quote:
Fox Kids wordt omgedoopt in JetixAMSTERDAM - De naam van kinderzender Fox Kids wordt wereldwijd omgedoopt in Jetix. Dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt. In Amerika krijgt de naamsverandering in februari al zijn beslag.
De Fox Kids-kanalen in Europa en het Midden-Oosten beginnen in april met het uitzenden van programmablokken onder de naam Jetix. In het najaar, als de kijkertjes gewend zijn aan de nieuwe naam, gaat in deze gebieden de volledige zendernaam Jetix heten.
De Jetix-programma's bereiken in totaal 137 miljoen huishoudens in 77 landen en in achttien talen. Het woord Jetix moet actie en avontuur uitstralen en op een verschillend aantal internationale markten gebruikt kunnen worden zonder dat die naam er al bestaat. In Nederland zendt Fox Kids uit sinds 1997.
"vossen kinderen" klonkt toch voor geen meter
quote:Inderdaad!!
Op donderdag 8 januari 2004 17:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nu nog de cartoon's in 't engels met nederlandse subs... en dan ga ik weer kijken
quote:Tja, maar dit omdat een groot deel van de doelgroep geen engels kan en de ondertiteling niet kan lezen...
Op donderdag 8 januari 2004 17:18 schreef ox2 het volgende:[..]
Inderdaad!!
Sinds ze in 't nederlands gesproken zijn, is het een stuk minder leuk.
Ik vind het trouwens een domme naam.
quote:k*t-kinderen ook
Op donderdag 8 januari 2004 17:19 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Tja, maar dit omdat een groot deel van de doelgroep geen engels kan en de ondertiteling niet kan lezen...
quote:Vroeger, toen ik nog in de luiers zat keek ik ook vaak Engelstalige tekenfilmpjes met ondertiteling....ik had anders geen problemen met het 'snappen' van het tekenfilmpje.
Op donderdag 8 januari 2004 17:19 schreef Shoplifter14 het volgende:[..]
Tja, maar dit omdat een groot deel van de doelgroep geen engels kan en de ondertiteling niet kan lezen...
quote:Toonami is 't en dat hoort bij Cartoon Network.
Op donderdag 8 januari 2004 17:10 schreef RedDevil085 het volgende:
Jetix? Wat een k*t-naam. Toonanimi (Yorin) heeft wel z'n charmes
Jetix.com is overigens al bezet
Jetixtv.com is ook geregistreerd maar daar staat geen site op... misschien dat ze die gebruiken?
quote:Spreek je dat uit als in 'tsunami'?
Op donderdag 8 januari 2004 17:23 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Toonami is 't
quote:Maar dan zonder de -s-. Hilarisch woordspeling, is 't niet?
Op donderdag 8 januari 2004 17:26 schreef Tokay het volgende:[..]
Spreek je dat uit als in 'tsunami'?
quote:Toenaamie
Op donderdag 8 januari 2004 17:26 schreef Tokay het volgende:Spreek je dat uit als in 'tsunami'?
quote:Ik kom niet meer bij. Bel 112.
Op donderdag 8 januari 2004 17:27 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Maar dan zonder de -s-. Hilarisch woordspeling, is 't niet?
quote:*belt* wat moet ik ze zeggen?
Op donderdag 8 januari 2004 17:33 schreef Tokay het volgende:[..]
Ik kom niet meer bij. Bel 112.
quote:Zeg dat Tokay zo hard gegeeuwd heeft, dat ze nu haar kaken niet meer op elkaar kan krijgen. En dat dat zeer pijnlijk is.
Op donderdag 8 januari 2004 17:53 schreef Stefkuh het volgende:[..]
*belt* wat moet ik ze zeggen?
quote:Kan je me uitleggen waarom de reactie is "Ah Tokay weer... sorry jongen, je bent beetgenomen"
Op donderdag 8 januari 2004 17:57 schreef Tokay het volgende:[..]
Zeg dat Tokay zo hard gegeeuwd heeft, dat ze nu haar kaken niet meer op elkaar kan krijgen. En dat dat zeer pijnlijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |