 januari 2004 22:25 schreef Vicky het volgende:[..]
zijn er eigenlijk dvd's van serie 1-8??
quote:$ 49,95 voor een seizoen?
Op donderdag 8 januari 2004 22:25 schreef Dagobert het volgende:[..]
Seizoen 1 wel
http://www2.warnerbros.com/ertv/dvd.html
Uhm..ben ik nu de enige die naar de naar de ER-Marathon gaat
P.s ik heb die box via Amazon gekocht en tis die $49,.. wel waard!
[Dit bericht is gewijzigd door Iceflake op 08-01-2004 22:35]
quote:jezus.. dat vind ik ook wel een beetje veel... althans... omgerekend isset 36 euro... vlat eigenlijk toch wel mee voor 1 serie.. zijn toch 22 afleveringen
Op donderdag 8 januari 2004 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:[..]
$ 49,95 voor een seizoen?
quote:wanneer istie dan die marathon? en is dat serie 9?
Op donderdag 8 januari 2004 22:28 schreef Iceflake het volgende:
Wow dat was heftigUhm..ben ik nu de enige die naar de naar de ER-Marathon gaat
P.s ik heb die box via Amazon gekocht en tis die $49,.. wel waard!
Maar verder wel een toffe aflevering hoor , Dr. Kovac zag er ook weer uitermate scrumptious uit
quote:Ech wel
Op donderdag 8 januari 2004 22:33 schreef tabaluga het volgende:
Dr. Kovac zag er ook weer uitermate scrumptious uit
quote:Gewoon verstand op nul zetten, en niet al te diep over nadenken.
Ik vond het wel een beetje erg ongeloofwaardig deze keer. Hoe groot is nou de kans dat er een gemuteerd virus uit Afrika in Chicago aanslaat en dat tegelijkertijd de hoofdchirurg een arm wordt afgehakt door een helikopter. Ongeveer net zo groot als de kans dat je door een komeet wordt geraakt terwijl je een eitje staat te bakken.Maar verder wel een toffe aflevering hoor
, Dr. Kovac zag er ook weer uitermate scrumptious uit
Ze zagen er allemaal goed uit viel me echt op, vergeleken met seizoen 3... beeldkwaliteit is veel beter.
quote:Dat viel me ook gelijk op, het zijn nu allemaal breedbeelduitzendingen en de kwaliteit is veel beter.
Op donderdag 8 januari 2004 22:36 schreef Elevation het volgende:[..]
Ze zagen er allemaal goed uit viel me echt op, vergeleken met seizoen 3... beeldkwaliteit is veel beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Kleffe_Dop op 08-01-2004 22:48]
eindelijk hebben ze die etter van een romano te pakken genomen
ER op TV:
In België:
Kanaal 2 (www.kanaaltwee.be)zendt momenteel seizoen 9 uit (20:05 op donderdag) en vandaag werd aflevering 4 uitgezonden
In Nederland:
Nederland 2 (Avro) (www.avro.nl) zendt momenteel ook seizoen 9 uit (21:30) op donderdag (als ze tenminste niet ineens stiekem hun tijd veranderen bij spannende afleveringen ) en vandaag was hiervan de eerste aflevering te zien.
In de zomer wordt seizoen 8 door de Avro herhaald...
Net5 (www.net5.nl)Heeft afgelopen najaar seizoen 1 t/m 3 uitgezonden, en zij zenden dit voorjaar zeizoen 4 t/m 6 uit. Elke werkdag rond half 7 vanaf maart.
ER op internet:
http://www.ertv.com
http://www.tvtome.com/ER/
http://www.nbc.com/ER/index.html
ER op IRC:
/join #er-downloads now (om afleveringen te downloaden, hiervoor heb je IRC nodig...)
Veel plezier met er kijken!
Groetjes
Arjan
quote:Zelfs Kerry??
Op donderdag 8 januari 2004 22:23 schreef ASSpirine het volgende:
elke vrouwelijke arts die erin zit vind ik wel
Dat Corday terugkomt wist ik al wel, maar dat Romano eruit ging niet. Althans, hij gaat er toch wel uit?
Topaflevering en je zit er weer helemaal in
Om mensen wat bij te leren van e.r. had net5 al de eerste 3 seizoenen uitgezonden, hierbij komt in het voorjaar seizoen 4 t/m 6 bij. Nederland 2 gaat gewoon verder waar nederland 1 al jaren mee bezig is. Het normaal uitzenden van seizoen na seizoen en dus zijn we nu aanbeland in seizoen 9.
spoiler:
quote:Dus lieve trouwe net5 kijkbuiskindjes....pleur een videobandje in je recorder en kijk deze afleveringen in de zomervakantie NA seizoen 8...lijkt mij handiger toch?
Op donderdag 8 januari 2004 23:51 schreef furanku het volgende:
Vanaf vandaag >> Seizoen 9
Vanaf Maart (voorjaar) >> Seizoen 4 t/m 6Om mensen wat bij te leren van e.r. had net5 al de eerste 3 seizoenen uitgezonden, hierbij komt in het voorjaar seizoen 4 t/m 6 bij. Nederland 2 gaat gewoon verder waar nederland 1 al jaren mee bezig is. Het normaal uitzenden van seizoen na seizoen en dus zijn we nu aanbeland in seizoen 9.
[Dit bericht is gewijzigd door ArjanL op 08-01-2004 23:56]
quote:Ehm een gemuteerd afrikaans apenvirus dat naar Chicago komt is niet erg onwaarschijnlijk. Een onvoorzichtige toerist en een vliegtuig is meer dan genoeg. Vergelijk met SARS, hoe komt dat virus vanaf een of andere kip op een chinese dierenmarkt in europa en de VS.
Ik vond het wel een beetje erg ongeloofwaardig deze keer. Hoe groot is nou de kans dat er een gemuteerd virus uit Afrika in Chicago aanslaat en dat tegelijkertijd de hoofdchirurg een arm wordt afgehakt door een helikopter. Ongeveer net zo groot als de kans dat je door een komeet wordt geraakt terwijl je een eitje staat te bakken.Maar verder wel een toffe aflevering hoor
, Dr. Kovac zag er ook weer uitermate scrumptious uit
Over die beeldkwaliteit mischien zijn ze overgestapt van video naar film. (met celluloid enzo) dat geeft een heel ander beeld.
quote:Welke server? (irc.fok.nl ?)
Op donderdag 8 januari 2004 23:20 schreef ArjanL het volgende:
/join #er-downloads now (om afleveringen te downloaden, hiervoor heb je IRC nodig...)
quote:In US is 10 al bezig, maar denk wel de nieuwste die je op NL tv kan zien zegmaar
Op donderdag 8 januari 2004 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Maarrr... is dit nou de allernieuwste serie danIk snap er nix meer van.
quote:spoiler:
Op donderdag 8 januari 2004 23:53 schreef ArjanL het volgende:
spoiler:Op de seizoen10-foto's staat hij nog gewoon, hij zal er dus wel inblijven
Vond de arm-afhak scene een beetje slapstick aandoen. Ze zullen wel teveel van he budget hebben besteedt aan andere dingen (zoals Londen en Duitsland). Jammer, daar had iets meer werk ingemogen.
quote:spoiler:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:10 schreef Dagobert het volgende:
spoiler:Maar hij blijft lange tijd met een mitella lopen en meen dat hij zelfs aan het einde van dit seizoen nog maar 1 bruikbare hand heeft
mja had de aflevering uit nieuwsgierigheid al tijdje geleden opgezocht, kwam ik pas achter terwijl ik begon te kijken vanavond
quote:nou dr was ruzie, er viel iets net onder de helecopter, romano pakt het op. staat op en krijgt zijn arm dus in de staartwiek...hij viel neer, en zijn arm vloog een paar meter weg...
Op vrijdag 9 januari 2004 08:24 schreef m021 het volgende:, kijk ik net ff weg van de tv om m'n bed op te maken, gebeurt dat met Romano...
Hoe gebeurde dat precies? Liep hij gewoon vrolijk en liep vervolgens op een echte 'Laurel & Hardy' manier tegen de staartwiek van de helikopter op?
Was het trouwens te zien, of zag je die gast alleen weglopen en hoorde later een luide schreeuw ofzo?
quote:Eeuuhh, je mist dan alleen nog seizoen 7.Maar ach, dat zijn maar 22 afleveringen, waarvan de laatste aflevering echt een cliffhanger is
Op donderdag 8 januari 2004 23:53 schreef ArjanL het volgende:
Het lijkt mij geen spoiler, maar voor de zekerheid: (het gaat over Romano)spoiler:
Op de seizoen10-foto's staat hij nog gewoon, hij zal er dus wel inblijven
[..]Dus lieve trouwe net5 kijkbuiskindjes....pleur een videobandje in je recorder en kijk deze afleveringen in de zomervakantie NA seizoen 8...lijkt mij handiger toch?
quote:Neu, ze stonden te wachten op een trauma helicopter, maar door de wind waaide een statuschart weg, Romano ging dat ding oprapen, stond weer op en weg arm.
Op vrijdag 9 januari 2004 08:24 schreef m021 het volgende:, kijk ik net ff weg van de tv om m'n bed op te maken, gebeurt dat met Romano...
Hoe gebeurde dat precies? Liep hij gewoon vrolijk en liep vervolgens op een echte 'Laurel & Hardy' manier tegen de staartwiek van de helikopter op?
Was het trouwens te zien, of zag je die gast alleen weglopen en hoorde later een luide schreeuw ofzo?
Ohjah.. Pratt is trouwens echt een lul!
quote:Dat heb ik net gemist.........moest naar huis racen van het sporten...
Op vrijdag 9 januari 2004 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Neu, ze stonden te wachten op een trauma helicopter, maar door de wind waaide een statuschart weg, Romano ging dat ding oprapen, stond weer op en weg arm.
Maar erg leuk! Volgende week weer en wachten tot maart voor de serie 4.
quote:Die Engelse vrouw is de vrouw van Mark
Op vrijdag 9 januari 2004 10:15 schreef Koningin het volgende:[..]
alleen die Engelse vrouw, dat snapte ik niet.
quote:Schrok me inderdaad ook te pletter! Verder weer goeie aflevering. En Dr Kovac was natuurlijk weer
Op donderdag 8 januari 2004 22:22 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige serie!! Heftig, die arm......we zaten echt te trillen op de bank!! En fijn uitzendtijdstip!!
quote:was de vrouw van mark.
Op vrijdag 9 januari 2004 10:20 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Die Engelse vrouw is de vrouw van Mark
quote:Ik wel op het laatst als je Corday samen met haar dochtertje in die trein ziet stappen, dat was zooo zielig.
Is er iemand die Mark gemist heeft gisteren??Ik eerlijk gezegd niet....
quote:Ik wilde het niet verklapen voor Koningin, aangezien ze alleen nog maar seizoen 1-3 heeft gezien
Op vrijdag 9 januari 2004 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
was de vrouw van mark.
quote:ja ik heb volgens mij ook een heel groot deel van de afleveringen gezien....alleen volgens mij de laatste uitzendingen van het vorige seizoen gemist...dus ik snapte ook niet helemaal wat er met mark is gebeurd....al heb ik wel een vermoeden
Op vrijdag 9 januari 2004 11:12 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Ik wilde het niet verklapen voor Koningin, aangezien ze alleen nog maar seizoen 1-3 heeft gezien
quote:Niet verklappen hoor
Op vrijdag 9 januari 2004 11:18 schreef Ilsjuhh het volgende:dus ik snapte ook niet helemaal wat er met mark is gebeurd....al heb ik wel een vermoeden
quote:ik zeg niets
Op vrijdag 9 januari 2004 11:38 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Niet verklappen hoor
![]()
quote:Verklap maar tegen mij hoor, ben altijd te nieuwsgierig om niet naar de spoilers te kijken, dus er zijn al zaken van seizoen 4-8 die ik al weet......
Op vrijdag 9 januari 2004 11:12 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Ik wilde het niet verklapen voor Koningin, aangezien ze alleen nog maar seizoen 1-3 heeft gezien
quote:Ik miste hem wel, toen Elisabeth een fax kreeg over dat haar huis was verkocht enzo (nah, iemand had erop geboden en het was bijna verkocht), en dat toen dezelfde muziek als in "On the beach" kwam. Vond ik wel zielig...
Die Engelse vrouw is de vrouw van Mark
quote:Okee dan: Mark is overleden aan een hersentumor.....
Op vrijdag 9 januari 2004 14:35 schreef Koningin het volgende:Verklap maar tegen mij hoor, ben altijd te nieuwsgierig om niet naar de spoilers te kijken, dus er zijn al zaken van seizoen 4-8 die ik al weet......
quote:Zelfde muziek als in 'On the Beach' ???Dat heb ik gemist............
Op vrijdag 9 januari 2004 16:43 schreef Verfokker het volgende:Ik miste hem wel, toen Elisabeth een fax kreeg over dat haar huis was verkocht enzo (nah, iemand had erop geboden en het was bijna verkocht), en dat toen dezelfde muziek als in "On the beach" kwam. Vond ik wel zielig...
quote:Maar Carter is
Op vrijdag 9 januari 2004 16:56 schreef Sunnyflower het volgende:
Gelukkig hebben we Carter nog![]()
![]()
![]()
quote:Maar wat heeft die vrouw daar mee te maken dan (van die link hierboven)
Op vrijdag 9 januari 2004 17:12 schreef nietzman het volgende:
Maar Carter isbezet!
.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:20 schreef Tenshi het volgende:
Leuk stukje was overigens ook het moment dat de ER weer open ging. 05:59u - Kerry: "The ER is back open", 30 seconden later, *tring* *tring*
quote:Dat zie je volgend seizoen wel...
Op vrijdag 9 januari 2004 17:43 schreef Sunnyflower het volgende:
Maar wat heeft die vrouw daar mee te maken dan (van die link hierboven)
quote:Ik weet waar je op doelt!!!
Op vrijdag 9 januari 2004 17:52 schreef nietzman het volgende:Dat zie je volgend seizoen wel...
maar zoals ik al eerdre heb gezegd, volgens mij gaat zijn leven nog wat interessants in de serie brengen ofzo
quote:Dat mag ik hopen.. het karakter Pratt spreekt me tot nu toe niet aan.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
Pratt lijkt dan wel op een eikel en gedraagt zich ook zomaar zoals ik al eerdre heb gezegd, volgens mij gaat zijn leven nog wat interessants in de serie brengen ofzo
Maar tot en met seizoen twaalf klinkt goed!
[Dit bericht is gewijzigd door ArjanL op 09-01-2004 20:55]
iets dat nog ontdekt moet worden, de subtiele hintjes die er worden gegeven
of iets dat er gebeurt, maar net niet goed genoeg op ingaan
Hoop dat dit niveau vast kan worden gehouden, want ik ben toch bang dat op ik termijn de oude leden ga missen (Benton en vooral Mark)
Begin ik net Romano echt leuk te vinden, gebeurt er dit
Nu weer een week wachten
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:47 schreef ArjanL het volgende:
Het maakt me niet zo heel veel uit hoeveel seizoenen er komen, als ze uiteindelijk allemaal in een grote DVD-box verschijnen.![]()
quote:Mark mis ik ook , en niet te vergeten Lucy
Op zondag 11 januari 2004 00:28 schreef bloempjuh het volgende:
Ik mis vooral het ideale koppel Doug en Carol..En Mark eigenlijk ook ja..
quote:Jah, Doug en Carol mis ik ook. Eind seizoen 3 begon het net wat te worden tussen die 2.
Op zondag 11 januari 2004 00:28 schreef bloempjuh het volgende:
Ik mis vooral het ideale koppel Doug en Carol..
Nu te bestellen op play.com MET nederlandse ondertitels.. De prijs is in euro's rond de 50 euro.
E.R. danmaar.. Koop ik American Beauty zo snel mogelijk wel op DVD.
quote:iets te laat?
Op donderdag 15 januari 2004 22:48 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik kan jullie verklappen dat er in seizoen 10 ook iets spectaculairs gaat gebeuren m.b.t. tot helikopters. Spectacularrrr!
maareh, die enkel
omg, dat zag er best vies uit, was al vergeten hoe het eruitzag
en voor de abby-lovers, wacht tot afl 5 als het haloween is
[edit] Owjah, Romano maakte een briljante mop
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 15-01-2004 23:25]
quote:nu je het zo zegt
Op donderdag 15 januari 2004 22:29 schreef furanku het volgende:
Ik ken haar wel, en heeeeeeeeeel volgens mij als blonde chick in zo'n serie "popular"..
zo weinig reacties vandaag
quote:
Pratt: Have you ever been to Hawaii? Patient: NoPratt: Well pretend you did
)
quote:Hij was misschien niet zo overweldigend als de seizoensopener vorige week, maar dat zie je wel vaker bij series.
Op donderdag 15 januari 2004 23:33 schreef furanku het volgende:
Vond de aflevering van vanavond wat minder.. heb ook niet echt iets opmerkelijks gezien.
Waarom begon Weaver te huilen? Zit ze er helemaal doorheen, of is het gewoon een toneelstukje om medelijden los te peuteren bij Corday.
Ik denk het laatste, Weaver is gewoon uit op macht.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Ik denk het laatste, Weaver is gewoon uit op macht.
quote:Soms vind ik het botte van haar wel leuk. Maar dit zeikerige huilen is gewoon zielig.
Op donderdag 15 januari 2004 23:49 schreef sylvesterrr het volgende:[..]
Ik heb een hekel aan haar karakter.
Kunnen ze het niet gewoon weer op vrijdag uitzenden?!?
Pratt Zielig voor die jongetjes...
edit: die studente op het eind was ook goed.
Toen Carter met zijn vinger haar wees...... zag ie er effe heel leuk uit....
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand een (uitgebreide) samenvatting geven van de aflevering van gisteravond.
quote:Dat met die enkel was ook behoorlijk gross trouwens.
Dead Again
Chaos takes over the emergency room when another hospital is shut down, overloading County General with patients. Corday makes an emotional return for the first time since her husband's death and clashes with the overstressed Weaver. Aggressive Pratt enrages his colleagues when he bypasses authority and resuscitates a heart attack victim who had been pronounced dead. The patient lives but is severely brain damaged. Meanwhile, Carter and Abby hardly attempt to conceal their growing romantic attraction to each other. Gallant gets a surprising education when he works a shift in the psychiatric unit. And Romano confronts a daunting new challenge.
Edit: Ow enne, d'r zijn weer nieuwe studenten:
quote:Vertel?
Op vrijdag 16 januari 2004 10:34 schreef Elevation het volgende:
Dat met die enkel was ook behoorlijk gross trouwens.
quote:Ik wel, heel erg zelfs
Wie zijn er nu nog over van de allereerste aflevering? Alleen Carter toch?
En waar is Lydia gebleven? Leuk om te zien hoe Carter nu de functie heeft van Mark en de studentjes op dezelfde manier aanpakt.
Pratt gaat denk ik nog voor veel vuurwerk zorgen, of althans, dat hoop ik. Kerry moet niet menselijker worden alsjeblieft, ik erger me altijd zo heerlijk aan haar!!
Elizabeth staat op punt van instorten volgens mij.
quote:Er kwam iemand binnen met een gebroken enkel, zag er jakkie uit. En Pratt begon met die man te vertellen en iemand hield het been vast en toe zette hij de enkel weer recht
Op vrijdag 16 januari 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Vertel?
en de zusters zijn er ook van de eerste afl (de meesten dan toch)
Haleh, Chuney (latino), malik
[edit: gevonden! Een Amerikaans ER-forum meldt dat ze ooit een ziekte had.. http://www.imdb.com/title/tt0108757/board/thread/3515468 ]
[Dit bericht is gewijzigd door bloempjuh op 16-01-2004 18:37]
quote:Maak je je daar maar geen zorgen over, je krijgt daar nog genoeg over te horen en te zien......
Op donderdag 15 januari 2004 23:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:[..]
Hoe zit het eigenlijk met haar lesbisch zijn? Daar hoor ik niks meer over...
quote:Het enige wat opmerkelijk was is dat Haleh 500 kilo was afgevallen
Op donderdag 15 januari 2004 23:33 schreef furanku het volgende:
Vond de aflevering van vanavond wat minder.. heb ook niet echt iets opmerkelijks gezien.
Ik denk ik geef het maar even een schopje voor degenen die nog met vrijdag in hun hoofd zitten!
Moet nu wel altijd naar huis racen vanuit het sporten (tot 21.30 uur). Dus meestal mis ik het begin.....
Tapen dus..
quote:Haleh is geweldig
Op zaterdag 17 januari 2004 18:05 schreef ASSpirine het volgende:
dat haleh is vermagerd komt later nog aan bod
quote:Dankjewel, ik heb de eerste 2 afl. niet gezien, omdat ik nog steeds dacht dat het herhalingen waren
Op donderdag 22 januari 2004 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn we er weer klaar voor, voor vanavond?Ik denk ik geef het maar even een schopje voor degenen die nog met vrijdag in hun hoofd zitten!
Ben intussen een beetje bij door jullie verhalen, en de avrosite..,maar wat baaaaaaal ik dat ik ze gemist heb
spoiler:
bak popcorn is al bijna in de maak!!
toen 't over die poortjes ging moest ik al denken aan Lucy toen, en idd Carter noemde d'r nog ff
Ik hoop dat we Romano toch meer mogen zien
een topfiguur
Kon zijn rijke oma die poortjes niet financiëren?
quote:dat dacht ik toen ook toen ik deze afl voor het eerst zag
Op donderdag 22 januari 2004 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Carter krijgt de volgende dag waarschijnlijk de volle laag over zich heen als hij de 3 verpleegkundigen aanwijst die moeten vertrekken...Kon zijn rijke oma die poortjes niet financiëren?
quote:Abby?
Op donderdag 22 januari 2004 22:23 schreef ImPrEzA het volgende:
ben benieuwd welke verpleegkundigen Carter d'ruit stuurt....
quote:Zou toch niet?
Op donderdag 22 januari 2004 23:19 schreef Elevation het volgende:[..]
Abby?
Ik denk dat hij er wel een oplossing voor kan vinden.
quote:Ik denk het niet. Op http://www.nbc.com/ER/index.html staat Abby nog op de foto.
Abby?
En Carter heeft wel gelijk over die poortjes hoor; het was niet de eerste keer dat een gek met een pistool stond te zwaaien
quote:Dat idee kreeg ik gister ook een beetje.... maar zal wel niet....
Abby?
quote:Dat bedoel ik niet, ik heb meegekregen dat ie bij de luchtmacht zat, maar wat was nou zijn 'functie' in de aflevering van gisteravond?? Hij is alleen langs gekomen, koffie gedronken en weer weg....
Op vrijdag 23 januari 2004 12:46 schreef ASSpirine het volgende:
dacht piloot bij de luchtmachtiig, het had iets met de luchtmacht te maken
quote:weet niet of het echt belangrijk is, maar toch maar spoiler doen
Op vrijdag 23 januari 2004 12:52 schreef Koningin het volgende:[..]
Dat bedoel ik niet, ik heb meegekregen dat ie bij de luchtmacht zat, maar wat was nou zijn 'functie' in de aflevering van gisteravond?? Hij is alleen langs gekomen, koffie gedronken en weer weg....
misschien dat we dieper in Abby's leven gaan graven
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 23-01-2004 14:10]
quote:ik zit aan afl 6 geloof ik
Op vrijdag 23 januari 2004 14:05 schreef Little_Acorn het volgende:
De broer van Abby krijgt de komende afleveringen een belangrijke rol in de verhaallijn, kan ik jullie verklappen.
enne, Pratt is ook goed
quote:Ja, zoiets dacht ik al. Vond het vreemd dat ie er maar effe was....
De broer van Abby krijgt de komende afleveringen een belangrijke rol in de verhaallijn, kan ik jullie verklappen.
quote:Oh nee, alsjeblieft niet weer die gekke moeder van Abby op hol!!
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik zit aan afl 6 geloof ik
en er is volgens mij wel iets gaande in familie...
wat is de achternaam van Abby?enne, Pratt is ook goed
quote:Goedzo!
Die vind ik wel schattig namelijk
.
Tis wel speciaal om Carter nu in de Greene-rol te zien, al mis ik hem nog steeds
quote:Lockhart
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef ASSpirine het volgende:wat is de achternaam van Abby?
quote:Die Pratt zich gewoon ongegeneerd op Chen te geilen
Op vrijdag 23 januari 2004 14:10 schreef ASSpirine het volgende:enne, Pratt is ook goed
quote:lockhart was van dr ex?
Op vrijdag 23 januari 2004 18:21 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Lockhart
of was het nou Wyczenski
nummer wat gespeeld wordt dan is van orbital - frenetic als iemand daar belang bij heeft.
Verder heb ik een leuke site gevonden waar alle songs opstaan die in E.R. voorkomen en had al een klein beetje gespiekt. Het nummer van [spoiler]Coldplay met Clocks komt er ook nog in voor, met misschien wel een belangrijke scene.[/spoiler.
De aflevering dat Mark is gestorven (spoiler of niet, want het is hier dus al uitgezonden he) werd dat nummer gespeeld van israel kamakawiwo. Makkelijke naam voor mij omdat ik dat nummer nu al zoo vaak heb gehoord. Zijn versie in ieder geval en nog steeds kippevel bij dat nummer.
Omdat je hem zeer zeer moeilijk kunt krijgen is hier van de er lyric site het nummer dus.. (oke, misschien illegaal, maar goed, wat wil je met dit nummer, moeilijk te downloaden en kopen kun ej alles doen door een nummer te importeren )
http://www.erfanfic.com/neoxer/8/israel.zip
Prachtige uitvoering van hem.. zo simpel en oh zo mooi.
quote:Ik ben dat nummer ook gelijk gaan downloaden na het zien van die aflevering.
Op vrijdag 23 januari 2004 23:33 schreef furanku het volgende:
Nog een kleine post..De aflevering dat Mark is gestorven (spoiler of niet, want het is hier dus al uitgezonden he) werd dat nummer gespeeld van israel kamakawiwo. Makkelijke naam voor mij omdat ik dat nummer nu al zoo vaak heb gehoord. Zijn versie in ieder geval en nog steeds kippevel bij dat nummer.
Paste perfect in die aflevering.
Echt
Ben ik nou de enige die is geweest
quote:over wat ging seizoen 9 alweer?
Op woensdag 28 januari 2004 21:46 schreef Iceflake het volgende:
Ik ben naar de marathon geweest!
't was echt een soort ER-fan natte droom iets
Groot scherm, goed geluid
17 uur lang, na elke 2 afleveringen een pauze van 20 minuten en ze begonnen bij afleveringi 9.4 (morgen op tv) en eindigde met 9.22...Echt
Nevermind
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 29-01-2004 00:07]
quote:Ben stiekem wel een beetje jaloers, maar ik ben bang dat ik het niet volgehouden zou hebben.
17 uur lang, na elke 2 afleveringen een pauze van 20 minuten en ze begonnen bij afleveringi 9.4 (morgen op tv) en eindigde met 9.22...Echt
Was het druk?
quote:Waag het eens om antwoord te geven
Op woensdag 28 januari 2004 23:52 schreef ASSpirine het volgende:[..]
over wat ging seizoen 9 alweer?
en blijkbaar wel
Als je dat wil weten kan je hier: http://www2.warnerbros.com/ertv/home.html de episode guides lezen.
quote:ow
Op donderdag 29 januari 2004 00:01 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ben stiekem wel een beetje jaloers, maar ik ben bang dat ik het niet volgehouden zou hebben.
Ik doe het wel met een keer per week.Was het druk?
[..]Waag het eens om antwoord te geven
![]()
Als je dat wil weten kan je hier: http://www2.warnerbros.com/ertv/home.html de episode guides lezen.
was helemaal vergeten dat wat we nu aan het zien zijn seizoen 9 is
quote:gaaf man.... was ik nou TOCH maar gegaan
quote:bedankt
Op donderdag 29 januari 2004 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
En even een kickje om iedereen er weer attend op te maken dat het weer donderdag is!
quote:En was het een goede cliffhanger dit seizoen????
en eindigde met 9.22...
quote:Als je de enigste in de zaal was, wel
quote:Nog anderhalfuurtje ongeveer!
"Walk Like a Man"
Original Air Date: October 17, 2002
Episode Number: #184
Director: Felix Enriquez Alcala
Writer: David ZabelDescription:
UNGALLANT DR. GALLANT CHAFES OVER FATE AND CARE OF PATIENTS -- Young Dr. Gallant (Sharif Atkins) gets worked up over the callous treatment afforded to an addled elderly patient (guest star Diane Delano) under his repeated care and confronts Dr. Pratt (Mekhi Phifer) when he reports a suicidal Army Ranger (guest star David Barrera) -- whom Gallant promised to protect. Likewise, a protective Dr. Carter (Noah Wyle) is agitated when he discovers that girlfriend Abby (Maura Tierney) downed alcohol while out with her girlfriends. Elsewhere: Dr. Weaver (Laura Innes) just isn't herself as she makes repeated -- and embarrassing -- mistakes; Dr. Kovac (Goran Visnjic) dallies with the mother of a little girl (guest star Alexandra Kyle) facing kidney failure; and Dr. Corday (Alex Kingston) treats the wife of a senior citizen (guest star Willis Burks II) who's suffering from Alzheimer's. Paul McCrane, Ming-Na and Sherry Stingfield also star.
Nederland 2 (AVRO)
21.47u.
Donderdag 29 januari 2004
quote:Ah, doe es even weghalen. Of onder spoilertags zetten! Dit is toch niet leuk. We moeten nog een uur wachten.
Op donderdag 29 januari 2004 20:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:Een ontzettend flauwe post.
Maar als het echt vervelend is haal ik het wel weg...
heb geen zin om die afl opnieuw te bekijken nu
quote:what what what?
Op donderdag 29 januari 2004 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
Kerry, MUTS!
spoiler:
quote:Ja, echt
Op donderdag 29 januari 2004 22:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Weaver, je bent geweldig!
En die cactus ,
,
. En
Abby en Susan
.
Ik hou van ER.
Ik heb 't eerste kwartier gemist. Werd daarin nog iets gezegd over die 3 zusters die Carter moet ontslaan?
quote:Nee.
Op donderdag 29 januari 2004 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Galant en Pratt komen veel meer aan bod dit seizoen, misschien worden het nog interessante personages.Ik heb 't eerste kwartier gemist.
Werd daarin nog iets gezegd over die 3 zusters die Carter moet ontslaan?
Ik vroeg me ook al af waarom we dat niet te horen krijgen.. Het moest toch echt de volgende ochtend op Weavers bureau liggen hoor .
En Kovac is een player.
Vond dat van Kovac erg overdreven, net of je al na een half uurtje met zo'n vrouw gaat rampetampen....(trouwens op zo'n momenten mis ik Dr. Ross wel weer een beetje)
Het lijkt wel of Susan elke aflevering een dikkere kop krijgt
quote:Ze neemt hormonen!
Op vrijdag 30 januari 2004 12:04 schreef Koningin het volgende:
Waarvoor is die spuit van Weaver geweest?? Ja sorry, als ik het niet helemaal snap
quote:Susan
quote:helemaal mee eens...
Op vrijdag 30 januari 2004 12:04 schreef Koningin het volgende:Vond dat van Kovac erg overdreven, net of je al na een half uurtje met zo'n vrouw gaat rampetampen....(trouwens op zo'n momenten mis ik Dr. Ross
wel weer een beetje)
quote:Dat snap ik, maar waarom??
Op vrijdag 30 januari 2004 12:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:Ze neemt hormonen!
quote:lees de spoiler van Iceflake op pagina 4
Op vrijdag 30 januari 2004 15:00 schreef Koningin het volgende:[..]
Dat snap ik, maar waarom??
quote:wacht een paar afleveringen en je zal het snappen
Op vrijdag 30 januari 2004 15:00 schreef Koningin het volgende:[..]
Dat snap ik, maar waarom??
ik denk dat het de volgende aflevering de haloween afl is, dus abby fans, wees gewaarschuwd
quote:Ja, dat was mij ook al opgevallen. Vond het wel zwak. En het was zo'n groot punt in die aflevering dat ik daar zeker nog wel een vervolg op had verwacht.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:13 schreef mitt het volgende:
Waar zijn de nurses van Carter nou gebleven?
Hele aflevering hebben ze het er niet over gehad.
Maar verder niet heel erg bijzondere aflevering, wel met een paar aanzetjes voor de komende tijd.
quote:Ja, daar zijn ze wel goed in idd. Dan zie je ineens in 'Previously on ER' het stukje voorbij komen. Alleen was het zo vreemd dat hij het de volgende dag moest doen en die hebben we volgens mij al wel gehad.
Op donderdag 5 februari 2004 12:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk dat ze 't vanavond of volgende week wel weer zullen aankaarten hoor.
quote:Carter moest de volgende dag bekend maken wie er weggingen. Ik denk dat ze vandaag Weaver laten zien die 3 van hen komt vertellen dat ze weg moeten.. En dat ze dan half hysterisch worden en Carter (verbaal) gaan aanvallen
Op donderdag 5 februari 2004 12:12 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja, daar zijn ze wel goed in idd. Dan zie je ineens in 'Previously on ER' het stukje voorbij komen. Alleen was het zo vreemd dat hij het de volgende dag moest doen en die hebben we volgens mij al wel gehad.
Nu al zin in .
quote:He, dat is idd wel een leuke voorspelling. Maar dan denk ik wel dat Weaver weer gaat huilen of zo.
Op donderdag 5 februari 2004 12:13 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Carter moest de volgende dag bekend maken wie er weggingen. Ik denk dat ze vandaag Weaver laten zien die 3 van hen komt vertellen dat ze weg moeten.. En dat ze dan half hysterisch worden en Carter (verbaal) gaan aanvallen
.
Nu al zin in
.
quote:Misschien komt er wel een bitchfight!
Op donderdag 5 februari 2004 12:24 schreef Brighteyes het volgende:[..]
He, dat is idd wel een leuke voorspelling. Maar dan denk ik wel dat Weaver weer gaat huilen of zo.
quote:Oe, krijg er alleen maar meer zin in. Hoeveel uur nog?
Op donderdag 5 februari 2004 12:48 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Misschien komt er wel een bitchfight!
quote:Echt? Tjesis, hoe ga ik het doorkomen
Op donderdag 5 februari 2004 13:05 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Nog 8 uur en 25 minuten
.
Maar ja aan de andere kant heb ik nog steeds het gevoel dat het een dag eerder komt dan normaal. Omdat ik altijd pas halverwege de week ga bedenken wat er gaat komen en blijkt nu steeds weer... jippie, het komt al op donderdag!
quote:Denk dat ik dat ook maar doe!!
Op donderdag 5 februari 2004 11:55 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Bel een vriend/kennis!
Misschien zijn er wel 3 nurses ontslagen die wij niet kennen zeg maar. Dus dat het wel gebeurd is....snappie?
Romano en Corday zie ik niet echt zitten als koppeltje...
Kovac was vandaag zwaar irritant trouwens.
Heb dangerous minds opgenomen, omdat ik moest trainen.. dus als iemand even de belangrijke punten wil aangeven
Kovac begint Bentonstreekjes te krijgen
Carter is Greene geworden
Abby is Hathaway
En ik mis nog steeds Lydia! Is die eruit ofzo? Dan heb ik dat helemaal gemist.
quote:Lydia...
Op donderdag 5 februari 2004 23:10 schreef Tronica het volgende:
Ik vind het opvallend dat een aantal nu de 'rol' overneemt van oudgedienden die de serie al uit zijn.Kovac begint Bentonstreekjes te krijgen
Carter is Greene geworden
Abby is HathawayEn ik mis nog steeds Lydia! Is die eruit ofzo? Dan heb ik dat helemaal gemist.
quote:Duh, ze hebben een tijdje een relatie gehad.
Op donderdag 5 februari 2004 23:07 schreef RedGuy het volgende:
Is Kovac nu met Susan naar bed geweest?!
quote:Lydia was die wat oudere nurse, met halflang golven/krullend haar. Kreeg een relatie met die politie agent Al, zijn in de waiting area getrouwd.
Op donderdag 5 februari 2004 23:29 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Lydia...
help me ff
Fucking brilliant!
Vind het nog steeds bloed jammer iedere keer als een aflevering afgelopen is.
quote:ow, die
Op donderdag 5 februari 2004 23:34 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Lydia was die wat oudere nurse, met halflang golven/krullend haar. Kreeg een relatie met die politie agent Al, zijn in de waiting area getrouwd.
quote:ik vind dat niet zo jammer
Op vrijdag 6 februari 2004 02:49 schreef BAZZA het volgende:
Romano is eigenlijk een schatje valt me wel ophoeveel hij toen wel niet gaf om zijn hond
geweldige aflevering was dat
jammer dat hij...
quote:Het valt mij op hoeveel die opvoeding van Ella lijkt op de opvoeding van Rachel, die werd door Green altijd meegesjouwd naar de ER, Corday doet eigenlijk precies hetzelfde met Ella.
Op donderdag 5 februari 2004 23:10 schreef Tronica het volgende:
Ik vind het opvallend dat een aantal nu de 'rol' overneemt van oudgedienden die de serie al uit zijn.
Haleh ziet er trouwens echt niet gezond uit...
quote:true.
Op vrijdag 6 februari 2004 08:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haleh ziet er trouwens echt niet gezond uit...
kvind ER te drama geworen de laatste tijd. vroeger vond ik ER veel leuker
En oe, Carters vriendinnetje.
.
quote:O wat ben ik toch dom.
Op donderdag 5 februari 2004 21:19 schreef m021 het volgende:
*SCHOP*
Het begint over 19 minuten.
Is er nog iets interessants gebeurd in de eerste 10 minuten? Iets met Carter en drie verpleegkundigen bijvoorbeeld?
quote:Kovac is niet met Susan, maar met een nurse naar bed geweest. Weet niet hoe ze heet, maar ze was de hele aflevering kwaad op Kovac, omdat hij haar bot behandelde.
Op donderdag 5 februari 2004 23:07 schreef RedGuy het volgende:
Is Kovac nu met Susan naar bed geweest?!
En ik denk dat het wel wat wordt tussen Corday en Romano. Zat er al een hele tijd aan te komen eigenlijk. Ook al toen ze nog met Mark ging, vond ik dat het al duidelijk was dat Romano haar érg aardig vond.
Verder vond ik het een leuke aflevering. Vind het juist wel leuk dat ze wat meer op die relaties ingaan. Al waren de eerste afleveringen veel te hectisch en chaotisch. Nu wordt het juist weer een beetje als 'vroeger', vind ik.
Wacht met spanning op volgende week....
quote:Chuney, the latino nurse
Op vrijdag 6 februari 2004 17:21 schreef stud.uitmaastricht het volgende:[..]
Kovac is niet met Susan, maar met een nurse naar bed geweest. Weet niet hoe ze heet, maar ze was de hele aflevering kwaad op Kovac, omdat hij haar bot behandelde.
En ik denk dat het wel wat wordt tussen Corday en Romano. Zat er al een hele tijd aan te komen eigenlijk. Ook al toen ze nog met Mark ging, vond ik dat het al duidelijk was dat Romano haar érg aardig vond.
Verder vond ik het een leuke aflevering. Vind het juist wel leuk dat ze wat meer op die relaties ingaan. Al waren de eerste afleveringen veel te hectisch en chaotisch. Nu wordt het juist weer een beetje als 'vroeger', vind ik.
Wacht met spanning op volgende week....
En die brandwonden . Ik vind dat altijd zo gruwelijk. Als ik 3egraads brandwonden krijg over 80% van mijn lichaam, nou, dan wil ik dat nog nieteens overleven. No way.
ER
.
Vraag me af waarom ze er niet voor hebben gekozen om naast Carter Susan als belangrijkste vrouw te maken.
en onze nieuwe vriend beviel me wel.
Vrees dat ik een paar afleveringen heb gemist...
De med.student met Parkinson gaat het nog een aflevering of 7 uithouden, daarna gaat hij dood/weg door zijn eigen fout.
Tenminste, daar zou ik mijn geld op inzetten
quote:Ik hoop het wel... de meest voor de hand liggende verklaring lijkt mij de relatie tussen Abby en Carter. Misschien heeft Kovac daar toch een probleem mee?
Op zondag 8 februari 2004 18:17 schreef Latavia het volgende:
Het totaal veranderen van Kovac's karakter vind ik vooralsnog niet echt geloofwaardig, maar ik neem aan dat er wel een verklaring voor zal komen
quote:In de eerste aflevering van seizoen negen verloor hij zijn arm toen hij de staartrotor raakte van een (medische)helikopter. Lekker gezicht was dat..
Op zondag 8 februari 2004 18:49 schreef marsterretje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Romano met een gecompliceerde armbreuk zit?
quote:Was het maar een gecompliceerde armbreuk; zijn arm kwam tussen de propellors van een draaiende helikopter
Op zondag 8 februari 2004 18:49 schreef marsterretje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Romano met een gecompliceerde armbreuk zit?
quote:Geen nep-arm. Ze hebben zijn eigen arm er weer aan geprobeert te zetten. Maar dat functioneert natuurlijk niet meer zoals het moet.
Op maandag 9 februari 2004 15:02 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Was het maar een gecompliceerde armbreuk; zijn arm kwam tussen de propellors van een draaiende helikopter
En nou moettie met een nep-arm lopen
quote:Sorry, ik loop op de feiten vooruit, maar dat zie je later nog wel......
Op maandag 9 februari 2004 15:11 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Geen nep-arm. Ze hebben zijn eigen arm er weer aan geprobeert te zetten. Maar dat functioneert natuurlijk niet meer zoals het moet.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 16:03 schreef Sunnyflower het volgende:[..]
Sorry, ik loop op de feiten vooruit, maar dat zie je later nog wel......
![]()
quote:Ben ik dus nog steeds niet aan toe gekomen
Op vrijdag 6 februari 2004 10:40 schreef Koningin het volgende:
Mijn vriendheeft het gelukkig nog voor mij opgenomen.......heb vanmiddag vrij, dus dan installeer ik me effe een uurtje op de bank
quote:SORRY!!!!!!!!
Op maandag 9 februari 2004 19:35 schreef marsterretje het volgende:[..]
spoiler!!!!
quote:idd, Abby is fijn, zeker in haar versie van een Halloween zuster outfit...
Op zaterdag 7 februari 2004 11:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zagAbby
er heerlijk uit
.
quote:Ja Abby is en blijft heel erg mooi
Op dinsdag 10 februari 2004 14:27 schreef starbuck het volgende:[..]
idd, Abby is fijn, zeker in haar versie van een Halloween zuster outfit...
quote:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nee
Op woensdag 11 februari 2004 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Koningin, heb je nou al gekeken?
quote:Ai! Dan moet je die ook weer gaan opnemen en dan kan je ze beide pas in het weekend zien. Oei, dat wordt moeilijk!
Op woensdag 11 februari 2004 15:00 schreef Koningin het volgende:[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nee
nog niet gezien en ik ben bang dat me dat voor de volgende aflevering ook niet meer gaat lukken....
quote:Die van morgen kan ik gewoon zien, gelukkig. Maar dan zou ik dus die van vorige week gemist hebben. Misschien toch vanavond nog effe proberen.....anders helaas....
Op woensdag 11 februari 2004 15:22 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ai! Dan moet je die ook weer gaan opnemen en dan kan je ze beide pas in het weekend zien. Oei, dat wordt moeilijk!
quote:blijf me er alsjeblieft aan herinneren...
Op donderdag 12 februari 2004 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Subtiel schopje!Nog een paar uurtjes en dan gaan we weer!
quote:Nee, echt handig is het niet, maar ik vind het wel lekker, ik blijf het gevoel hebben dat het een dag te vroeg is, dus dat ik er minder lang op hoef te wachten.
Op donderdag 12 februari 2004 13:48 schreef CherryLips het volgende:[..]
blijf me er alsjeblieft aan herinneren...
Ik vind dit donderdagavond half 10 NLD2 geen goed idee.
Ik geef hem strakjes nog wel een keertje een schop
Om ca half 10 vanavond is het weer zover.
De aflevering van vanavond heet: One Can Only Hope
Ik vind dit topic net, ik kom vrijwel nooit in film,tv en radio ( ) , maar ik denk dat ik het hier wel ff volhou
Nog een kleine 20 minuten
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
ik blijf het gevoel hebben dat het een dag te vroeg is, dus dat ik er minder lang op hoef te wachten.
vrijdag vergat ik het nogal vaak
quote:Nee, dat dacht ik ook al.
Op donderdag 12 februari 2004 22:30 schreef Murray het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Haleh er niet echt gezond uit?
. Weinig
. Susan in deze aflevering.
.
Desondanks leuke aflevering.
quote:Dat vond ik ook.
Op donderdag 12 februari 2004 22:30 schreef Murray het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Haleh er niet echt gezond uit?
Die nieuwe doc is echt een aanwinst, brengt weer wat meer drama in de serie Kan nu al niet wachten hoe het volgende week verder gaat met die levertransplantatie.
quote:Staat op imdb.com.
TriviaLost 110 lbs. after starting to have health problems caused by diabetes.
quote:Allemaal aan de Ketamine voor een heftiger sexleven
Op donderdag 12 februari 2004 22:38 schreef aatje88 het volgende:
Echt een vaag kind hoor, met die ketamine, maar ja, was een goeie aflevering.Die nieuwe doc is echt een aanwinst, brengt weer wat meer drama in de serie
Kan nu al niet wachten hoe het volgende week verder gaat met die levertransplantatie.
Vond het leuk voor die student dat ie geen last had van zun parkinson tijdens zun werk
Abby is natuurlijk de leukste hoofdnurse .
Het was een prima aflevering. Ik denk dat die Martinishaker het niet erg lang gaat volhouden in ER. Met z'n idealen en z'n houding. Kovac zal ook wel weggaan, denk ik.
Ook ben ik erg benieuwd naar hoe het verder gaat met die broer van Abby en z'n vreemde vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |