ik bedoelde dit liedje; "Tuff Ghost". Klik voor een legale mp3. Vooral 't begin is nogal Yorkish, maar verder wel een erg goede song.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:27 schreef Z het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik wel benieuwd welk nummer je bedoelt. Ik ken geen nummers van ze waarin ze ook maar enigszins op Radiohead lijken. Dus het antwoord op je vraag is dus waarschijnlijk; 'nee, niet alles lijkt op Radiohead'!
Hmmmz, mij was het nog niet echt opgevallen maar je hebt wel een beetje gelijk eigenlijk. De rest van de CD valt het wel mee. En er staan veel leukere nummers op de CDquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:27 schreef dr_diablos het volgende:
[..]
ik bedoelde dit liedje; "Tuff Ghost". Klik voor een legale mp3. Vooral 't begin is nogal Yorkish, maar verder wel een erg goede song.
edit: je moet dus op "dit" klikken voor de download ( ben ik kleurenblind of zien jullie ook het verschil tussen url en geen url bijna niet?)
Cool, dat wordt dus zeker aanschaffen dat albumquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:35 schreef Z het volgende:
[..]
Hmmmz, mij was het nog niet echt opgevallen maar je hebt wel een beetje gelijk eigenlijk. De rest van de CD valt het wel mee. En er staan veel leukere nummers op de CD
Ah! Leuk, ga zekers naar de Paradiso!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:54 schreef MadScientist het volgende:
oe! Beulah in Nederland!
14 april Paradiso
15 april R'dam
16 april Utrecht
Ik vind Tuff Ghost echt een wereldnummer (fantastisch album ook), maar die vergelijking met Thom Yorke begrijp ik weer niet echt - de stemmen lijken wat op elkaar (en daar kan de zanger ook weinig aan doen), maar het karakteristieke geweeklaag van Yorke dat Radiohead af en toe zo irritant maakt blijft gelukkig volkomen achterwege.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:27 schreef dr_diablos het volgende:
[..]
ik bedoelde dit liedje; "Tuff Ghost". Klik voor een legale mp3. Vooral 't begin is nogal Yorkish, maar verder wel een erg goede song.
edit: je moet dus op "dit" klikken voor de download ( ben ik kleurenblind of zien jullie ook het verschil tussen url en geen url bijna niet?)
En weer niet echt in de buurt, maar ik ga eens kijken of er iets mogelijk is voor 1 van deze optredens. Lijkt me wel leuk om ze een keer live te mogen aanschouwen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:54 schreef MadScientist het volgende:
oe! Beulah in Nederland!
14 april Paradiso
15 april R'dam
16 april Utrecht
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En weer niet echt in de buurt, maar ik ga eens kijken of er iets mogelijk is voor 1 van deze optredens. Lijkt me wel leuk om ze een keer live te mogen aanschouwen.
quote:Note: We know these discs can be hard to find, so once again, we've done the legwork for you. Our suggestion? Go to the source: http://numerogroup.com. They don't have a distribution deal, so it's your only option.
i'll field this one...quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:25 schreef Z het volgende:
Misschien weten jullie dit. Op de sountrack van 'Lost in Translation' (mooie film trouwens) staat een nummer van Kevin Shields met de titel 'City Girl'. En Kevin Shields is natuurlijk van My Bloody Valentine. Nou vroeg ik me af of dit nummer speciaal voor deze film gemaakt is, of dat het ergens anders vandaag komt.
Er staat iig één nummer van Air op de soundtrack. En 5 van Kevin Shields. Het nummer "City Girl" is een echte aanrader trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:19 schreef roer-ei het volgende:
ik dacht dat iemand van Air de soundtrack had samengesteld
maar ik kan dit momenteel niet onderbouwenen mssn is het een leugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |